szirszo 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2016 Założyłem specjalnie konto tu bo mam zagwostke i nie wiem jak to rozgrysc. Razem z bratem zalozylismy sklep branzowy, mamy siedzibe w Bochni ale to male miasto i tutaj wlasnie pojawia sie nasz problem. Chcielibysmy pozycjonowac strone, czytalem troche o tym i chcialbym zrobic reklame w googlach na hasla i podstrony tez na hasla, ale nie mamy pojecia jak je odpowiednio dobrac. W usludze mamy takze wysylke, dlatego w gre wchodza tez frazy na cala polske. Co lepsze bedzie? Hasla na malopolske Bochnia Krakow Tarnow czy moze ogolne hasla na usluge? Co myslicie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2016 Zależy od Waszego targetu - chcecie działać lokalnie, czy szerzej? Przy popularnych frazach (dużej konkurencji) łatwiej pozycjonować lokalnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
toony 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 Wszystko zależy od branży jeśli macie niszowa to ja bym brał na cały kraj hasła zdecydowanie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kampol 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 jak macie sklep to ogolnopolskie, wiecej klientow bedzie przeciez to logiczne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
majkelfirst 34 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2016 Zróbcie dobre lokalne SEO jako podstawę, rozwinięcie wysyłki i sprzedaży na cały kraj to osobny temat. Jestem z KRK - jak macie pytania to możecie na PRV się odezwać. Chętnie coś podpowiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szirszo 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 Branza nie niszowa, mamy sklep z oponami, chetnych jak narazie jest sporo ale chcemy pozyskac wiecej klientow Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AnnaES 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2016 Nawet jeśli chcecie pozycjonować się tylko lokalnie to ograniczanie się do fraz z miejscowościami wcale nie jest konieczne. Pamiętaj, że Google dopasowuje wyniki wyszukiwania także pod lokalizację użytkownika. W przypadku reklam wyboru lokalizacji możecie dokonać na 2 sposoby - wybierając opcję geolokalizacji lub stosując frazy z nazwą miejscowości, np. opony bochnia. To pozwoli Wam trafić w większości do użytkowników lokalnych. Wyjątkiem są urządzenia z internetem mobilnym - większość numerów na kartę ma lokalizację zapisaną w Warszawie, mimo że przebywa w innym mieście. Do doboru fraz jest mnóstwo bezpłatnych narzędzi, m.in. keyword planner Googla. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szirszo 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2016 (edytowany) o dizeki za odpowiedz, wiele wyjasnia Edytowano Styczeń 28, 2016 przez szirszo (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SupremumSEO 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Jeżeli zastanawiasz się nad reklamami AdWords oraz pozycjonowaniem strony na konkretne hasła, to idziesz w dobrym kierunku Frazy ogólnopolskie i lokalne można ze sobą połączyć, nie musisz się decydować wyłącznie na jeden sposób pozycjonowania strony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mazepa 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Spróbuj skorzystać z oferty firmy, która jest expertem w tej dziedzinie. Tutaj masz przykładowy link www.promopager.com/pl Poczytaj sobie, mają ciekawą ofertę. Nawet 3 miesiące gratis. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmariusz 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Warto zawalczyć o klientów z całego kraju. Poszukajcie firmy/osoby, która przygotuje sensowną strategię (nie samo pozycjonowanie, czy linki sponsorowane) i pomoże Wam zdobyć nowych klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mazepa 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Wszystko fajnie jeśli na początku dysponujesz sporym kapitałem, ale najczęściej tak nie jest. Nie doceniasz pozycjonowania, to tak jak na popularnych portalach aukcyjnych, gdzie za dodatkową opłatą Twoje ogłoszenie znajduje się najczęściej na pierwszej stronie szukanego przedmiotu/usługi. Z pozycjonowaniem jest podobnie. http://promopager.com/pl ma naprawdę dobrą ofertę. np. płacisz dopiero wtedy kiedy jesteś w TOP10, lub możesz pozycjonować się za darmo jeśli będziesz polecać platformę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seomajster 14 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Bez obrazy ale normalnie włos na głowie staje jak sie czyta takie @#$%^& jak niektórzy tu wypisują. OP wyraźnie napisał: mamy sklep z oponami Czyli jakiekolwiek pozycjonowanie lokalne odpada bo zbyt wielki zysk z tego nie będzie. To nie adwokat, dentysta, ginekolog czy biuro rachunkowe żeby ludzie szukali tego lokalnie. W kwestii pozycjonowania @OP bez budżetu wysokości kilka tys PLN (tak z 3-5k) nie masz szans zaatakować fraz takich jak opony, czy opony zimowe. Adwords w tej branży Cie zje więc nawet nie próbuj. Miałem klienta w branży opon rolniczych i przemysłowych, zanim do mnie przyszedł zadzwonił na infolinie adwords, gdzie mu ustawili kampanię. Efekt? 2 tys pln wydane w 1 dzien, zyski praktycznie żadne. Pozycjonowanie nie jest uniwersalnym sposobem na reklame. W przypadku niektórych usług lokalnie więcej zdziała baner reklamowy niż pozycjonowanie. Należy tu sobie zadać 1 pytanie: Czy klient chcący kupić opony loklanie szuka ich w internecie?Nie szuka, idzie do sklepu. Jak chce kupić przez neta wchodzi w google i wpisuje "opony" albo Opony + nazwa samochodu" albo od razu wchodzi na allegro. Moim zdaniem pozycjonowanie na tym etapie (nie masz kasy na pozycjonowanie na globalne frazy, a lokalne nie dadzą CI $$) to wyrzucanie kasy w błoto. P.S. Spróbuj skorzystać z oferty firmy, która jest expertem w tej dziedzinie. Tutaj masz przykładowy linkwww.promopager.com/pl Poczytaj sobie, mają ciekawą ofertę. Nawet 3 miesiące gratis. Panie Mazepa Witamy na forum właściciela/pracownika promopager. Robić szeptankę to trzeba umieć, a nie rejestrować się na forum na jana i tylko po to żeby opowiadać o swoim produkcie/usłudze. Robiąc taką szeptankę tylko pokazujecie brak kompetencji w zakresie marketingu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mazepa 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Panie Seomajster, przecież kolega szirszo ewidentnie pyta o pozycjonowanie i wyraża zgodę na oferty firm, więc nie rozumiem skąd te dziwne pretensje. Ktoś się boi konkurencji. Przecież ja mu nie każe iść i wyrzucić 2-3 tys w błoto. Podrzucam mu tylko pomysł i ofertę, a on sam zadecyduje czy go na to stać i czy mu się to opłaca. Wyczuwam u Pana tzw. ból dup.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AnnaES 0 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2016 Bez obrazy ale normalnie włos na głowie staje jak sie czyta takie @#$%^& jak niektórzy tu wypisują. OP wyraźnie napisał: (...) Należy tu sobie zadać 1 pytanie: Czy klient chcący kupić opony loklanie szuka ich w internecie? Nie szuka, idzie do sklepu. Nie do końca musi być tak jak piszesz. Mam doświadczenie w 80% tylko z lokalnym biznesem - tematycznie wachlarz jest naprawdę szeroki od lekarza, przez farby do ścian, na wynajmie biura kończąc i widać, że ludzie może faktycznie pójdą kupić w sklepie, ale do którego sklepu się udadzą zależy często od informacji z Googla. Skuteczne pozycjonowanie czy Adwords może dawać efekty także offline, co oczywiście trudniej zmierzyć w 100%. Nie przekreślałabym więc pozycjonowania, szczególnie, że wraz z liczbą odwiedzin na stronie koszty miesięczne nie rosną. Opony to całkiem dobry towar. Skoro przez internet sprzedają się takie rzeczy jak namioty magazynowe, to dlaczego nie opony? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mazepa 0 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2016 Nie do końca musi być tak jak piszesz. Mam doświadczenie w 80% tylko z lokalnym biznesem - tematycznie wachlarz jest naprawdę szeroki od lekarza, przez farby do ścian, na wynajmie biura kończąc i widać, że ludzie może faktycznie pójdą kupić w sklepie, ale do którego sklepu się udadzą zależy często od informacji z Googla. Skuteczne pozycjonowanie czy Adwords może dawać efekty także offline, co oczywiście trudniej zmierzyć w 100%. Nie przekreślałabym więc pozycjonowania, szczególnie, że wraz z liczbą odwiedzin na stronie koszty miesięczne nie rosną. Opony to całkiem dobry towar. Skoro przez internet sprzedają się takie rzeczy jak namioty magazynowe, to dlaczego nie opony? Całkowicie się z Panią zgadzam, nawet jeśli zdecydujemy się kupić towar w sklepie stacjonarnym to i tak wcześniej jest to poprzedzone szukanie informacji w Internecie, gdzie sprawdzamy m.in. opinie, cenę. o potencjalnym sprzedawcy. Pozycjonowanie na pewno zwiększa nasze szanse, że dany klient znajdzie właśnie nas i dokonana zakupu, a czy zrobi to stacjonarnie czy w sklepie internetowym ma to już mniejsze znaczenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
drozdobyx 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2016 Teraz każdy szuka opinii w internecie, a pozycjonowanie nie zaszkodzi, albo chociaż skonsultowanie się z agencją interaktywną Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cann1 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2016 Bez grubego budżetu jakiekolwiek działania na cały kraj w tej branży słabo widzę , skupcie się na rynku lokalnym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jerzyk120 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2016 Napisz do http://wezom.pl/services/pozycjonowanie Są nowi na naszym rynku. Uwijają się jak mróweczki, mają głowy pełne pomysłów, przez co są mega skuteczni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marians 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2016 lepiej pozycjonować długim ogonem. warto pozycjonować konkretny produkt. zastanów się jak Ty szukasz czegoś w necie np tv to wpisujesz najpierw szukasz ogólnie i czytasz jak juz znajdziesz konkretny model to wpisujesz cała nazwę modelu i patrzysz gdzie najtaniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2016 Widzę że firmy oferujące pozycjonowanie spamują już w temacie - pamiętaj że jeżeli wybierasz kogoś od AdWords musi być ujęty w tym katalogu google: https://www.google.com/partners/#a_home (na górze masz wyszukiwarkę). Oczywiście to nie dowodzi jakości ale przynajmniej daje pewność że firma skończyła banalny egzamin i ma pojęcie o adwords. Jeżeli danej firmy tam nie ma to zapomnij - nie warto skoro nawet tego nie potrafią Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Widoczni 1 Zgłoś post Napisano Listopad 14, 2017 Określenie strategii wymaga większej ilości informacji, jednak z naszego doświadczenia wynika, że w pierwszej kolejności warto skupić się na frazach lokalnych, które mają szansę zacząć pojawiać się w wyszukiwarce znacznie szybciej oraz tych z długiego ogona (więcej o pozycjonowaniu lokalnym można przeczytać tutaj https://widoczni.com/pozycjonowanie-stron/kampanie-seo/lokalne/) Po jakimś czasie, gdy popularność strony będzie rosła dobrym pomysłem będzie skupienie się na frazach ogólnopolskich, których wypozycjonowanie zajmuje z reguły więcej czasu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IdeoForce 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2020 Zerknij na nasze strony, np https://www.ideoforce.pl/pozycjonowanie-kielce, które zostały bardzo dobrze zoptymalizowane pod frazy lokalne. Prowadząc swój biznes warto próbować reklamować się w ten właśnie sposób. Często przynosi on bardzo duże korzyści dla całego serwisu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach