Desavil 88 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2015 Witam, pojawiają się ostatnio informacje jakoby OVH umożliwiło od niedawna przyjęcie procedury zmiany właściciela przez Internet. Na stronach OVH nigdzie nie mogę znaleźć oficjalnych informacji na ten temat. Jak tak naprawdę wygląda sprawa? Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Syndrom 95 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2015 (edytowany) Nie ma nic takiego, niedawno to robiłem, trzeba wypełnić wniosek i wysłać. https://www.ovh.pl/domeny/zmiana_wlasciciela.xml PS. Wniosek generujesz online Edytowano Styczeń 28, 2015 przez Syndrom (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2015 Byłoby to przełomowe dla tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2015 Zmiana właściciela nie wiem ale wniosek o wydanie authinfo wystarczy wydrukować, podpisać, zeskanować i wysłać skan na procedury@ovh.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2015 Czyli jednak nic się nie zmieniło, a szkoda. Oczywiście, chodziło mi tylko o formę wysyłki procedury - zamiast pocztą, to skany przez e-mail. A szkoda.. ostatnio mam uraz do naszej kochanej Poczty Polskiej... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metrowy 18 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2015 Zmiana właściciela domeny ma miejsce nie tylko w kwestii domen , ale również w kwestii serwerów np kimsufi. Sam uczestniczyłem niedawno w czymś takim - wszystko poprzez email. Wymóg był taki żeby wniosek wydrukować , wypełnić i podpisać , zeskanować i odesłać na email ovh Nie miałem dobrej drukarki w domu to po prostu podpisałem za pomocą tableta graficznego i też przeszło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2015 metrowy, na który ich e-mail wysłałeś? Standardowy: pomoc@ovh.pl ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metrowy 18 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2015 Procedurę zmiany rozpoczyna właściciel - z tego co mówił user R@fi od którego kupowałem serwer , on wysyłał na email procedury@ovh.pl do mnie przychodziły emaile z pomoc@ovh.pl i tam też odsyłałem , a ovh to akceptowało bo jako zwrotny dostawałem odpowiedzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach