marit 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 Mam sklep internetowy i zastanawiam się czy go nie wspomóc reklamą lokalną w moim mieście. Myślicie, że to dobry pomysł? Jakie formy najlepiej się sprawdzą? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
OneDistrict 12 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 Chcę sprzedawać skarpetki i myślę, aby wystawić reklamę lokalną. A nie, bo to tego nie jest warte. Rozpisz szczegóły dot. twojego pomysłu na sklep internetowy, a tym bardziej przedstaw nam target, do którego będzie nastawiony - bo inaczej ciężko wywróżyć, czy to jest warte reklamy lokalnej. I czy może jednak warto pójść w reklamy na większą skalę, np. kampaniaęGoogle Adwords, która (wbrew pozorom) jest bardzo skuteczna. Głównie dzięki personalizacji reklam, jaką zapewnia Google, oraz zliczaniu jedynie osiągniętych klików, w stosunku do efektywności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 Czym handlujesz? Jaki procent klientów jest z Twojego miasta teraz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marit 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 mam w ofercie używane ubrania. Sporo osób jest z mojego miasta lub okolic (chodzi o Lublin), ale dokładnie nie wiem, jaki procent. Tak na oko to ze 30%. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2015 To może zamiast zwykłej reklamy spróbowałbyś partnerstwa z lokalnymi ciucheksami? Ty wystawiasz ich rzeczy na swojej stronie za niewielki procent, a oni wieszają baner z adresem Twojej strony u siebie, albo wykładają ulotki przy kasie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pasmarat 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2015 Moja znajoma sprzedawała ubrania używane przez facebooka i olx. Stamtąd miała największy ruch na własny sklep. Najważniejsze, to aby trafić tam gdzie są osoby, które kupują ubrania używane lub są gotowe na taki zakup. Nie każdy bowiem jest zwolennikiem używanych ubrań. Współpraca z ciucholandami jest ok, ale musiałbyś przedstawić im dobre warunki, bo jakby nie było, to jesteś teraz ich konkurencją. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jermaczek88 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2015 dobrze sprawdzają się social media. Może FP na facebook'u. Jeśli chcesz sprzedawać tylko lokalnej klienteli to może reklama na przyczepie samochodowej. Samochód w taką przyczepą mółby jeździc po mieście. Zawsze można dać reklamę w lokalnej gazecie. Jak masz zamiar sprzedawać poza miastem to wypróbuj social media. Strona internetowa też przyniesie korzyść. Wtedy warto ją pozyzjonować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniakk87 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2015 Wszystko zależy od tego co chcesz sprzedawać. Jeżeli mieszkasz na jakiejś wiosce, to może polecić się w jakiejś lokalnej/gminnej gazecie i wtedy ludzie będą Ci zamawiać przez stronę. Jeżeli w dużym mieście, to tradycyjna reklama może nic nie dać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slomko 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2016 Moim zdaniem warto się promować lokalnie, zwłaszcza w okolicach popularnych lubelskich ciucholi. blfr podsuwa dobry pomysł - wejść w komitywę z jakimś ciucholem, jakaś współpraca nie jest złym pomysłem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nemon 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 (edytowany) Mi się wydaje, że jednak internetowa reklama najlepiej się sprawdza dla sklepów internetowych im użytkownik bliżej zakupu tym lepiej. Internetowe reklamy wg. mnie mają najlepszą relację między skutecznością a nakładami finansowymi. Edytowano Grudzień 9, 2016 przez Nemon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MurasPanda 0 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2017 Każda forma reklamy jest dobra,o ile jest skuteczna. Szczerze mówiąc to bardziej postawiłbym na promocję przez Social Media. Możesz trafić do lokalnych klientów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czelik 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2017 Dla różnego rodzaju asortymentu jak np. odzieży, polecam kampanie produktowe Adwords. Całkiem dobrze się sprawdzają, dla sklepu w którym można znaleźć wiele rożnych produktów. Najważniejszą rzeczą przy takich kampaniach jest plik z szczegółowo opisanymi produktami. Stawka za klik jest tutaj moim zdaniem drugorzędna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bhu89 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2017 po co odkopujesz stare tematy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
justikplace 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2017 dla mnie to bez sensu pomysł. jeśli masz sklep internetowy o potencjale globalnym to lepiej wydać kasę na kampanie sponsorowane w internecie p. google adwords. reklama tradycyjna jak dla mnie to tylko wyrzucenie kasy w błoto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Stormwall.pro 2 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2017 (edytowany) dla mnie to bez sensu pomysł. jeśli masz sklep internetowy o potencjale globalnym to lepiej wydać kasę na kampanie sponsorowane w internecie p. google adwords. reklama tradycyjna jak dla mnie to tylko wyrzucenie kasy w błoto Tu jest właśnie paradygmat działalności sklepów internetowych. Rynek jest przesycony ogólnodostępnymi hurtowniami dropshipping i praktycznie tymi samymi produktami wśród dużego odsetku ecommerce. Ceny również ustalane są odgórnie przez hurtownie, co oznacza dość niewielki pułap manipulacji marżą na etapie sprzedaży do klienta końcowego. Daje nam to, podobne ceny, podobne produkty i najważniejsze, łatwy biznes. Łatwy oznacza popularny. Powstaje wiele serwisów mogących uruchamiać za parę złotych polskich, pełne i zintegrowane sklepy, co jeszcze bardziej wzmaga konkurencję. Tak wiec wracając właśnie do meritum, sklep internetowy dziś to właśnie uderzenie w lokalnych odbiorców, gdyż ogólnokrajowe/międzynarodowe działania są właśnie prowadzone z zapleczem miliionów na działania marketingowe. Chcąc zacząć solidny biznes w internecie, najlepiej wspomagać się renomą budowaną wśród określonej społeczności. Mając możliwość priorytetowego dotarcia do klientów za pomocą marketingu lokalnego, jest to strzał w dziesiątkę, który wysunie twój adres internetowy na przód wśród przynajmniej tej określonej społeczności. Warto. Edytowano Sierpień 18, 2017 przez Stormwall.pro (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marionetka 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2017 Dla sklepu internetowego najlepiej wykorzystać pozycjonowanie long tail + AdWords, remarketing. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Weber 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2017 Według mnie, oby dwie opcje są w porządku, tradycyjna wtedy, gdy firma już ma swój sklep stacjonarny, wtedy można umieścić adres WWW sklepu na wizytówce, plakacie lub ulotce. W zależności od branży, nie każdy sklep ma klientów młodych, doskonale poruszających się w sieci, są też osoby starsze które nie wiedzą jak korzystać z Google, ale gdy dostaną gotowy adres, wtedy też takim osobom łatwiej się poruszać, wpisuje adres w przeglądarkę i przechodzi na gotową stronę. Z jednej strony ludzie korzystają i szukają rzeczy w sieci, a z drugiej, gdy przechodzi ktoś obok tablicy, a na niej ulotka z adresem WWW, też pomaga. Chociaż istnieje różnica, długi adres i trudny do zapamiętania nieco pogorszy sprawę w realnej reklamie, krótki i łatwy adres zapadnie gdzieś tam w pamięć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marszalekk 0 Zgłoś post Napisano Październik 3, 2017 Według mnie, oby dwie opcje są w porządku, tradycyjna wtedy, gdy firma już ma swój sklep stacjonarny, wtedy można umieścić adres WWW sklepu na wizytówce, plakacie lub ulotce. W zależności od branży, nie każdy sklep ma klientów młodych, doskonale poruszających się w sieci, są też osoby starsze które nie wiedzą jak korzystać z Google, ale gdy dostaną gotowy adres, wtedy też takim osobom łatwiej się poruszać, wpisuje adres w przeglądarkę i przechodzi na gotową stronę. Z jednej strony ludzie korzystają i szukają rzeczy w sieci, a z drugiej, gdy przechodzi ktoś obok tablicy, a na niej ulotka z adresem WWW, też pomaga. Chociaż istnieje różnica, długi adres i trudny do zapamiętania nieco pogorszy sprawę w realnej reklamie, krótki i łatwy adres zapadnie gdzieś tam w pamięć Po swoim doświadczeniu marketing w skali lokalnej działa najlepiej - czyli np. google mapsy. Bardzo często pytam jak sklep został znaleziony - najczęściej słyszę, że w google maps. Warto zainwestować w seo lokalne w przypadku sklepu www. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hello33 0 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2017 Skoro prowadzisz sklep internetowy to może zainteresuje Cię również opcja księgowości online, rozliczać się przecie trzeba. Ze swojej strony chciałbym opowiedzieć coś o https://wfirma.pl Świetni specjaliści, wszystko robimy w dowolnym miejscu, pomoc, która jest dostępna dla nas cały czas. Warto wypróbować próbną wersję, aby sprawdzić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jagna99 0 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2017 No właśnie też chcę zlecić swoją księgowość zewnętrznej firmie. Tylko jestem trochę zielona w temacie. Czy to serio wygląda tak, jak tłumaczą tutaj ? Trochę się boję czy poradzę sobie z prowadzeniem firmy z ich pomocą... Może lepiej wybrać biuro rachunkowe? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mikee888 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2017 A co uważacie o czymś takim jak reklama w lokalnej tv, jak skuteczna jest taka forma reklamy? I jakie firmy powinny ją stosować? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SEOwiedzacy.pl 0 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2018 Jeśli kogoś interesuje lokalna reklama produktów - Adwords umożliwia opcję „Włącz reklamy lokalnego asortymentu produktów”, dzięki której możesz promować produkty w lokalnym sklepie. Polecam zaznajomić się z tematem na oficjalnej stronie Google Adwords >> LINK Oprócz tego proponuję pozycjonować lokalnie sklep internetowy. Polecam założyć wizytówkę firmy/sklepu do Google Moja Firma i pozycjonować się w mapach Google. Warto także rozwijać swoje kanały społecznościowe, głównie Facebook. Używana odzież, jak każdy produkt, się zużywa. Wyobrażam sobie, że skoro handlujesz używaną odzieżą i masz kanał Facebook o znaczącej ilości polubień - masz też dzięki temu potencjalną liczbę stałych klientów, którzy cyklicznie będą sięgać po Twoje produkty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wackos20 0 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2018 W pewnością można stworzyć Fan Page na social mediach np. Facebook. Kampania AdWords, pozycjonowanie i e-marketing oraz marketing szeptany. Zawsze możesz skorzystać w forum reklamowego na którym za darmo można zareklamować swój biznes. reklama w lokalnej prasie też może przynieść sukces lecz naj;lepsze efekty daje pozycjonowanie. Dzieki pozycjonowaniu twój sklep będzie wysoko w wyszukiwarce i będzie łatwiejszy do znalezienia w sieci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmarts 0 Zgłoś post Napisano Marzec 27, 2018 Sklep internetowy dużo łatwiej i przede wszystkim taniej reklamować w internecie. Ale taka forma tradycyjna na pewno nie zaszkodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PBig 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2018 Podstawą jest internet, znasz specyfikę branży to pewnie powinieneś zawęzić grono swoich klientów na tyle aby się nie ograniczać :). Sprzedajesz na OLX, to wiesz skąd pochodzi ile ma lat płeć itp Twoich klientów. Czy większość jest z Lublina czy z całej Polski, nie rób sobie też zbyt wąskiego kręgu bo strzelisz sobie w stopę. Moim zdaniem najlepiej iść szeroko, co do podpisywania umów z ciucholandami to fajny sposób na reklamowanie się na jakiś czas, pytanie nasuwa się czy brakuje CI czasem towaru aby podpisywać z nimi umowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach