Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2015 Nie wygląda to dobrze, backupy podobno przywrócone sprzed miesiąca. Ktoś wie coś więcej? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2015 Jak coś padło to przywrócenie z kopii może zająć trochę czasu, miliony drobnych plików itp. poradzą sobie, nikt z klientów nie pisze, więc co to firmy konkurencyjne grzeje Każdy jak zalicza wtopę, stara się ogarnąć temat jak najszybciej i dyskretnie, także wydaje mi się, że ten temat nie jest dobry. To że tyle im zajmuje przywracanie, widocznie mają takie możliwości. Nie ma co wyciągać. Może połowę tego czasu im leciało fsck? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2015 Kliencie piszą tylko wszystko jest kasowane z kanałów zwłaszcza z FB. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2015 Współczuć można tylko tym co teraz przywracają to i temu kto za to odpowie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mr_Zola 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2015 To jakaś masakra. Poczta nie działa od poniedziałku z małymi przerwami. Firma praktycznie stoi. Az.pl nie daje żadnych informacji na swoich stronach ani na Social M. Brak jakiejkolwiek komunikacji. Mam nadzieję że zaraz się pozbierają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2015 czy czasem home.pl (jeszcze przed zmiana właściciela) nie wykupiło az.pl ? Możliwe ,że jest to całkiem zamierzona akcja hehe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2015 Możliwe ,że jest to całkiem zamierzona akcja hehe Zamierzony pad serwera i to na 3 dni? w Jakim celu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2015 Prąd im może odcięli ze względu na stopnie zasilania, a zapasy ropy do agregatów okazały się puste. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AZ_pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2015 Kliencie piszą tylko wszystko jest kasowane z kanałów zwłaszcza z FB. Nie wiem kto tak napisał, ale wystarczy wejśc na nasz kanał FB aby przekonać się, że wiadomości od klientów są widoczne i niczego nie zamiatamy pod dywan. Usuwamy jedynie dublujące się posty/komentarze zaburzające komunikację. Druga sprawa - jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Kontaktujemy się z każdym klientem telefonicznie i przedstawiamy wszystkie informacje szczegółowo i proponujemy rekompensaty. Sam case dotyczy wąskiej grupy klientów (nie jest to problem o charakterze globalnym) i staramy się, aby klienci odzyskali swoje dane najszybciej jak to możliwe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach