kacper1972 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2016 Witam Rozumiem że coś nie działa kilka godzin ale tutaj hosting nie działa kilka dni, poza obietnicami że ruszy on jutro nic sie nie dzieje, brak dostępu do danych, do poczty, do wszystkiego. Mogę napisać kilka innych rzeczy o nich ale szkoda gadać nie polecam. Szukam kogoś innego. A przeczucie mi mówiło że coś bezienie tak od dłuższego czasu było coś już źle, a jak w panelu po kilku miesiącach wisiało że usługa nie opłacona mimo opłacenia to już tragedia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2016 DNS im nie działa , przyczyny nie znam ale może wyjaśni się cała sytuacja? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kacper1972 0 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 Poradźcie MI co robić. Bym ich rzucił ale tam była moja strona nie mam kopii. Czego od nich się domagać! Bo to moja szkoda i innych też ludzi. Czy faktycznie tak długo przywracanie danych trawa z kopii dysków 8 dni. Powiedźcie specjaliści czego od nich wymagać. Poniżej komentarz o nich z facebooka - załamka jakaś Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 (edytowany) Poradźcie MI co robić. Bym ich rzucił ale tam była moja strona nie mam kopii. Kopie zawsze się robi samodzielnie, wg zasady umiesz liczyć licz na siebie. Firma nie musi zapewnić Ci kopii bezpieczeństwa, to tylko taki "gadżet" dla klientów, więc robi ale nie musi. Mogę napisać kilka innych rzeczy o nich ale szkoda gadać nie polecam. Szukam kogoś innego. Nie znam firmy, nie chce obwiniać firmę czy Ciebie, ale zapewniam Cię, że awarie i to całkiem poważne zdarzają się wszędzie. Nie ma firmy we wszechświecie, która nie zaliczyłaby wpadki, więc spróbuj zrozumieć firmę, skontaktuj się z nimi i nie osądzaj za wcześnie. Poradźcie MI co robić. Bym ich rzucił ale tam była moja strona nie mam kopii. Czego od nich się domagać! Bo to moja szkoda i innych też ludzi. Generalnie to obwiniaj siebie (wiem nie spodoba Ci się, że tak piszę), kopie wykonuje się systematycznie, jeśli tego nie zrobiłeś to tylko i wyłącznie z lenistwa, a przecież kilka minut wystarczy poświęcić raz w tygodniu by ściągnąć/przesłać kopię na inny serwer. Ale poczekaj aż support się odezwie, każdemu może się przytrafić. Support nie odpowiada? Mi ich strona działa. Edytowano Luty 3, 2016 przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 Na pewne sytuacje związane z przywracaniem danych czas niestety działa niekorzystnie. Sami mieliśmy dwie wpadki jedna przez uszkodzenie macierzy a drugą z innych powodów jak techniczne. Odzyskanie danych w obu przypadkach nie była łatwa pomimo że był backup. Jak rozmawiamy o kilku tysiącach stron których konfiguracja wielokrotnie była indywidualna + certyfikaty SSL i cała masa różnych przekierować to szczerze im współczuję. Oczywiście współczuje również ich klientom ale uwierz mi że nie jest to łatwy proces. Zawsze to powtarzam by posiadać własny backup co pozwoli go przywrócić u dowolnego usługodawcy nawet korzystając z 14 dniowego okresu testowego który wielu oferuje za darmo. Takie sytuacje mają prawo się wydarzyć ale również cierpliwość ma swoją wytrzymałość. Mam nadzieję że wszystko ułoży się korzystnie. Puki co proponuje założyć gdzieś okres testowy przekierować rekord MX by działała poczta lub ewentualnie dodać prostą informację że twoja witryna jest w trakcie przywracania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach