blfr 225 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2015 Odradzasz Blazingfast, bo odpisują Polakom po polsku? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
мяѕ 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 (edytowany) A co jakbym nie był polakiem ? Edytowano Lipiec 29, 2015 przez мяѕ (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vilgefortz 75 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 Poważna sprawa jak i poważne zastosowanie serwera .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 moj chat pokazuje mi kraj, więc pewnie i oni też tak maja Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
мяѕ 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 Patryk to konsultant. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 Ale to, że konsultant odpisał Ci po polsku to znaczy, że firma jest zła ? Myślałem, że geolokalizacja jest już standardem i jeżeli można odpowiedzieć w języku klienta to raczej plus. Jeżeli nie znasz języka polskiego, to trzeba było napisać, że nie rozumiesz, a za pewne zmienił by się konsultant, albo napisał by w języku angielskim. Bicie piany o nic Zaraz będzie, że osoba która odpowiada po Polsku, to pewnie pracuje zdalnie, a to świadczy, że firma tnie koszty i na pewno niedługo upadnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 (edytowany) A co jakbym nie był polakiem? To pewnie byś napisał, że nie rozumiesz. Ale nie sądzę, żeby wielu obcokrajowców wchodziło na blazingfast.io z polskiego IP. Poza tym wht.pl to polskie forum. Obsługa po polsku to raczej plus. Edytowano Lipiec 29, 2015 przez blfr (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 (edytowany) Jak najbardziej w firmie BlazingFast.io funkcjonuje livechat, który posiada możliwości geolokalizacyjne. Dlatego też jak tylko konsultanci/pracownicy działu sprzedaży widzą, że ktoś jest z ich macierzystego kraju, starają się podłączyć, bo zwiększa to po prostu jakość obsługi. Ponadto jak najbardziej z chatlogu wynika, że kontaktował już się Pan w języku polskim, a chwilę po tej próbie angielskiego, również pisał Pan ponownie po polsku. Druga sprawa jest taka, że konsultant odpowiedział również Panu po angielsku na zadane pytanie, tylko tego Pan już nie umieścił na screenshotcie.No i kwintesencja Pana wypowiedzi - dlaczego Pan ocenia stabilność naszych usług po tym, że na livechat odpisał Panu polski pracownik po polsku? Co do EvoBattle.com - plotki o upadku są totalnie szalone. Wszyscy nasi klienci zostali poinformowani o restrukturyzacji usługi, zmianach, natomiast ich wykupione usługi są podtrzymywane, a współprace z takimi zespołami jak Virtus Pro - nadal niezerwane. Nie do końca też rozumiem Pana mentalności, co ma (moim zdaniem zaleta) wsparcie w języku polskim do stabilności naszych usług? Nawet wątpię w to, że jest Pan naszym klientem. Mamy tysiące klientów, którzy każdego miesiaca wyrażają zainteresowanie do kontynuowania z nami współpracy, poprzez przedłużanie usług. Jeżeli ma Pan jakieś konkretne informacje, co było niestabilne, co nie funkcjonowało należycie, to prosze o ich umieszczenie wraz z adresem ip i numerem zamówienia (na pw). Póki co to tylko jakaś bezsensowna próba uderzenia w reputację marki ..tylko tak, monstrualnie bezsensowna. Z zalety zrobił Pan wadę. Edytowano Lipiec 29, 2015 przez EvoBattle (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
мяѕ 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 Nie stabilność usług było bardziej skierowane do tego że evobattle.com serwerownia jak i serwer TeamSpeak 3 upadło przez ataki DDoS , tak samo jak marka TsOne kiedy tylko przeniosła się na serwery blazingfast.. Nie radzicie i nie radziliście sobie z atakami a w tych czasach to chyba podstawa szczególnie że podobno zapewniacie ochronę do 700 Gbps a kładą was stressery atakując w standardowe porty. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2015 (edytowany) Od kilku miesięcy nie zanotowaliśmy wzrostu skutecznych ataków DDoS w kierunku naszych maszyn, a każda próba, to fix metody do 30 minut. Proszę oczywiście tego nie mylić z exploitami Teamspeakowymi. Niestety nie wszystkie developerskie błędy jesteśmy w stanie ochronić przez wzmocnione filtrowanie. Chociaż staramy się solidnie walczyć z tą jedyną aplikacją, w której ataki aplikacyjne stanowią jakiekolwiek zagrożenie dla BlazingFast. Podkreślam jednak, że te ataki exploitowe w żaden sposób nie wpływają na funkcjonowanie samego serwera VPS/dedykowanego, a prowadzą tylko i wyłącznie do destabilizacji samej aplikacji TeamSpeak 3. Edytowano Lipiec 29, 2015 przez EvoBattle (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek08 285 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2015 (edytowany) Współczuję Wam w takich momentach, bo od wielu miesięcy debile próbują atakować różne marki nie wiedząc co się wokół nich dzieje. TS to dziura na dziurze, gorsza niż windows i wystarczy <1Mbps łącza (bo w sumie to tylko kilkaset pakietów) i każdy serwer TS3 pada. Nie ma możliwości na załatanie wszystkich podatności, bo grupy, które zarabiają na atakach mocno pracują, by takie ataki wyglądały jak normalna komunikacja z serwerem. "czat nie odpisał łamanym angielskim takim jak muj, firma ma słabe usługi, hurr durr" - no współczuję i życzę powodzenia. btw. Polecam wszelkie zamienniki zamiast TS'a, który jest rozbudowany, popularny i.... słaby. Są Mumble, jest Ventrilo i pewnie dziesiątki innych. Są brzydkie, proste, ale niestety działają bez problemów i mają bardzo dobrą jakość dźwięku. Pomijam też fakt, że są darmowe, bez limitów slotów, kodeków, vhostów, kanałów itd. itp. Jeszcze do tematu: kontaktowałem się z czatem, odpowiedzi uzyskałem profesjonalne, pełne i zadowalające. Potem na czyimś serwerze testowałem wydajność i o ile od procesora chciałbym czegoś delikatnie więcej to reszta (dysk, sieć) jest na dobrym poziomie. Nie miałem okazji testować ochrony. Edytowano Sierpień 27, 2015 przez Misiek08 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SchErk 16 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2015 (edytowany) Nie stabilność usług było bardziej skierowane do tego że evobattle.com serwerownia jak i serwer TeamSpeak 3 upadło przez ataki DDoS , tak samo jak marka TsOne kiedy tylko przeniosła się na serwery blazingfast.. Nie radzicie i nie radziliście sobie z atakami a w tych czasach to chyba podstawa szczególnie że podobno zapewniacie ochronę do 700 Gbps a kładą was stressery atakując w standardowe porty. A ja współczuje bandzie Debili, którzy wchodzą na serwery głosowe TS3(prywatne) i reklamują swoj serwer i potem odłączają go atakiem DDOS. MRS = Miszczu ze starego TS-PSG(aktualnie TS-4U.pl. Jesteś zwykłym śmieciem posiadającym stresser, którym destabilizujesz pracę małych teamspeaków. Ciesz się, że hosteam fixuje wszystkie metody. ---- @@@ ---- BlazingFast korzysta z opcji Anty-DDOS Voxility, która działa idealnie.Serwer EvoBattle był to bardzo dobry projekt, ale przy***ana konkurencja jak MRS,Dejmien i dzieci takie jak Anonn,MatiTM lubią się pobawić ddosami. Ta cała linia pseudo hakierów z Guardianem na czele(aktualny sponsor dedykow dla Anonnka) umieją tyle co nic i myślą, że destabilizowanie usług jest okej. Danymi mogw posypać np. Mateusz B. itp, ale nie ma to sensu. ---- Czekam na powrót EvoBattle.com i ich TS3. Edytowano Wrzesień 8, 2015 przez SchErk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek08 285 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2015 Najgorsze, że w końcu znajdzie się ktoś na tyle pracowity, żeby napisać proxy do protokołu TSa, które wykryje taki tępy atak stresserem i od razu zablokuje go na takim firewallu Voxility. To jeszcze parę miesięcy i albo ludzie zmądrzeją i pójdą z TSa albo właśnie pojawi się proxy. Dzieciaczki ze stresserami i pieniążkami rodziców wtedy się mocno popłaczą nie mając nic więcej oprócz gigabitów łącz i pustki we łbie. Czekam cierpliwie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SchErk 16 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2015 @up Teamspeak ładniej wygłada niż mumble czy ventrilo. Najgorsze jest to, że każdy posiadający taki stressee jak MRS,Dejmien,Anonn i wiele innych osób myślą, że bedą bez karni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2015 Najgorsze jest to, że każdy posiadający taki stressee jak MRS,Dejmien,Anonn i wiele innych osób myślą, że bedą bez karni. Siebie nie zapomnij dodać do tego towarzystwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2015 A nie bierzesz pod uwagę tego, że przeprowadzając taki atak, obciążasz nie tylko swoją maszynę, ale całą sieć i wszystkie urządzenia sieciowe danego operatora? 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2015 (edytowany) Osoby trzecie zawsze mają problem w przypadku gdy ktoś wykonuje atak. Przede wszystkim, jeżeli atak jest wykonywany z serwera vps, obciąża się tym wszystkich sąsiadów. Atak zarówno incoming jak i outgoing jest równie niebezpieczny. Chociaż ten drugi łatwiej wykluczyć. No i mamy pełny zestaw danych osobowych klienta, który był niegrzeczny. Edytowano Wrzesień 9, 2015 przez EvoBattle (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2015 @SchErk twoja ostatnia wypowiedź dobitnie świadczy o poziomie twojej wiedzy i inteligencji. Wakacje się skończyły więc lepiej zajmij się nauką. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gutek 23 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2015 @up Mylisz pojęcia. Ja nie na pierdalam, żeby destabilizować czyjąś prace!Uderzałem tylko we własne maszyny + testowalem swoje firewalle. Ale jednak osoba trzecia jest "polską cebulą" i wpierdala słowa, które nie powinny znajdować się w stosunku do mojej osoby. Destabilizowałem tylko swój własny serwer, który wykupilem na miesiąc, więc osoba trzecia nie miała problemu. Co do osób wymienionych przez moją osobę działają one na cudzą niekorzyść! Tylko po co ten ton i te wulgaryzmy ? Chcesz być szanowany to szanuj innych. W jednym z wątków dotyczących jakości merytorycznej prowadzonych dyskusji faktycznie można byc sporo odstzelić, w tym takie wychwalanie się własną głupotą na forum.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
мяѕ 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2015 (edytowany) @up Teamspeak ładniej wygłada niż mumble czy ventrilo. Najgorsze jest to, że każdy posiadający taki stressee jak MRS,Dejmien,Anonn i wiele innych osób myślą, że bedą bez karni. W takim razie czekam na Policje. Edytowano Wrzesień 9, 2015 przez мяѕ (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wiatrox 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2015 Znajomy mówił, że miał tam coś i nie narzekał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2015 (edytowany) A tak przedstawia się wykres z naszych vpsów 40EUR+, jeżeli komuś zależy na bardzo dobrych osiągach sieci. To tylko mały wstęp do tego, jak wkrótce we wszystkich wyższych planach zaoferujemy sieć 40Gbps. Sprzętowo już jesteśmy gotowi. Czekamy tylko na przygotowanie oferty . Edytowano Październik 4, 2015 przez EvoBattle (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2015 Oferujecie też/macie w planach serwery dedykowane? Macie własne DataCenter, czy kolokujecie się, rozumiem że lokalizacja DC jest taka sama jak adres na stronie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SchErk 16 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2015 (edytowany) Oferujecie też/macie w planach serwery dedykowane? Macie własne DataCenter, czy kolokujecie się, rozumiem że lokalizacja DC jest taka sama jak adres na stronie? https://my.blazingfast.io/cart/dedicated/ Lokalizacja Serwerów [ Amsterdam | Holandia ] Firma [ Ukraińska ] Firewall [ Własne rozwiązania + Voxility ~ 700 Gbps ] Edytowano Październik 4, 2015 przez SchErk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EvoBattle 33 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2015 (edytowany) W kwestii DataCenter, aktualnie posiadamy własny gabinet w nForce DataCenter na terenie Holandii (Amsterdam). Mieliśmy własne DataCenter zlokalizowane na terenie Ukrainy, aczkolwiek z przyczyn czysto finansowych zdecydowaliśmy się przenieść wszystkich klientów do AMS-NL. Ukraina jest bardzo małym rynkiem i zgodnie z naszymi wyliczeniami, po prostu dalsze operowanie tam wkrótce przestałoby być opłacalne. Tak więc wszystkie nasze serwery są teraz lokowane w Amsterdam-Holandia.Ponadto zmieniliśmy dostawcę ochrony. Dlaczego zrezygnowaliśmy z Voxility? Mimo dobrych wyników w kwestii mitigacji potężnych raw udp floodów, niestety Voxility nie spełniało naszych norm jeżeli chodzi o małe ataki aplikacyjne. Ponadto ich stabilność również nie była najwyższych lotów, także w trosce o nasz 99.99% SLA uptime, musieliśmy zmienić dostawcę. Skorzystaliśmy z firmy Staminus głównie ze względu na ich bardzo fajną technologię hybrydową w kwestii chmurek. Póki co jesteśmy zadowoleni. Dzięki stałej filtracji nie dzielonej na sensor/perm, jesteśmy w stanie jeszcze bardziej reagować i wychodzić na przeciw atakom aplikacyjnym kierowanym np. w Teamspeak 3 i wiele innych produktów. Mimo, że nie wszystko ochronimy, ale każdego dnia robimy znaczne postępy i staramy się pracować jak najciężej, aby chronić przynajmniej tyle ile możemy. Przede wszystkim dużym sukcesem jest fakt, iż bardzo dużą część ataków filtrujemy również u siebie, przez co nie musimy czekać na reakcję operatora ochrony. Gwarantuje to również nam pewnego rodzaju indywidualizm w kwestii ochrony ataków aplikacyjnych. Współpracujemy lekko z najbardziej natrętnymi skidsami na tej scenie, testujemy ataki, szukamy rozwiązań, które pomogą w diagnozowaniu problemu i filtrowaniu tak małego ruchu. Tak..cały czas idziemy do przodu i mam nadzieję, że trzymacie za nas kciuki. Edytowano Październik 4, 2015 przez EvoBattle (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach