Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie

Ostatnio zobaczyłem bardzo dobrą cenowo ofertę z Aruba Cloud. Za podstawowy układ tylko 4 PLN na mies. Ktoś testował może to rozwiązanie? Polecacie?

Udostępnij ten post


Link to postu

463 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

  • 0

http://support.arubacloud.pl/

 

to działa kiedyś?

 

cały czas error.

 

Strona
N/A
Wiadomość

Wybrana strona lub zasoby nie są dostępne lub wystąpił błąd.

Ten błąd występuje w 2016-06-30 13:36:48 i został zapisany. Należy skontaktować się z administratorem.

 

dosłownie przed chwilą zatrybiło.

 

Działa i trybi ;)

 

Widocznie ich usługa nie jest skierowana do ciebie.

 

To nie do końca jest tak. W przypadku VPSów i testowania, niektórzy "bardzo mocno" testują, więc możesz trafić na współdzielone łącze czy CPU, które ktoś testuje w taki a nie inny sposób. Planujemy tutaj wprowadzić pewne zmiany, tak by inni nie cierpieli jak ktoś inny testuje wysyca łącze. Nie mamy na pewno żadnych problemów z siecią w DC w Niemczech, to potwierdzona informacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

24h od wysłania ticketu, nie ruszony, straty jak były tak są...

Live support o 10 "ponaglił" zgłoszenie.

 

Szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

24h od wysłania ticketu, nie ruszony, straty jak były tak są...

Live support o 10 "ponaglił" zgłoszenie.

 

Szkoda.

 

Witaj JakubC,

 

Wczoraj mieliśmy atak DDoS, więc mogły występować lekkie straty. To juz dawno za nami. Czy możesz wysłać na maila Twój traceroute na chwilę obecną? Może być na skrzynkę forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

dzisiaj jest bez zmian, za chwilę prześlę w pw

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Wygląda na to, że po 4 dniach na moim VPSie ping wrócił do normy. Nie wiem czy nie bezpieczniej pod koniec ważności tego VPSa zmienić jednak IP/lokalizację i przerzucić całość serwera TS3 na nowe IP aby uniknąć takich historii w przyszłości. Generalnie gdyby taki ping jak teraz utrzymywałby się na moim VPSie cały czas to myślę, że z usługi korzystałbym bardzo długo i regularnie przedłużałbym serwer co miesiąc.

Czekam na więcej informacji na temat poprawy usługi w przypadku współdzielonego łącza/CPU (bo rozumiem, że w moim przypadku to było/jest powodem problemów).

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Wygląda na to, że po 4 dniach na moim VPSie ping wrócił do normy. Nie wiem czy nie bezpieczniej pod koniec ważności tego VPSa zmienić jednak IP/lokalizację i przerzucić całość serwera TS3 na nowe IP aby uniknąć takich historii w przyszłości. Generalnie gdyby taki ping jak teraz utrzymywałby się na moim VPSie cały czas to myślę, że z usługi korzystałbym bardzo długo i regularnie przedłużałbym serwer co miesiąc.

Czekam na więcej informacji na temat poprawy usługi w przypadku współdzielonego łącza/CPU (bo rozumiem, że w moim przypadku to było/jest powodem problemów).

 

Witaj roninq6,

 

Cieszymy się, że obecnie możesz korzystać z naszej usługi bez problemów. Tak jak pisaliśmy wcześniej, różni ludzie testują VPSy do różnych celów. Czasami zdarza się "drapieżnik" który wysyca łącze. Taką osobę staramy się zlokalizować jak najszybciej. U Ciebie była jeszcze dodatkowa sytuacja, iż dzień wcześniej mieliśmy atak DDoS. Tak więc przepraszamy, trochę miałeś pecha.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Właśnie samoistnie wyłączyło mi cały serwer VPS. Mimo, że w Panelu Administracyjnym Cloud w DC5-DE mój VPS jest oznaczony jako Online to nie można zalogować się przez putty, a pingowanie ip kończy się komunikatem "Request timed out". Jakaś większa awaria?

 

//Edit:
Po kilkukrotnej próbie restartu serwera zaczęło działać.

Edytowano przez roninq6 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Właśnie samoistnie wyłączyło mi cały serwer VPS. Mimo, że w Panelu Administracyjnym Cloud w DC5-DE mój VPS jest oznaczony jako Online to nie można zalogować się przez putty, a pingowanie ip kończy się komunikatem "Request timed out". Jakaś większa awaria?

 

//Edit:

Po kilkukrotnej próbie restartu serwera zaczęło działać.

 

Witaj roninq6,

 

Dzięki za aktualizację. Rozumiem, że wszystko już ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Tak, póki co jest okej, choć wcześniej samo rozłączyło serwer i trzeba było restartować ręcznie.

Mam jednak pytanie odnośnie tego niemieckiego IP, wybrałem VPS w Niemczech, a wszystkie strony typu gametracker, planetteamspeak itp. pokazują, że IP "Country it.png Italy Region: Toscana / Arezzo". To jak to w końcu jest, mam serwer postawiony w Niemczech czy we Włoszech? Ping by sugerował, że to jednak Niemcy (mam ok. 52ms na łączu Orange).

Jeden użytkownik w tym temacie na pierwszej stronie opisywał to już:
"Z tym niemieckim IP to ogólnie dziwna sprawa. Serwis whatismyip.com twierdzi, że serwer leży we Włoszech, natomiast pingi i traceroute sugeruje, że łączymy się z Niemcami. Może to za sprawą tego, że FQDN ma włoską domenę?"

Cały post pod tym linkiem:

http://www.webhostingtalk.pl/topic/52633-aruba-cloud/?p=450429

 

Serwis whatismyip pokazuje coś takiego:
http://fotozrzut.pl/zdjecia/a787bbbbc4.png

Edytowano przez roninq6 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Serwer postawiony w Niemczech, ale ma przypisany adres z Włoch. Nic nowego. ;) Teoretycznie do kilku dni powinien się "przemienić" na lokalizację niemiecką w RIPE.

Edytowano przez Dzejkob (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Serwer postawiony w Niemczech, ale ma przypisany adres z Włoch. Nic nowego. ;) Teoretycznie do kilku dni powinien się "przemienić" na lokalizację niemiecką w RIPE.

Serwer mam już od ponad dwóch tygodni i jeszcze się nie "przemienił". :D

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0
Gość Kamikadze

U mnie po ponad miesiącu widzę że jest poprawna lokalizacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

U mnie po ponad miesiącu widzę że jest poprawna lokalizacja.

 

...a może wreszcie zrestartowałeś laptopa :P

 

Zmiana wygląda różnie, jeden z kilku jakoś nie che ale mi specjalnie nie zależy.

Edytowano przez SiXwishlist (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

A te narzędzia do lokalizacji to też różnie pokazują.

Ja mam Niemcy albo Rumunia w zależności geolokalizatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0
Gość Kamikadze

 

...a może wreszcie zrestartowałeś laptopa :P

 

Zmiana wygląda różnie, jeden z kilku jakoś nie che ale mi specjalnie nie zależy.

 

 

Nie resetuje laptopa bo się długo uruchamia bo mu dysk pada.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

A u mnie dzisiaj znowu to samo co tydzień temu - stały ping 150-300ms, cały VPS tak zlagowany, że ciężko cokolwiek na nim zrobić. Chyba będę zmuszony zapłacić za nowe IP w tej lokalizacji (DE) i przerzucić tam cały serwer TeamSpeak. Jeśli na nowym IP będzie to samo to zwyczajnie zrezygnuję, bo widocznie ta usługa w Arubie nienadaje się do uruchamiania na VPS jakiegokolwiek serwera ze względu na ogromną latencję.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

A u mnie dzisiaj znowu to samo co tydzień temu - stały ping 150-300ms, cały VPS tak zlagowany, że ciężko cokolwiek na nim zrobić. Chyba będę zmuszony zapłacić za nowe IP w tej lokalizacji (DE) i przerzucić tam cały serwer TeamSpeak. Jeśli na nowym IP będzie to samo to zwyczajnie zrezygnuję, bo widocznie ta usługa w Arubie nienadaje się do uruchamiania na VPS jakiegokolwiek serwera ze względu na ogromną latencję.

 

Witaj Roninq6,

 

Sprawdzamy skąd ten problem. Czy możesz wysłać nam screen z pingami?

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Wybrałem instancję w Czechach (od razu miał dobrą geolokalizację i był spoza blacklist), niby speedtest pokazuje ładne predkości po kilkaset Mbit/s po róznych lokalizacjach w EU, niby dysk SSD, ale to on jest wąskim gardłem. Chciałem przetestować go, tworząc plik testowy z /dev/zero o wielkości 1GB i serwer mi się chyba zwiesił, bo przestał odpowiadać :D

 

Nie wiem czy RPSy w OVH nie działały lepiej :)

 

Zastanawiam się czy nie spróbować postawić nowej instancji,zamiast aktualnej, może będę miał więcej szczęścia do maszyny matki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Wziąłem serwer z DE a dostałem Rumuni xD

 

 

Dostałeś serwer z Niemiec, tylko geolokalizacja IP źle wskazuje... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Jest jakaś możliwość przeniesienia wszystkich danych z jednego VPSa na drugi w tej samej lokalizacji (DE) za pomocą panelu Aruba? Czy trzeba będzie to robić ręcznie? Chcę zmienić IP/maszynę przy końcu ważności aktualnej.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×