EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2016 Witam.Aktualnie Voxility Frankfurt ma ogromne problemy ze stabilnością, dlatego też ruch w formie awaryjnej przenieśliśmy do Voxility UK. Niebawem wszystko wróci do normy, jak tylko Voxility się pozbiera. Wtedy ruch ponownie zostanie puszczony przez Frankfurt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2016 (edytowany) Witam. Aktualnie Voxility Frankfurt ma ogromne problemy ze stabilnością, dlatego też ruch w formie awaryjnej przenieśliśmy do Voxility UK. Niebawem wszystko wróci do normy, jak tylko Voxility się pozbiera. Wtedy ruch ponownie zostanie puszczony przez Frankfurt. Ok, poszedł ticket, bo do większości są pingi (dla serwisów w Polsce), np. wp.pl, onet.pl, nawet webhostingtalk.pl, kwejk.pl, a do serwera w e24cloud, gdzie mam bazę danych akurat nie ma żadnego połączenia... co jest bardzo dziwne. @Edit Dzięki za odpowiedź w zgłoszeniu. @Edit 2 Wstało, widać że tymczasowo ochrona Voxility została wyłączona i ruch przechodzi bezpośrednio do nForce. Edytowano Marzec 3, 2016 przez Desavil (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kombajnik 1 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 Jak to jest, że inna firma co też ma ochronę od Voxility nie ma takich problemów jak Wy? Mówię na przykładzie dzisiejszego dnia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 Jak to jest, że inna firma co też ma ochronę od Voxility nie ma takich problemów jak Wy? Mówię na przykładzie dzisiejszego dnia. Voxility ma sporo punktów na mapie. Zapewne bez problemów działało Vox UK, Romania itd. Proszę sprawdzać trasy i porównywać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kombajnik 1 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 (edytowany) Możliwe + do tego szybciej filtry się u nich odpalają. W Blazingu jak przychodził atak potrafiłem być odcięty na 10-15 sekund nim się włączył antyddos tam to trwa 2-3-4 sekundy, putty nawet nie zdąży się "ściąć". PS. W takim razie też się wepnijcie pod najmniej awaryjne Vox. Edytowano Marzec 4, 2016 przez kombajnik (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 (edytowany) Około 2 tygodnie temu Voxility usprawniło trigger system. Voxility ma tzw. rock solid solution, taki sam dla wszystkich. Więc i u nas równie szybko uruchamia się ochrona, to też jeszcze zależy od ataku. Wyróżniamy się dlatego, że mamy również własną ochronę zbudowaną w chmurze. Dlatego często chronimy bardziej wysublimowane ataki niż samo Voxility. Edytowano Marzec 4, 2016 przez EvoBattle (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 (edytowany) Znów lossy... |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | rev-212.91.8.92.atman.pl - 0 | 141 | 141 | 4 | 12 | 49 | 13 | | fra-anc-02gw.voxility.net - 0 | 141 | 141 | 11 | 36 | 258 | 34 | | fra-eq5-02gw.voxility.net - 6 | 117 | 111 | 20 | 42 | 174 | 49 | | fra-anc-01c.voxility.net - 2 | 133 | 131 | 32 | 36 | 68 | 34 | | fra-anc-02sw.voxility.net - 35 | 58 | 38 | 0 | 35 | 50 | 37 | | lh28656.voxility.net - 33 | 61 | 41 | 29 | 36 | 50 | 40 | | xxx - 35 | 58 | 38 | 0 | 39 | 65 | 41 | |________________________________________________|______|______|______|______|______|______| WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider @Edit Co tu się wyprawia: |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | rev-212.91.8.92.atman.pl - 0 | 38 | 38 | 6 | 12 | 37 | 13 | | fra-anc-02gw.voxility.net - 0 | 37 | 37 | 12 | 56 | 228 | 171 | | 80.249.210.43 - 7 | 31 | 29 | 0 | 88 | 222 | 144 | | ae-127-3513.edge6.Amsterdam1.Level3.net - 20 | 20 | 16 | 0 | 90 | 233 | 144 | | 4.68.111.178 - 20 | 20 | 16 | 0 | 87 | 232 | 142 | | adm-bb3-link.telia.net - 18 | 23 | 19 | 0 | 95 | 232 | 140 | | hbg-bb1-link.telia.net - 23 | 18 | 14 | 0 | 81 | 209 | 209 | | ffm-bb1-link.telia.net - 34 | 18 | 12 | 0 | 108 | 208 | 208 | | voxility-ic-304818-ldn-b1.c.telia.net - 34 | 15 | 10 | 0 | 150 | 240 | 240 | | lon-tel-01c.voxility.net - 34 | 15 | 10 | 0 | 139 | 240 | 240 | | lon-tel-01sw.voxility.net - 40 | 15 | 9 | 0 | 108 | 175 | 139 | | xe-0-2-8.rt0.thn.bandwidth.co.uk - 27 | 19 | 14 | 0 | 141 | 242 | 141 | | 217.146.91.166 - 40 | 15 | 9 | 0 | 110 | 190 | 140 | | xxx - 64 | 11 | 4 | 0 | 65 | 144 | 144 | |________________________________________________|______|______|______|______|______|______| WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider Edytowano Marzec 4, 2016 przez Desavil (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 Znów lossy... |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | rev-212.91.8.92.atman.pl - 0 | 141 | 141 | 4 | 12 | 49 | 13 | | fra-anc-02gw.voxility.net - 0 | 141 | 141 | 11 | 36 | 258 | 34 | | fra-eq5-02gw.voxility.net - 6 | 117 | 111 | 20 | 42 | 174 | 49 | | fra-anc-01c.voxility.net - 2 | 133 | 131 | 32 | 36 | 68 | 34 | | fra-anc-02sw.voxility.net - 35 | 58 | 38 | 0 | 35 | 50 | 37 | | lh28656.voxility.net - 33 | 61 | 41 | 29 | 36 | 50 | 40 | | xxx - 35 | 58 | 38 | 0 | 39 | 65 | 41 | |________________________________________________|______|______|______|______|______|______| WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider @Edit Co tu się wyprawia: |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | rev-212.91.8.92.atman.pl - 0 | 38 | 38 | 6 | 12 | 37 | 13 | | fra-anc-02gw.voxility.net - 0 | 37 | 37 | 12 | 56 | 228 | 171 | | 80.249.210.43 - 7 | 31 | 29 | 0 | 88 | 222 | 144 | | ae-127-3513.edge6.Amsterdam1.Level3.net - 20 | 20 | 16 | 0 | 90 | 233 | 144 | | 4.68.111.178 - 20 | 20 | 16 | 0 | 87 | 232 | 142 | | adm-bb3-link.telia.net - 18 | 23 | 19 | 0 | 95 | 232 | 140 | | hbg-bb1-link.telia.net - 23 | 18 | 14 | 0 | 81 | 209 | 209 | | ffm-bb1-link.telia.net - 34 | 18 | 12 | 0 | 108 | 208 | 208 | | voxility-ic-304818-ldn-b1.c.telia.net - 34 | 15 | 10 | 0 | 150 | 240 | 240 | | lon-tel-01c.voxility.net - 34 | 15 | 10 | 0 | 139 | 240 | 240 | | lon-tel-01sw.voxility.net - 40 | 15 | 9 | 0 | 108 | 175 | 139 | | xe-0-2-8.rt0.thn.bandwidth.co.uk - 27 | 19 | 14 | 0 | 141 | 242 | 141 | | 217.146.91.166 - 40 | 15 | 9 | 0 | 110 | 190 | 140 | | xxx - 64 | 11 | 4 | 0 | 65 | 144 | 144 | |________________________________________________|______|______|______|______|______|______| WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider Jak ja maiłbym Ci dać statystyki mojego dawnego vps'a od BlazingFast.io ze smokeping'a to byś odleciał ilde dropów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 (edytowany) Dobrze, Drodzy Państwo, gdyż widzę, że lubicie snuć teorie, dlatego postaram się wyjaśnić wszystko w jak najprostszy sposób.Aktualnie problemy BlazingFast wynikają z tego, iż nasz operator Voxility podjął się klienta, który sprawia im problemy w stabilności usług. Cały czas walczą nad kompletnym odseparowaniem tego klienta od innych, to też przejściowe problemy są zrozumiałe. Jak sami Państwo widzicie, packet loss pojawia się w punkcie Voxility i nie jest to nasz problem, tylko naszego operatora. Na ten czas, skaczemy między FRAVOX, a UKVOX, właśnie po to, aby zminimalizować problemy techniczne naszych klientów. A jeżeli ktoś jest bystry na tyle, aby monitorować nasz uptime na podstawie ICMP, które jest wyłączane z każdym atakiem, to już niestety nic na to nie poradzimy. Za problemy, które powstały oczywiście można zgłaszać się po rekompensatę. Wiem, że Wy jesteście tylko "klientami" więc was średnio obchodzi czy problem leży tu, czy tu, czy tu..ważne aby usługa działała. Dlatego też robimy wszystko co w naszej mocy jak widzicie, aby zminimalizować problemy. Aczkolwiek w związku z tym, iż ich podstawa nie leży u nas, możemy tylko mieć nadzieję, że już wszystko zostało ustabilizowane. Edytowano Marzec 4, 2016 przez EvoBattle (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 (edytowany) Dobrze, Drodzy Państwo, gdyż widzę, że lubicie snuć teorie, dlatego postaram się wyjaśnić wszystko w jak najprostszy sposób. Aktualnie problemy BlazingFast wynikają z tego, iż nasz operator Voxility podjął się klienta, który sprawia im problemy w stabilności usług. Cały czas walczą nad kompletnym odseparowaniem tego klienta od innych, to też przejściowe problemy są zrozumiałe. Jak sami Państwo widzicie, packet loss pojawia się w punkcie Voxility i nie jest to nasz problem, tylko naszego operatora. Na ten czas, skaczemy między FRAVOX, a UKVOX, właśnie po to, aby zminimalizować problemy techniczne naszych klientów. A jeżeli ktoś jest bystry na tyle, aby monitorować nasz uptime na podstawie ICMP, które jest wyłączane z każdym atakiem, to już niestety nic na to nie poradzimy. Za problemy, które powstały oczywiście można zgłaszać się po rekompensatę. Wiem, że Wy jesteście tylko "klientami" więc was średnio obchodzi czy problem leży tu, czy tu, czy tu..ważne aby usługa działała. Dlatego też robimy wszystko co w naszej mocy jak widzicie, aby zminimalizować problemy. Aczkolwiek w związku z tym, iż ich podstawa nie leży u nas, możemy tylko mieć nadzieję, że już wszystko zostało ustabilizowane. W moim przypadku zwalone to było na OVH tylko że mój kontakt w OVH stwierdził jednoznacznie że z ich strony nic nie jest blokowane na drodze OVH>Voxillity czy OVH>BlazingFast i że nie było żadnej rozmowy między polskim przedstawicielem BlazingFast.io a OVH Dodatkowo, co z waszą "chmurą", tą co ją macie w jednym "racku", hm? Czy nie lepiej wyłączyć Voxillity na czas problemów? Bo uptime tych usług już jest poniżej 40% z tego co widzę Ah i jeszcze jedno, jak świat stary to klient zawsze będzie zrzucał winę na usługodawcę z którym podpisuje umowę i któremu daje pieniądze i czcze gadanie że to wina kogoś innego tutaj nie pomoże. Wybraliście Voxillity a nie np. blacklotus, chwaliliście się ochroną TeamSpeak'ów na lewo i prawo to teraz radziłbym wziąć odpowiedzialność za swoje słowa i przyznać się do błędu Edytowano Marzec 4, 2016 przez Spoofy (zobacz historię edycji) 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 Zapewniam Pana, że mamy znacznie większe doświadczenie z wybieraniem i testowaniem operatorów ochrony na rynku niż Pan. Również zapewniam, iż nie było lepszego wyboru pod względem ochrony dla nas. Wszyscy liderzy typu: Akamai, Incapsula itd. niestety nie mają żadnego doświadczenia z małymi grami komputerowymi czy chociażby Teamspeakami, dlatego też przenosiny do nich byłyby dopiero wstępem do problemów. A jak Pan myśli, że Blacklotus jest w stanie ochronić Pana, to Pan sobie kupi tam serwer dedykowany i zobaczy . Nie ma rozwiązań idealnych, a my postaraliśmy się wybrać najmniejsze zło. Całą noc działaliśmy do 6 rano na naszej ochronie, aczkolwiek nie jest ona równie zaawansowana co Voxility, a BlazingFast to dom dla wielu ludzi, którzy właśnie z problemem wysublimowanych ataków uciekają do nas od innych dostawców. Nasza infrastruktura obrywa miesięcznie około 100.000 ataków, z tego od czasu do czasu, padnie jakiś Teamspeak. Jesteśmy dumni z ochrony, którą jesteśmy w stanie zapewnić klientom, ale tak jak powiedziałem - nie ma rzeczy idealnych.A co do operatorów - owszem, bierzemy na nasze męskie klaty winę za to, iż usterka pojawiła się u naszego operatora Voxility, dlatego też dajemy rekompensatę. Aczkolwiek proszę nie oceniać jakości BlazingFast za problemy naszych operatorów. To tak jakbyście oceniali markę Ford za to, że pękły opony innej firmy. Odrobinę zrozumienia bym prosił, gdyż wkładamy mnóstwo serca i dziesiątki tysięcy godzin po to, aby wam pomóc. Podjeliśmy się ochrony teamspeaków, nie uciekając od problemu jak większość firm. I tylko dlatego, że ciężko próbujemy, spędzamy tysiące godzin nad doskonaleniem ochrony..mamy być źle opiniowani przez was? Na rynku jest 3-5 firm, które w miarę chronią teamspeaki, reszta zupełnie ignoruje temat i odsyła do firmy Teamspeak. Dlatego serdecznie prosiłbym, o odrobinę szacunku do pracy naszych inżynierów, gdyż robią wszystko co w ich mocy, aby zaoferować wam dobre usługi w jak najniższej cenie. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 (edytowany) Ok, wszystko rozumiem. Ale dlaczego jak jesteście na UKVOX, tracę połączenie z kilkoma serwerami (podawałem je wyżej), np. całe OVH, całe e24cloud, 8.8.4.4 Google DNS (natomiast 8.8.8.8 bez problemu działa) itd. Co jest dla mnie akurat problemem, bo tam mam bazę danych. Edytowano Marzec 4, 2016 przez Desavil (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 Rozumiemy. Aktualnie podejmowane są kroki celem wyeliminowania tego typu zdarzeń, jeszcze przez kilka minut mogą odczuwać Państwo małe skutki prac konserwacyjnych. Aczkolwiek chcemy mieć pewność, iż incydent się nie powtórzy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 I mam rozumieć, że za tą właśnie sieć cenicie się najbardziej przy wykupie serwerów dedykowanych? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kombajnik 1 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 No offence, ale miałem u Was dedyka 2 miesiące w cenie 300€/msc i przez te 2 miesiące (w sumie nie całe, bo po 1.5msc się wyniosłem od Was) zaliczyłem 3/4 padaki i to nie takie na 5,10 czy nawet 15 minut, leżało wszystko, kilka VPSów + nawet Wasza strona, sorki ale nie takiego uptime oczekuję za taką kasę. Co prawda sam od ataku indywidualnie się nie wyłożyłem, po prostu jak coś padało to wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 (edytowany) Mnie osobiście zadziwiło to, że nie byliście w stanie złożyć niczego budżetowego. Nie potrzebowałem wiele, ze względu na to, że ten serwer byłby traktowany nieco lepiej niż typowy sandbox (część na produkcji część na dev). Cena, którą mi walnęliście mnie powaliła - u konkurencji mam 3/4 maszyny z lepszej półki, wydajnościowo może nawet lepsze od Waszych lub 10 kebabów, nie wspominając już oczywiście o tym, że kebaby są stabilniejsze w obliczu tego co ostatnio tu wyczytuje. Edytowano Marzec 4, 2016 przez Rolej (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2016 (edytowany) Mnie osobiście zadziwiło to, że nie byliście w stanie złożyć niczego budżetowego. Nie potrzebowałem wiele, ze względu na to, że ten serwer byłby traktowany nieco lepiej niż typowy sandbox (część na produkcji część na dev). Cena, którą mi walnęliście mnie powaliła - u konkurencji mam 3/4 maszyny z lepszej półki, wydajnościowo może nawet lepsze od Waszych lub 10 kebabów, nie wspominając już oczywiście o tym, że kebaby są stabilniejsze w obliczu tego co ostatnio tu wyczytuje. Niestety nie jesteśmy tanią firmą. Ceny uwarunkowane są przez wiele czynników i niestety waluta euro nie sprzyja polskim portfelom. Aczkolwiek zainteresowanie naszymi usługami jest wystarczająco duże, abyśmy nie obniżali cen. Zapewne ktoś zapyta - skoro tak drogo, to dlaczego jakość nie jest idealna. Z góry odpowiem - robimy wszystko co w naszej mocy, aby taką jakość zapewnić, aczkolwiek korzystamy z bardzo dużych operatorów, którzy sami często ostatnimi czasy mają problemy, zwłaszcza z atakami DDoS. Nie ma czegoś takiego jak 100% solution na te problemy. Niestety taki rynek IT i zapewne inni pracownicy firm hostingowych mi przytakną. Edytowano Marzec 4, 2016 przez EvoBattle (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2016 Podjeliśmy się ochrony teamspeaków, nie uciekając od problemu jak większość firm. I tylko dlatego, że ciężko próbujemy, spędzamy tysiące godzin nad doskonaleniem ochrony..mamy być źle opiniowani przez was? Na rynku jest 3-5 firm, które w miarę chronią teamspeaki, reszta zupełnie ignoruje temat i odsyła do firmy Teamspeak. Dlatego serdecznie prosiłbym, o odrobinę szacunku do pracy naszych inżynierów, gdyż robią wszystko co w ich mocy, aby zaoferować wam dobre usługi w jak najniższej cenie. Podjęliście się również szerzenia opinii, że jesteście lepsi od wszystkich innych usługodawców, macie najlepsze zabezpieczenia i stabilną infrastrukturę, a ataki ddos na teamspeak'a wciągacie nosem. Firmę hostingową się ocenia po awariach, a nie po tym jak działa w przerwach między nimi. Jakby E24 podczas awarii swojej macierzy dyskowej, która trwała bodaj miesiąc czy dwa zrzucali winę na HP albo innego IBMa to chyba bym ze śmiechu nie wytrzymał . To świetnie, że STARACIE SIĘ pracować nad problemem i go rozwiązać, ale osobiście sugeruję zejść na ziemię i okazać nieco pokory, bo jeśli byłbym waszym klientem, i po takich kabaretach wciąż czytał o 99,99% uptime, super zabezpieczeniach i "co złego to nie my, to oni!", to bym się czym prędzej zabrał gdzieś, gdzie ci "inżynierowie" są świadomi swojej sytuacji i nie stosują takich śmiesznych zagrywek jak te, które @Spoofy wymienił już wcześniej. Osobiście życzę wszystkiego dobrego, ale niesmak na ustach jeszcze mi przez jakiś czas pozostanie . 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SchErk 16 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2016 Podjęliście się również szerzenia opinii, że jesteście lepsi od wszystkich innych usługodawców, macie najlepsze zabezpieczenia i stabilną infrastrukturę, a ataki ddos na teamspeak'a wciągacie nosem. Firmę hostingową się ocenia po awariach, a nie po tym jak działa w przerwach między nimi. Jakby E24 podczas awarii swojej macierzy dyskowej, która trwała bodaj miesiąc czy dwa zrzucali winę na HP albo innego IBMa to chyba bym ze śmiechu nie wytrzymał . To świetnie, że STARACIE SIĘ pracować nad problemem i go rozwiązać, ale osobiście sugeruję zejść na ziemię i okazać nieco pokory, bo jeśli byłbym waszym klientem, i po takich kabaretach wciąż czytał o 99,99% uptime, super zabezpieczeniach i "co złego to nie my, to oni!", to bym się czym prędzej zabrał gdzieś, gdzie ci "inżynierowie" są świadomi swojej sytuacji i nie stosują takich śmiesznych zagrywek jak te, które @Spoofy wymienił już wcześniej. Osobiście życzę wszystkiego dobrego, ale niesmak na ustach jeszcze mi przez jakiś czas pozostanie . Gdzie mają udać się z tym problemem? Przecież nie kupią Junipera SRX'a 5400 lub 5800, żeby filtrować wszystko? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2016 Gdzie mają udać się z tym problemem? Przecież nie kupią Junipera SRX'a 5400 lub 5800, żeby filtrować wszystko? No nie, ale autorskie rozwiązania "awesome anti ddos" z którymi ponoć mają styczność - bo mają własne "chmury" - powinny sugerować że mają świadomość tego jak powinna wyglądać taka infrastruktura. Voxillity to też przecież autorskie rozwiązanie, ale komercyjnie gotowe, a co za tym idzie - jeżeli na tym stawia się biznes to oczekuje się albo a) własnego dostępu do kontroli takiego ruchu (np. api do kontroli które klasy adresowe - hmm.. np. Play ONLINE albo OVH? - zostały wycięte) albo b) zapewnienia iż w przypadku krytycznych awarii dla całego biznesu, będzie to naprawiane od ręki i jak najszybciej, a nie przez kilka(naście) dni. No ale do tego trzeba mieć jeszcze świadomość czym jest i jak działa np. Voxillity, jaką infrastrukturę się na tym buduje i w jaki sposób chce się nią zarządzać i jakich ludzi zatrudniać w takiej firmie... no i ... co oni mają mówić... na rynkach zewnętrznych takich jak... Polska Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SchErk 16 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2016 Oto chodzi, że voxility udostepniając DSTAT w Grafie i są targetem ataków ddos, gdyż wszystkie hakery chcą sprawdzić moc botnetow, stresserów etc. Niechcę porównywać Polskich hostingów do blazinga, ale 1/2 usługodawców pisze o ochronie anty-ddos opierając się tylko o podstawowe filtry OVH. Samo ovh na podstawowych filtra da się zagiąc oraz na filtrach Anty-DDOS pro. Boję się przechodzić na OVH Game, gdyż mialem z tym styczność i niechciałbym o ponowną akcję typu "serwer down". Adn. dot punktu A. Odkiedy wycięta została klasa adresowa Play? Adn. dot punktu B. Problemy? Jakie głównie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2016 Oto chodzi, że voxility udostepniając DSTAT w Grafie i są targetem ataków ddos, gdyż wszystkie hakery chcą sprawdzić moc botnetow, stresserów etc. Niechcę porównywać Polskich hostingów do blazinga, ale 1/2 usługodawców pisze o ochronie anty-ddos opierając się tylko o podstawowe filtry OVH. Samo ovh na podstawowych filtra da się zagiąc oraz na filtrach Anty-DDOS pro. Boję się przechodzić na OVH Game, gdyż mialem z tym styczność i niechciałbym o ponowną akcję typu "serwer down". Adn. dot punktu A. Odkiedy wycięta została klasa adresowa Play? Adn. dot punktu B. Problemy? Jakie głównie? Boże... to skończ bełkot i pokaż mi "polski hosting" który opiera się na "podstawowym filtrze OVH"? A może pokaż mi hosting który oparł swój biznes na BlazingFast.io, hm? Przestań używać określeń "Anti DDoS", bo w przypadku OVH wiadomo jak to działa i na jakiej zasadzie - tilera + arbor i zwyczajnie możesz w oparciu o rurkę która stoi przed tym wyciąć co Ci się żywnie podoba i tak - to działa, jak ktoś umie z tego korzystać i wie czym to właściwie jest. Oczywiście L7 nie jest tak super i nigdy nie będzie - bo być nie powinno - to aplikacje powinny trzymać poziom, ale mimo wszystko sprawuje się całkiem dobrze. Szczerze? Korzystam z OVH od kilkunastu lat, pamiętam początki "anty ddos" jak w RBX testowali na zamkniętej sieci to wyszukiwałem modele konkretnej tilery ze zdjęć Olesa na twitterze i wycinki postów techników w open security foundation o oprogramowaniu jakie tam wsadzają, testując to od bety i mając świadomość jak to działa - wiem czego mogę się spodziewać i w jaki sposób to skonfigurować aby działało pod moje konkretne usługi. To nie jest najlepsza ochrona, ale jak widać na przykładzie biznesów, da się na tym stawiać biznes, nawet w przypadku TeamSpeak'ów Teraz znajdź mi biznes który postawił infrastrukturę na BlazingFast.io. Aporpos play'a - zerknij kilka stron wcześniej co napisał @EvoBattle odnośnie tego że próbowałem łączyć się z play online na stronę i do serwera w BF 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2016 (edytowany) Większość osób, które mamroczą na OVHowski anti-ddos to osoby, które nigdy w życiu nie podpięły się pod API i nie ustawiły własnych dobrze skonfigurowanych regułek. Swój serwer "top priority" mam ustawiony na akceptowanie 4 portów TCP, wyłącznie z flagami SYN i połączeń już w stanie established. Cała reszta, wszystkie inne protokoły i wszystkie inne ustawienia są dropowane, i to na firewallu od OVH. Jedyne co mi może zaszkodzić to DDoS z sieci OVH, w której jak wiemy anti-ddos nie działa, ale na to mam z kolei regułki jeszcze we własnych iptables, wraz z automatycznym mailem na abuse@ovh.net. Zdarzyły mi się już takie 2 sytuacje, i OVH w obydwu przypadkach zareagował na abuse błyskawicznie (w przeciągu 10 min), a DDoSy z jakichkolwiek innych sieci nawet nie dochodzą, a jak dochodzą to iptables limituje ilość akceptowanych SYNów na sekundę, więc syn flood też mi nie zaszkodzi. Gdyby była opcja wykrywania DDoSów wewnątrz sieci to bym nie potrzebował już robić absolutnie nic. Jak ktoś operuje trzycyfrowymi sumami za serwer na miesiąc to może się zastanawiać i sobie testować - ja testowałem, zarówno dla mojej piaskownicy za 15 zł na miesiąc, jak i dla kilku serwerów klientów po 120-300, w różnych firmach (za ich zgodą). OVH wypadło najlepiej, a żeby nie robić nikomu za plecami nie wymienię które dokładnie firmy testowałem . Powiem tylko tyle, że w OVH ma się naprawdę duże pole do popisu, o ile ktoś tylko wie JAK je wykorzystać. Edytowano Marzec 6, 2016 przez Archi (zobacz historię edycji) 4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2016 Większość osób, które mamroczą na OVHowski anti-ddos to osoby, które nigdy w życiu nie podpięły się pod API i nie ustawiły własnych dobrze skonfigurowanych regułek. @@Off Chcesz mi powiedzieć, że serwer, który ma standardową ochronę A-DDoS (KS, SYS) można podpiąć API i mieć swoje własne osobiste regułki? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2016 (edytowany) @@Off Chcesz mi powiedzieć, że serwer, który ma standardową ochronę A-DDoS (KS, SYS) można podpiąć API i mieć swoje własne osobiste regułki? https://eu.api.ovh.com/console/ W szczególności zainteresuj się funkcjami pod /ip. Edytowano Marzec 6, 2016 przez Archi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach