cypisek 5 Zgłoś post Napisano Październik 2, 2015 Ostatnio zobaczyłem bardzo dobrą cenowo ofertę z Aruba Cloud. Za podstawowy układ tylko 4 PLN na mies. Ktoś testował może to rozwiązanie? Polecacie? Udostępnij ten post Link to postu
0 bybunny 540 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 (edytowany) Nie licz Zinyx, że Ci VPS będzie dobrze działał od Aruba Cloud. Powiem Ci, że i tak jesteś szczęściarzem, ze w ogóle Ci działa bo jak kupiłem u nich VPS 17 października i niestety do tej pory nie udało mi się z niego skorzystać. Co chwilę zrywa połączenie, nawet nie mogę zalogować sie za pomocą SSH a jak wreszcie uda mi sie zalogować to po minucie zrywa połączenie i po sprawie. Niestety obsługa Aruba Cloud olewa sprawę i twierdzi, że serwer działa OK. Jednym słowem Masakra. Podczas dyskusji z pracownikiem Aruba Cloud nawet dowiedziałem się abym pamiętał, że jest coś takiego jak "Tajemnica korespondencji". Widocznie mają coś do ukrycia i boją sie abym przypadkiem coś nie zdradził. Dlatego przestałem dyskutować z obsługą Aruba Cloud za pomocą ich panelu i zdecydowałem sie przenieść dyskusje na publiczne forum. W tym miejscu będzie wszystko jawne i nie będzie żadnej tajemnicy. Jeśli obsługa Aruba Cloud ma ochotę przyłączyć sie do dyskusji to serdecznie zapraszam a wszystkich uprzedzam aby trzymali sie z daleka od ich serwerów. Współpracowałem już z wieloma firmami, było lepiej i gorzej, ale nie zdarzyło mi się abym nie był wstanie nawet zainstalować żadnej strony www. Jedyne co mi sie udało zrobic to zainstalowałem Apache i tyle bo bo serwer cały czas zrywa połączenie. Zanim ktokolwiek zdecyduje sie kupić u nich serwer niech się 100 razy zastanowi czy warto, bo szkoda kasy i nerów. Z mojej strony powiem że obecnie mamy uruchomionych o ile pamiętam 22 sztuki. Działają bardzo dobrze pod różne usługi. Z negatywnych uwag, słaby panel zarządzania, problem z IP przy reinstalacji - system Debian. IPv6 praktycznie nie istnieje. Kiepska kondycja adresów IP - spam listy. Ze wsparcia nie korzystam a na tym forum jedynie otrzymałem zdawkowe odpowiedzi na zasadzie "zobaczę". Te końcowe negatywne elementy sprawiają że zastanawiam się by przenieść wszystko z arubacloud do DO gdzie trzymamy ponad 400 praktycznie bez zastrzeżeń. Tak jak napisałem na początku utworzone VPS-y działają dobrze. Tyle z mojej strony. Tomek Edytowano Październik 21, 2016 przez SiXwishlist (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu
0 Aruba Cloud 2 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 (edytowany) Nie licz Zinyx, że Ci VPS będzie dobrze działał od Aruba Cloud. Powiem Ci, że i tak jesteś szczęściarzem, ze w ogóle Ci działa bo jak kupiłem u nich VPS 17 października i niestety do tej pory nie udało mi się z niego skorzystać. Co chwilę zrywa połączenie, nawet nie mogę zalogować sie za pomocą SSH a jak wreszcie uda mi sie zalogować to po minucie zrywa połączenie i po sprawie. Niestety obsługa Aruba Cloud olewa sprawę i twierdzi, że serwer działa OK. Jednym słowem Masakra. Podczas dyskusji z pracownikiem Aruba Cloud nawet dowiedziałem się abym pamiętał, że jest coś takiego jak "Tajemnica korespondencji". Widocznie mają coś do ukrycia i boją sie abym przypadkiem coś nie zdradził. Dlatego przestałem dyskutować z obsługą Aruba Cloud za pomocą ich panelu i zdecydowałem sie przenieść dyskusje na publiczne forum. W tym miejscu będzie wszystko jawne i nie będzie żadnej tajemnicy. Jeśli obsługa Aruba Cloud ma ochotę przyłączyć sie do dyskusji to serdecznie zapraszam a wszystkich uprzedzam aby trzymali sie z daleka od ich serwerów. Współpracowałem już z wieloma firmami, było lepiej i gorzej, ale nie zdarzyło mi się abym nie był wstanie nawet zainstalować żadnej strony www. Jedyne co mi sie udało zrobic to zainstalowałem Apache i tyle bo bo serwer cały czas zrywa połączenie. Zanim ktokolwiek zdecyduje sie kupić u nich serwer niech się 100 razy zastanowi czy warto, bo szkoda kasy i nerów. Witaj Roman, Przykro nam, że masz problem z korzystaniem z naszego VPSa. Z informacji jakie udało nam się uzyskać, przekazałeś dane dostępowe i zgłoszenie zostało wysłane bezpośrednio do działu technicznego we Włoszech. Jak tylko otrzymamy informacje zwrotną zostanie o tym poinformowany. Postaramy się jak najszybciej odzewać z odpowiedzią.... Witam, wie ktoś co jest grane z tymi serwerami VPS ? Po jakim czasie (nie dłuższym zazwyczaj niż doba) zaczyna mi się konkretnie mulić serwer. Jak go zainicjuje od nowa to znów wszystko git na jakiś czas... Tak śmiga zamulony: zinyx@ArubaCloudVps:~$ dd if=/dev/zero of=tempfile bs=1M count=1024 conv=fdatasync,notrunc 1024+0 records in 1024+0 records out 1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 108.351 s, 9.9 MB/s zinyx@ArubaCloudVps:~$ speedtest Retrieving speedtest.net configuration... Retrieving speedtest.net server list... Testing from Aruba.it (89.36.xxx.xxx)... Selecting best server based on latency... Hosted by Vodafone DE (Frankfurt) [5.98 km]: 109.47 ms Testing download speed........................................ Download: 14.19 Mbits/s Testing upload speed.................................................. Upload: 6.24 Mbits/s zinyx@ArubaCloudVps:~$ ping -n 100: Statystyka badania ping dla 89.36.xxx.xxx: Pakiety: Wysłane = 100, Odebrane = 100, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 59 ms, Maksimum = 612 ms, Czas średni = 209 ms a tak zaraz po instalacji od nowa. root@ArubaCloudVps:~# dd if=/dev/zero of=tempfile bs=1M count=1024 conv=fdatasync,notrunc 1024+0 records in 1024+0 records out 1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 2.58721 s, 415 MB/s root@ArubaCloudVps:~# speedtest Retrieving speedtest.net configuration... Retrieving speedtest.net server list... Testing from Aruba.it (89.36.xxx.xxx)... Selecting best server based on latency... Hosted by Vodafone DE (Frankfurt) [5.98 km]: 17.862 ms Testing download speed........................................ Download: 613.00 Mbits/s Testing upload speed.................................................. Upload: 338.74 Mbits/s root@ArubaCloudVps:~# ping -n 100: Statystyka badania ping dla 89.36.xxx.xxx: Pakiety: Wysłane = 100, Odebrane = 100, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 59 ms, Maksimum = 71 ms, Czas średni = 60 ms Zainstalowane tylko VNC xfce4 i wine Witaj Zynyx, Czy po reinstalacji problem powrócił. Daj proszę znać i jeśli tak to podeślij na logi i tracert. Pozdrawiam ArubaCloud Z mojej strony powiem że obecnie mamy uruchomionych o ile pamiętam 22 sztuki. Działają bardzo dobrze pod różne usługi. Z negatywnych uwag, słaby panel zarządzania, problem z IP przy reinstalacji - system Debian. IPv6 praktycznie nie istnieje. Kiepska kondycja adresów IP - spam listy. Ze wsparcia nie korzystam a na tym forum jedynie otrzymałem zdawkowe odpowiedzi na zasadzie "zobaczę". Te końcowe negatywne elementy sprawiają że zastanawiam się by przenieść wszystko z arubacloud do DO gdzie trzymamy ponad 400 praktycznie bez zastrzeżeń. Tak jak napisałem na początku utworzone VPS-y działają dobrze. Tyle z mojej strony. Tomek Witaj Tomku, Co doTwoich uwag to zgadzamy się i intensywnie pracujemy nad nowym panelem. Pierwsze screeny niedługo a testy już na początku 2017. Co do IP - pracujemy nad optymalizacją procesu zgłaszania i czyszczenia IP, które są spamlistach. Niestety, IPv4 to już tylko rynek wtórny i z tymi problemami borykamy się nie tylko my. Powiedz mi jednak proszę, czy na jakieś pytanie nie dostałeś odpowiedzi a propos supportu. Chętnie to prześledzę. Pozdrawiamy: ArubaCloud Edytowano Październik 21, 2016 przez Aruba Cloud (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu
0 romanos 2 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Witaj Roman, Przykro nam, że masz problem z korzystaniem z naszego VPSa. Z informacji jakie udało nam się uzyskać, przekazałeś dane dostępowe i zgłoszenie zostało wysłane bezpośrednio do działu technicznego we Włoszech. Jak tylko otrzymamy informacje zwrotną zostanie o tym poinformowany. Postaramy się jak najszybciej odzewać z odpowiedzią.... Szkoda tylko, że taką wiadomość dostaję po 5 dniach od zakupu serwera, bo jak do tej pory to były tylko porady w stylu: zresetuj hasło zresetuj serwer serwer działa OK itp. A VPS jak nie działał tak nie działa. Wydałem pieniądze i nie ważne ile, czy 200 zł czy 1 zł. Zapłaciłem za możliwość korzystania z VPS ale niestety nie mogę skorzystać. I tak nie wierzę, ze ten VPS będzie działał jak należy. Takie zbywanie odpowiedziami w stylu: już zgłosiliśmy, będziemy naprawiać itp. nie przysługują poważnej firmie, ale wyglada na to, że Aruba Cloud nie jest poważną firmą. Dlatego jeszcze raz ostrzegam wszystkich przed współpracą z nimi. Udostępnij ten post Link to postu
0 Aruba Cloud 2 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Szkoda tylko, że taką wiadomość dostaję po 5 dniach od zakupu serwera, bo jak do tej pory to były tylko porady w stylu: zresetuj hasło zresetuj serwer serwer działa OK itp. A VPS jak nie działał tak nie działa. Wydałem pieniądze i nie ważne ile, czy 200 zł czy 1 zł. Zapłaciłem za możliwość korzystania z VPS ale niestety nie mogę skorzystać. I tak nie wierzę, ze ten VPS będzie działał jak należy. Takie zbywanie odpowiedziami w stylu: już zgłosiliśmy, będziemy naprawiać itp. nie przysługują poważnej firmie, ale wyglada na to, że Aruba Cloud nie jest poważną firmą. Dlatego jeszcze raz ostrzegam wszystkich przed współpracą z nimi. Witaj Roman, Pamiętaj proszę, że w przypadku root VPS to Ty jesteś administratorem swojego serwera, więc nasza pomoc jest ograniczona, bo nie mamy dostępu do Twojego konta. Ponieważ przekazałeś nam dane do konta, nasi administratorzy będą mogli sprawdzić co jest problemem i na pewno damy znać w trybie asap. Poczekajmy na finał sprawy. Na pewno będzie miała miejsce odpowiedź a VPS będzie działał jak należy, ale oczywiście szanujemy Twoją opinię. Udostępnij ten post Link to postu
0 romanos 2 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Ponieważ przekazałeś nam dane do konta, nasi administratorzy będą mogli sprawdzić co jest problemem i na pewno damy znać w trybie asap. Szanowni administratorzy firmy Aruba Cloud. Dane dostępowe przekazałem Wam 18 pażdziernika a dzisiaj jest 21 pażdziernika a dopiero teraz jak zdecydowałem sie napisać na forum o współpracy z Waszą firmą to nagle piszecie, ze naprawiacie problem. Gdzie byliście przez ten cały czas? Wiem, ze VPS jest do samodzielnej administracji tylko zadam państwu pytanie: Jak mam administrować swoim VPS'em skoro nie mogę sie do niego zalogować przez SSH? I nie jest to zaden problem z hasłem itp. jak sugerowaliscie mi. Z serwerem nie ma połączenia a ak jest to na 1-2 minuty i tyle. Mam podać tu na forum IP serwera, który mi udostępniliście, aby wszyscy mogli potestować sobie jego działanie? Udostępnij ten post Link to postu
0 bybunny 540 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 (edytowany) Szanowni administratorzy firmy Aruba Cloud. Dane dostępowe przekazałem Wam 18 pażdziernika a dzisiaj jest 21 pażdziernika a dopiero teraz jak zdecydowałem sie napisać na forum o współpracy z Waszą firmą to nagle piszecie, ze naprawiacie problem. Gdzie byliście przez ten cały czas? Wiem, ze VPS jest do samodzielnej administracji tylko zadam państwu pytanie: Jak mam administrować swoim VPS'em skoro nie mogę sie do niego zalogować przez SSH? I nie jest to zaden problem z hasłem itp. jak sugerowaliscie mi. Z serwerem nie ma połączenia a ak jest to na 1-2 minuty i tyle. Mam podać tu na forum IP serwera, który mi udostępniliście, aby wszyscy mogli potestować sobie jego działanie? Jest coś takiego jak SLA dla danej usługi. Idąc dalej ma to odzwierciedlenie w cenie usługi. Nie mam na myśli wytykania jakości usług a jednie ukazania zależności ceny do szybkości reakcji wsparcia. Od siebie powiem że na ich zasobach jest postawionych kilka ważnych usług ,które działają praktycznie 24 godziny na dobę ze względu na klientów z całego świata lub funkcję jakie spełniają. Podejrzewam że problem leży w wymianie ruchu pomiędzy DC arubacloud a twoim dostawcą internetu. Na to oni wpływu nie mają. Moją opinię popieram na ilości usług jakie posiadam i nie obserwujemy utraty pakietów czy zerwania połączenia. Sprawdzę jeszcze statystyki bo każda usługa jest monitorowana pomimo że nie otrzymałem żadnego powiadomienia w tym temacie. Edytowano Październik 21, 2016 przez SiXwishlist (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu
0 romanos 2 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Podejrzewam że problem leży w wymianie ruchu pomiędzy DC arubacloud a twoim dostawcą internetu. Nie wiem jakie problemy ma Aruba Cloud ale moim dostawcą internetu jest firma Orange i posiadam Neostradę o prędkości 80 Mb/s, więc chyba nie jest źle. Tak jak pisałem wcześnie miałem już VPS w różnych firmach ale z takim czymś jak w Aruba Cloud spotykam sie pierszy raz. Obecnie posiadam też VPS'y w Contabo i TikTalik. W TikTalik co prawda od niedawna ale ani w Contabo ani w TikTalik nie mam żadnych problemów. Wszystko smiga jak należy. Udostępnij ten post Link to postu
0 bybunny 540 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Witaj Tomku, Co doTwoich uwag to zgadzamy się i intensywnie pracujemy nad nowym panelem. Pierwsze screeny niedługo a testy już na początku 2017. Co do IP - pracujemy nad optymalizacją procesu zgłaszania i czyszczenia IP, które są spamlistach. Niestety, IPv4 to już tylko rynek wtórny i z tymi problemami borykamy się nie tylko my. Powiedz mi jednak proszę, czy na jakieś pytanie nie dostałeś odpowiedzi a propos supportu. Chętnie to prześledzę. Pozdrawiamy: ArubaCloud Tak jak pisałem nie korzystamy ze wsparcia bo nie mamy takiej potrzeby. Jeżeli ja wysłałem jedno zgłoszenie to max! Może ktoś jeszcze od nas z zespołu ale nie mam w tej chwili wszystkich przy sobie by zapytać bo jest piątek. Jeżeli chodzi o forum to nie traktuje tego jako wsparcie techniczne do chwili gdy "ktoś" podejmie zdanie w formie wskazującej na "sprawdzę" , "zobaczę" itp. W takim przypadku każdy chyba oczekuje odpowiedzi? W innych przypadkach traktuje to forum jedynie informacyjnie. Nie wiem jakie problemy ma Aruba Cloud ale moim dostawcą internetu jest firma Orange i posiadam Neostradę o prędkości 80 Mb/s, więc chyba nie jest źle. Tak jak pisałem wcześnie miałem już VPS w różnych firmach ale z takim czymś jak w Aruba Cloud spotykam sie pierszy raz. Obecnie posiadam też VPS'y w Contabo i TikTalik. W TikTalik co prawda od niedawna ale ani w Contabo ani w TikTalik nie mam żadnych problemów. Wszystko smiga jak należy. Nie jest istotna prędkość a sposób wymiany ruchu punkt punkt. Dla przykładu blog oparty na wordpress ,który siedzi na zasobach arubacloud otwiera się w 788 ms. To i tak długo bo ma na pokładzie wtyczkę prism wp ,która ma sporo plików JS. Więc nikt mnie nie przekona ,że jest coś nie halo z połączeniem z ich strony. Udostępnij ten post Link to postu
0 Zinyx 0 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 (edytowany) Roman tak z ciekawości - jaki system masz na tym VPS ? Suseł 32bit i Debian 32bit w ogóle nie odpowiadają na pingi, z 32 bitowców tylko CentOS 6.7 mi działał... Jak masz któryś z nich to radzę jakiś inny wybrać... Do Aruba Cloud > Co jest grane że systemy 32 bit nie działają ? I kiedy bądź czy w ogóle zostanie to naprawione ? Byście dorzucili do listy Ubuntu Server 16.04.1 LTS 32bit i Debian 8 32bit Edytowano Październik 21, 2016 przez Zinyx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu
0 romanos 2 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Roman tak z ciekawości - jaki system masz na tym VPS ? Ja zainstalowałem Ubuntu 14.04 64-bit. Próbowałem już kilka razy reinstalacji, miałem tez Debiana w róznych konfiguracjach i wszystko działa do kitu, jeśli to w ogóle mozna nazwać działaniem. Szkoda Twojego czasu na próby reinstalacji itd. Lepiej poszukaj sobie VPS'a w innej firmie. Udostępnij ten post Link to postu
0 bybunny 540 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Usługa o której wspominałem w poście oparta jest na Ubuntu Linux 16.04.1 Linux 4.4.0-34-generic on x86_64. Z Debian 7 32/64 jest tak że zaraz po reinstalacji pomimo komunikatu w panelu nie odpowiada. Nie podam czasu po jakim zaczyna odpowiadać bo nie sprawdzałem ale zdecydowanie zaczyna. Podejrzewam że wynika to z opuźnienia samego "DHCP" które przydziela ruch dla konkretnego IP. Najdłużej działający VPS na którym jest forum oparty na CentOS: System uptime 188 days, 3 hours, 02 minutes Udostępnij ten post Link to postu
0 Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Podaj. Udostępnij ten post Link to postu
0 Aruba Cloud 2 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Witaj Roman, Z informacji jakie udało nam się ustalić, były próby włamania się na Twój serwer przez atak DDOS / dotyczy czeskiego DC/, co spowodowało blokadę SSH i brak możliwości zalogowania się. Obecnie na mailu masz dane do nowego serwera, dodatkowo zasililiśmy Twoje konto. Prosimy o zapoznanie się z mailem. Wszystko powinno działać poprawnie. Pozdrawiamy ArubaCloud Udostępnij ten post Link to postu
0 romanos 2 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 (edytowany) Witaj Roman, Z informacji jakie udało nam się ustalić, były próby włamania się na Twój serwer przez atak DDOS / dotyczy czeskiego DC/, co spowodowało blokadę SSH i brak możliwości zalogowania się. Obecnie na mailu masz dane do nowego serwera, dodatkowo zasililiśmy Twoje konto. Prosimy o zapoznanie się z mailem. Wszystko powinno działać poprawnie. Pozdrawiamy ArubaCloud No niestety nie wierzę w te ataki DDOS. Trochę śmieszna informacja, zwłaszcza że napisaliście państwo że ataki dotyczyły czeskiego DC, cytuję "były próby włamania się na Twój serwer przez atak DDOS / dotyczy czeskiego DC" a serwer miałem we Włoszech. Żeby było śmieszniej to teraz nowy serwer mam w Czechach. Trochę pogubliście się w tych kłamstewkach. Nie widzę też żadnego zailenia mojego konta. Edytowano Październik 21, 2016 przez romanos (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu
0 Aruba Cloud 2 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 No niestety nie wierzę w te ataki DDOS. Trochę śmieszna informacja, zwłaszcza że napisaliście państwo że ataki dotyczyły czeskiego DC, cytuję "były próby włamania się na Twój serwer przez atak DDOS / dotyczy czeskiego DC" a serwer miałem we Włoszech. Żeby było śmieszniej to teraz nowy serwer mam w Czechach. Trochę pogubliście się w tych kłamstewkach. Nie widzę też żadnego zailenia mojego konta. Witaj Roman, Nie będę się odnosił do Twoich insynuacji na temat tego co napisałem i zarzucanie mi kłamstwa. Jestem tutaj by Ci pomóc i tylko po to. Tak mieliśmy ataki DDOS na nasze czeskie DC w Ktisie, gdzie jest ulokowany Twój serwer. Sytuacja została opanowana. Twój nowy serwer jest aktywny na Twoim koncie i też jest DC w Czechach / sprawdzaliśmy przed chwilą/ Sprawdź proszę. Tak, zasiliśmy Ci konto i stworzyliśmy nowy serwer / bez środków na koncie jest to niemożliwe/. Mam nadzieję, ze wszystko będzie Ci działać. Pozdrawiamy i życzymy udanego weekendu ArubaCloud Udostępnij ten post Link to postu
0 romanos 2 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2016 Witaj Roman, Nie będę się odnosił do Twoich insynuacji na temat tego co napisałem i zarzucanie mi kłamstwa. Jestem tutaj by Ci pomóc i tylko po to. Szanowny Panie Adrianie, nie robię żadnych insynuacji ani nie zarzucam nikomu kłamstwa. Fakty mówią same za siebie i wtedy kłamstwa same wychodzą na jaw. Niepotrzebnie tutaj na forum się przegadujemy. Trzeba było załatwić tę sprawę jak pisałem do Was przez formularz kontaktowy i nie byłoby tej sytauacji. Rozumiem, że czasami awarie sie zdarzają ale jeśli klient pisze, że serwer mu nie działa i podaje fakty to raczej obsługa serwerowni powinna zająć sie tym problemem i jak najszybciej rozwiązać go. Niestety w moim przypadku tak nie było. Przez 5 dni byłem zbywany odpowiedziami w stylu: zresetuj serwer zresetuj hasło zmień hasło masz kiepskie łącze internetowe serwer działa ok itd. Jakoś przez 5 dni nie mogliście mi pomóc i cały czas wina była przerzucana na mnie a nagle teraz pisze pan, że jest tu po to aby mi pomóc. Pomoc jako taka przyszła dopiero jak zainicjowałem tę dyskusje tu na forum. Wcześniej mówiąc dosadnie byłem olewany a nawet jak już wspomniałem wcześnie dostałem od państwa informację abym pamiętam, że jest coś takiego jak "Tajemnica korespondencji" No chyba nie była to kulturalna informacja od państwa? Z tego też powodu zdecydowałem sie napisać na tym forum o współpracy z Wami. W tym momencie uruchomiliście mi serwer w DC w Czechach a wcześniej miałem we Włoszech, więc proszę nie mieszać faktów. Mogę to udowodnić bez problemu. Na ten moment nowy VPS działa OK i mam nadzieję, że tak będzie dalej. Co do doładowania konta to prosze napisać to w ten sposób, ze nie doładowaliście mi konto tylko dzisiaj od nowa uruchomiliście mi usługę na kolejne 30 dni. Za tę usługę juz zapłaciłem wcześniej, więc nic mi nie doładowaliście. Konto w tym momencie jest zerowe. Po prostu straciłem 5 dni, troche nerwów itd. Takie są fakty i tyle. Proponuje przerwać tę dyskusję dla dobra państwa firmy a na przyszłość proszę inaczej podchodzić do klienta bo nie wiadomo na kogo sie trafi a w tym przypadku trafiliście na osobę co tak łatwo nie odpuszcza i umie egzekwować swoje prawa. Reasumując całą tę sprawę to na ten moment nowy VPS ulokowany w Czechach działa dobrze a nawet bardzo dobrze i mam nadzieję, że tak będzie dalej i za jakiś czas będę mógł napisać, że firma Aruba Cloud poprawiła się i ich serwery są OK. Proszę wyciągnąć wnioski z zaistniałem sytuacji bo jesteśmy tylko ludźmi i mamy prawo popełniać błędy ale najwaźniejsze aby takich błędów nie robić ponownie. Pozdrawiam obsługę Aruba Cloud Roman Udostępnij ten post Link to postu
0 Westbam 64 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2016 Aruba coś mieszacie w zeznaniach... Może w przyszłym tygodniu zakupię usługę do testów. Tak mieliśmy ataki DDOS na nasze czeskie DC w Ktisie, gdzie jest ulokowany Twój serwer. Sytuacja została opanowana. Twój nowy serwer jest aktywny na Twoim koncie i też jest DC w Czechach / sprawdzaliśmy przed chwilą/ Sprawdź proszę. W tym momencie uruchomiliście mi serwer w DC w Czechach a wcześniej miałem we Włoszech, więc proszę nie mieszać faktów. Mogę to udowodnić bez problemu. Udostępnij ten post Link to postu
0 bybunny 540 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2016 Coś jest nie halo i zaczyna się sypać. Powoli usuwam na ile jest możliwe VPS-y ponieważ panel sypie błędami ,że niby zatrzymany a jednak nie jest więc nie ma jak usunąć a same VPS-y nie odpowiadają. Przyszedł czas powoli przenosić to co tam jest do DO tam gdzie trzymamy resztę. Patrząc wyżej ktoś lubi bajki pisać a ja za stary jestem by słuchać dziwnych wywodów. Udostępnij ten post Link to postu
0 Aruba Cloud 2 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2016 Coś jest nie halo i zaczyna się sypać. Powoli usuwam na ile jest możliwe VPS-y ponieważ panel sypie błędami ,że niby zatrzymany a jednak nie jest więc nie ma jak usunąć a same VPS-y nie odpowiadają. Przyszedł czas powoli przenosić to co tam jest do DO tam gdzie trzymamy resztę. Patrząc wyżej ktoś lubi bajki pisać a ja za stary jestem by słuchać dziwnych wywodów. Coś jest nie halo i zaczyna się sypać. Powoli usuwam na ile jest możliwe VPS-y ponieważ panel sypie błędami ,że niby zatrzymany a jednak nie jest więc nie ma jak usunąć a same VPS-y nie odpowiadają. Przyszedł czas powoli przenosić to co tam jest do DO tam gdzie trzymamy resztę. Patrząc wyżej ktoś lubi bajki pisać a ja za stary jestem by słuchać dziwnych wywodów. Witaj Tomku, Czy mozes proszę wysłać na priv informacje na temat Twojego konta i numer klienta. Zajmiemy się tym niezwłocznie. Pozdrawiamy Aruba Cloud Udostępnij ten post Link to postu
0 bybunny 540 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2016 Trochę późno bo kilka poszło do usunięcia. Na obecną chwilę nie odpowiada 94.177.250.132 MXUK1 który proszę usunąć bo ja nie ma takiej możliwości ponieważ panel sypie błędami. Każdy który sprawia problemy po prostu usuwam a dane przenoszę gdzie indziej. Szkoda mi czasu zwłaszcza w niedzielę. Numer kona poszedł na PW. Udostępnij ten post Link to postu
0 devon 50 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2016 (edytowany) @Aruba Cloud oczywiście na zarzuty Westbam nie odpowiecie? - widzę że coraz więcej osób narzeka że wszystko się powoli sypie, pomoc kręci bez sensu, wsparcia brak - osobiście odradzam na ten moment wszelkie usługi Aruba. Jak postanowiliście założyć konto na forum to fajnie by było nie olewać postów użytkowników ... Edytowano Październik 23, 2016 przez devon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu
0 Aruba Cloud 2 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2016 (edytowany) @Aruba Cloud oczywiście na zarzuty Westbam nie odpowiecie? - widzę że coraz więcej osób narzeka że wszystko się powoli sypie, pomoc kręci bez sensu, wsparcia brak - osobiście odradzam na ten moment wszelkie usługi Aruba. Jak postanowiliście założyć konto na forum to fajnie by było nie olewać postów użytkowników ... Witaj devon, Po prostu jest weekend, a forum nie jest oficjalnym kanałem supportu. Z Tomkiem jesteśmy w kontakcie, Romanowi nowy VPS działa. W Polsce mamy kilka tysięcy klientów i kilkanaście tysięcy VPSów, wszystko działa, ale oczywiście zdarzają się też problemy. Parafrazując słowa Marka Twaina "Pogłoski o naszej śmierci, są mocno przesadzone" Pozdrawiamy ArubaCloud Edytowano Październik 23, 2016 przez Aruba Cloud (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu
0 bybunny 540 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2016 (edytowany) Jak ktoś potrzebuje statystyk VPS-a to proponuje skorzystać z https://nixstats.com. Działają idealnie z arubacloud i dzięki nim jasno i klarownie można sprawdzić sieć i sam serwer. Miłego wieczoru! Edytowano Październik 23, 2016 przez SiXwishlist (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu
0 romanos 2 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2016 Romanowi nowy VPS działa. Tak, mogę to potwierdzić. Jak do tej pory nowy VPS działa OK. Mam nadzieję, że to były chwilowe zawirowania w firmie Aruba Cloud. Udostępnij ten post Link to postu
0 Zinyx 0 Zgłoś post Napisano Październik 24, 2016 Przez co to się zgłasza problemy, bo nie widzę opcji w panelu... Trzeba przez Forpsi ? Znów mi serwer muła złapał i czekam ponad godzinę na wyłączenie żeby reinstall zrobić a tam aż 0% postępu... Udostępnij ten post Link to postu
Ostatnio zobaczyłem bardzo dobrą cenowo ofertę z Aruba Cloud. Za podstawowy układ tylko 4 PLN na mies. Ktoś testował może to rozwiązanie? Polecacie?
Udostępnij ten post
Link to postu