toony 0 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2015 wlasnie sie tak zastanawiam - czy sa jakies wytyczne? czy google premiuje albo banuje za za krotkie albo za dlugie teksty? slyszalem ze sa jakies ograniczenia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2015 Pierwszy wynik z google https://www.textbroker.pl/linki-tytuly-i-inne-wymagania-seo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2015 Za krótkie prawie na pewno nie. Ja mam po kilkadziesiąt wejść miesięcznie na zaniedbanym blogu na notkę, która ma 70 słów napisanych na kolanie i sprowadzających się do jednego linka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kampol 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2015 ograniczenia? nie, tekst moze byc dowolnie dlugi i nie powinno to miec wplywu na pozycjonowanie. nie wiem skad to wziales Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kochan 0 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2015 (edytowany) przedewszystkim zrozumiały dla człowieka i nienafaszerowany słowami kluczowymi. Napiszesz coś, dasz komuś do przeczytania i stwierdzi, żę jest ok - da się zrozumieć myśl autora, to taki tekst będzie ok. Edytowano Listopad 26, 2015 przez Kochan (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SupremumSEO 0 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2015 Są ograniczenia, ale w drugą stronę Google zaleca żeby teksty na stronie miały minimum po 2200 znaków. Krótsze są postrzegane jako próba pójścia na łatwiznę i mogą wpłynąć negatywnie na pozycjonowanie. Pamiętaj też, że teksty muszą być unikalne! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
toony 0 Zgłoś post Napisano Listopad 27, 2015 hym, a pamietam ze byly jeszcze jakies wytyczne co do tekstow, wiesz moze jakie? to sie chyba zmienia co jakis czas nie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SupremumSEO 0 Zgłoś post Napisano Listopad 27, 2015 Google zmienia co jakiś czas algorytm wyszukiwania, ale generalnie zawsze są to zmiany mające ułatwić życie samym użytkownikom. Wyszukiwarka promuje strony z treściami wysokiej jakości - jeżeli takie będziesz dostarczał, nie musisz się szczególnie bać spadków pozycji. Garść porad na ten temat tutaj: https://supremumseo.pl/wskazowki-dotyczace-tresci-i-jakosci-strony-2/ Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania - pisz! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
toony 0 Zgłoś post Napisano Listopad 27, 2015 hm. ale to ten algorytm zmienia sie jakos o ustalonych z gory porach? uprzedzaja jakos o tym? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seomajster 14 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2015 hm. ale to ten algorytm zmienia sie jakos o ustalonych z gory porach? uprzedzaja jakos o tym? Nie uprzedzają Co do treści - im więcej tym lepiej. Weź pod uwagę, że jak czytasz poważne tematyczne portale/blogi to wpis ma często długość kilku stron A4. Google lubi treść, nawet taką generowaną z automatu o ile jest unikalna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmariusz 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2015 (edytowany) Nie ma zasad jeśli chodzi o tworzenie tego typu treści. W zasadzie co specjalista to inna teoria. Priorytetem zawsze powinno być to, że pisze się dla człowieka - nie robota po to, by człowiek, który wejdzie na stronę dostał to, czego szukał a nie zlepek słów na zasadzie fraza kluczowa 3 razy w każdym zdaniu Edytowano Listopad 28, 2015 przez mmariusz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SupremumSEO 0 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2015 Niestety nie ostrzega Google w ogóle nie ma w zwyczaju podawania zbyt wielu informacji na temat tego jak działa wyszukiwarka - wszelkie informacje pochodzą raczej z doświadczenia SEOwców niż z oficjalnych źródeł. Ale tak jak pisałem wcześniej ja i moi przedmówcy - wszelkie zmiany na korzyść użytkownika będą premiowane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
toony 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2015 dzieki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AnnaES 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2016 (edytowany) Tu chyba zadziała zasada, że co specjalista to teoria Z mojego doświadczenia wiem, że nie tylko warto, żeby tekst miał min. 1200 znaków, ale jeszcze, żeby był dobrze i przejrzyście zedytowany na stronie. Google idzie w stronę oceniania stron pod kątem tego, czy zawarta na niej treść zaspokoi ciekawość użytkownika. Można się domyślić, że krótki, zbity w ciasny akapit tekst nie będzie najlepszym pomysłem w takiej sytuacji Podkreślam, że to wynika z mojego doświadczenia, pewnie każdy z was może opowiedzieć swoją historię Edytowano Styczeń 14, 2016 przez AnnaES (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
majkelfirst 34 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2016 Są dowody na to, że długość teksty ma znaczenie - długie teksty są lepsze, dłuższe niż konkurencji są jeszcze lepsze a najdłuższe są najlepsze Oczywiście warto skorzystać z dostępnych zasad SEO co do optymalizacji treści aby w pełni wykorzystać potencjał długiego artykułu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Phaybgha 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2016 Dokładnie, dłuższe teksty mają znaczenie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lokalneseo 0 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2016 (edytowany) Dzień dobry. Mogą być za krótkie ale raczej nie za długie. Sama długość to raczej jest kwestia tego czy użytkownik będzie zainteresowany tym co widzi na stronie. Zbyt długi tekst, źle sformatowany źle wpływa na UX. Krótkie frazy, raczej jednozdaniowe wyrażenia często przyciągają ale mogą być nieco szkodliwe dla SEO - kluczem jest znalezienie złotego środka. W przypadku każdej branży oraz strony może to wyglądać inaczej. Najlepiej oczywiście nie wrzucać tekstu, tam gdzie tego nie trzeba, np. na stronach fotografów - tam liczy się umiar. Inaczej jednak ma się sprawa z branżą techniczną - warto dodawać obszerne, dobrze sformatowane, okraszone ilustracjami oraz filmami poradniki. Edytowano Marzec 8, 2016 przez lokalneseo (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dawidryba11 4 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2016 Jeśli chodzi o treść na stronie to jest coś takiego jak współczynnik treści do kodu. Poniżej 15% to juz negatywnie wpływa. Czy to prawda? Trudno wyczuć, ja się do tego stosuje i źle nie wychodzę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin Brzeziński 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2016 Przede wszystkim należy pisać dla ludzi a nie wyszukiwarek, a reszta powinna wychodzić naturalnie. Zależy od tematu czy tekst ma być długi czy krótki... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Justyna1980 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2016 Najlepiej dobry i dla ludzi i dla wyszukiwarki jeśli już się tworzy długi tekst to powinien być ciekawy, a też zawierać dużo słów kluczowych ponieważ trzeba to wykorzystać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
drozdobyx 0 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 im dłuższy tekst tym lepiej więcej słów kluczowych można umieścić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin Brzeziński 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2016 Można to pojęcie względne... co za dużo to nie zdrowo, przynajmniej ja tak uważam . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dervill 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2016 Ciekawostką może być to że google indeksuje i bardzo lubi pdf'y które mają duuuużo tekstu i stron. Tak samo w topach siedzą strony bez treści praktycznie Tak więc nie sugeruj sie ilością tekstu. Ważne by był (chociaż minimalny) i nie był zduplikowany Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wladak11 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2016 Ważna jest jakość tekstu, a nie długość. Dobry content nawet jak będzie krótki to się obroni. Sama treść do jednak za mało - konieczne jest zdobywanie dobrej jakości, naturalnie wyglądających linków zwrotnych, a także zadbanie o optymalizację witryny oraz jej dostępność na urządzenia mobilne. Na to ostatnie powinno się położyć dziś szczególne nacisk, bo Google zapowiada kolejne zmiany w algorytmach. Jak ktoś jeszcze nie czytał na ten temat to odsyłam do artykułu http://funkymedia.pl/mobilny-armagedon.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
impala 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2016 Można kombinowac, ale to jest jak ze wszystkim. Chodzi o to by tekst byl strawny i trafial w sedno sprawy. Nie tylko ilosc, ale przede wszystkim czytelnosc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach