Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie

Ostatnio zobaczyłem bardzo dobrą cenowo ofertę z Aruba Cloud. Za podstawowy układ tylko 4 PLN na mies. Ktoś testował może to rozwiązanie? Polecacie?

Udostępnij ten post


Link to postu

463 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

  • 0

Wykupiłem Cloud VPS Medium za 6.5 euro z serwerem w DC6-UK. Wchodząc na różne strony z automatu zmienia mi język i końcówki stron na .it np. www.pokerstars.eu Wiele innych stron jest zablokowanych ze względu na regulacje prawne we Włoszech, co w końcu utwierdziło mnie w przekonaniu, że zamiast UK mam IT. Napisałem więc do Supportu, aby zmienili mi IP na prawidłowe - z UK, tak jak wykupiłem usługę, to odpisali mi że mam się kontaktować z operatorami stron bo oni po swojej stronie nie widzą problemu, a moje IP jest prawidłowo przydzielone :) Ktoś pomoże?

 

W RIPE pokazuje Londyn, lecz wiele innych checkerów IP pokazuje Arezzo - Włochy.

Edytowano przez michumich (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Wykupiłem Cloud VPS Medium za 6.5 euro z serwerem w DC6-UK. Wchodząc na różne strony z automatu zmienia mi język i końcówki stron na .it np. www.pokerstars.eu Wiele innych stron jest zablokowanych ze względu na regulacje prawne we Włoszech, co w końcu utwierdziło mnie w przekonaniu, że zamiast UK mam IT. Napisałem więc do Supportu, aby zmienili mi IP na prawidłowe - z UK, tak jak wykupiłem usługę, to odpisali mi że mam się kontaktować z operatorami stron bo oni po swojej stronie nie widzą problemu, a moje IP jest prawidłowo przydzielone :) Ktoś pomoże?

 

W RIPE pokazuje Londyn, lecz wiele innych checkerów IP pokazuje Arezzo - Włochy.

 

pre_1493654110__zrzut_ekranu_2017-05-01_

Adres IP po kilku tygodniach będzie wskazywał właściwa lokalizację. To normalne że trzeba odczekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

U mnie jak wejde na pokerstars z koncówką .EU czy .UK to automatycznie zmienia na .IT Setki innych stron to samo. Na speedtest.net, automatycznie wybiera serwery zlokalizowane we Włoszech. Do kogo pisać z prośbą o zmianę tego faktu? Support nie chce pomóc, odsyła do operatorów stron, a ja zapłaciłem 6.5euro za UK VPS by zamiast stron widzieć informację o ich zablokowaniu przez rząd Włoski, jak na obrazku ponizej.

 

SZtY4mz.jpg

 

 

Edytowano przez michumich (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

 

 

Adres IP po kilku tygodniach będzie wskazywał właściwa lokalizację. To normalne że trzeba odczekać.

 

Dla mnie to nie jest normalne, wykupywałem wiele UK serwerów VPS u różnych dostawców i pierwszy raz się z takim czymś spotykam, by pokazywało inną lokalizację. Jeżeli to rzeczywiście potrwa kilka tygodni, to straciłem tylko pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

 

Dla mnie to nie jest normalne, wykupywałem wiele UK serwerów VPS u różnych dostawców i pierwszy raz się z takim czymś spotykam, by pokazywało inną lokalizację. Jeżeli to rzeczywiście potrwa kilka tygodni, to straciłem tylko pieniądze.

 

Witaj michumich,

 

Sprawdzimy czy można przyśpieszyć...

 

Pozdrawiamy

 

ArubaCloud

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Lepiej sprawdźcie dlaczego usuwacie VMki, które są nie aktywny mimo zasilonego konta. To jest dopiero żenada!

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Mi usuneli te z Francji mimo tego, że były aktywne bo zmieniła się ceba😀 ale o te 1,23 eur za vps nie ma co płakać... Tylko dziwna sprawa skoro mam zablokowane konto xdd

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Lepiej sprawdźcie dlaczego usuwacie VMki, które są nie aktywny mimo zasilonego konta. To jest dopiero żenada!

 

Możesz wyjaśnić co znaczy według ciebie nieaktywne? Wyłączone?

Mi usuneli te z Francji mimo tego, że były aktywne bo zmieniła się ceba😀 ale o te 1,23 eur za vps nie ma co płakać... Tylko dziwna sprawa skoro mam zablokowane konto xdd

Czekaj czekaj! Miałeś usługę i ci ja usunęli? Miałeś/masz pieniądze w panelu ale nie możesz się zalogować? Na jakiej podstawie twierdzisz że jesteś zablokowany? Ciekawy jestem czy ktoś z aruba jest w stanie to jakoś wytłumaczyć? Będzie milczenie czy tylko się skończy zdaniem że ktoś sprawdzi....

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

 

Możesz wyjaśnić co znaczy według ciebie nieaktywne? Wyłączone?

Czekaj czekaj! Miałeś usługę i ci ja usunęli? Miałeś/masz pieniądze w panelu ale nie możesz się zalogować? Na jakiej podstawie twierdzisz że jesteś zablokowany? Ciekawy jestem czy ktoś z aruba jest w stanie to jakoś wytłumaczyć? Będzie milczenie czy tylko się skończy zdaniem że ktoś sprawdzi....

Taki mail, "The user AWI-60777 has been suspended.

 

The related resources were disabled on the 18/04/2017 at 20:08.

 

_____________________________________________

 

ArubaCloud.com Customer Care

 

 

 

www.arubacloud.com

 

support.aruba.it"

Z tytulem," Forced shutdown of Cloud user AWI-60777"

Edytowano przez DaFFX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

No cóż, sami tym pokazali, że te ich instancje do niczego innego, niż nauka powłoki BASH albo wysyłanie spamu się nie nadają :D

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

 

Możesz wyjaśnić co znaczy według ciebie nieaktywne? Wyłączone?

Czekaj czekaj! Miałeś usługę i ci ja usunęli? Miałeś/masz pieniądze w panelu ale nie możesz się zalogować? Na jakiej podstawie twierdzisz że jesteś zablokowany? Ciekawy jestem czy ktoś z aruba jest w stanie to jakoś wytłumaczyć? Będzie milczenie czy tylko się skończy zdaniem że ktoś sprawdzi....

 

 

Tak, dokładnie.

Kasa w panelu jest, masz VM, którą wyłączasz sobie (kilka dni leży wyłączona) po czym zostaje usunięta.

No cóż, sami tym pokazali, że te ich instancje do niczego innego, niż nauka powłoki BASH albo wysyłanie spamu się nie nadają :D

 

Dokładnie tak jak piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Taki mail, "The user AWI-60777 has been suspended.

 

The related resources were disabled on the 18/04/2017 at 20:08.

 

_____________________________________________

 

ArubaCloud.com Customer Care

 

 

 

www.arubacloud.com

 

support.aruba.it"

Z tytulem," Forced shutdown of Cloud user AWI-60777"

Witaj,

 

Otrzymałeś także 18/04 informację na swój adres @gmail.com z prośbą o kontakt, ze względu na abnormal traffic directed to an external destination. Ponieważ nie otrzymaliśmy od Ciebie żadnej informacji, tymczasowo serwer został zawieszony.

 

Prosimy o kontakt via w celu dalszego wyjaśnienia sprawy z naszym działem technicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Witaj,

 

Otrzymałeś także 18/04 informację na swój adres @gmail.com z prośbą o kontakt, ze względu na abnormal traffic directed to an external destination. Ponieważ nie otrzymaliśmy od Ciebie żadnej informacji, tymczasowo serwer został zawieszony.

 

Prosimy o kontakt via w celu dalszego wyjaśnienia sprawy z naszym działem technicznym.

 

Możliwe, że był tam jakiś "zły" ruch bo udostępniłem dane ssh innej osobie, ale to chyba nie powód bloka całego konta? Mail od was w celu wyjaśnień gdzieś mi zaginął, poszukam.

 

 

aruba.png

 

Przyznaję rację, maila otrzymałem, ale jak widać dotyczy TYLKO SERWERA "S2", dlaczego tylko ten serwer nie został zablokowany a całe konto? Gdzie te wasze 72 GODZINY?

Konto zostało zawieszone prawdopodobnie z innymi serwerami, ale już nie pamiętam dokładnie co tam było...

 

Btw, serwery podrożały to wystarczyło poprosić o $ albo manualną zmianę ceny ;) Jednakże wybaczam i boję się korzystać :P

Edytowano przez DaFFX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

 

Możliwe, że był tam jakiś "zły" ruch bo udostępniłem dane ssh innej osobie, ale to chyba nie powód bloka całego konta? Mail od was w celu wyjaśnień gdzieś mi zaginął, poszukam.

 

 

aruba.png

 

Przyznaję rację, maila otrzymałem, ale jak widać dotyczy TYLKO SERWERA "S2", dlaczego tylko ten serwer nie został zablokowany a całe konto? Gdzie te wasze 72 GODZINY?

Konto zostało zawieszone prawdopodobnie z innymi serwerami, ale już nie pamiętam dokładnie co tam było...

 

Btw, serwery podrożały to wystarczyło poprosić o $ albo manualną zmianę ceny ;) Jednakże wybaczam i boję się korzystać :P

 

DaFFX,

 

Cieszymy się, że maile się odnalazły. Z naszego punktu widzenia i zgodnie z regulaminem, to Ty zawierasz z nami umowę na właściwe korzystanie z serwera VPS, nie osoby trzecie. Przykro nam, że jeden z Twoich klientów, złamał zasady naszego regulaminu i wykorzystał Twój serwer VPS do ataku - nazywając rzeczy po imieniu. Takie działanie jest dla nas niedopuszczalne i grozi m. in. zablokowaniem danej klasy IP, co odbija się rykoszetem na innych użytkownikach ArubaCloud.

 

Stąd nasza zdecydowana odpowiedź, w związku ze złamaniem regulaminu i zasad korzystania z serwerów VPS. Czy odpisałeś na maila w ciągu 72 godzin i skontaktowałeś z działem technicznym? Jeśli tak podeślij nam proszę kopię maila. Z informacji jakie uzyskaliśmy od działu tech. nie było żadnego kontaktu, dlatego konto zostało tymczasowo zatrzymane.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

 

DaFFX,

 

Cieszymy się, że maile się odnalazły. Z naszego punktu widzenia i zgodnie z regulaminem, to Ty zawierasz z nami umowę na właściwe korzystanie z serwera VPS, nie osoby trzecie. Przykro nam, że jeden z Twoich klientów, złamał zasady naszego regulaminu i wykorzystał Twój serwer VPS do ataku - nazywając rzeczy po imieniu. Takie działanie jest dla nas niedopuszczalne i grozi m. in. zablokowaniem danej klasy IP, co odbija się rykoszetem na innych użytkownikach ArubaCloud.

 

Stąd nasza zdecydowana odpowiedź, w związku ze złamaniem regulaminu i zasad korzystania z serwerów VPS. Czy odpisałeś na maila w ciągu 72 godzin i skontaktowałeś z działem technicznym? Jeśli tak podeślij nam proszę kopię maila. Z informacji jakie uzyskaliśmy od działu tech. nie było żadnego kontaktu, dlatego konto zostało tymczasowo zatrzymane.

Zakonczmy dyskusje na zablokowaniu konta po kilku godzinach a nie tylko vpsa. Tyle mi wystarcza, nie czułem potrzeby kontaktowania sie z wami.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Mógłby ktoś dać screena jakie są prędkości na tych serwerach: DC1/IT1, DC2/IT2, DC3/CZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Zakonczmy dyskusje na zablokowaniu konta po kilku godzinach a nie tylko vpsa. Tyle mi wystarcza, nie czułem potrzeby kontaktowania sie z wami.

 

echh, do głośnego lamentowania na forum była potrzeba, do rzetelnej odpowiedzi już nie. Szczerze, tekst na poziomie przedszkolaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Witamy,

 

Mamy dobre wiadomości. NA prośbę naszych obecnych i przyszłych klientów, od dziś można ponownie kupować serwery VPS także w naszym DC w Niemczech za 4 PLN miesięcznie. Także VPS za 4 PLN są dostępne we Włoszech, Czechach i Niemczech, a niedługo w nowych lokalizacjach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Da się w Arubie ustawić rDNS dla adresów IPv6? Albo lepiej: wydelegować strefę odwrotną tego /64 na swoje serwery DNS?

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Dziś otrzymaliśmy coś takiego na nasz adres firmowy:

 

"Dear Customer,
the credit for the AWI-_____ account has run out and the services associated with this account have been disabled.

Top-up your credit now and reactivate your services! You can top-up online using the payment option you prefer."

 

Sprawdziłem i został tam dosłownie jeden VPS i o ile pamietam kredyt który automatycznie został doliczony dzisiaj = równowartość kwoty na pokrycie jednego miesiąca. Czyli teoretycznie VPS powinien działać od dzisiaj całe 30 dni. Ale ich system wysłał nam coś takiego. Po zalogowaniu do ich panelu VPS niby działa ale czy będzie działał jutro? Osobiście nie powiem że ten ostatni VPS jest niezbędny bo nie jest zresztą wycofaliśmy wcześniej wszystko co tam mieliśmy z powodu kondycji adresów IP, wiecznych restartów i problemów z obsługą sieci. Błędy zdarzają się każdemu dlatego zgłaszam to tu a nie bezpośrednio do nich ponieważ może ktoś już miał lub będzie miał podobną sytuację co ewentualna odpowiedź ze strony przedstawiciela w tej sprawie pozostawi wyjaśnienie dla ogółu.

 

Również biorę pod uwagę i to jest moje osobiste zdanie że ten wpis może pozostać bez odpowiedzi co jest częstym zachowaniem w odniesieniu do wielu sytuacji w temacie arubacloud i spraw z serii tych dziwnych. Chodzi mi o sytuację że ktoś coś zrobi/sprawdzi i na takiej odpowiedzi się kończy bez realnych rezultatów.

 

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru

Tomek

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Ok rejestracja na:

https://www.arubacloud.pl/przetestuj-za-darmo.aspx

 

Link z Aruby w ogóle nie jest przepuszczany przez serwer poczty na linuxpl.com (oni z kolei są na OVH). Tzn rejestrowałem się 3 razy na różne maile (catch-all) i dopiero rejestrując się na zwykłym gmailowym w końcu wyszło.

 

Ktoś może sprawdzić?

linuxpl.com często odbija wiadomości

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

linuxpl.com często odbija wiadomości

To jest potwierdzone info? Mam przynajmniej jedną stronę firmową na ich serwerze i już słyszałem że klient tej osoby mówił "napewno wysłałem maila"... W sensie kompletnie je "olewa" bez wrzucania do spamu itp???

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×