tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Nie od dzisiaj wiadomo, że hekkonet ma bardzo rozbudowany dział prawny. Dzisiaj właściciel otrzymał spam od jednego z naszych klientów (z vpsa). Jest to oczywiście naganne, ale jedna rzecz nas rozbawiła, sposób reakcji 25 grudnia 2014 r. wszedł w życie nowy art. 172 PrawaTelekomunikacyjnego całkowicie zakazujący wysyłania spamu bez wyraźnejzgody klienta pod groźbą kary w wysokości 3% rocznego przychodu firmy.Ochroną prawną są objęci nie tylko konsumenci, ale również firmy.Nie wyrażałem żadnej zgody na wysyłanie do mnie ofert od waszej firmy!W związku z powyższym, czy raczą Państwo wyjaśnić otrzymaną wiadomość,czy od razu mam sprawę przekazać do radcy prawnego mnie obsługującego?Brak odpowiedzi będzie jednoznaczny z chęcią przekazania sprawy na drogęprawną.--Pozdrawiam,Damian Gałązka Nie wiem co o tym myśleć, czym innym straszenie klientów prawnikiem, a czym innym to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 (edytowany) tgx, sugeruję zwrócić uwagę, że wiadomość była do Was jako DW. Zatem co w tym śmiesznego? Standardowa procedura w przypadku zgłoszeń abuzywnych.. chyba, że u Was się takich nie obsługuje w ogóle hmm? Jakoś Home, Nazwa i kilka innych firm potrafią zareagować poprawnie. Edytowano Styczeń 29, 2015 przez Hekko.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 (edytowany) tgx, sugeruję zwrócić uwagę, że wiadomość była do Was jako DW. Systemy ticketowe nie śledzą takich zależności i pojawił się u nas ticket Edytowano Styczeń 29, 2015 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 (edytowany) Nie od dzisiaj wiadomo, że hekkonet ma bardzo rozbudowany dział prawny. Dzisiaj właściciel otrzymał spam od jednego z naszych klientów (z vpsa). Jest to oczywiście naganne, ale jedna rzecz nas rozbawiła, sposób reakcji Nie wiem co o tym myśleć, czym innym straszenie klientów prawnikiem, a czym innym to Nad formą wyżej umieszczonej treści nie będę się wypowiadał ale sam fakt zgłoszenia jest jak najbardziej prawidłowy. tgx, sugeruję zwrócić uwagę, że wiadomość była do Was jako DW. Zatem co w tym śmiesznego? Standardowa procedura w przypadku zgłoszeń abuzywnych.. chyba, że u Was się takich nie obsługuje w ogóle hmm? Jakoś Home, Nazwa i kilka innych firm potrafią zareagować poprawnie. Przy zgłoszeniach abuse pisanie o prawnych konsekwencjach nie ma najmniejszego sensu bo sam fakt wysłania zgłoszenia automatycznie generuje odpowiedzialność prawną. Natomiast zgadzam się że wspomniany Home czy Nazwa reagują bardzo szybko na takie zgłoszenia bez robienia szumu na forum Edytowano Styczeń 29, 2015 przez SiXwishlist (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Jak na moje to nie jest to żadna wartość dla działu abuse, bo nie zawiera wiadomości wraz z nagłówkami. A skoro wysyłacie w takiej formie wiadomość do osoby rozsyłającej spam, to nie rozumiem dlaczego DW poszło do bizneshostu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Jak na moje to nie jest to żadna wartość dla działu abuse, bo nie zawiera wiadomości wraz z nagłówkami. = Owszem, zawiera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Nie no jak to kopia to nic nam do treści, tyle że nikt nie pomyślał w ten sposób czytając ticketa bo treść w pierwszej osobie skierowana do czytającego beż żadnej dodatkowej informacji. Z reguły zgłoszenia wyglądają tak "Z państwa sieci ktoś wysyła spam, poniżej nagłówki". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Być może mało zgłoszeń dostajecie, jednak większość jest jako DW lub nawet z bezpośrednim wskazaniem "winowajcy" jako operatora sieci (DC) lub usługodawcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Masakra... tylko pieniążki pieniążki i pieniążki, już nie pierwszy raz straszą prawnikami i robi się to trochę śmieszne. Naprawdę do takiej firmy jak BH wystarczy jeden telefon, bez straszenia, i bez takich końcówek : W związku z powyższym, czy raczą Państwo wyjaśnić otrzymaną wiadomość,czy od razu mam sprawę przekazać do radcy prawnego mnie obsługującego?Brak odpowiedzi będzie jednoznaczny z chęcią przekazania sprawy na drogęprawną. Tylko się pogrążacie... dla mnie takie coś to zwykła dziecinada. Można wszystko załatwić normalnie, bez straszenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 (edytowany) Wyobrażasz sobie takie zgłoszenie abuse telefonicznie? Niektórzy naprawdę nigdy nie prowadzili tego typu działalności a wypowiadają się jakby byli alfą i omegą..Ponadto wyraźnie zaznaczyłem, że wiadomość była skierowana do nadawcy a BH wystąpił jako DW. Jest to standardowa procedura, którą stosuje wiele osób zgłaszających spam. Ale osoby takie jak netmat są mądrzejsze i potrafią tylko mieszać z błotem bezpodstawnie. Do tego sami jako użytkownicy maili robicie tak samo (hipokryzja) zgłaszając spam. Nawet gorzej bo często straszycie usługodawcę w bezpośrednim kontakcie. Edytowano Styczeń 29, 2015 przez Hekko.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Wyobrażasz sobie takie zgłoszenie abuse telefonicznie? Niektórzy naprawdę nigdy nie prowadzili tego typu działalności a wypowiadają się jakby byli alfą i omegą.. Ponadto wyraźnie zaznaczyłem, że wiadomość była skierowana do nadawcy a BH wystąpił jako DW. Jest to standardowa procedura, którą stosuje wiele osób zgłaszających spam. Ale osoby takie jak netmat są mądrzejsze i potrafią tylko mieszać z błotem bezpodstawnie. Do tego sami jako użytkownicy maili robicie tak samo (hipokryzja) zgłaszając spam. Nawet gorzej bo często straszycie usługodawcę w bezpośrednim kontakcie. Wyobrażam sobie ponieważ my tak właśnie robimy, przyjmujemy lub wysyłamy zgłoszenie abuse mailowo a następnie kontaktujemy się z dostawcą telefonicznie (jeśli dany dostawca jest na terenie UK) - każdy przyjmuje i każdy coś z tym robi (problemy są tylko czasami z operatorami GSM) nie potrzeba nikogo straszyć prawnikami, wystarczy zwykła informacja o spamie - więc nie wymądrzaj się... straszyć prawnikami każdy umie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Witamy w Polsce. Gdybyś nie wiedział, to są dwa różne światy w tej kwestii. Takie jest prawo i można z niego korzystać. Ale nie ja tu się wymądrzam. Niestety na tym forum jak wszędzie niestandardowe rozwiązania nie są traktowane poważnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Witamy w Polsce. Gdybyś nie wiedział, to są dwa różne światy w tej kwestii. Takie jest prawo i można z niego korzystać. Ale nie ja tu się wymądrzam. Niestety na tym forum jak wszędzie niestandardowe rozwiązania nie są traktowane poważnie. Co rozumiesz pisząc odnośnie niestandardowych rozwiązań? Podstawą w jakiejkolwiek komunikacji z ludźmi jest nawiązywanie więzi i rozwiązywanie problemów w sposób miły i przyjazny. Dlaczego? bo jesteśmy ludźmi i tego wymaga kultura. Nie ma potrzeby wysyłać takiego zgłoszenia w takiej formie dosłownie strasząc innych bo tak naprawdę to jest długa droga. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Jeśli ktoś nie reaguje na wielokrotne prośby to jedyną drogą jest właśnie ta z powiadomieniem jego uslugodawcy. Niestandardowe wg niektórych tutaj jest to co zostało przedstawione powyżej. Tylko że jakby nie patrzeć jest wyrwane z kontekstu a wszyscy oceniają. Ktoś napisał że brak nagłówków - owszem były. Ktoś napisał że to skierowane do BH - nie jest. Jest DW jako uslugodawcy. Tak samo sprawa zgłaszana wielokrotnie do nadawcy. No ale można przecież pisać bez końca.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 @tgx Z mojej perspektywy ujawnienie korenspondencji pomiędzy hekko, Waszym klientem i Wami stawia Was w bardzo złym świetle. Takie problemy załatwia się mailem lub telefonicznie a nie wrzuca na forum żeby się pośmiać i "dołożyć" konkurencji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wygodad 31 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2015 Dawno mnie tu nie było i chyba wiem dlaczego "Nie wiem co o tym myśleć, czym innym straszenie klientów prawnikiem, a czym innym to" Zachowanie Damiana jest prawidłowe i bardzo standardowe - poinformował drugą stronę o złamaniu prawa i jasno dał do zrozumienia, że mu się ten SPAM nie spodobał... oczekuje wyjaśnień i tyle. 'Straszenie'... to już dopowiedziała Wam wyobraźnia... Mało mnie rzeczy irytuje, ale SPAM-u nie trawię!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2015 czy ja dobrze rozumiem ? tgx zgłasza do hekko że dostaje od nich wiadomości na które nie wyraził zgodę = spam a ktoś z hekko odpisał jak jest przedstawione w pierwszym poście ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2015 Nie, zupełnie na odwrót. To ja zgłosiłem spam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniack 403 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2015 (edytowany) . Edytowano Wrzesień 9, 2017 przez maniack (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach