is_wm 287 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2015 Czy też zauważyliście, że filtrom spamowym gmaila ostatnio odbiło? Z serwera nie idzie spam (a przynajmniej nie taki brutalny, bo przy XXXX kontach pocztowych nie da się w 100% wyeliminować maila, który może być przez jednych odebrany jako spam, a przez drugich nie), maile na mail-tester.com dostają wynik 10/10, a mimo wszystko wiadomości są kolejkowane najczęściej na wiele godzin z komunikatem: Our system has detected an unusual rate of\n421-4.7.0 unsolicited mail originating from your IP address. To protect our\n421-4.7.0 users from spam, mail sent from your IP address has been temporarily\n421-4.7.0 rate limited. Please visit\n421-4.7.0 https://support.google.com/mail/answer/81126 to review our Bulk Email\n421 4.7.0 Senders Guidelines. W czym rzecz, że mail wysłany z darmowego o2.pl, z którego jak wiadomo często idzie spam/wirusy, docierają od razu, a normalne - z niedarmowego serwera, idą do gmaila wiele godzin? Problem widziałem na wielu różnych serwerach, serwerowniach, IP itd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2015 Ja się wyniosłem już jakiś czas temu z google apps. Maile dochodziły albo do spamu albo w ogóle niedocierały do gmaila i odwrotnie. Teraz poczte trzymam na koncie WWW z MH za 5zł / mc. Generalnie cudów nie ma, ale jak wysyłam 5 maili miesięcznie to starczy a jeszcze mam gdzie skrypty testować czy trzymać domeny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MicroVPS.pl 85 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2015 Mam 7 poczt w Google apps i wszystko jest fenomenalnie filtrowane. Jeszcze nie zdążyło mi się aby trafiło coś do spamu co nie powinno. Mówię to podsumowując jakieś 3 lata korzystania z ich usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2015 Mam 7 poczt w Google apps i wszystko jest fenomenalnie filtrowane. Jeszcze nie zdążyło mi się aby trafiło coś do spamu co nie powinno. Mówię to podsumowując jakieś 3 lata korzystania z ich usług. Jak to nie Kiedyś mail od was trafił mi do spamu hahah Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MicroVPS.pl 85 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2015 Jak to nie Kiedyś mail od was trafił mi do spamu hahah Ale z tego co pamiętam była to wyjątkowa sytuacja. Nie wykluczam drobnych wpadek, jednak ciężko było by jak dla mnie przebić google apps. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2015 @MicroVPS.pl - nie napisałem, że coś trafia do spamu (to jest odrębny wątek, bo ja bardzo często znajduje tam coś, co nie powinno tam wylądować, normalny tekst który w mail-tester.com ma 9-10/10 też potrafi tam wylądować - idealne narzędzie więc na pewno nie jest), tylko, że zastosowali sobie jakiś dziwny greylisting z kosmosu i zamiast zaakceptować e-mail np. po 15 minutach, to oni potrafią to zrobić np. po 6h. Swoją drogą smutno trochę, że WHT żyje tylko jak się pojawia prośba o ofertę hostingu (tudzież przy nabijaniu sztucznych opinii), a problemy serwerowe już tak ciekawe nie są. Temat do zamknięcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2015 @MicroVPS.pl - nie napisałem, że coś trafia do spamu (to jest odrębny wątek, bo ja bardzo często znajduje tam coś, co nie powinno tam wylądować, normalny tekst który w mail-tester.com ma 9-10/10 też potrafi tam wylądować - idealne narzędzie więc na pewno nie jest), tylko, że zastosowali sobie jakiś dziwny greylisting z kosmosu i zamiast zaakceptować e-mail np. po 15 minutach, to oni potrafią to zrobić np. po 6h. Swoją drogą smutno trochę, że WHT żyje tylko jak się pojawia prośba o ofertę hostingu (tudzież przy nabijaniu sztucznych opinii), a problemy serwerowe już tak ciekawe nie są. Temat do zamknięcia. Duży + Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2015 @MicroVPS.pl - nie napisałem, że coś trafia do spamu (to jest odrębny wątek, bo ja bardzo często znajduje tam coś, co nie powinno tam wylądować, normalny tekst który w mail-tester.com ma 9-10/10 też potrafi tam wylądować - idealne narzędzie więc na pewno nie jest), tylko, że zastosowali sobie jakiś dziwny greylisting z kosmosu i zamiast zaakceptować e-mail np. po 15 minutach, to oni potrafią to zrobić np. po 6h. z gmailem ciężko się dogadać - pisałem do nich kilka razy, ale oczywiście "zlewka" bo po co się przejmowac kianką na oceanie ich filtry same nieraz zaskakują - wysyłając do nich poczta wpada do spamu. ale wyślij z gmaila, i odpowiedz na tego aila, to później wszystko ci będzie wskakiwało na tej skrzynce do odebranych. Z mojego vps-a też do gmaila leci do spamu, mimo iż 10/10 i jestem tylko na jednej liście spośród 300: http://multirbl.valli.org/lookup/185.5.98.198.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2015 ich filtry same nieraz zaskakują - wysyłając do nich poczta wpada do spamu. ale wyślij z gmaila, i odpowiedz na tego aila, to później wszystko ci będzie wskakiwało na tej skrzynce do odebranych. To akurat mają opisane w tym swoim "manualu": Istnieją dwa ważne czynniki, które w normalnych warunkach zwiększają pewność dostarczenia wiadomości do skrzynek odbiorczych użytkowników Gmaila: Adres nadawcy znajduje się na liście kontaktów użytkownika. Użytkownik klika przycisk „To nie jest spam”, aby poinformować Gmaila, że wiadomości pochodzące z danego adresu są pożądane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2015 To akurat mają opisane w tym swoim "manualu": Nom, ale nie zmienia to faktu że trzeba albo odpisać na maila i dopiero zobaczy, albo klikać "to nie jest spam", co i tak zadziała tylko dla tej skrzynki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2015 Może ktoś raportuje twoje maile jako spam? Tutaj możesz to sprawdzić https://postmaster.google.com/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2015 Mam 7 poczt w Google apps i wszystko jest fenomenalnie filtrowane. Jeszcze nie zdążyło mi się aby trafiło coś do spamu co nie powinno. Mówię to podsumowując jakieś 3 lata korzystania z ich usług. Nom, ale nie zmienia to faktu że trzeba albo odpisać na maila i dopiero zobaczy, albo klikać "to nie jest spam", co i tak zadziała tylko dla tej skrzynki. A co powiecie Panowie na sytuację, w której Gmail wciskał uporczywie do spamu maile z innego konta w obrębie tej samej domeny w Google Apps? Nic nie dało dodawanie do kontaktów, oznaczanie jako wiadomość nie spam. Dodatkowo dodam, że działo się to totalnie randomowo. Pominę już to, że do spamu trafiały maile od innych osób, z którymi kiedyś prowadziłem korespondencję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2015 Masz support normalnie w Google Apps. Ich pytasz wtf. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2015 Masz support normalnie w Google Apps. Ich pytasz wtf. Raczysz chyba żartować z tym supportem w Googlu, prawda? Wg. konsultantów (hindi-english FTW! ) po ich stronie jest wszystko ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2015 No tam jest sporo outsourcingu do Indii, ale ja nie narzekam na support Google przy tych lepszych płatnych usługach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach