Buster 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2015 (edytowany) Witam serdecznie, mianowicie problem całej sytuacji leży po stronie usługodawcy usług Hostingowych/Domen WWW, od pewnego czasu firma nie wywiązuje się ze swoich obowiązków które do nich należą. Pobierają płace za usługi, jednak by je otrzymać trzeba się wręcz czasem prosić, gdyż z panel klienta zawiera same liczne błędy. Jednak samo proszenie się firmy o usłgę jest jedną sprawą, druga kwestia to skontaktowanie się . Można napisać dziesięć, dwadzieścia wiadomości na które z łaską na prawdę są odpisane. Również jestem zaniepokojony bezpieczeństwem panującym na hostingu, gdy wskazałem błąd przy doładowywaniu wirtualnego portfela poproszono mnie o zrzut ekranu pokazującego billing usługi. Oczywiście ukazałem go, jednak po chwili zostałem wylogowany. Jaki był powód? - Firma bez mojej wiedzy zmieniła sobie hasło do mojego konta by prześledzić billingi których zdjęcie wysłałem chwile temu. Nie przypominam sobie bym akceptował tego typu działania zapoznając się z regulaminem w którym nie jest to zawarte a tym bardziej z polityką prywatności o której nigdzie nie jest wspomniane na stronie firmy. Od czterech dni czekam na aktywację Domeny WWW która wygasła, 5godzin po tym opłaciłem ją ponownie. Firma nie odpowiada na liczne wiadomości w panelu klienta, wiadomości SMS, oraz połączenia telefoniczne. Po ~30 próbach przez kilka osób został odebrany telefon o numerze 732-788-897 będący kontaktem do supportu firmy. Otrzymaną wiadomością była wypowiedź osoby "nie zajmuję się już tym". Polecono mi kontakt z www.piit.org.pl gdzie już skierowałem wiadomość. Czy istnieją inne sposoby by pociągnąć usługodawcę w kwestii karnej oraz materialnej za wyrządzone szkody z jego winy które odbiją się na działaniu forum. Serdecznie pozdrawiam Edytowano Kwiecień 5, 2015 przez Buster (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2015 (edytowany) Od czterech dni czekam na aktywację Domeny WWW która wygasła, 5godzin po tym opłaciłem ją ponownie. Jeśli domena rzeczywiście wygasła (w registry, a nie tylko u nich w panelu) to oni mogą nie być w stanie jej aktywować. Przynajmniej nie w normalnej cenie. Czy istnieją inne sposoby by pociągnąć usługodawcę w kwestii karnej oraz materialnej za wyrządzone szkody z jego winy które odbiją się na działaniu forum. Jeśli nie opłaciłeś domeny na czas, to raczej tego nie widzę pomimo niskiego poziomu obsługi. Edytowano Kwiecień 5, 2015 przez blfr (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2015 eh, typowe podejscie... nie ma czasu na oplacenie domeny przez miesiac, ale potem jak wygasnie i sobie przypomni to dzwoni 30 razy. zreszta tak jak napisal blfr, jak domena trafila do kwarantanny to trzeba doplacic za jej ponowne odpalenie. co do panelu, przeciez taka firma i tak to widzi u siebie w panelu nadrzednym.. haslo zmienil, zeby zajrzec od twojej strony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2015 W zasadzie, to że muszą zmienić hasło nawet nie świadczy o nich źle. To znaczy, że chociaż nie mają opcji podszycia się pod użytkownika zaimplementowanej, to przynajmniej nie przechowują haseł w plaintekście. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach