Rolej 58 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2016 Cześć. Od prawie dwóch tygodni usiłuje od OVH się wywiedzieć, dlaczego do mojego serwera mam packet loss na poziomie 13%. Problem narodził się po DDoSie (znaczy - został wykryty) i od tego momentu jest przekładanie z Francji na Polskę, jeżeli chodzi o suport. Ja już nie mam pomysłu jak uderzyć, żeby zareagowali. mtr zrobiony, nie jest cudowny, pingi do bramy powinny być o wiele lepsze. Co może być nie tak? ping xxx.xxx.xxx.254 PING xxx.xxx.xxx.254 (xxx.xxx.xxx.254) 56(84) bytes of data. 64 bytes from xxx.xxx.xxx.254: icmp_seq=1 ttl=255 time=3.84 ms 64 bytes from xxx.xxx.xxx.254: icmp_seq=2 ttl=255 time=5.57 ms 64 bytes from xxx.xxx.xxx.254: icmp_seq=3 ttl=255 time=3.26 ms 64 bytes from xxx.xxx.xxx.254: icmp_seq=4 ttl=255 time=5.55 ms 64 bytes from xxx.xxx.xxx.254: icmp_seq=5 ttl=255 time=2.83 ms mtr: mtr -rwc 100 proof.ovh.net Start: Fri Jan 29 11:26:48 2016 HOST: ns3029530 Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev 1.|-- rbx-1-6k.fr.eu 10.0% 100 1.2 3.6 0.9 8.3 1.2 2.|-- rbx-s3-6k.fr.eu 0.0% 100 1.9 5.9 0.4 193.9 24.9 3.|-- proof.ovh.net 0.0% 100 0.4 0.4 0.3 0.7 0.0 Najbardziej jest to zauważalne przy dropach na TSie. Dropy głównie dotyczą TP, Orange, Vectra oraz dostawców lokalnych w moim rejonie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2016 Ostatnio ktoś na forum pisał, że TPIX sypie do FR bo też jest problem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2016 Spoko - mi UPC też ostatnio łapie długie pingi i większe straty pakietów do GRA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2016 Telefon do nich może w końcu coś zadziałać? Po tej odpowiedzi mam dosyć kobiet w IT: Witam, Liczy sie to co jest tak naprawde na osatnim elemencie infrastruktury, a więc na Pana serwerze - tam strat w pakietach ani opóźnień nie ma, wyżej, sa jedynie 10% opóźnienia i to bez strat, które nadrabia reszta infrastruktury. Co do pingu do bramy - urządzenia CISCO nie mają obowiązku odpowidzi na zapytania ICMP, równie dobrze mogłyby wykazywać straty a jednocześnie działać idealnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2016 Powracam do tematu. KVM (Proxmox 4). Sieć w trybie bridge (vmbr0). Dziennie jeden użytkownik potrafi polecieć po kilka razy. Z OVH cały czas to wyjaśniam, jednak Ja i moi użytkownicy mamy już końcówkę cierpliwości. Głównie problem ma TP, Plus, lokalny provider z Wrocławia. Gdzie może być ten problem? Czy problemem może być karta sieciowa w serwerze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy Zgłoś post Napisano Luty 21, 2016 Telefon do nich może w końcu coś zadziałać? Po tej odpowiedzi mam dosyć kobiet w IT: Hahahaha Nawet wiem na którą trafiłeś Rozmowa z tą feministką na długo zapada w pamięci Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2016 Hahahaha Nawet wiem na którą trafiłeś Rozmowa z tą feministką na długo zapada w pamięci A tak coś w temacie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JustITUser 1 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2016 Jaka maszyna konkretnie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2016 SYS-1. W RBX1. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy Zgłoś post Napisano Luty 21, 2016 A tak coś w temacie? Tak, zerknij na nieoficjalnego twitter'a OVH i na status prac - zobaczysz że od dłuższego czasu ogarniają problemy z siecią Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2016 Jakiś konkretny twit? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach