Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2016 "Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta" Mam nadzieję, że rozumiesz co znaczy "wykonać w pełni usługę"? Mniej więcej tyle, że zakończył się okres na który hosting został wykupiony, wszelkie warunki zostały spełnione, upłynął dajmy na to rok, powierzchnia zadeklarowana, transfer i inne parametry były zgodne z zadeklarowanymi. Nawiązując do tej anteny satelitarnej z przykładu, to jak Ci już wywiercą otwory w ścianie i zaczną przymierzać uchwyt to nie jest jeszcze w pełni wykonana usługa i możesz od niej odstąpić, oczywiście pokrywając koszty dotychczasowe związane z częściowym wykonaniem usługi, czyli za dojazd na pewno Cię naliczą. "3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz" świadczenie usługi nie jest rzeczą "6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami – np. zakup farby wymieszanej z klejem;" świadczenie usługi nie jest rzeczą Czym więc jest rejestracja domeny lub jej odnowienie i ile trwa? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2016 Wg mnie rejestracja domeny jest wystąpieniem przez partnera np. do NASK i zlecenie żądana jej rejestracji. To jest właśnie usługa, wraz z rejestracją zostaje ona w pełni wykonana. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2016 Myślę podobnie, ale kiedyś trafił się klient, który chciał zrezygnować z rejestracji i żądał zwrotu kasy ;] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2016 Są artykuły ustawy na takie sytuacje, można podesłać klientowi. Nikt raczej o 15zł nie pójdzie do sądu z wiedzę, że na 99% to przegra. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2016 Są jeszcze paypale i inne w których można rozpocząć spory i wtedy często jest loteria. Czasem pp zwraca klientowi kasę i wtedy to firma ma problem. Chodzi oczywiście o same domeny, bo w przypadku hostingu o ile nie poniosło się faktycznie jakiś kosztów typu zakup licencji, to nie wiem czemu firma miałaby się upierać przy braku zwrotu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach