Skocz do zawartości
SchErk

[Dyskusja] BlazingFast.io

Polecane posty

Gość Spoofy

Proszę pierw weryfikować swoje łącza i swoje połączenia, bo my żadnego problemu nie mamy. Wszystko działa jak należy. Żadnej usterki nie zanotowaliśmy.

 

Blazingfast.io is UP and reachable.

 

http://www.isitdownrightnow.com/blazingfast.io.html

 

 

1) fakt faktem to play online - ale ani zarówno strona była niedostępna jak i TeamSpeak

 

2) ~100 osób z TeamSpeak'a poleciało w tym samym czasie + TeamSpeak stracił połaczenie z OVH...

 

3) Patrzyłem również w :http://www.downforeveryoneorjustme.com/http://blazingfast.io i podczas gdy nie mogłem się połączyć w żaden sposób ze stroną to tam wskazywało że działa

4) Moje połączenie z internetem (mimo że czasami większy ping) to nie ma tutaj nic do rzeczy :)

Edytowano przez Spoofy (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wnioskując z Pana opisu..a raczej sam może Pan wywnioskować, iż jeżeli problem dotyczył tylko niewielkiej części ruchu (na tyle niewielkiej, że nikt poza Państwem w temacie wht, nie zgłosił tego)..a ponadto wszystkie skanery Online pokazywały, że byliśmy Online, to prawdopodobnie problem leżał gdzieś na trasie pomiędzy Polską, a nami. Aczkolwiek docelowo - nie był to problem po naszej stronie.

Edytowano przez EvoBattle (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy

I sie zaczyna placz dzieci z teamspeaku...

 

Jak już to "z TeamSpeaka" albo "o TeamSpeaku"...

 

Za dziecko się nie czuję, w sumie to bliżej mi do emerytury niż do żłobka.

Zgodzę się że TeamSpeak jest gimbo usługą ale jak ktoś płaci za gwarantowaną usługę hostingu to wymaga. Może Ty lubisz płacić za coś i później być oszukiwany - w takim razie z całego serca gratuluję podejścia :)

 

Ciekawe czy tak samo powiedziałbyś o hostingu www na sharedzie...

 

A Twój post co wnosi do tematu dyskusji o BlazingFast.io bądź moim downtime'ie, hmm?

@EvoBattle - jutro z rana otworzę ticket albo odezwę się na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę nie kłócić się w tym temacie. Podam tylko oficjalny komunikat w sprawie tego Downtime, o którym mówi klient - BlazingFast nie zanotował żadnej takiej przerwy, grono 44.000 aktywnych klientów również nie zgłosiło tego incydentu, wszystkie skanery online w tym czasie pokazywały, iż byliśmy online - więc zakładamy, iż problem leżał po stronie Pana operatora bądź jakiegoś innego zmyślnego punktu na trasie. Aczkolwiek podkreślam, iż my takiej usterki nie mieliśmy po naszej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę nie kłócić się w tym temacie. Podam tylko oficjalny komunikat w sprawie tego Downtime, o którym mówi klient - BlazingFast nie zanotował żadnej takiej przerwy, grono 44.000 aktywnych klientów również nie zgłosiło tego incydentu, wszystkie skanery online w tym czasie pokazywały, iż byliśmy online - więc zakładamy, iż problem leżał po stronie Pana operatora bądź jakiegoś innego zmyślnego punktu na trasie. Aczkolwiek podkreślam, iż my takiej usterki nie mieliśmy po naszej stronie.

Wszystko jest wina playa i ich polityki routingu.. Wiele razy zdarza mi sie tracic polaczenia.

 

Posiadam internet w PLAY [45zl unlimited /miesiac) i kilka razy zdarzylo mi sie, ze blazing/ ovh i strony zagraniczne nie dzialaly.

 

Co do problemow z OVH to juz chyba odkrylem co tak naprawde szkodzi ... Napisze na pw.

Edytowano przez SchErk (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy

Wszystko jest wina playa i ich polityki routingu.. Wiele razy zdarza mi sie tracic polaczenia.

 

Posiadam internet w PLAY [45zl unlimited /miesiac) i kilka razy zdarzylo mi sie, ze blazing/ ovh i strony zagraniczne nie dzialaly.

 

Co do problemow z OVH to juz chyba odkrylem co tak naprawde szkodzi ... Napisze na pw.

 

Z play'em prawdopodobnie masz racje i dlatego nie mogłem się połączyć z panelem BF.

 

Może rzeczywiście nie potrzebnie zrobiłem alarm ale prawdą jest że uptime serwera nie przekracza 1 dnia i to przez problemy z połączeniem z bazą danych w OVH, dlatego poziom mojej irytacji diametralnie wzrasta. Akurat te dwie rzeczy mogły sie na siebie nałożyć w tym samym czasie i albo to przypadek albo nie - i wolałem napisać - dlatego napisałem ze znakiem zapytania "?".

 

Anyway, apropos OVH to byłbym wdzięczny za PW również :)

Edytowano przez Spoofy (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kwestii OVH, sugerujemy kontaktować się z OVH, gdyż nie możemy być oceniani za to, iż nasza usługa jest blokowana przez nich, co doprowadza Pana serwis do problemów z uptime. My jako hosting, dostarczamy Panu serwer VPS z gwarancją uptime po naszej stronie. Natomiast fakt, iż OVH blokuje Pana niestety nie leży już w zakresie naszej "mocy" i niewiele jesteśmy w tym temacie w stanie zrobić, zwłaszcza, iż kontakt z OVH jest raczej..wolniejszy, a przede wszystkim twierdzą, że po ich stronie problemu nie ma. :wub:

Edytowano przez EvoBattle (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jestem zadowolony. Dostałem możliwość testu przez 10 dni. Support bardzo miły i rzeczowy, powiadomienia SMS o rozwiązaniu problemu.

Łącze świetne, dyski też - freebsd można zainstalować - dla mnie rewelacja.

Na szali mogę jedynie z BF postawić UltimaHost z krajowych, a trochę już testowałem.

 

Generalnie dziękuje bardzo za możliwość testów :) Wygasną moje inne vpsy i przeniosę się do Was.

 

 

Jarek

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoofy, ja nie odnotowałem problemu jak i moi klienci.

Może po prostu jak pada Ci połączenie BF-OVH, zrywa połączenie z bazą danych i serwer TeamSpeak automatycznie "pada".

 

PS. SchErk, też byłbym wdzięczny za informację co może powodować ten problem - za kilka tygodni przenoszę bazę z Polski do OVH właśnie i też może u mnie się to pojawić. :(

Edytowano przez Desavil (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym rozwiązaniem pod baze mysql może być np. kupno hostingu www w BF lub zakupu odrebnego serwera. [Dla kolegi z ts w bf]

 

 

Co do tej informacji to jeszczw nie rozgryzłem 100% przyczyn, ale jestem na jej tropie

Edytowano przez SchErk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy

To puścisz mi to PW, albo napiszesz tutaj czy to wiedza tajemna niczym dział ksiąg zakazanych z Harrego Pottera, hmm?

Hosting www w BF? No thx :) Widziałem na przykładzie @mastah jak działają ich "filtry" na www, a kupowanie tego i na shardzie stawianie MySQL'a do TS'a to (IMHO) już totalny kretynizm...

 

Tak samo jak kupowanie osobnego VPS'a pod MySQL'a dla kilku TS'ów - już sobie wyobrażam jak "kolega" co ma root'a daje mi dostęp do takiej bazy, przy okazji ściągając wszystkie permisje...

 

Problem polega na tym że ja nie stawiam TS'a na MySQL'u od tak sobie - tylko dlatego że potrzebuję mieć połączenie z portalem do tego :)

 


Btw. Jakby miało to jakieś znaczenie to równo po 24 godzinach znów odłaczyło mnie i z play'a i z OVH :D

Dosłownie przed minutą :P

 

That's it! Migruję do HosTeam'u ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No thx :) Widziałem na przykładzie @mastah jak działają ich "filtry" na www

Filtry działają w taki sposób, w jaki promowany jest business key naszych usług. Podstawą jest optymalna ochrona WWW przed atakami. Czasami niektóre funkcjonalności są wyłączone i są drobne problemy np. z przejściem niektórych połączeń przez nasze filtry. W takiej sytuacji wystarczy napisać do nas ticket, a my dopuścimy autoryzowany ruch do Pana strony bez potrzeby blokowania (np. od mało znanych operatorów płatności).

 

Czasami wystarczy odrobina chęci i napisać do supportu, niżeli czekać, aż samo się naprawi bądź skomentować, że nie działa. Niektórych problemów jesteśmy świadomi i nadal szukamy rozwiązania, aczkolwiek tysiące klientów, którzy migrują do nas z Cloudflare stwierdzając, że w końcu znaleźli to czego szukali, są tylko potwierdzeniem na to, iż idziemy w dobrym kierunku. Nie ma systemów doskonałych, ale to o czym Pan mówi, to kosmetyczna korekta, którą można osiągnąć w 30 minut po kontakcie z supportem.

 

Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z Voxility SRL z zapytaniem, czy wiedzą coś na temat Play, aczkolwiek bez traceroutów nie jesteśmy w stanie wiele powiedzieć, a nikt nie zgłasza tego problemu.

Edytowano przez EvoBattle (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EvoBattle, czy istnieje u Was zatem jakaś "whitelista", do której dodacie przesłane adresy IP, np. zdalnego serwera bazy danych, czy też zdalnego managera (panelu do zarządzania usługą działającą na serwerze w BF), aby w razie ewentualnego ataku, ruch do/z danych adresów z Whitelisty był płynny?

 

Pytam ponieważ u mnie np. w komunikacji BF > e24cloud (zapytanie curl z e24cloud na serwer www w BF) wykonuje się często bardzo długo, czasem jest tracone - pusta odpowiedź. I to tylko w przypadku BF, mam serwery w wielu DC, tak samo skonfigurowane i problem nie występuję. Postaram się zrobić jakiś lepszy "debug".

 

Takie pytanie na marginesie - czy na VPSach można uruchamiać Tunel VPN/proxy?

Edytowano przez Desavil (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tak, można uruchamiać VPN. Co do sprawy z e24cloud, prosimy o pełen opis w zgłoszeniu technicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A się tak zapytam z ciekawości - składacie dedyki pod określone parametry bądź widełki cenowe czy tylko to co jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, proszę napisać request z dokładną specyfikacją czego Pan potrzebuje w ticket, a zobaczymy czy możemy coś zmontować z tego co mamy na stocku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VPS -

Dedykowany Adres IP , ssh + root .

 

Hosting www -

Shared IP z możliwością dokupienia + ssh (klucze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam pytanie jak na vps'ach wygląda sprawa ochrony przed atakami DDoS?

Poprzedni usługodawca nie dawał rady, nawet mimo zastosowania cloudflare, czy w BlazingFast jest to znośne? Nie chcę, żeby moja strona padała 5x dziennie albo nawet więcej... I jeżeli bf da radę to czy opłaca się chować stronę za cf?

 

Inne pytanie dotyczy w jaki sposób działa ochrona? Potrzebuję kilku baz danych do których będą łączyły się serwery z PL i czy nie zostanie zastosowany blackhol'ing utrudniając dostęp?

Edytowano przez DaFFX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeżeli chodzi o ochronę stron WWW, na VPS warto zgłosić się do nas dodatkowo po darmowe Reverse proxy + Web Application firewall. Co do klientów, dosłownie ogrom migruje do nas z Cloudflare i są zadowoleni. Ochrona stron WWW to nasza najlepsza strona. Co do chowania się za CF - wtedy rezygnujecie częściowo z naszej ochrony, czego bardzo nie polecamy.

Nie stosujemy Blackholingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Jeżeli chodzi o ochronę stron WWW, na VPS warto zgłosić się do nas dodatkowo po darmowe Reverse proxy + Web Application firewall. Co do klientów, dosłownie ogrom migruje do nas z Cloudflare i są zadowoleni. Ochrona stron WWW to nasza najlepsza strona. Co do chowania się za CF - wtedy rezygnujecie częściowo z naszej ochrony, czego bardzo nie polecamy.

 

Nie stosujemy Blackholingu.

 

Raczej skorzystam z Waszej usługi ;)

Dziwi mnie tylko sytuacja w której moja strona nie jest jakoś duża a raczej forum i nagle cf jak i vps przestają odpowiadać mimo "zabezpieczeniom anty-ddos"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×