Skocz do zawartości
SchErk

[Dyskusja] BlazingFast.io

Polecane posty

W kwestii kim jestem w BlazingFast, well, wolałbym nie poruszać takich kwestii na forum.

 

Jeżeli ktoś nadal się nad tą firmą zastanawia, to ten cytat powinien go mocno przed tym powstrzymać. Jak widać pracownicy (albo właśnie oficjalnie nie-pracownicy) suszą ten temat piękną treścią w każdym poście.

 

Kolega @zoxovsky wysłał ticket, nie dostał pomocy i napisał opinię na forum, żeby przestrzec, a ktoś (EvoBattle) jak zawsze z tekstem "po co napisać do nas, skoro można na forum". Tak jakby firma sobie, a osoba (ponoć z tej firmy) na tym forum - też sobie.

 

Przestrzegam i myślę, że każda osoba zdrowo myśląca też weźmie pod uwagę taką sytuację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnienie jest bardzo proste. Nie pełnię roli pracownika działu wsparcia technicznego, ani innego ogniwa, które wiąże się z kontaktem z klientem końcowym. Dlatego też nie mam obowiązku w jakiejkolwiek formie przedstawiać się na neutralnym forum. Odpowiadam w tym temacie z racji tego, iż mam dostęp do tego forum i jestem jednym z niewielu (2) pracowników BlazingFast rozumiejących język polski. Kolejnym elementem jest fakt, iż nie jestem zobowiązany do udzielania informacji dot. moich danych osobowych oraz stanowiska w firmie, na całkowicie neutralnym forum internetowym.

Wszystkie kwestie związane z firmą trzeba poruszać w drodze oficjalnej komunikacji. Pan "Zoxovsky" wysłał ticket. Jeżeli posiada się problem techniczny, rozwiązuje się go w komunikacji z działem technicznym. Użytkownik Zoxovsky raz po raz wysyła na forum informacje (a raczej log) z speedtestu. Ewidentnie z niego wynika, iż jest to wartość całkowicie niedopuszczalna w naszej firmie biorąc pod uwagę normy jakościowe. Dlatego też koniecznie odsyłam użytkownika do odpowiedzi w systemie zgłoszeń usterek technicznych, bądź też podanie mi adresu ip, abym mógł sam przyjrzeć się sprawie. Jak najbardziej użytkownik ma prawo wyrazić negatywną opinię na ten temat. Absolutnie nie neguję takowego zachowania, gdyż wina leży kompletnie po naszej stronie. Klient końcowy nie otrzymał gwarantowanej przez nas usługi, lecz potrzebujemy wzmocnionego kontaktu, aby takowy problem rozwiązać. Z doświadczenia wiem, że takie incydenty rozwiązujemy w kilkanaście minut, ale czasem jest to po prostu odrobinę bardziej skomplikowane.

Edytowano przez EvoBattle (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up Speedtesty są z dnia 1.07, a wiadomość z ticketu jest z 2.07 ;)

 

Załóż okulary bo ja nie widzę aby speedtest był z 1.07 tylko z 2.07 to samo ticket :)

 

Kolejny speedtest gorszy niż wcześniejszy :

 

4476014910.png

 

 

 

Jak na razie nic z tym nie zrobili.

 

To samo z repozytorium debiana też jakieś błędy się robią i nie można normalnie zupdatować/upgradować bo jakiś error wyskakuje i potem trzeba głębiej grzebać...

 

Lipa bo ceniłem ten hosting ze względu na lokalizację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

vDSC2w5.png

 

1300ms mmm....

 

4474012534.png

Z tego co tu widzę to jest 7/1/2015 1:52 PM Wiec to chyba nie ja muszę okulary założyć :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz to się czepiasz. Ewidentnie zrobił test kilka razy i poprawa jest bardzo nieznaczna, a prędkość głęboko poniżej oczekiwań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co tu widzę to jest 7/1/2015 1:52 PM Wiec to chyba nie ja muszę okulary założyć :(

Cytuj następnym razem o który post ci chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz to się czepiasz. Ewidentnie zrobił test kilka razy i poprawa jest bardzo nieznaczna, a prędkość głęboko poniżej oczekiwań.

Z tego co kojarzę to chodziło o to, ze najpierw płacz na forum, a później dopiero kontakt z firmą, ale oki :) Nie róbmy tutaj offtopu za dużego.

 

Poprawa niewielka, ale pamiętajmy, ze może wina stoi po stronie klienta?:)

 

Osobiście proponuję poważnie podejść do sprawy i wyslac im adres IP VPSa i problem myślę sie zakończy, a nie spierać sie, z kimś o bezsensowne całkowicie rzeczy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę to chodziło o to, ze najpierw płacz na forum, a później dopiero kontakt z firmą, ale oki :) Nie róbmy tutaj offtopu za dużego.

 

Poprawa niewielka, ale pamiętajmy, ze może wina stoi po stronie klienta? :)

 

Osobiście proponuję poważnie podejść do sprawy i wyslac im adres IP VPSa i problem myślę sie zakończy, a nie spierać sie, z kimś o bezsensowne całkowicie rzeczy ;)

 

Po co mam wysyłać adres ip na pw skoro boi się nawet powiedzieć kim jest w tym całym blazingfast a pewnie jest marketingowcem i tyle. Za dużo nie zdziała bo kontaktowałem się z supportem w pierwszej kolejności a nie płakałem na forum a tutaj tylko dyskutuję nt tego vpsa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaskakujący jest Pana sceptycyzm. Wystarczy podać mi adres ip, a ja dopilnuję, aby sprawa została załatwiona. Ale jeżeli nie, to Pana decyzja, proszę w takim razie dalej kontaktować się z naszym działem technicznym drogą zgłoszeń. Wkrótce problem zapewne zostanie rozwiązany.

Edit - update

Odnalazłem pana Ticket ..Z tego co widzę, odpowiedź naszego supportu jest dosyć jasna.

The speed is not slow because of us but because of the source of the speedtest.

 

 

Dodatkowo umieszczam screenshot z Pańskiego serwera Teamspeak (z oczywistych powodów, ukryłem adres ip). Z mojego polskiego łącza jest to ping 50 i 0.00% packet loss. Proszę się upewnić jeszcze raz, korzystając z innego źródła speedtest. :).

91289153573625852258.jpg

Edytowano przez EvoBattle (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Co do tej firmy to mam tam serwer od około miesiąca, i muszę się wypowiedzieć bardzo pozytywnie bo pomimo paru problemów technicznych pomoc otrzymałem bardzo szybko a kontakt z obsługą techniczną czy to angielską czy też polską była bardzo przyjemna i również miałem okazję rozmawiać osobiście przez komunikator głosowy teamspeak 3 z dwoma technikami którzy rozwiązali bardzo sprawnie i szybko mój problem, byli oni bardzo mili co osobiście sobie cenię dodatkowo nie spotkałem się dotąd z tak szybką i konkretną pomocą techniczną jak w tej firmie, w innych firmach tego typu na odpowiedź czeka się sporo czasu i można jeszcze nie otrzymać darmowej pomocy jak to jest w przypadku blazingfast.io co do przepustowości łącza i ochrony przed atakami jak na razie nie można firmie nic złego zarzucić, dodatkowo na usterkę techniczną napisaną o godzinie 00.27 otrzymałem odpowiedź już po 3 minutach czyli o 00.30 i problem został w tym czasie rozwiązany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Dysponujemy świetnym sprzętem i jak najbardziej oferujemy sprzedaż serwerów dedykowanych. Dodatkowo umożliwiamy zawsze negocjacje cen. Zachęcam do sprawdzenia nas. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem kupiłem sobie u nich VPS'a za 5€ na miesiąc na sprawdzenie.
Wszystko było cacy niby ok, myślę WOW dobry hosting, ale zobacze co będzię potem!
Wstałem następnego dnia myślę postawię serwer TS 3 zobaczyć ile packetloss'a.
Po 5 minutach VPS się wyłączył, na pocztę jak i w panelu dostałem wiadomość o zablokowaniu VPS'a za : "the server with the above mentioned IP has been suspended for TOS and AUP violations. We do not tolerate Hacking, Spoofing, Attacking, Phishing or any other malicious network activity that can result in SPAMHAUS listing."
Trochę to dziwne, ale co tu powiedzieć trochę to dziwne, że tak szybko osądzają nawet nie sprawdzając kto coś takiego robił.
Napisałem w odpowiedzi do nich, ale z lekka to mi chęci do tej firmy odchodzą. Jedne słowo mi sie chwilowo nasuwa jak nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oficjalny ten 32 sloty oczywiście, chciałem przenieść się swoim TS'em z licencją non profit na ich VPS, ale nie udało mi się. (ts'a moge podać na pw dla nie dowiarków o licencje)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem inną sytuację niż ty. Codziennie były pakiety po 55-60% lossa na jakieś 15min może z 3-4 razy w dniu. Pewnie byłem na jakiejś gównianej matce co ktoś inny też tam miał zapewne haxorka który mu nie dawał spokoju ale to przesada skoro mają tak zajefajne filtry, że pakiety po 55-60% chodzą przez ok. 15min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta strona 24costam.com to twoja?

jeśli tak to sprawdź url który ci podesłali, pewnie w tym katalogu commerzbank jest jakiś syf z podrobioną strona banku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No google chrome mnie ostrzegło własnie przed chwilą o własnie podrobionej stronie do wykradania haseł i itp.
Ta strona / domena nie jest moja nawet jej nie zakładałem / kupywałem. Pewnie dostałem vps po innej osobie, która tą domene ma / miała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EvoBattle.com upadło , co do samego blazingfast.io bardzo dziwna firma. Pisałem z konsultantem na livechat co chwile odpisywał mi konsultant Patryk nawet na drugi dzień , postanowiłem napisać po angielsku to pan konsultant Patryk odpowiedział mi po Polsku ( Poniżej wysyłam SS) Jeżeli ktoś chce zainwestować w porządny i stabilny serwer nie radze kupować na blazingfast.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×