bryn1u 17 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2014 (edytowany) Witam, Mam takie pytanie czy zakup servera dedykowanego przez internet podchodzi pod cos takie jak zakup na allegro, patrzac w swietle prawa, ze moge oddac zakupiony przedmiot do 10 dni od zakupu ? Wpiepszylem sie w tanie dziadostwo i mnie szlag chce trafic, chce zrezygnowac i tutaj pyttanie czy moge to zrobic powolujac sie na prawo czy pozostaje mi dobra wola "hosting'odawcy" ? Pozdrawiam, Edytowano Grudzień 14, 2014 przez bryn1u (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2014 Jeśli doszło do świadczenie usługi to takie prawo już nie przysługuje, w przypadku nienależytego wykonania usługi masz prawo do reklamacji (czytaj regulamin). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bryn1u 17 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2014 Jeśli doszło do świadczenie usługi to takie prawo już nie przysługuje, w przypadku nienależytego wykonania usługi masz prawo do reklamacji (czytaj regulamin). No to nie dobrze. A reklamacja bedzie taka sama smieszna jak usluga. Ehhh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2014 Czasami usługodawca sam daje możliwość odstąpienia od umowy. Jednakże jest to tylko jego dobra wola, a nie obowiązek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cdcd 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2014 No to nie dobrze. A reklamacja bedzie taka sama smieszna jak usluga. Ehhh jeśli zapłaciłeś karta masz możliwość skorzystać z chargeback 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lyca 5 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2014 Tak jak wyżej, jeżeli doszło do niezrealizowania usługi lub nie działa ona właściwie, możesz skorzystać z chargeback. Jeżeli jednak serwer działa normalnie, chargeback nie powiedzie się, usługodawca da dowód na to iż wywiązał sie z umowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bryn1u 17 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2014 placilem za pomoca przelewu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2014 Nie rozumiem rozczulania się nad formą płatności. Zapłaciłeś? No tak. Serwer został włączony? No tak. To usługa została wykonana. Jeśli nie działa poprawnie, to zgłaszasz to usługodawcy i cała reszta jest po jego stronie. Jeśli ma w regulaminie zapisany proces reklamacyjny, to postępujesz wg procedury. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k.kozak 49 Zgłoś post Napisano Grudzień 15, 2014 W twojej sytuacji faktycznie jedynym wyjściem jest złożenie reklamacji (jak rozumiem normalne zgłoszenia nie pomagają w rozwiązaniu problemu). Operator musi się ustosunkować na taką reklamację wciągu 30 dni. To w jaki sposób napisać reklamacje można znaleźć np. tutaj: http://www.infor.pl/prawo/reklamacje/jak-sporzadzic-reklamacje/686755,Co-napisac-w-reklamacji.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach