Skocz do zawartości
PanDoktor

Cashbill i wiadomości

Polecane posty

Witam,

Może się przyda innym:

Wypowiedzenie umowy


Szanowni Państwo,

w związku ze stanowiskiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, dalej ZUS, kwestionującym charakter umów zawieranych pomiędzy CashBill S.A., a Panią/Panem, a co za tym idzie powstania obowiązku składkowego ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, również wstecz, CashBill S.A. niniejszym wypowiada umowę opartą o Regulamin Serwisu dla konta prywatnego, z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia.

Stanowisko ZUS powoduje, że zawieranie umów podlegających składkom traci rację bytu, z czysto biznesowego punktu widzenia, również dla Państwa. Wynagrodzenie za promocję usług SMS zamiast trafiać do Państwa, byłoby w znacznej części odprowadzane do ZUS. Co gorsza, CashBill S.A., pomimo sporu z ZUS będzie prawdopodobnie zmuszone odprowadzić zaległe składki, wraz z lichwiarskimi odsetkami. Dotyczy to w szczególności osób, które nie są objęci ubezpieczeniem z innego tytułu.

Ustanie umowy oznacza równocześnie rozwiązanie wszelkich umów produktowych. W celu rozliczenia ewentualnych środków, prosimy o kontakt: biuro@cashbill.pl. Finalne rozliczenie musi podlegać oskładkowaniu, wedle nakazu ZUS, wobec czego konieczne będzie wypełnienie ankiety oraz udokumentowania ewentualnego tytułu ubezpieczenia.

i tutaj kolejny:

Informacja dla posiadaczy kont prywatnych w systemie CashBill, dla których wypowiedziano umowę w dniu 12.08.2015

Szanowni Państwo,

w związku z dużą ilością zapytań dotyczących wypowiedzenia umowy, CashBill S.A.

Wszystkie nierozliczone (niewypłacone) , jak i przyszłe środki zostaną skumulowane i wypłacone, po zakończeniu okresu wypowiedzenia (12.09.2015). Kwota wypłaty zostanie obliczona wg postanowienia sądów w sporze z ZUS, czyli na zasadach umowy zlecenia. Do pomocy w przygotowaniu rachunku nasza firma będzie potrzebowała ankiety i oświadczeń, które zostaną do Państwa przesłane.

Usługi pozostają aktywne do 12.09.2015.

Zaistniała sytuacja nie jest wynikiem zmiany prawa, nowych okoliczności, czy też wolą CashBill S.A. W skrócie, ZUS stwierdził, iż zawierane umowy nie są umowa i dzieło, tylko umowami zlecenia, co powoduje obowiązek składkowy. Sąd podtrzymał takie stanowisko ZUS.

Niektórzy z Państwa straszą CashBill prawnikami. Naszym zdaniem, jest to co najmniej nie na miejscu zważywszy, że w przypadku niektórych osób nasza firma będzie musiała opłacić składki ZUS nawet do 5 lat wstecz.

Drodzy Państwo, CashBill nie zmienia zasad rozliczania na własne życzenie, ale zostaje do tego zmuszony. Konkurencyjne firmy, na bazie aktualnej nagonki na „umowy śmieciowe”, jak i paniczne poszukiwanie pieniędzy przez ZUS, znajdą się prędzej czy później w podobnej sytuacji. To tylko kwestia czasu.

W niektórych przypadkach firma CashBill może pomóc w dalszym uzyskiwaniu dochodów z tytułu usług Premium SMS. Dział handlowy chętnie wyjaśni Państwu możliwości współpracy w rozmowie telefonicznej, pod numerem 32 764 18 42.



Zespół CashBill

To juz niedługo koniec serwisów SMS Premium :/

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nic nowego, pisałem o tym tutaj i tutaj, dawno dziwiłem się operatorom, że pozwalali na umowę-zlecenie

 

 

dla operatorów, przypuszczam że najprostrzą opcją będzie: najem strony

- klient wynajmuje stronę operatorowi

- klient rozlicza się ryczałtowo na 8.5% co kwartał do 20tego dnia nastepnego miesiąca

 

 

 

 

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mówiąc krótko należy zmienić firmę do sms premium. Tok myślenia ZUSu jest taki, że nagle każdy zacznie płacić im, a to gówno prawda. Wystarczy smsy otworzyć na przykład w serwisie fortumo.com, kasa jest wypłacana na paypala i mogą w dupę cmoknąć z tymi składkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli co? Niedługo klienci obecni jak i przyszli którzy korzystali z dotpay, profitsms i innych będą mieli takie same sytuacje co obecni klienci cashbill?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie w ogóle nie przysłali żadnych papierów, żebym odzyskał prowizje...

 

Do tego dostęp do konta po wypowiedzeniu umowy jest niemożliwy, więc nawet nie można sprawdzić czy te złodzieje dobrze naliczyły prowizje. A obsługa klienta śmieje się w twarz, jest arogancka i bezużyteczna.

 

Taki life - CashBill, stanowczo NIE POLECAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie wypowiedziałem umowy i też nie mam wypłaty. Dokumenty nie są wygenerowane nawet. Dostali po dupie i teraz nikt nie będzie z ich usług korzystał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie w ogóle nie przysłali żadnych papierów, żebym odzyskał prowizje...

 

Do tego dostęp do konta po wypowiedzeniu umowy jest niemożliwy, więc nawet nie można sprawdzić czy te złodzieje dobrze naliczyły prowizje. A obsługa klienta śmieje się w twarz, jest arogancka i bezużyteczna.

 

Taki life - CashBill, stanowczo NIE POLECAM.

 

Witamy wszystkich.

 

Umowa pomiędzy CashBill S.A., a Panem została wypowiedziana zgodnie z Regulaminem Serwisu, o czym był Pan informowany komunikatami w Koncie.

Brak aktywności i reakcji na nasze wiadomości poskutkowały w efekcie wypowiedzeniem.

Wszyscy klienci, którzy zapoznali się treściami przesyłanymi przez nas, nie mieli problemu z przedłużeniem umowy i/lub rozliczeniem środków.

Zgromadzone środki są dostępne do wypłaty, a historia konta i usług dostępna jest na życzenie. Bezpodstawne oskarżanie naszej firmy i tworzenie nieprawdziwych teorii na wszystkich branżowych forach oraz portalach społecznościowych nie ma sensu.

 

CashBill S.A.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w takim przypadku dlaczego ja. mój znajomy po dostarczeniu wszystkich niezbędnych dokumentów miesiąc temu tez nie mamy wypłat? Oficjalne stanowisko jest istnym kłamstwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy mi wypowiedzieli umowę bo od pół roku nie mogę się tam zalogować a przypomnienie hasła nie przychodzi :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odkopuję, ponieważ szukam aktualnych opinii o cashbill.

Głównie zależy mi na płatności kartami (+ obsługa amex) + integracji z whmcsem.

Ktoś coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Rushpay się zainteresuj lub tpay.com :) Nie wiem jak to wygląda aktualnie po stronie cashbill, ale raczej nie jest trudno zintegrować. Cashbill ma już moduł do WHMCS (ale wersja >5.3) więc można wykorzystać. Karty są tam obsługiwane przez ich system - problemu by nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

A tpay może ci napisać pewnie w tydzień. Mi zrobili pod bleste chyba w 3 dni moduł płatności.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak,ale w tpay uruchomienie płatności baaaaardzo się przeciąga. Na chwilę obecną wygląda na to, że pochylimy się ku cashbill.

Zaktualizuję temat jak będę miał już jakieś doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od siebie polecę BlueMedia, warunki mają dobre nawet jak na start. Jedyny minus to nieco trwające formalności związane z zawarciem umowy.

Edytowano przez HaPe (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

 

RushPay nie ma jeszcze płatności kartą.

Wybacz, byłem przekonany, że są.

Cóż, pozostaje cashbill lub właśnie BlueMedia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×