Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
asiny

sync.pl

Polecane posty

witam :( jeśli ktoś probuje mi wciskac waly ze sync.pl to dobra firma to...

sami zobaczcie :) oto dowody http://zeus.sync.pl/mrtg/cpu.html

-obciążenie procka jesli wejdziecie na zeus.sync.pl/mrtg/ zobaczycie troche wiencej. dzis ledwo mi się ładuje sync ... lol na czym to jest postawione na amidze?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fajny podpis maja :)

 

"www.sync.pl - zapraszamy do zakupów, SYNC.pl WSPOLNASPRAWA.INFO THC.NET.PL FUZJA"

 

wczesniej: It-hosting.pl i "slynne" h4u.pl

a teraz fuzja najgorszych firm z rankingu uptime :( ciekawe co z tego powstanie (thc.net - juz nie jest w rankingu ale nie dawno w kilku miejscach bylo opisywane jest z tydzien ich serwery nie dzialaly)

 

co jak co ale firmy do wspolpracy to Sync sobie super dobiera :) :)

 

powinni wymyslec sobie haslo reklamowe: "masz beznadziejna firme? przylacz sie do nas! u nas poczujesz sie jak miedzy swymi!"

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja juz powoli odpuszczam, najprawdopodobniej pociagne wszystkim okresy do konca i zrrezygnuje chyba ze sprawy potocza sie inaczej, zreszta na serwer jak narazie jest, administratorzy najwyzej beda musieli pozegnac sie z praca, trudno. Napewno nie znikne z rynku  z pieniędzmi klientów, o to mogę zapewnić.

Buhahahahahah i ja mam w te bzdety wierzyć ? (administratorzy najwyzej beda musieli pozegnac sie z praca, trudno)

słąbo że macie administratorów ... lol? po pierwsze niebylo by was stać na to.. po drugie amige obslugiwać mają ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do pana Sync.pl.

Kiedy oddasz moje 65zl (netto), które wyłudziłeś na rzekome przedłużenie domeny (nie podam jakiej, bo nie znam praw tego forum i nie wiem czy można podawać adresy, ( ale i tak on nie istnieje))?

Przedłużenie nie doszło do skutku ani pieniądze jak prosiłem nie zostały oddane. Już napomknąłem o tym registrarowi, Consulting service i dowiedziałem się ze spraw złożeń i zażaleń jest o wiele więcej niż 2 czy 3... .

Kiedy pisze do pana maile nie dostaje odpowiedzi. Kiedy dzwonie na KAŻDY telefon kontaktowy, jaki widnieje na stronie głównej firmy wszędzie jest telefon wyłączony.

Czyżbyście zwinęli klocki i uciekli za granice?

 

Może niektórym się wyda ze jakiś „głupek” dopomina się o takie marne pieniądze... :> Fakt nie są aż tak duże, ale nie są małe a jedną domenkę można by przedłużyć za nie. Będę nieustannie szukał możliwości jak odzyskać tą kwotę :)

 

Pozdrawiam CAŁE FORUM - (<- minus) użytkownika o podpisie Sync.pl

 

 

P.S. sorry jeżeli coś żle zrobiłem, napisałem ... pierwszy raz wypowiadam się na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość normanos
po drugie amige obslugiwać mają Pytajnik?

 

masz cos do amigi??? pewnie kolejny z rocznika 80, lub o zgrozo 90 :( ktoremu sie wydaje, ze pcty zawsze byly takie szybkie i dobre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem sync.pl to jeden z najgorszych hostingów !

Czemu? Oto 4 przykłady !

 

1. Najpierw czekałem 2 tygodnie na założenie konta !

2. Zapłaciłem za konto i zostało moje hasło zmienione i teraz od 2 tyg. czekam aż ktos je zmieni na takie jakie chce ! Jak by admin to czytał to niech łaskawie zmieni hasło dla konto provir jakie ma być hasło już podawałem z 10 razy.

3. Czekam 2 tyg i teraz pewnie bede musiał zapłacic chociarz ze nie działa to bede musiał zapłacic za tydzien !

4. Na dodatek jak na gg napisałem do nich to biuro obsługi mnie zablokowało..

 

Opinie zmienie jak zmienią hasła !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biuro obsługi mnie zablokowało

to przykład profesjonalizmu. No cóż. O Sync.pl juz dużo jest napisane, mimo to w tej 'firmie' nic się nie zmienia. Czy naprawde nie da się jakoś wpłynąć na tych ludzi żeby coś zmienili ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy naprawde nie da się jakoś wpłynąć na tych ludzi żeby coś zmienili ?
Mi się wydaje, że można - po prostu nie kupować ich usług.

 

Dziwi mnie to, że gdzie tylko by nie spojrzeć o sync.pl zawsze pisze to samo, wszędzie jedna opinia, a mimo tego ciągle pojawiają się nowi klienci.

 

Na dodatek jak na gg napisałem do nich to biuro obsługi mnie zablokowało.

Ja się wcale temu nie dziwę - firma sync.pl ma wielu pomocników na wszystkich forach, do których zgłaszają się ich klienci z pytaniami. Więc po co się wysilać :wink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Glupich postów nie będę komentował - bo po co?

 

Są sprawy które pewnym ludzią się wyjaśnia ale ich słabo rozwinięte (6 letnie?) łepetyny nie potrafią tego przyswoić :)

 

Biuro Sync.pl cię zablokowało? Sync.pl blokuje tylko na gg, teraz pytanie dlaczego. Więc Sync.pl NA GG OBSLUGUJE SPRZEDAZ nie pomoc techniczna, pewnie bylo Ci to wielkrotnie tlumaczone a Ty to olales wiec przykro mi.

 

Pracownik Sync.pl nie zmienia haseł bez podania dowodu zakupu konta, np kopia przelewu, lub mail z adresu kontaktowego, który w przypadku Pana ustawiony NIE JEST, bo gdyby był pewnie pomyślał by Pan o prośbie o generacje nowego w deamonie cPanelu.

 

Jak mówiłem na głupoty nie odpowiadam - szkoda nerwów.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Własnie wysłalem maile z przelewem i prośbą o zmiane hasła !

Zobaczymy co sync teraz na swoje usprawiedliwienie wymyśli :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzwonimy do nich z Anemikiem a Ci nie odbieraja/.......totalnie olewają klientów !!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

eh... prawie 7 h później po wysłaniu maile a im sie myszką nie chce ruszyc, wysłałem tego maile i nadal nie mam zmienionego hasła, nie mam nic, a nawet nie mam maile kiedy zmienią, ehh... zaczynają mnie denerować i jeszcze mówią że to co mówie to kłamstwa !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zrezygnować z usługi (kasę muszą zwrócić) i poszukać normalnego usługodawcy za normalną cenę, a nie wyssaną z palca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasę muszą zwrócić

Tyle, że nie zawsze chcą. Sporo nerwów stracisz zanim (jeśli wogóle) odzyskasz pieniądze.

 

Poczytaj opinie na innych forach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kompromitacją i żenadą nazwać można połowe postów w tym temacie.

 

Sync.pl zwraca pieniądze wszystkim, którzy tego zechcą.

 

Teraz dopiero będzie kompromitacja:

 

Panie Anemiku.

 

Pisze Pan 40 maili w ciągu 1 dnia, 1 dnia kiedy chciał Pan zmiane.

 

System antyspamu blokuje i kasuje Pana maile, więc proszę się tutaj nie rzucać.

 

To sprawa 1, a 2

Pan Anemik usuną sobie konto w WHM jako jego OWNER, co za tym idzie usuną je w całości zostało ono już ponownie założone.

 

Jeżeli uważa Pan iż pisanie na fotrum poprawi Pańska jakość usłuig to wątpie, taska polityka zwykle nie przynosi korzyści klientowi

 

Wysłany Nie Lut 20, 2005 2:06 pm:

 

uVrA: my nie odbieramy? Dzwonił PAn na telefon alarmowy, technik odebrał i nie udzielił odpowiedzi - nadówa się pytanie dlaczego, otóż dlatego, że jest to telefon ALARMOWY służący do zgłaszania AWARII serwera, a nie zgłaszania wyimaginowanych problemów z kontem, aby wymazać z tąd wine własną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przestańcie już krytykować sync. Nie wiem czemu znęcacie się nad tą firmą. Ten temat jest już ZUPEŁNIE wyczerpany i (jak sądzę) nie ma potrzeby ogłaszania światu problemów z sync.

 

Nie ukrywam, że coś jest nie tak, jednak te sprawy powinny być załatwiane gdzie indziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie ma potrzeby ogłaszania światu problemów z sync

bo nie będzie mogło złapać więcej klientów ?

 

Ten temat jest już ZUPEŁNIE wyczerpany

Moim zdaniem temat będzie wyczerpany gdy sync.pl zmieni stosunek do klienta i poprawi jakość pomocy technicznej (może też usług?)

 

Ciągle pojawiają się posty osób 'poszkodowanych' przez sync.pl czyli coś jednak jest nie tak.

Dlaczego nie widziałem tematów w których klienci skarżyliby się na np. home.pl, a tematów z opiniami niezadowolonych klientów sync.pl jest sporo (na większości większych for w jakis sposób związanych z hostingiem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takiej sytuacji trzeba by poszukać mocniejszych sił perswazji wobec sync. Fora to za mało! Wystarczy wpisać sync w wyszukiwarkach i odrazu znajdą się kilometrowe dyskusje poszkodowanych.

 

Macie jakieś propozycje podniesienia rangi sprawy? Sąd to jeszcze za dużo, jak sądzę...

Zróbmy z piaskownicy "centrum dowodzenia kryzysowego" Hahaha!

 

Notabene, historia z wykasowanymi plikami z kont pojawiła się niebezpiecznie często! Mi też... ale to przeszłość, odszedłem poprostu.

 

*NIE BĘDĘ BRAŁ WIĘCEJ UDZIAŁU W TEJ DYSKUSJI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hi!

 

Nie ma to jak wlasne testy :)

 

Konto Reseller zostalo u sync.pl przez nas zamowione, dotychczas zadnej reakcji. Oplata jest juz na koncie bankowym! Ale my mamy cierpliwosc, tydzien jeszcze nie skonczyl sie.

 

Zobaczymy jak wyglada support firmy sync.pl no i jakie wyjasnienia beda gdy wystapia problemy.

 

Gruss

tomasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Po wpłacie należy wysłać email do biura, po przesłaniu takiego maila aktywujemy konto.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Po wpłacie należy wysłać email do biura, po przesłaniu takiego maila aktywujemy konto.

Pozdrawiam

 

a bez maila to Wy nie wiecie o tym, ze klient zaplacil?

chyba macie wglad w swoje konto bankowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po wpłacie należy wysłać email do biura, po przesłaniu takiego maila aktywujemy konto

 

HAHAHA - przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać.

 

 

Nie ma to jak wlasne testy

 

trzeba było to zostawić dla siebie, aż do zakończenia testu, ale może w ten sposób pan z Sync.pl się postara i za jakiś czas zobaczymy dobrą opinię o tej firmie :)

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×