MicroVPS.pl 85 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2015 Korzystam z przelewów dotpay już z 3 lata, generalnie problemów nie ma. Może macie lepsze propozycję z mniejszą prowizją? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2015 homepay.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MicroVPS.pl 85 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2015 homepay.pl Dwa banki na krzyż.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2015 homepay i dotpay raczej unikaczdecydowanie polecam cashbill Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2015 Jak mają być niskie stawki to chyba nic lepszego jak homepay się nie znajdzie. Bardzo fajnie działa transferuj.pl, ale czy tańszy od dotpaya to nie wiem. Na pewno i w homepay'u i transferuj.pl warto się targować przed podpisaniem umowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 Homepay używamy do obsługi płatności sms i nie mamy żadnych problemów, transferuj.pl z kolei do płatności przelewami i też się sprawdza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 homepay i dotpay raczej unikac zdecydowanie polecam cashbill Hmm dlaczego unikać ? Jesteś ich klientem ? (homepay) Ja tak, mimo że ostatnio znaleźli się na głównej niebezpiecznika to i tak polecam ich, robią dobrą robotę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 homepay ukradł 6000zł platnosci z norwegii (ponad pol roku), więc zdecydowanie odradzam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 Jak Ci działa Dotpay to czy warto zmieniać? Nie lepiej negocjować warunki?Z doświadczenia wiem, że u każdego idze wynegocjować dobre warunki. Kwestia podejście i przekonania do otrzymania dobrej dla Ciebie oferty, nie pytaj co możesz dostać tylko zaproponuj ze względu na oferty innych firm swoje warunki a z pewnością dojdziesz do porozumienia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 homepay ukradł 6000zł platnosci z norwegii (ponad pol roku), więc zdecydowanie odradzam Co to znaczy "ukradł"? Cofnął fałszywe transakcje, tak? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 Co to znaczy "ukradł"? Cofnął fałszywe transakcje, tak? cofnął wszystko z pol roku, homepay to złodzieje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 Nie wiem jaki system ma intercity.pl, ale stanowczo go odradzam. Co chwila jakiś bank tam nie działa i nie można opłacić biletu. Kiedyś było dostępnych 5 banków bo reszta była "wyłączona z powodów technicznych". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 Kogo polecicie pod względem stawek sms oprócz homepay? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 (edytowany) w polsce w zasadzie tylko dwie firmy wchodzą w grę:1. cashbill, stawki...2. justpay, stawki, mają też zagraniczne (marka firmy avantis, teraz digitalvirgo) Edytowano Lipiec 29, 2015 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MicroVPS.pl 85 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 cofnął wszystko z pol roku, homepay to złodzieje Jeśli operator wycofał pieniądze od nich, i musieli je zwrócić to dlaczego mają dokładać ze swojej kieszeni. Przecież to dotyczy każdego operatora, cashbill miał taką samą sytuację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2015 Nie wiem jaki system ma intercity.pl, ale stanowczo go odradzam. Co chwila jakiś bank tam nie działa i nie można opłacić biletu. Kiedyś było dostępnych 5 banków bo reszta była "wyłączona z powodów technicznych". W przypadku zakupów biletów na pociąg, koncert, do kina, itp. musisz być pewny, że bank księguje płatność on-line np. taki BPH działa on-line Pn - Pt 07:00-21:00 więc jak byś przypadkiem wpadł na to żeby kupić bilet do kina w sobotę o 19 na 21 i zapłacił poprzez BPH to byś się wkurzał bo zrobiłeś szybki transfer poprzez swój bank a biletów do kina nie dostałeś a kasa z konta zdjęta i musisz wtedy o zwrot występować lub transakcje zostanie anulowana po jakiś czasie. Dlatego po prostu jeżeli są jakieś problemy z komunikacją z bankiem lub bank nie rozlicza transakcji on-line w określone dni/godziny to dany bank jest wyłączony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2015 W przypadku zakupów biletów na pociąg, koncert, do kina, itp. musisz być pewny, że bank księguje płatność on-line np. taki BPH działa on-line Pn - Pt 07:00-21:00 więc jak byś przypadkiem wpadł na to żeby kupić bilet do kina w sobotę o 19 na 21 i zapłacił poprzez BPH to byś się wkurzał bo zrobiłeś szybki transfer poprzez swój bank a biletów do kina nie dostałeś a kasa z konta zdjęta i musisz wtedy o zwrot występować lub transakcje zostanie anulowana po jakiś czasie. Dlatego po prostu jeżeli są jakieś problemy z komunikacją z bankiem lub bank nie rozlicza transakcji on-line w określone dni/godziny to dany bank jest wyłączony. To nawet nie wiedziałem Dzięki za info. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2015 Jeśli operator wycofał pieniądze od nich, i musieli je zwrócić to dlaczego mają dokładać ze swojej kieszeni. Przecież to dotyczy każdego operatora, cashbill miał taką samą sytuację. kiedy i który operator wycofał im wszystko z 6 miesięcy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MicroVPS.pl 85 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2015 kiedy i który operator wycofał im wszystko z 6 miesięcy http://itbeta.pl/problem-z-cofnieciami-sms-rozwiazanie-t-1038.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2015 http://itbeta.pl/problem-z-cofnieciami-sms-rozwiazanie-t-1038.html fraudy są u każdego operatora sms, to normalne homepay wycofał wszystkim klientom wszystkie platnosci z norwegii Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MicroVPS.pl 85 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2015 fraudy są u każdego operatora sms, to normalne homepay wycofał wszystkim klientom wszystkie platnosci z norwegii Jaki powód podali? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2015 (edytowany) że ich partner zagraniczny oszukałz mojej strony patrząc podpisałem umowę z homepay i to homepay mnie oszukał Edytowano Lipiec 31, 2015 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniack 403 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2015 (edytowany) . Edytowano Wrzesień 9, 2017 przez maniack (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2015 regulamin że operator sms może wysyłać pół roku potwierdzenia płatności a potem powiedzieć wy***ane, homepay sucks Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach