Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2016 Ciekawostka: panele po https i http działają na innej bazie, rano po http zgłosiłem problem, po południu wrócił https, zgłoszenia nie było, dodałem nowe. Teraz znów tylko http i widzę zgłoszenie z rana Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emay 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 (edytowany) Po raz kolejny padł VPS. W panelu klienta status ma uruchomiony, gdy chce go zrestartować to : Problem z połączeniem do sieci, sprawdź za chwilę. Co to ma być? Edytowano Styczeń 8, 2016 przez emay (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emay 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 Dalej leży i kwiczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NiceMan 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 Mój serwer ts działa 192 dni bez restartu. Nie wiem może mam szczęście. Generalnie warto płakać dla samego płaczu. Mentalność polaczków... W dobie smartfonów ciężko wam postawić aplikację po padzie vps? Ajak macie ważne apki to nie trzymajcie ich w serwerowni za 12zł. Ktoś mi powie że placi to wymaga. Ale tyle to możesz dac bezdomnemu (nikogonie chce urazić) na obiad. Ale nie mówisz mu żeby Ci buty wyczyścił. Trzeba mieć świadomość jakiej klasy sprzęt się kupuje.... VPS mam od nieco ponad roku. I padu z winy micro nie miałem. Jedynie do czego teraz piję to podniesienie cen. Ale info np na maila brak. Tylko widziałem ich cennik na www.... Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2016 Tak jak @NiceMan pisze, też nie mam z nimi problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emay 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2016 (edytowany) VPS padł: Jan 8 02:26:23 VPS wstał: Jan 9 16:26:32 Oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi na zgłoszenie od pomocy technicznej. Takiego podejścia do klienta jeszcze nigdzie nie spotkałem - są pionierami . Chyba wynajmę sobie dydyka i postawie kilka VPS. Otworzę firmę kszak i będę robić ludzi w bambuko. Dodam jeszcze, że już nic na tym nie trzymam. Nie mam zamiaru tłumaczyć się z wywałki i co najgorsze nie wiedzieć kiedy usługa będzie ponownie dostępna... Edytowano Styczeń 10, 2016 przez emay (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NiceMan 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 Witam żeby nie było tu screen ts: http://ifotos.pl/z/snnqaqr Dzisiaj pykneło równo 200dni. Jutro idzie restart serwera. Wiadomo backup itp itd. Więc rekordów nie będę bić Ale mój vps działa bez problemu. Raz wyłączony vps celem aktualizacji oprogramowania.. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emay 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 Dzisiaj znowu padł VPS . Leży i kwiczy, wysłano zapytanie do supportu... Próba zatrzymania/uruchomienia z Panelu klienta skutkuje wyświetleniem się komunikatu: Problem z połączeniem do sieci, sprawdź za chwilę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 Nie wiem co wy za problemy macie... Tak jak @NiceMan pisze, również i ja się mogę pochwalić: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emay 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 (edytowany) Żeby Wam działało to komuś musi nie działać. Na bank tak jest. Edytowano Styczeń 11, 2016 przez emay (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 Żeby Wam działało to komuś musi nie działać. Na bank tak jest. Albo być z konkurencji i srać wszystkimi swoimi postami na inną firmę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emay 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 Albo być z konkurencji i srać wszystkimi swoimi postami na inną firmę Utwierdzę Ciebie, że jesteś w błędzie: Od tego się wszystko zaczęło - http://www.webhostingtalk.pl/topic/52997-microvps-brak-odpowiedzi-supportu/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Qedro 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 Może overselling zaczyna wychodzić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 Utwierdzę Ciebie, że jesteś w błędzie: Od tego się wszystko zaczęło - http://www.webhostingtalk.pl/topic/52997-microvps-brak-odpowiedzi-supportu/ To zamiast zmienić usługodawcę od 24 października trujesz całe forum. Czego się spodziewałeś po budżetowych usługach? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emay 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 (edytowany) To zamiast zmienić usługodawcę od 24 października trujesz całe forum. Czego się spodziewałeś po budżetowych usługach? Chce tak jak Ty korzystać za coś za co zapłaciłem! Usługodawca już dawno zmieniony, a że zostało mi jeszcze trochę czasu na korzystanie to ciągle testuję, sprawdzam. Swoimi postami chce przestrzec innych aby nie przenosili swoich usług na serwery microvps. Filipsiu masz szansę uratować siebie i innych. Tylko wykup ode mnie tego vps`a: http://www.webhostingtalk.pl/topic/53315-vps-lite-przekazanie-vpsa/ Edytowano Styczeń 11, 2016 przez emay (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2016 Chce tak jak Ty korzystać za coś za co zapłaciłem! Usługodawca już dawno zmieniony, a że zostało mi jeszcze trochę czasu na korzystanie to ciągle testuję, sprawdzam. Swoimi postami chce przestrzec innych aby nie przenosili swoich usług na serwery microvps. Filipsiu masz szansę uratować siebie i innych. Tylko wykup ode mnie tego vps`a: http://www.webhostingtalk.pl/topic/53315-vps-lite-przekazanie-vpsa/ Żałosne... pozwól że tego nie skomentuję i zakończę dyskusję co by offtopu nie robić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emay 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 Wczoraj jak grom z jasnego nieba support nareszcie pomyślał i odpowiedział: Dominik Pakuński (Support)2016-01-11 17:42:22 Proszę o informację czy wyraża Pan na podjęcie prac na serwerze i przeniesienie go na inną matkę. Z poważaniemDominik Pakuński Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 Witam żeby nie było tu screen ts: http://ifotos.pl/z/snnqaqr Dzisiaj pykneło równo 200dni. Jutro idzie restart serwera. Wiadomo backup itp itd. Więc rekordów nie będę bić Ale mój vps działa bez problemu. Raz wyłączony vps celem aktualizacji oprogramowania.. Pozdrawiam Nie żebyś coś ale ukryłeś adres IP Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NiceMan 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2016 Ukryłem bo mój ts3 jest w ogóle nie zabezpieczony. Gołe stare pliki. Nie chce ryzykować jakimiś głupimi testami. Tu chodzi o sam fakt. No ale też rozumiem że innym może działać a ktoś może mieć problemy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2016 To zamiast zmienić usługodawcę od 24 października trujesz całe forum. Czego się spodziewałeś po budżetowych usługach? Widzę, że kolega należy do kółeczka wzajemnej adoracji które wychodzi z założenia, że jak coś jest tanie to może być kiepskiej jakości i źle działać? No cóż...tylko pogratulować takiego podejścia... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubC 43 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2016 Panowie, czy na prawdę każdy system VPSowy musi być na jednym dedyku? Serwery to też elektronika która jest zawodna ;-) Jak komuś padnie to nie znaczy, że trzeba się chwalić, że "o u mnie 400 dni uptime", widocznie Twój VPS jest na innym dedyku i tyle Ponoć jakaśtam migracja będzie (ktoś wkleił screena z informacją od supportu ) więc cierpliwości Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2016 Widzę, że kolega należy do kółeczka wzajemnej adoracji które wychodzi z założenia, że jak coś jest tanie to może być kiepskiej jakości i źle działać? No cóż...tylko pogratulować takiego podejścia... Oczywiście nie mam na myśli tutaj w/w firmy tylko ogólną sytuację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
umedia 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2016 To ja tych wielbicieli hostingu microVPS też chciałbym sprowadzić trochę na ziemię. Korzystałem z ich usług przez pół roku - owszem support na początku w razie problemów odpisywał od razu, w ciągu 5 minut ale po kilku miesiącach (pewnie gdy pojawiło się więcej problemów) totalnie zaczęli zlewać klientów. Tu nie tylko o działanie serwera chodzi tylko o podejście do klienta. Serwery padły, nie działały przez kilkanaście godzin, a na stronie żadnego numeru telefonu, brak odpowiedzi na maila, brak odpowiedzi na tickety - totalna zlewka! Cieszę się, że w porę zrezygnowałem i przeniosłem się do innego operatora bo teraz na ich profilu FB czytam o kolejnych awariach... a o najlepszym poziomie świadczy również fakt, że chwalą się stroną httpS://microvps.pl, która nie jest zabezpieczona certyfikatem SSL Przestrzegam wszystkich dookoła, żeby omijała takie firmy z daleka. Szkoda nerwów - lepiej nie ryzykować, dopłacić parę groszy więcej i mieć przynajmniej kontakt telefoniczny w razie, gdy coś padnie. Miłego dnia wszystkim życzę! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2016 Sam fakt, że nagle przedstawiciel na forum zniknął daje do myślenia w którym momencie jakość supportu uległa pogorszeniu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emay 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 Znowu padł VPS, dalej mi go nie przenieśli na innego dedyka. Brak połączenia ze strony maszyny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach