Xxcarbon22xX 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 Hej,Wiadomo jak to jest na świecie, często kogoś piecze.Ja prowadzę 4 serwery do CS:GO, w tym 2 na moim dedyku, którego jakaś właśnie ddosuje.Jak sobie z takimi radzić? Nie wiem dlaczego ale dodało aż 4 tematy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 (edytowany) Napisałeś 4 tematy z rzędu, zakładam że to przez wolno działające forum. Najprostszy sposób - dobry sprzętowy firewall. Najlepiej postaw tunel od BlazingFast - dobrze wycinają. Ewentualnie dobre reguły iptables ale nie wiele Ci to da bo rurkę i tak będziesz miał zapchaną. Edytowano Styczeń 27, 2016 przez Filipsiu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xxcarbon22xX 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 (edytowany) Napisałeś 4 tematy z rzędu, zakładam że to przez wolno działające forum. Najprostszy sposób - dobry sprzętowy firewall. Najlepiej postaw tunel od BlazingFast - dobrze wycinają. Ewentualnie dobre reguły iptables ale nie wiele Ci to da bo rurkę i tak będziesz miał zapchaną. Powiesz coś więcej o tym BlazingFast? To wiązałoby się raczej ze zmianą hostingu, tego wolałbym uniknąć. Mój obecny hosting to Mintshost, o ile przy ostatnim ataku wycięli cały ruch, to teraz, no cóż... przez 30 minut nie miałem dostępu do serwera. Przez 5 miesięcy, odkąd prowadzę serwery nie było z tym żadnego problemu, teraz w ciągu 3 dni, 2 inne osoby mnie zaatakowały. Edytowano Styczeń 27, 2016 przez Xxcarbon22xX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 Nie, nie. Kup serwerek w Blazing i tuneluj połączenie do dedyka w Mints. Na poziomie Blazinga Ci odfiltrują ruch Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
banan47 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 (edytowany) Zapomniałeś tylko koledze napisać, że tym samym zmieni mu się adres IP serwerów, a zapewne tego chce uniknąć. Edytowano Styczeń 27, 2016 przez banan47 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 Dlatego zawsze ipki kryje się rekordem A 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 Dlatego zawsze ipki kryje się rekordem A No dobrze, ale w liście serwerów w zakładce "ulubione" jest adres IP i nie zapamiętują wg. hosta a wg. adresu IP. Przez host na forum mało kto wchodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PrecelusMaximus 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 @Xxcarbon22xX: Pisz bardziej stonowane posty. Fakt problem jest irytujący ale to nie GHT :-) @Filipsiu: I co mu to da, będzie bezpieczny ale będzie musiał zmienić IP, lub nadal będą się łączyć ze starym serwerem (chyba że zablokuje i będzie tunelować z tego vps'a wszystko) ale i tak będą iść jakieś połączenia. Niestety problem o którym piszesz jest ciężki do rozwiązania z poziomu użytkownika serwera (klienta). O ile możesz jakoś zabezpieczyć serwer przed przeciążeniem to ciężko (chyba nawet niewykonalne?) przez ddosami. Musiałbyś wycinać fizycznie połączenia do swojego interfejsu (połączenia do twojej katy sieciowej). Jak to zrobić? Jako że wąskim gardłem jest łącze do swojego serwera, trzeba filtrować ruch wcześniej. W zasadzie napisali Ci wyżej jak to zrobić ale będziesz musiał zmienić IP i ponieść dodatkowe koszty. Twój ruch może filtrować minthost ale jak się można domyślać trzeba mieć do tego odpowiednią infrastrukturę oraz oprogramowanie, to niestety koszty. Pomyśl dlaczego Twój serwer jest taki tani :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 Niech MH wytnie Ci zagranicę na stałe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xxcarbon22xX 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 (edytowany) Niech MH wytnie Ci zagranicę na stałe Trochę graczy zza granicy też u mnie gra, nie jest to jakiś super pomysł ;p Problem w tym, że oni wycinają ruch i ostatnio zrobili to dobrze podczas ataku, serwer nawet nie odczuł że ktoś atakuje, jedyne po czym się dowiedziałem do brak ruchu zza granicy i wyłączone serwery. Teraz ruchu nie wycięli, atak trwał z 30 minut. Problem w tym że serwer musi mieć cały czas połączenie z serwerami Steam, a jak jest wycięty ruch zza granicy, serwer nie ma połączenia i się wyłącza. Sytuacja miała by wyjście, gdyby Mintshost odblokował mi połączenie jedynie z USA, bądź jedynie z platformą Steam i ich zapora faktycznie zawsze wycinała ten ruch a nie tylko raz na kilka przypadków. Z tego co słyszałem na supporcie mintshost to "nie da się". Te tunelowanie to byłby super pomysł, tylko że kosztuje mnie to więcej niż mój dedyk a i było by to problematyczne - zmiana adresu ip przy serwerach gier kończy się utratą dużej ilości graczy, tego chciałbym uniknąć bo jednak przez 5 miesięcy trochę osób zapisało moje serwery do ulubionych. W ogóle co mi da wycięcie ruchu zza granicy w przypadku gdy ddos leci z Polski? Takie przypadki się nie zdarzają? A co z ddosami z USA? Prawo jest ostre pod tym względem i raczej nie jest to popularne czy raczej lecą stamtąd ataki? Skąd najczęściej lecą ataki na serwery? Jest jakaś statystyka? Edytowano Styczeń 27, 2016 przez Xxcarbon22xX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SchErk 16 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 Drogi kolego, 10 Euro + tunel gre na serwerze blazingfast.io lub kupno maszy od Nich. Wykorzystaç mozesz poradnik z http://wiki.buyvm.net/doku.php/gre_tunnel Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 Ze zmianą adresu IP musisz się pogodzić jeżeli chcesz aby ataki DDoS nie miały wpływu na Twój serwer, to nie uniknione. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xxcarbon22xX 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 Już kij z tym ruchem zza granicy jak nie ma ataków niech jest, jakbym dał radę się z MH dogadać tak, aby podczas ataku nie tracić połączenia ze Steam ale inny ruch zza granicy odcinało, to mi w zupełności wystarczy. Z tego co mintshost powiedział to "nie da się" ale po kontaktach z supportem wiem że to czy da się czy się nie da zależy od obsługującego technika. Jednego z techników lubię bo nigdy nie mówi że się nie da, podczas gdy jeden mówił że wszystko u nich ok, to ten drugi właśnie stwierdził że faktycznie wina stoi po ich stronie i naprawiono mi problem z łączem. A co gdy atak jest z Polski? Jak wtedy jest to blokowane? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2016 Problem w tym że serwer musi mieć cały czas połączenie z serwerami Steam, a jak jest wycięty ruch zza granicy, serwer nie ma połączenia i się wyłącza. Z tego co słyszałem na supporcie mintshost to "nie da się". W ogóle co mi da wycięcie ruchu zza granicy w przypadku gdy ddos leci z Polski? Takie przypadki się nie zdarzają? Skąd najczęściej lecą ataki na serwery? Jest jakaś statystyka? Wystarczy wyciąć zagranicę z wyjątkiem serwerów Steam. Da się. Nie chce mi się szukać, ale wydaje mi się, że niejednokrotnie pisali o tym na forumce. Widocznie któryś z techników bardzo się rozleniwił.. Spotkałeś się z DDoS'em z Polski? Wtedy może wkraczać BGP Blackhole'ing, którego MH używa z tego co kojarzę. Wschód. Rosja, Chiny, Białoruś.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xxcarbon22xX 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2016 (edytowany) Wystarczy wyciąć zagranicę z wyjątkiem serwerów Steam. Da się. Nie chce mi się szukać, ale wydaje mi się, że niejednokrotnie pisali o tym na forumce. Widocznie któryś z techników bardzo się rozleniwił.. Spotkałeś się z DDoS'em z Polski? Wtedy może wkraczać BGP Blackhole'ing, którego MH używa z tego co kojarzę. Wschód. Rosja, Chiny, Białoruś.. A ataki z USA są częste? Bo wiadomo jak to z usługami typu Steam, często te ip się zmieniają. Myślę że odblokowanie samego ruchu do usa by było wystarczające. Z tego co kiedyś pisałem do supportu, kilka dni temu to ich technologia filtrowania nie wspiera wyjątków. Taa... Edytowano Styczeń 28, 2016 przez Xxcarbon22xX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2016 Nie, usługi Steam nie zmieniają często swoich adresów IP. Miałem zhardcodowaną jedną listę connection managerów od 3 lat, i po tych 3 latach jak je sprawdziłem to 86% nadal stała i ma się świetnie, tylko sobie zsyncowałem z tym co jest obecnie. Z DDoSami jest tak, że jak ktoś chce - najlepiej i admin, i firma hostingowa, to można zdziałać naprawdę dużo i pomóc zarówno sobie jak i firmie, ale to trzeba się po pierwsze znać, a po drugie rozumieć drugą stronę, i dotyczy to zarówno ciebie jak i firmy. MH nie jest moim zdaniem dobrym wyborem pod względem takiej współpracy anty-DDoSowej, ale to tylko moje zdanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Qedro 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2016 (edytowany) Oj panowie robicie z igły widły z tą zmianą ip. Odkąd steam wprowadziło tokeny ( będzie jakieś 3 bite miesiące ) do serwerów cs go, zmiana ip to nie problem. Odpalasz serwer na nowym adresie, wklepujesz tokeny w server.cfg taki sam jak na starej maszynie i valve z automatu aktualizuje zakładkę ulubione i internet graczy. Po prostu serwery są identyfikowane po tokenie, a nie ip jak było wcześniej. Jedynym problemem może być przyzwyczajenie do cyfr starego ip ;p Także w mojej opinii wyjście z bazingfast nie będzie stanowiło żadnego problemu. Pytanie tylko czy warto? Edytowano Styczeń 28, 2016 przez Qedro (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PCziomal 16 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2016 Niech MH wytnie Ci zagranicę na stałe To niemożliwe dla TS3 - sam to przerabiałem. Aplikacja TeamSpeak 3 przy każdym uruchomieniu musi połączyć się z serwerami TeamSpeak (chyba w celu weryfikacji licencji) Bez tego serwer się nie uruchomi. Dawno, dawno temu miałem VPS w Mintshost, a na nim TS3 - przy blackholingu nie mogłem uruchomić TSa i musiałem zawsze odczekać godzinę, aż go wyłączą, gdy atak ustał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Defi 1 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 O to może przez ataki na ciebie mój VPS nie działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 BHBGP w dzisiejszych czasach? Jak już zdobędziesz odrobinę doświadczenia z firmami i nie będą w stanie Cię ochronić, zachęcam do przejrzenia naszej oferty. Counter Strike Global Offensive to znana nam aplikacja i całkiem bardzo dobrze radzimy sobie z jej ochroną. BlazingFast.io Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Qedro 1 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 Counter Strike Global Offensive to znana nam aplikacja i całkiem bardzo dobrze radzimy sobie z jej ochroną. Coś za coś. Przy tej grze, celując w polskich graczy, najlepiej jak serwer zlokalizowany jest w naszym kraju. Gracze na opóźnienie i pingi są czuli. To nie minecraft gdzie opóźnienie to sprawa drugorzędna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 W dzisiejszych czasach i w przypadku tak nowych produktów jak CSGO, gracz jako zwykły, chodzący człowiek z oczyma równie normalnymi co my, nie ma prawa wyczuć różnicy pomiędzy 25ms, a 40-45ms. Ale jak wiadomo, tutaj dochodzi efekt placebo. Jak wiemy, że ping większy, to każdą swoją słabość, brak umiejętności strzelania i niefart zrzucimy na latency. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Qedro 1 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 (edytowany) Jak wiemy, że ping większy, to każdą swoją słabość, brak umiejętności strzelania i niefart zrzucimy na latency. No to też racja. Jakieś wytłumaczenie musi być ;p Edytowano Luty 3, 2016 przez Qedro (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arcaro 0 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 W dzisiejszych czasach i w przypadku tak nowych produktów jak CSGO, gracz jako zwykły, chodzący człowiek z oczyma równie normalnymi co my, nie ma prawa wyczuć różnicy pomiędzy 25ms, a 40-45ms. Ale jak wiadomo, tutaj dochodzi efekt placebo. Jak wiemy, że ping większy, to każdą swoją słabość, brak umiejętności strzelania i niefart zrzucimy na latency. Masz w zupełności racje, tylko że teraz w CS:GO serwery są układane według pingu, wiec pomiędzy 25 a 45 jest spora różnica w pozycji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach