Gość roxann Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 Witam, nie wiem co się dzieje ze stroną ovh. Zakupiłem u nich domenę, zapłaciłem a domena cały czas nie aktywowana (zamówienie w realizacji), co więcej nie tylko mi się to przydarzyło. Mógłby ktoś wyjaśnić co się stało? Czyżby problemy natury technicznej? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 http://prace.ovh.pl/?do=details&id=22460 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość roxann Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 Ehh, super. Jest szansa że dzisiaj to jeszcze naprawią? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 Ehh, super. Jest szansa że dzisiaj to jeszcze naprawią? Marne szanse. Ja od wczoraj czekam.. zapewne dopiero w poniedziałek się tym zajmą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość roxann Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 To jest jakaś kpina chyba. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 To jest jakaś kpina chyba. To nie jest kpina, to po prostu ma prawo się zdarzyć. Przypadek losowy jest jak najbardziej akceptowaną formą usprawiedliwienia zwłaszcza kiedy mówimy o takiej ilości klientów. Mechanizmy działające od strony usługodawcy są znacznie bardziej rozbudowane jak myślisz i nie polega to na wykonaniu jakiegoś prostego skryptu idąc dalej tylko dlatego że klikałeś w klawisz zapłać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość roxann Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 Przed zapłatą powinien pojawić się komunikat przerwy technicznej, lub cała usługa powinna zostać wyłączona skoro jest niesprawna. Takie działanie w stosunku do klienta jest co najmniej niepoważne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 Domena ,którą kupiłeś jest twoja. Nie zbawi ciebie chyba jakaś bliżej nie określona ilość godzin realizacji twojego zamówienia. Nigdzie nie jest napisane ,że realizują każde zamówienia w trybie kilku minut czy inaczej pisząc natychmiastowym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość roxann Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 To chyba logiczne, że nie pisałbym tego tematu gdyby nie zależało mi na czasie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 To chyba logiczne, że nie pisałbym tego tematu gdyby nie zależało mi na czasie Nie tylko Tobie zależy na czasie. Więc uzbrój się w cierpliwość i czekaj tak jak ja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 Już naprawili. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 Problem wciąż występuje. Domena opłacona, nie widać jej na koncie + brak jakichkolwiek związanych z nią powiadomień/potwierdzeń. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach