sticky123 3 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2015 (edytowany) Witam. Ma ktoś kontakt do jakiegoś pracownika NOZO? Wyłączyli obsługe e-mail, a żeby zadać pytanie w zgłoszeniu, trzeba wybrać usługę zakupioną usługę. Więc w żadnym wypadku nie mogę się z nimi skontaktować i dopytać o szczegóły, które mnie interesują. Z góry dzięki. Edytowano Luty 23, 2015 przez sticky123 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek08 285 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2015 Tam kontakt nie istnieje od 2 miesiąca po tym jak 2 firmy zamówiły panel. Odpisywali po 1+ tygodniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bryn1u 17 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2015 Odpusc sobie ten panel. Kontakt nie istnieje, kupilem 2 licencje i pieniadze w bloto. To samo zrobili "profesjonalisci" z revo game. Pieniadze przepadly a kontaktu zero. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach