metrowy 18 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2015 (edytowany) Witam Znajomy kupił wczoraj hosting www w hostinghouse.pl pakiet środkowy i nie daje rady spolszczenia do ipb zainstalować. Pisze do mnie czy bym spróbował , no to dawaj mówie , spróbuje - może pakietami pójdzie. Nie pójdzie - przy paczce core_language_pack.xml wywala: Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request Nic nie było grzebane , zmieniane itp - czyściutkie nowe konto , nowiutki legal skrypt i ni huhu Żadnych .htaccess Myślę , że hosting za 50 zika netto powinien dać wgrać spolszczenie chyba że się mylę ? ew. co byście polecili do 50 zeta / rok pod ipb? I żeby działało ... Ja bym brał w mzone , ale ponoć 80 zł za drogo , a konta mu u siebie nie założę bo za miech przesiadam się na dedyka we francyji. any ideas? pozdr. Edytowano Luty 1, 2015 przez metrowy (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2015 może warto napisać do wsparcia technicznego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metrowy 18 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2015 Ponoć już napisano Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2015 Bez przesady ale takie operacje nie powinny powodować problemów nawet na najniższym pakiecie usług. Jest jeszcze coś takiego jak logi, które warto sprawdzić. Rozmawiamy tu o pliku językowym wszystko zależy ile jest przydzielone pamięci do konta bo IPB lubi 128MB Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metrowy 18 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2015 logi jakie? gdzie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2015 logi jakie? gdzie? W panelu nie ma dostępu do logów konta? Nie wiem jak oni to maja zorganizowane ale ogólnie chyba powinny być. Prawda? To jest takie gdybanie teraz a ciężko coś napisać bo zaraz zaczną się wywody. Dla mnie są to trzy rozwiązania: 1. napisać do supportu i poczekać na odpowiedź 2. poszukać logów i sprawdzić przyczynę błędu 3. podczas instalacji IPB ustawienia usługi powinny być prawidłowe (na zielono) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metrowy 18 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2015 Ja do panelu dostępu nie mam Podobno support już zakasał rękawy w tej sprawie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach