Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 (edytowany) Siema, Mam w Mintsie dedyka w pakiecie mini, teoretycznie to mam na nim GWARANTOWANE łącze 100 Mb/s ale w godzinach 16:00-23:00 wygląda to tak:Download: 90 Mb/sUpload: 30-40 Mb/s Wiadomo że prędkość może się wahać o te +/- 10% ale bez przesady. Support odpisał mi tak:"w godzinach wieczornych transfer może minimalnie spadać poprzez duży ruch na sieci, na to nie ma żadnego rozwiązania bo już tak musi być." Minimalnie to spadek o ponad 50%? Czy Wy też macie takie problemy? Edytowano Styczeń 20, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Jajami jest to że wierzysz w to że zawsze będziesz miał 100/100.. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Jajami jest to że wierzysz w to że zawsze będziesz miał 100/100.. Przecież wiadomo że będzie się wahać o te 10-20 % ale nie o 70 tak jak to było gdy wczoraj sprawdzałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Pokaż mi na umowie gdzie ci zagwarantowali rurke 100/100 za 100zł i bez limitu transferu. Przecież takie łącze kosztuje kilka tysi a ty chcesz to dla siebie. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Pokaż mi na umowie gdzie ci zagwarantowali rurke 100/100 za 100zł i bez limitu transferu. Przecież takie łącze kosztuje kilka tysi a ty chcesz to dla siebie. https://www.mintshost.pl/dedykowane.php Palcem wskazać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PCziomal 16 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 (edytowany) Powiem tak - choć oni nie mają obowiązku tego gwarantować, to ze strony klientów jest to negatywne zjawisko, gdy dostawca usług hostingowych nie wyrabia z łączami - aż tak duże spadki mogłyby mieć miejsce na serwerach VPS, ale tu mówimy o 60 Mbps na serwerze dedykowanym... Klient nie może kłócić się o to z dostawcą, ale z pewnością będzie to wskazówką dla innych którzy będą zainteresowani ich usługami Już wiele razy opisywałem ich usługi (z resztą nie tylko ja), a i tak zawsze znajdzie się jakiś naiwniak który kupi tam serwer, a później płacz, że to nie działa tak jak powinno Edytowano Styczeń 20, 2016 przez PCziomal (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 (edytowany) Powiem tak - choć oni nie mają obowiązku tego gwarantować, to ze strony klientów jest to negatywne zjawisko, gdy dostawca usług hostingowych nie wyrabia z łączami - aż tak duże spadki mogłyby mieć miejsce na serwerach VPS, ale tu mówimy o 60 Mbps na serwerze dedykowanym... Klient nie może kłócić się o to z dostawcą, ale z pewnością będzie to wskazówką dla innych którzy będą zainteresowani ich usługami Już wiele razy opisywałem ich usługi (z resztą nie tylko ja), a i tak zawsze znajdzie się jakiś naiwniak który kupi tam serwer, a później płacz, że to nie działa tak jak powinno Ogólnie problemów z nimi nie mam, serwer działa, zero padów. Support odpisuje w miarę szybko nawet w nocy, ale te łącze to jest jakaś porażka. Nie mają obowiązku - jednak w ofercie jest jak jest. Edytowano Styczeń 20, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seomajster 14 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Palcem wskazać? Poproszę Nigdzie na stronie nie znajdziesz informacji że to łącze jest gwarantowane. Jest bez limitu, ale to nie znaczy że jest gwarantowane. Przecież takie łącze kosztuje kilka tysi Kilka tysi to kosztuje gwarantowane 1000/1000 nie 100/100. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PCziomal 16 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 (edytowany) Ogólnie problemów z nimi nie mam - support odpisuje w miarę szybko nawet w nocy, ale te łącze to jest jakaś porażka. To obstawiam, że mało wymagający jesteś Support może odpisywać odpisuje, ale przykładowo: ilekroć nie wejdę na ich stronę to już po 10 minutach znajduję przynajmniej błąd czy dwa - oni za jego wskazanie nie chcą dać nawet 20 złotych do portfela - No cóż - charytatywnie dla firmy gdzie pracownicy są/byli chamscy nie będę pracował Zgłosiłem już przynajmniej z 5-10 błędów, a nikt mi nawet złotówki do portfela nie dorzucił - zaraz mnie zripostuje ktoś, że jestem pazerny, no ale kurcze - skoro nie działają kluczowe rzeczy w panelu/na stronie to wypadałoby chociaż przedłużyć usługę o kilka dni Tylko raz pamiętam, że się w porządku zachowali (a było to ze 2 lata temu i w sumie to dość normalne zachwoanie w przypadku takiej firmy) - padła im macierz i sami zapytali co chcemy w ramach rekompensaty. Podsumowując - jakbym miał brać coś w tej firmie to chyba tylko najtańszego VPS pod jakąś naprawdę małą stronę internetową (większych pakietów i tak się nie opłaca brać, bo wydajność będzie bardzo słaba). Poproszę Nigdzie na stronie nie znajdziesz informacji że to łącze jest gwarantowane. Jest bez limitu, ale to nie znaczy że jest gwarantowane. Kilka tysi to kosztuje gwarantowane 1000/1000 nie 100/100. Mi mówili w przypadku serwerów VPS, że gwarantowane jest 25 Mbps Edytowano Styczeń 20, 2016 przez PCziomal (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Nie to że nie jestem wymagający, poprostu wiem że za 120 zł nie dostane cudów na kiju, ale to co jest w ofercie to powinienem dostać. Tam pisze że jest gwarantowane, tak samo że jest bez limitu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Poproszę Nigdzie na stronie nie znajdziesz informacji że to łącze jest gwarantowane. Jest bez limitu, ale to nie znaczy że jest gwarantowane. Kilka tysi to kosztuje gwarantowane 1000/1000 nie 100/100. Kiedyś dostałem ofertę z atmanu na 100/100 w technologii światłowodowej i z tego co pamiętam koszt był 6000zł / mc przy umowie na 12mc. Nie jestem pewien, ale bym musiał przeszukać maile. W DC w Warszawie takie łącza kosztuje u nich około 3-4 tysięcy. Co do MH to masz napisane 100mbit, ale nie wiesz czy to jest na switchu czy całe gwarantowane dla Ciebie. Nie masz tego na umowie tylko w ofercie. Równie dobrze możesz się kłócić że jest napisane gwarantowane łącze 100/100 ale jak ściągasz na domowy komputer to ciągnie ci 500kbps bo neostrada 10mb nie wyrabia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Jaja to z siebie robisz płacząc że nie masz rurki dedykowanej za 120 pln brutto miesięcznie, kolejny płacze że nie dostał 20 pln za wykrycie błędu, współczuje mintsowi takiej klienteli. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 współczuje mintsowi takiej klienteli. Oni jedynie w takich klientów celują więc nie ma co współczuć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 (edytowany) Poproszę Nigdzie na stronie nie znajdziesz informacji że to łącze jest gwarantowane. Jest bez limitu, ale to nie znaczy że jest gwarantowane. Kilka tysi to kosztuje gwarantowane 1000/1000 nie 100/100. Proszę - jednak znalazłem (pasuje przed pisaniem posta obejrzeć dokładnie co na stronie znajduje się poniżej ) Edytowano Styczeń 20, 2016 przez Westbam (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Proszę - jednak znalazłem (pasuje przed pisaniem posta obejrzeć dokładnie co na stronie znajduje się poniżej ) No ok, ale gdzie masz to na umowie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Nie musi być na umowie. Wystarczy, że jest w ofercie, a nawet reklamie. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Idź to UOKIKu i walcz! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 (edytowany) No ok, ale gdzie masz to na umowie? Ja nie jestem autorem tematu - tylko wskazałem miejsce A co do umowy to jakiej takiej przecież nie ma - akceptujesz przy zamówieniu ofertę którą sprzedawca zadeklarował - nieprawdaż ? Edytowano Styczeń 20, 2016 przez Westbam (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PCziomal 16 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 (edytowany) Jaja to z siebie robisz płacząc że nie masz rurki dedykowanej za 120 pln brutto miesięcznie, kolejny płacze że nie dostał 20 pln za wykrycie błędu, współczuje mintsowi takiej klienteli. Sugerujesz, że kupując samochód w "promocji" nie masz prawa oczekiwać, że będzie on jeździł? Co do "kolejny płacze że nie dostał 20 pln za wykrycie błędu" - za literówkę czy inne tego typu pierdoły bym się nie kłócił - co innego kiedy możesz im rozwalić konfigurację, bo "panel ma błąd", lub problem który zgłaszasz po raz kolejny uniemożliwia wszystkim klientom dostęp do konfiguracji serwera... i nikt nie da Ci za znalezienie tego błędu nawet 20 złotych Masz ciekawe podejście - "skoro jest tanio to można wszystkich oszukać, bo stracą niewiele" - czyżby ich pracownik? Edytowano Styczeń 20, 2016 przez PCziomal (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Eee, za zgłoszenie literówki domagać się 20 PLN? Mi i wielu innym wystarczyłoby zwykłe "Dziękujemy za zwrócenie uwagi i pozdrawiamy". W przypadku zgłaszania więcej takich literówek miłym gestem - aczkolwiek w żadnym wypadku nie koniecznym - byłoby wysłanie firmowego długopisu czy dodatkowy miesiąc ważności konta. Kasa za takie coś? Chyba z bankomatu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Oto co odpisał mi support"Witam,naprawdę nie przeprowadzamy żadnym zmian w tym kierunku, transfer jest jak najbardziej w normie.Pozdrawiam,XXXX"Moja wiadomość:"Problem jednak nadal występuje, mój znajomy ma również u Was serwer (polecił mi Was) i u niego ta prędkość nie spada poniżej 80 Mb/s, są skoki ale między 90Mb/s a 80Mb/s.Mierzył prędkość dokładnie w tej samej chwili co ja.Naprawdę nic nie da rady z tym zrobić? Fizycznie podpiąć mnie pod inny port, cokolwiek?Prędkość wysyłania skacze bardzo mocno, w ciągu 5 minutowego testu wyniki co chwile są inne, proszę spojrzeć: http://pastebin.com/qHCFXrdhPrzez te skoki moje usługi na serwerze wariują i uniemożliwia mi to normalne korzystanie z maszyny."Naprawdę kumpel ma u nich dedyka i naprawdę mu nie spada poniżej 80 Mb/s. Co robić? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Wziąć rurkę do ręki i powiesić na niej serwer. Jak dla Ciebie problemem jest 80 Mbps i 50 Mbps uploadu to gratulacje, dzieci w Afryce nie mają co jeść a Ty się o 120 zł kłócisz. Tak na poważnie, temat jest śmieszny. Prędkość łącza skacze ale dalej pozwala swobodnie z serwera korzystać, choćby do jednego serwera gry, który pójdzie bez przeszkód. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubC 43 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Dokąd tak transferem miota dzień i noc?, nie doszukałem się (autor chyba nie wspomniał) gdzie te problemy z transferem wypadają. Brak też podstawowych informacji jak chociażby traceroute do problematycznych hostów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Ale to nie sa problemy, tylko gosc nie wie za co zaplacil Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PCziomal 16 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2016 Pokuć: Przecież napisałem, że nie chodziło o literówki... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach