Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2016 (edytowany) Cloudlinux kosztuje nieprawdaż? Nie ważne to ile płacę, nie jest to mała kwota ale Airmaxy byś za to kupił Edytowano Styczeń 4, 2016 przez l3szcz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2016 1Free.eu ma już rok i jakoś daje radę Nie powiem, jest czasem krucho wybrać między butami a 1Free.eu ale ten projekt to moja perełka. Dlatego chodzisz w sandałach zimą ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2016 Dlatego chodzisz w sandałach zimą ? [OT] Przynajmniej nogi mu się nie pocą [/OT] 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2016 W zimie chodzę w ciepłych kapciochach po domu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mekon 6 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2016 Kiedyś sam korzystałem z dwóch znanych bezpłatnych hostingów: yoyo (chyba każdy pamięta) oraz lua hosting. Myślę, że kiedyś takie oferty darmowych hostingów miały rację bytu ze względu na wysokie ceny hostingów oraz brak tak świetnie rozwiniętych platform jak blogspot, wordpress.com i innych platform blogowych znanych portali. Wymienione usługi to przede wszystkim wygoda. A teraz? Jak ktoś się rozwinie na takiej bezpłatnej platformie to z czasem przechodzi na płatny hosting, który nie jest znowu tak drogi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2016 Mimo wszystko nadal ludzie chętnie korzystają z darmowych hostingów. Nawet taka agencja reklamowa, freelancer czy bloger - oni nie potrzebują płatnych hostingów lub ich po prostu nie chcą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2016 Wiem że to niepoprawne politycznie ale... do dupy taka agencja reklamowa czy freelancer który trzyma content na darmowym hostingu przy dzisiejszych cenach i w razie padu to nie ma gdzie szukać winnego... 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2016 Cloudlinux kosztuje nieprawdaż? A gdzie ten cloudlinux? Jakoś na koncie użytkownika ani widu ani słychu o nim. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2016 (edytowany) Tam gdzie Twoje wścibstwo się kończy. :-) Musiałem cagefs wyłączyć na jakiś czas, ale cloudlinux mamy. Edytowano Styczeń 5, 2016 przez l3szcz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2016 Musiałem cagefs wyłączyć na jakiś czas, ale cloudlinux mamy. To faktycznie perełka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2016 Tylko dlatego, że źle zrobiłem partycjonowanie Problem z MySQL - taki jak czasem u Ciebie się pojawia coś Ci mówi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2016 Nic mi nie mówi problem z MYSQL. Pytanie co ma wspólnego złe partycjonowanie do cagefs? Wyjaśnij może bo nie pojmuje tego. Może lepiej nie wciskaj nikomu, że używasz cloudlinux i będzie po sprawie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2016 Dobrze, to Ci wytłumaczę: na każde konto w cagefs przypada zajmowanie kilku MB miejsca. Partycja / miała u mnie 20 GB (bo niestety sugerowałem się ich poradnikiem) a to znaczy, że na każde z 200 kont które wcześniej były + bazy danych, które potrafią osiągać do 10 / 100 MB pojemności w końcu zawaliły z całym systemem partycję / a to oznaczało brak pojemności dla MySQL. To oznaczało pady MySQL, które bywały między listopadem a grudniem a to z kolei prowadziło do tego, że musiałem cagefs wyłączyć. Po tej operacji (czyli usunięciu de facto cagefs w tym cloudlinuxa, na którego licencję ciągle mam) zwolniło się miejsce z 19.9 GB do 16 GB. Teraz wszystko śmiga. Zajmij się lepiej sobą StrefaPC Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2016 Sugeruję wpisać "man ln" i pomyśleć chwilę, jeśli masz takie problemy.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2016 Bez przesady, i tak miałem partycjonować trochę inaczej cały dysk co jest w TODO. ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2016 (edytowany) Jak czasem czytam co ludzie wyprawiają i jak na około rozwiązują problemy to się zastanawiam czy jak zastają drzwi z "proszę ciągnąć" to też od razu dzwonią po serwis ślusarski, a szwagier już leci z drabiną, żeby przez okno wejść. Edytowano Styczeń 7, 2016 przez Archi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TheArt 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2016 (edytowany) Skoro zostałem wywołany do odpowiedzi postaram się napisać tobie w kilku zdaniach , które mam nadzieje tym razem zrozumiesz. Wbij sobie kolego do głowy z naciskiem na wbij że xxxxxx klientów jest zadowolonych i chwali nasze usługi. Twoja wiedza w tym zakresie jest cienka jak pierwsza struna w gitarze więc proponuję przeanalizować ten fakt w stosunku 1 do xxxxxx. Jak nie umiesz korzystać z usługi dostałeś kopniaka i tyle ,z czego osobiście jestem dumny. Zupełnie prywatnie po godzinach i bez pozdrowień Tomek Takich pseudo pracowników powinno się z miejsca wykopywać z pracy i to dyscyplinarnie. Jeżeli mój pracownik w ten sposób by się wypowiedział, nawet poza godzinami, to nie miałby czego szukać w zawodzie przez kilka lat. I nie ważne czy klient potrafi, nie potrafi a nawet czy ma pretensje uzasadnione bądź nie. Jak można mieć takie podejście do klienta? I jeszcze się tym szczycisz? Chłopie tym wpisem pokazałeś, że nie masz pojecia o obsłudze klienta. Postaram się odpowiednio "zareklamować" Twoje usługi. Edytowano Styczeń 24, 2016 przez TheArt (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2016 Napisał mu prawdę którą wszyscy dobrze znają i wiele osób już to przerabiało tutaj na forum. Nie rozumiem dlaczego się tak unosisz - bo człowiek napisał prawdę? Z tym "reklamowaniem" to pokazałeś że masz dobre poczucie humoru Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2016 Jak czasem czytam co ludzie wyprawiają i jak na około rozwiązują problemy to się zastanawiam czy jak zastają drzwi z "proszę ciągnąć" to też od razu dzwonią po serwis ślusarski, a szwagier już leci z drabiną, żeby przez okno wejść. Czasami wolę przyśpieszyć sobie pracę poniekąd sobie mocno szkodząc.. I chyba nie tylko ja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mondziu 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Cóż... klient nasz pan, choćby pisał totalną bzdurę to trzeba mu pomóc i odpowiedzieć, a nie... I chyba wszyscy doskonale sobie zdają z tego sprawę, bo jednak efekty takiej jednej wiadomości mogą być dla firmy dramatyczne ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2016 Najwyżej, że dana osoba tylko pisze po to aby później hosting zdyskredytować bo jest już u konkurencji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2016 (edytowany) Dziękuję wszystkim, którzy korzystali z hostingu. I myślę, że swoim projektem pokazałem z dobrej w miarę strony, że nawet 17-latek (podczas zakładania 16) może . http://keex.pl/ Edytowano Luty 16, 2016 przez KeeX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lindsey 19 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2016 w mintshost skończyła się promocja 100% z SMS i hosting się zamyka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2016 w mintshost skończyła się promocja 100% z SMS i hosting się zamyka Naprawdę ? Nie każda niepełnoletnia osoba korzysta tylko z płatności SMS. Jeśli chcesz wiedzieć, NIGDY nie zasilałem ani grosza z SMS-ów (z wyjątkiem 2,46zł kiedy testowałem API). Także... jeśli chcesz, załączę historię e-portfela . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 17, 2016 To nie ma znaczenia, jeśli nie decydujesz się uruchamiać czegoś na dłużej niż pół roku to nie uruchamiaj. Szkoda zmarnowanego czasu Twojego i użytkowników. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach