Lokator 137 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2015 (edytowany) Czy ktokolwiek wie co się z tym Panem dzieje? Edytowano Grudzień 1, 2015 przez Lokator (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2015 cena = jakość. Myślę że "cena = - jakość" lub coś w tym kierunku patrząc na negatywna treść wypowiedzi. Czy ktokolwiek wie co się z tym Panem dzieje? Czy tylko ty masz problem czy pozostałe osoby z kółka gnumowego milczą bo starają się po cichu ratować co mogą? Bo jakoś temat wygląda jak by wszyscy nabrali wody w usta. Nie ma z nimi kontaktu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2015 Zero kontaktu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2015 Myślę że "cena = - jakość" lub coś w tym kierunku patrząc na negatywna treść wypowiedzi. Czy tylko ty masz problem czy pozostałe osoby z kółka gnumowego milczą bo starają się po cichu ratować co mogą? Bo jakoś temat wygląda jak by wszyscy nabrali wody w usta. Nie ma z nimi kontaktu? Nie ma z nimi kontaktu. Dokładnie tak jak piszesz prywatnie nie mam tam już nic udało mi się uciec. Ponad 2 miechy czekania na odpowiedź i naprawienie problemu trochę słabo. Co by nie było u mnie ta firma jest już spalona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gnum.pl 4 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2016 Witam, Wszelki brak kontaktu poprzez pocztę email był spowodowany wyłącznie atakami konkurencji/hekerów/osób trzecich (kimkolwiek te osoby były). Serwis miał spory problem z pocztą wychodzącą o czym się dowiedzieliśmy dopiero po około miesiącu gdy otrzymaliśmy informacje na fb od kilku klientów. Z naszej strony odpowiedzi na wiadomości email były wysyłane nie później niż po kilku godzinach od otrzymania zapytania. Nigdy nie zostawiamy wiadomości bez odpowiedzi dłużej niż 24h. Jeśli z jakiś względów odpowiedź nie dotarła to oznacza, że albo nie otrzymaliśmy zapytania albo z wyżej wymienionych powodów nie dotarła za co serdecznie przepraszam. P.S Nie jest to firma jedno osobowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2016 o czym się dowiedzieliśmy dopiero po około miesiącu gdy otrzymaliśmy informacje na fb od kilku klientów. Jeżeli do sprawdzania logów transakcji EPP przywiązujecie podobną wagę jak do sprawdzania logów własnego MTA/MDA, to pozostaje tylko współczuć waszym klientom... No bo przecież to domain:renew zostało wysłane, więc o co marudzącemu klientowi chodzi? A to, że nie dotarło do registry... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2016 Tak z ciekawości: konkurencja zhacowała też telefony? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gnum.pl 4 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2016 Niestety wpadki mniejsze lub większe są nieuniknione w każdej firmie. Pozostaje tylko uczyć się na błędach i eliminować je. Tak z ciekawości: konkurencja zhacowała też telefony? Na stronie od dawien dawna nie ma podanego nr telefonu a jedynie adres email a to jest jednoznaczne z tym, że pomoc telefoniczna nie jest prowadzona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość cefek Zgłoś post Napisano Lipiec 16, 2016 Dzien dobry, Wyglada na to ze firma gnum.pl to krzak i oszust. Wczoraj dostalem informacje z registry ze moja domena sie skonczyla (zadnego ostrzezenia z gnum.pl ze sie konczy), ze zdziwieniem odkrylem ze mam ja w gnum.pl. Oplacilem ich "fv" (dokument ktory prezentuja na stronie tak wlasnie nazywaja, nie ma w nim slow Faltura VAT ale oprocz tego wyglada jak faktura) - przedluzylem przez ich panel domene ktora miala status ze jest w trakcie wygaszania. Efekt jest taki, ze dzis nie mam domeny, nie mam 123 zlotych brutto ktore zostaly przelane przez tpay na konto firmy retop, a pod numerem telefonu ktory mi przyslali z registry NASK jest automatyczne odrzucanie polaczen (po jednym dzwonku slychac abonent czasowo niedostepny...). Generalnie jestem zmartwiony bo nie lubie jak mnie ktos oszukuje. Na email tez zero odpowiedzi. Bede szedl z tym na policje, jest tu jeszcze ktos poszkodowany przez jednoosobowa dzialalnosc tego czlowieka? Rejestrator: ReTop.pl Miłosz Gądziak Masanów, ul. Młynik 3 63-405 Sieroszewice +48.669394838 info@gnum.pl Ostrzegam innych!!! Sprawdzajcie faktury czy sa legalne, pobierajcie authinfo, uciekajcie jak najdalej bo obudzicie sie z reka w nocniku, tak jak ja teraz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 ... (zadnego ostrzezenia z gnum.pl ze sie konczy) ... W przypadku Gnum.pl NIE MOŻNA polegać na tym, że otrzymamy powiadomienie o zbliżaniu się terminu domeny, wszystkich terminów musimy pilnować osobiście. Mają powtarzające się i długotrwałe problemy z pocztą - tak wychodzącą jak i przychodzącą. Oprócz wspominanych powyżej problemów pod koniec 2015 roku podobnych doświadczyłem również i w tym, 2016 roku. O ile w przypadku opłacania domen w marcu otrzymałem emailowe potwierdzenia zaksięgowania płatności, ba, dla jednej z domen było nawet przypomnienie na 30 dni przed końcem terminu domeny, o tyle dla domeny opłacanej przeze mnie w maju nie otrzymałem żadnych potwierdzeń email... aż do dzisiaj. Tak, płatności dokonane i zaksięgowane w maju, domena przedłużona, wszystko w porządku, ale te majowe emaile potwierdzające doszły dopiero dziś, w lipcu, i to każdy z nich podwójnie. Ale poza tym, że terminów trzeba pilnować samemu i należy liczyć się z dochodzeniem lub nie dochodzeniem poczty, osobiście innych problemów z Gnum nie miałem, wpłaty zawsze księgowane, domeny przedłużane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość cefek Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Czesc, Dziekuje za odpowiedz. Po tym jak napisalem do (chyba) brata wlasciciela firmy i zaczalem korespondencje z nimi na ich fan page'u na Facebooku domena zostala w koncu odnowiona. Dostalem tez kod authinfo wiec z pewnoscia bede zmienial rejestratora. Nie moze byc tak, ze platnosc blyskawiczna przez transferuj.pl, odnowienie domeny z portfela po tej platnosci, a strona pod adresem dalej nie dziala -- co kosztuje mnie i czas, i nerwy, i stracone pieniadze. Generalnie jest to malo profesjonalna firma, a biorac pod uwage, ze dwa lata przedluzenai domeny kosztowaly mnie 122 zlote, ich twierdzenia o byciu najtanszymi na rynku nie wydaja sie uzasadnione. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Czesc, Dziekuje za odpowiedz. Po tym jak napisalem do (chyba) brata wlasciciela firmy i zaczalem korespondencje z nimi na ich fan page'u na Facebooku domena zostala w koncu odnowiona. Dostalem tez kod authinfo wiec z pewnoscia bede zmienial rejestratora. Nie moze byc tak, ze platnosc blyskawiczna przez transferuj.pl, odnowienie domeny z portfela po tej platnosci, a strona pod adresem dalej nie dziala -- co kosztuje mnie i czas, i nerwy, i stracone pieniadze. Generalnie jest to malo profesjonalna firma, a biorac pod uwage, ze dwa lata przedluzenai domeny kosztowaly mnie 122 zlote, ich twierdzenia o byciu najtanszymi na rynku nie wydaja sie uzasadnione. dwa lata można mieć już za niecałe 100 złoty bez żadnych promocji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
likufanele 77 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2016 dwa lata można mieć już za niecałe 100 złoty bez żadnych promocji Ale 122 zł to też nie jest jakaś wygórowana cena. W Az/Home zapłaciłby 2 razy tyle... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gnum.pl 4 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2016 W gnum odnowienie na 2 lata kosztuje 98.40 brutto. W przypadku cefek było drożej dlatego że domena była w kwarantannie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hicarian 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2016 ZERO KONTAKTU. Nie odpowiada na emaile z różnych adresów. Domena przetransferowana, z potwierdzeniem - wisi sobie gdzieś, nie mam jej w panelu. Domena, którą chciałem zarejestrować, ale ostatecznie zrezygnowałem wisi w NASK, że oczekuje na rejestrację. Piszę, proszę nic. Telefon nigdy nie jest odbierany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2016 (edytowany) Zagadką, którą próbuję rozwikłać na tym forum od dłuższego czasu jest to, dlaczego ludzie decydują się na firmy co do których inni zgłaszają problemy lub inne uciążliwe anomalie, czy to z działaniem usług, czy z kontaktem. Dotyczy to zarówno tej firmy, jak i pewnej innej firmy na M + jeszcze jakieś pojedyncze przypadki - kilka osób zgłasza problemy dość poważne, przez co usługi nie są w stanie funkcjonować, a mimo to co pewien czas ktoś przychodzi i zgłasza kolejne problemy identyczne z tymi wymienionymi wcześniej. Cena ceną, ale po co sobie krew psuć i nerwy? Edytowano Wrzesień 2, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2016 Może każdy liczy że te problemy jednak nie będą dotyczyć jego osoby. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gnum.pl 4 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2016 Może każdy liczy że te problemy jednak nie będą dotyczyć jego osoby. Raczej dlatego, że na 20-30 niezadowolonych klientów jest 3 tys. klientów całkowicie bezawaryjnych. Tylko niestety mentalność ludzka jest taka, że zadowolony klient nie napisze na forum a jeśli napisze to dlatego, że jest to szeptanka (oczywiście nie zawszę) Druga sprawa z 20-30 klientów spora część to ludzie, którzy po braku kontaktu przez klika h potrafią straszyć policją, sądem itp bo... 12 zł na rejestracje domeny nie zostało dodane do portfela bo wysłał potwierdzenie godzinę temu, nie dochodzi link aktywujący transfer bo... okazuje się, że adres@ u starego rejestratora jest informatyka, który rejestrował domenę 6 lat temu i dawno go nie ma w Polsce, bo prywatne dnsy nie działają bo są tak skonfigurowane, że nie mogą działać. Oczywiście nikt nie jest bez winy i też zdarza się u nas jakieś niedopatrzenie lub przepełniona skrzynka, ale jeśli nie odpisujemy w przeciągu max 12h to najprawdopodobniej nie otrzymaliśmy wiadomości. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mko007 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2016 Osobiście mogę jak najbardziej polecić, oczywiście zdarzały się problemy np brak domeny w panelu, ale po wysłaniu maila problem zawsze został rozwiązany Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2016 @gnum.pl - wiem jak to wygląda. Mniejszość niezadowolonych klientów potrafi zrobić większy i głośniejszy raban niż setki zadowolonych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hicarian 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2016 (edytowany) ... Oczywiście nikt nie jest bez winy i też zdarza się u nas jakieś niedopatrzenie lub przepełniona skrzynka, ale jeśli nie odpisujemy w przeciągu max 12h to najprawdopodobniej nie otrzymaliśmy wiadomości. Jesteś albo cyniczny, albo totalnie zakręcony i nie ogarniasz swojego biznesu. Jedno i drugie źle o Tobie świadczy. Zwalasz winę na iluś tam klientów, sobie nie mając nic do zarzucenia. Sądzisz, że nie mam co robić i łażę po forach, aby napisać, jak wygląda obsługa u ciebie? Mam ciekawsze zajęcia. Nikt mi nie płaci za szeptankę. Robię w zupełnie innej branży. 12h godzin? Mam tutaj zacytować emaile co do ciebie napisałem? Może screeny? Mnie NIE OBCHODZI, że ty dzielisz sobie klientów na BEZAWARYJNYCH, jak to napisałeś. Wybrałem TWOJE usługi i poprzez domeny częściowo TOBIE zlecam prowadzenie mojego biznesu. Nie piszę do ciebie co tydzień z problemem i nie czekam na odpowiedź, z łaski twojej na mojego emaila w ciągu 10 minut! Skoro nie potrafisz odpisać w ciągu 7 dni, potem kolejne dni to coś jest nie tak? I to nie jest pierwszy przypadek. Skoro jesteś taki zacny biznesmen, to ile czasu zajęło ci zrobienie Paypala? PO CO to wisi w panelu i myli klientów? Ile to już tam sobie wisi i nie działa? Ponad rok, na pewno! Skoro nie masz czasu, aby usunąć 3-4 linijki kodu z płatnością PAYPAL, to co dopiero odpisać na maile AWARYJNYCH klientów, prawda Miłoszu? Edytowano Wrzesień 2, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2016 (edytowany) itp bo... 12 zł na rejestracje domeny nie zostało dodane do portfela bo wysłał potwierdzenie godzinę temu Przecież sam ustaliłeś ceny w swojej firmie - i czy to jest złotówka czy 200 zł to klient w przypadku rejestracji domen ma prawa dostać to samo. Skoro to takie grosze i mówisz to z taką ironią ... to współczuje klientom tej firmy. Na tym polega usługa rejestracji domen - płacę przelew przez płatności online i domena ma być zarejestrowana najszybciej jak się to da. Domeny mają nieokreśloną wartość, parę razy trafiłem szybko z rejestracją i domenę sprzedałem 3 dni później za spore pieniądze. To obowiązek dostawcy sprawić aby taka usługa działa i sam wycenisz tą pracę. // Jaki jest sens korzystania z takiej firmy? Macie wypowiedzi przedstawiciela firmy że po miesiącu odkryli że maile nie dochodzą ... Gdzie tu bezpieczeństwo biznesowe? Gdzie bezpieczeństwo co będzie za rok. Do rejestracji domen: OVH.pl lub inny polski rejestrator który poważnie traktuje klientów i ma pewną pozycję na rynku. Wyżej wspomnianą firmę odrazdzam. Edytowano Wrzesień 2, 2016 przez devon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artix 34 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2016 Nie polecam tej firmy i odradzam komukolwiek korzystania z niej. Dopóki siedzi się na ich łasce jest w porządku, ale gdy tylko postanowiłem przenieść domenę od nich do innego rejestratora, zaczął się cyrk. Domenę próbuję przenieść już jakoś od lipca, więc minęły TRZY MIESIĄCE a nie mogę tego zrobić. Gnum broni się ciągle tym samym zdaniem że "mam wziąć pod uwagę mail którego użyłem do zarejestrowania domeny" przy akceptacji transferu. Sprawdzam za każdym razem swoją pocztę i nic takiego nie przychodzi, i od dłuższego czasu milczą, jakby specjalnie nie chcieli mi pomóc. Nie wspomnę już o błędach panelu który źle wyświetla klucze authinfo czy nie zapisuje zmian jakich dokonam. Żenada i brak jakiejkolwiek chęci pomocy ze strony rejestratora. Teraz pozostaje mi chyba jedynie czekać aż domena wygaśnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2016 (edytowany) Nie polecam tej firmy i odradzam komukolwiek korzystania z niej. Dopóki siedzi się na ich łasce jest w porządku, ale gdy tylko postanowiłem przenieść domenę od nich do innego rejestratora, zaczął się cyrk. Domenę próbuję przenieść już jakoś od lipca, więc minęły TRZY MIESIĄCE a nie mogę tego zrobić. Gnum broni się ciągle tym samym zdaniem że "mam wziąć pod uwagę mail którego użyłem do zarejestrowania domeny" przy akceptacji transferu. Sprawdzam za każdym razem swoją pocztę i nic takiego nie przychodzi, i od dłuższego czasu milczą, jakby specjalnie nie chcieli mi pomóc. Nie wspomnę już o błędach panelu który źle wyświetla klucze authinfo czy nie zapisuje zmian jakich dokonam. Żenada i brak jakiejkolwiek chęci pomocy ze strony rejestratora. Teraz pozostaje mi chyba jedynie czekać aż domena wygaśnie. Zgłoś się do NASK że nie jesteś w stanie porozumieć się z operatorem, wydanie kodu authinfo może zlecić NASK. Przy okazji ktoś ich pogoni żeby posprzątali burdel u siebie w firmie, jeśli faktycznie jest tak jak piszesz. PS. Jeśli faktycznie sprawdzasz tego maila co trzeba to te maile wysyła nie gnum a NASK. Edytowano Wrzesień 25, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2016 Teraz pozostaje mi chyba jedynie czekać aż domena wygaśnie. Lepiej tak nie ryzykuj serwisy typu Aftermarket kochają takie osoby, sam monitoruje domeny które mają być usunięte za kilka dni i te które moim zdaniem mają jakaś wartość oczywiście przechwytuje i wystawiam na sprzedaż. Tak jak wyżej ci poradzono - jeżeli masz problemy z wydaniem kodu, natychmiast zacznij korespondencję z NASK. 3 lata temu miałem podobną sprawę, po 2 tygodniach wymiany maili pewna firma sama zadzwoniła z radością umożliwiając mi transfer. Nie wiem jak to działa - może wypowie się ktoś kto ma umowę z NASK ale wydaje mi się że jeżeli prowadzimy z nimi korespondencję na temat jakieś domeny to piszą do partnerów o wyjaśnienia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach