peres.pro 9 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2015 (edytowany) Witam, robiłem migrację z jednego serwera na drugi i mam problem, po ponad 24 godzinach host nie odpowiada, tak jakby w ogóle nie było serwera, zawsze gdy wrzucałem glue recordy w masternecie propaganacja działała mi już po 5-6 godzinach, tym razem zrobiłem coś źle, możliwe że problemem jest to, że nie instalowałem wszystkiego od nowa, tylko po prostu przeniosłem backup vestacp, ale z drugiej strony wszystkie ustawienia pozmieniałem w panelu na nowe IP. Nowe ip serwera na które przeniesione są dnsy: 188.165.138.228 Domena: lanceq.pl nsy: ns1.lanceq.pl ns2.lanceq.pl Czy wie ktoś jak zaradzić temu problemowi? Edytowano Lipiec 20, 2015 przez lanceq (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2015 U registrata nie podawałeś przypadkiem IP DNSow? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
peres.pro 9 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2015 Tak to wygląda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmmm21 98 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2015 (edytowany) Wygląda to na brak glue recordów. ;; global options: +cmd;; Got answer:;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: SERVFAIL, id: 56388;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 0, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0;; QUESTION SECTION:;ns1.lanceq.pl. IN A Whois zwraca: whois lanceq.plDOMAIN NAME: lanceq.plregistrant type: individualnameservers: ns1.lanceq.pl. [149.202.40.130] ns2.lanceq.pl. [149.202.40.130] Edytowano Lipiec 20, 2015 przez mmmm21 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2015 (edytowany) masternet z tego co pamiętam ma spieprzoną integrację z hrd.pl i definiowanie glue nie działa, przynajmniej dobrych kilka lat tak było.Najlepsze rozwiązanie to wnieść do nich prośbę o podanie danych do hrd.pl. Edytowano Lipiec 20, 2015 przez malu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
peres.pro 9 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2015 Też pamiętam że kiedyś tak było, ale przez ostatnie 2 lata ten problem naprawili jakoś, czy da się po stronie serwera sprawdzić czy serwer poprawnie próbuje się łączyć z tymi nsami? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2015 [root@da02 ~]# whois lanceq.pl [Wysyłam zapytanie do whois.dns.pl] [whois.dns.pl] DOMAIN NAME: lanceq.pl registrant type: individual nameservers: ns1.lanceq.pl. [149.202.40.130] ns2.lanceq.pl. [149.202.40.130] created: 2012.01.20 12:17:43 last modified: 2015.07.20 15:05:14 renewal date: 2016.01.20 12:17:43 Poproś o dane do panelu hrd.plOni i tak muszą tworzyć dla każdego klienta osobne konto z API, więc wystarczy, że Ci podeślą dane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
peres.pro 9 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2015 Okej, mail wysłany Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2015 Sprawdź konfigurację bind. Między innymi czy masz wyłączone recursion i allow-query? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach