kriss1983 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Witam serdecznie. A więc zacznę od samego początku... Wykupiłem hosting na biznes-host.pl z darmową domeną .pl. Posiadałem już domenę .eu i podpiąłem do niej nowe DNSy, wrzuciłem na serwer pliki joomla i tu zaczyna się mój problem. Mianowicie chodzi o to, że po wpisaniu adresu w 3-ech różnych przeglądarkach wyskakuje mi komunikat "Apache is functioning normally" Taka sytuacja dzieje się na komputerze stacjonarnym na którym pracuje. Na laptopie, który jest podłączony do tego samego internetu strona włącza się normalnie (konfiguracja joomla), u kolegi na komputerze również wszystko normalnie śmiga. Próbowałem już wszystkiego: czyściłem przeglądarki (chrome, firefox, opera), restartowałem router, usuwałem wszystkie pliki z serwera i domenę i na nowo wszystko stawiałem, w cmd wpisywałem ipconfig /flushdns, ustwiłem DNSy na sztywno w moim połączeniu internetowym na 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 inadal nic !!!! Zaznaczam, że domena .pl działa mi normalnie, problem dotyczy tylko .eu Domena, o której mowa: http://www.klanwilk.eu Domena .pl która włącza się normalnie: http://www.klanwilk.pl Proszę o pomoc bo ręce mi już opadają, uczę się wiec proszę o wytłumaczenie tej sprawy prostym językiem Pozdrawiam P.S. Jeżeli napisałem w złym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie do odpowiedniego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Domena, o której mowa: http://www.klanwilk.eu U mnie pokazuje się domyślna strona DirectAdmin z info że do katalogu należy wrzucić swoja stronę (plik index). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kriss1983 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Tak wiem że to się pokazuje, poniewaz usunąłem pliki joomla z serwera. Na laptopie to widze, ale na stacjonarce na której pracuje jest cały czas Apache is functioning normally Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Inna przeglądarka? Ctrl + F5?nslookup domena.pl co zwraca?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kriss1983 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Tak jak już pisałem... próbowałem otworzyć strone w chrome, opera, firefox a nawet IE Rozumiem, że nslookup www.klanwilk.eu mam wpisać w CMD ? Wyło cos takiego: Microsoft Windows [Version 6.3.9600] © 2013 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. C:\Users\kriss_000>nslookup www.klanwilk.eu Server: UnKnown Address: 192.168.1.1 Non-authoritative answer: Name: www.klanwilk.eu Addresses: 91.228.198.75 91.228.199.185 C:\Users\kriss_000> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 (edytowany) No to nie korzystasz z DNS'ów 8.8.8.8, tylko 192.168.1.1. Na 8.8.8.8 jest taki wpis: www.klanwilk.eu. 10637 IN A 91.234.146.177 Ogarnij DNS'y na swoim komputerze Sprawdź, czy w hosts nie masz tej domeny podanej. Edytowano Sierpień 19, 2015 przez Bartosz Z (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kriss1983 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 No to nie korzystasz z DNS'ów 8.8.8.8, tylko 192.168.1.1. Na 8.8.8.8 jest taki wpis: www.klanwilk.eu. 10637 IN A 91.234.146.177 Ogarnij DNS'y na swoim komputerze Sprawdź, czy w hosts nie masz tej domeny podanej. W ustawieniach sieciowych w protokole TCP IPv4 ustawiłem DNS 8.8.8.8 ale nic to nie dało więc usunąłem ten wpis. Może źle to robię i gdzie indziej trzeba to wpisać ??? W którym miejscu mam sprawdzić czy w host nie mam domeny podanej ? O jakie miejsce chodzi ? Przepraszam ale jestem uczący się tych rzeczy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 C:\Windows\system32\DRIVERS\ETC\HOSTS Plik wymaga uprawnień administratora do zmiany, więc musisz notatnik odpalić z uprawnieniami administratora. Jeśli masz tam jakiś router, to go zrestartuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kriss1983 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Zmieniłem DNSy w protokole TCP IPv4 na 8.8.8.8 i 8.8.4.4 Zmieniłem również DNSy w ustawieniach routera na takie same Strona jednak dalej wyświetla komunikat "Apache is functioning normally" Poniżej screen z ustawień DNS w routerze Taki oto jest wpis w pliku HOSTS, o którym pisałeś Bartosz Z: # Copyright © 1993-2009 Microsoft Corp. # # This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows. # # This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each # entry should be kept on an individual line. The IP address should # be placed in the first column followed by the corresponding host name. # The IP address and the host name should be separated by at least one # space. # # Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual # lines or following the machine name denoted by a '#' symbol. # # For example: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server # 38.25.63.10 x.acme.com # x client host # localhost name resolution is handled within DNS itself. # 127.0.0.1 localhost # ::1 localhost Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 ... Posiadałem już domenę .eu i podpiąłem do niej nowe DNSy,...Ile czasu upłynęło od tej zmiany? Bywa, że wystarczą 2 godziny, aby zmiany w DNSach się rozpropagowały. Bezpieczny jednak czas to 24 godziny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kriss1983 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 (edytowany) Problem został rozwiązany dzięki użytkownikowi Bartosz Z i TeamVivier Jak ktoś ma pytania odnośnie rozwiązania to do Bartosza Z bo to naprawił ten problem. Jeszcze raz wielkie dzięki Bartosz za pomoc Pozdrawiam P.S. Czy są jakieś specjalne podziękowania na forum, żeby było widać że dany użytkownik pomógł ? Edytowano Sierpień 19, 2015 przez kriss1983 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 P.S. Czy są jakieś specjalne podziękowania na forum, żeby było widać że dany użytkownik pomógł ? Jest system "plusów", ale chyba masz zbyt młode konto, żeby z niego skorzystać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dentarg 46 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2015 To byście jeszcze napisali co było źle, żeby ktoś kto będzie miał podobny problem nie zadawał tego pytania ponownie, a przeszukał forum Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2015 Dentarg, już wcześniej napisałem rozwiązania Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach