GameLogic 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 (edytowany) Witam,Zarejestrowałem dzisiaj na firmę serwer VPS, potrzebowałem na szybko do serwera głosowego, w mailu od Minthosta oraz w panelu HyperVM nie pojawiło się IP, nie mogłem w żaden sposób go uzyskać. Gdy zapytałem o IP na livechacie konsultant kazał mi czekać kilka godzin na to żeby mógł mi podać IP już działającego serwera.Jestem zwykłym użytkownikiem firmowym, polecali mi minthosta ze względu na BH, wstyd naprawdę proste błędy bardzo źle że taka marka się zepsuła. Prosty VPS do serwera głosowego (....)Pozdrawiam. Edytowano Grudzień 8, 2015 przez GameLogic (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek Miklewicz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 konkurencja? i zapewne miliony straciłeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GameLogic 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 (edytowany) Jaka konkurencja? Jestem zwykłym użytkownikiem firmowym nie prowadzę żadnego hostingu, potrzebowałem do serwera głosowego jakbyś potrafił czytać. Zapraszam na GameLogic.eu , chyba że mintshost(biznes-host) zaczął tworzyć gry to wtedy się mylę....Nie ma jak to propagandować coś specjalnie żeby odejść od tematu. Edytowano Grudzień 8, 2015 przez GameLogic (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 Bardzo często powtarzasz ze jesteś użytkownikiem firmowym. Jakie ma to znaczenie? Tym bardziej powinieneś zrozumieć i po prostu grzecznie poczekać. Zresztą jak byś był naprawdę firmowym nie smarował byś na forum. Tyle z mojej strony. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GameLogic 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 (edytowany) Powtórzyłem po prostu @up osobie, niektórzy tutaj wyglądają jakby dostali przed chwilą przelew za dobrą opinię, i to jest dowód na to że jednak lepiej kupywać od wielkich firm. Czekam na odpowiedź kogoś z biznes-hostu, reklama serwer w minutę tak samo nie jest zgodna z tym co pisze.// Odpisali mi że mają problemy, gdzie takiej odpowiedzi nie uzyskałem na livechacie dopiero gdy napisałem tutaj. Oczywiście musieli być to fachowcy prosto z biznes-hostu bo Ci co obsługują mintshosta to sprecyzować dokładnie nie potrafią. Edytowano Grudzień 8, 2015 przez GameLogic (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 A czat nie był firmowy? Nikt tu ci nie odpowie bo to nie ma sensu. Od tego jest wsparcie techniczne i zakładka kontak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 "Użytkownik firmowy", który potrzebuje porozmawiać, dzwoni przez telefon, a nie "na szybko" zamawia VPS-y pod serwer głosowy za 15zł netto. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek08 285 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 "Użytkownik firmowy", który potrzebuje porozmawiać, dzwoni przez telefon, a nie "na szybko" zamawia VPS-y pod serwer głosowy za 15zł netto. Jak chce to zamawia nawet za 4zł VPSa pod jakiś serwer głosowy i ma dostać dane wraz z IP jak każdy klient. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 A przypadku gdy pula IP lub serwery matki są pełne mają go pchać z wewnętrznym IP na zapchany serwer bo klient wymaga serwera? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 (edytowany) A przypadku gdy pula IP lub serwery matki są pełne mają go pchać z wewnętrznym IP na zapchany serwer bo klient wymaga serwera? Powinni wtedy wstrzymać rejestrację, skoro nie umieją wywiązać się z umowy świadczenia usługi lub ewentualnie napisać przy zamawianiu usługi komunikat, że realizacja zamówienia zajmie np. X godzin. Edytowano Grudzień 8, 2015 przez Desavil (zobacz historię edycji) 5 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek08 285 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 Powinni wtedy wstrzymać rejestrację, skoro nie umieją wywiązać się z umowy świadczenia usługi lub ewentualnie napisać przy zamawianiu usługi komunikat, że realizacja zamówienia zajmie np. X godzin. Brawo! Czyli jednak są jacyś myślący ludzie tutaj. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GameLogic 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 blfr, mogę zamówić nawet za 1zł deklarują się w bannerach że w ciągu minuty, to ma być i tyle. Informacja powinna być na stronie głównej, bez przesady. Jestem klientem, a skoro Ty traktujesz klienta jak śmiecia to wszyscy inni, którzy to czytają wiedzą już kim jesteś Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 blfr, mogę zamówić nawet za 1zł deklarują się w bannerach że w ciągu minuty, to ma być i tyle W takim razie wszędzie, we wszystkich reklamach tego tupu powinna być dodana ustawowo gwiazdka, o taka - * z informacją na dole o następującej treści "serwer dostępny w minutę o ile jest dostępny i przy okazji nic się nie zepsuło" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2015 To każda firma powinna mieć taką informację wg. twojego toku rozumowania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2015 (edytowany) @ Pokuć A co, ty godzisz się na kłamstwa i naciąganie faktów w reklamach? Godzisz się na to, że opisywany produkt w rzeczywistości jest inny, że opakowanie piękne, a po otwarciu już nie, że w reklamie biel jeszcze bielsza, choć prawda jest inna? Akceptujesz, że spece od marketingu pozwalają sobie na coraz to więcej i więcej? Nie, takiej zgody być nie powinno, a "gwiazdka i drobny druk na dole" to *absolutne minimum* jakie powinno istnieć, choć przyzwoitość nakazywałaby o wiele więcej. Klient może nie zdawać sobie sprawy z uwarunkowań produktu czy usługi, i że w określonych sytuacjach może się okazać, że produktu "nie ma na półce", albo że "półka sklepowa" może się zepsuć. A jeśli już sytuacja jest naprawdę wyjątkowa i zupełnie nieprzewidziana, to przynajmniej obsługa powinna uczciwie napisać, że "wystąpił problem techniczny, przepraszamy", zamiast jedynie nakazać czekanie (jeśli prawdą jest to co GameLogic napisał powyżej). Edytowano Grudzień 9, 2015 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2015 By już uciąć temat bo widzę, że bardzo dynamicznie się rozwija dyskusja Nie jest naszym celem wprowadzanie w błąd w reklamach. Większość usług realizuje się automatycznie zgodnie z informacją w opisie. Jeżeli występują problemy, związane z aktywacją usługi zawsze są rozwiązywane, chociaż nie zawsze daje się to wykonać od ręki, tak jak w tym przypadku. Nie jesteśmy też wstanie przewidzieć czy z listy zamówionych usług wszystkie zostaną opłacone i przekazane do realizacji więc sugerowanie wyłączania serwisu czy rejestracji jest średnio udane. Jeżeli ktoś nie może czekać można napisać o zwrot za niezrealizowaną usługę - środki są zwracane kanałem jakim była dokonywana opłata za usługę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2015 A co, ty godzisz się na kłamstwa i naciąganie faktów w reklamach? Godzisz się na to, że opisywany produkt w rzeczywistości jest inny, że opakowanie piękne, a po otwarciu już nie, że w reklamie biel jeszcze bielsza, choć prawda jest inna? Akceptujesz, że spece od marketingu pozwalają sobie na coraz to więcej i więcej? Nie godzę się, mam świadomość jaki jest stan faktyczny i staram się brać na pewne rzeczy poprawkę. Czasami się nie udaje i marketingowiec prowadzi 1:0. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2015 Buahahahahahaa - no padnę. Ten temat od początku jest śmieszny Panie GameLogic z firmą (by nie obrazić), gdybyś szukał profesjonalnych rozwiązań nie grzebałbyś na MH. Każdy wie że to budżetówka, a Ciebie nie obsłużyli jak należy za 15 zł - WSTYD! Jak MH mógł to zrobić!?! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dentarg 46 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2015 Nie każdy wie, że to budżetówka. Nie każdy zna się na cenach. Chociaż jak ktoś myśli, że będzie miał za 15PLN w Polscie VPSa z unlimited transferem to można tylko śmiechnąć z niego. Tak czy siak, reklamowanie się, ze VPS w minutę, a dostarczanie w xx godzin to lipa, i dobrze że pojawiła się taka informacja na forum. Może oszczedzi to nam potem kolejnych takich 10 tematów, bo ktoś inny pomyśli zanim kupi. Jak zaczynałem przygodę z WHT to MH miał bajeczne opinie i nawet chciałem kupić tam usługi, ale potem pojawiło się bardzo dużo opinii niezadowolonych klientów, a poziomi wypowiedzie osób związanych z tą firmą (topic w ostatnich 3 miesiącach) pokazuje, że lepiej unikać . Od zawsze wiadomo, że jakość kosztuje. Widziałem wypowiedzi "BOKów" kilku firm aktywnych na forum i wiem, że wolę dopłacić pare PLN i rozmawiać z kimś kto poważnie traktuje klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GameLogic 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2015 (edytowany) Westbam, a skąd wiesz jaki pakiet brałem, co to ma do rzeczy? Po prostu obsługa na livechacie wprowadziła mnie w błąd oraz reklamy "w minutę" niestety nie sprawdzają się. Jest napisane to tak ma być, jak nie to UOKIK wkracza i do widzenia. Później Pan Marek z biznes-hostu załatwił sprawę wytłumaczył że mają problemy co i jak bezproblemowo i nienagannie, nie tak jak Pan z livechatu.//behemoth: masz i nie popuść Edytowano Grudzień 10, 2015 przez GameLogic (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2015 (edytowany) Na litość boską "jest napisane", a nie "pisze"... Edytowano Grudzień 10, 2015 przez behemoth (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach