imper 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Witam, Potrzebuję hosting na dość ciężki i stale obciążony projekt. Dlatego shared raczej odpada, aczkolwiek... Niestety nie znam się na administrowaniu serwerami i chciałbym VPS, w którym nie będę musiał dbać samodzielnie o aktualizacje zabezpieczeń, wersji PHP, MySQL itd. Nie ma też możliwości zlecenia administrowania osobie trzeciej. Czy jakaś firma oferuje tego rodzaju rozwiązania? Czyli w skrócie VPS z łatwą obsługą z poziomu jakiegoś panelu administracyjnego. Z góry dzięki za rady. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Biznes-Host.pl oferuje VPS z zainstalowanym panelem DirectAdmin gotowym od razu do użytkowania. Masz też tam jakiś pakiet administracji więc w razie większych zmian ustawień czy ustawienie czegoś pod coś to możesz na nich liczyć. Siedzę już u nich drugi rok, na początku trzeba było ustawić to i owo więc smęciłem supportowi. Teraz wszystko działa bez problemów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 W skrócie potrzebujesz VPSa z administracją. Nie wiem jaki jest twój oczekiwany stosunek cena/jakość, tak więc polecę http://www.mzone.uk/pro-managed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach