Skocz do zawartości
bryn1u

Rezygnacja z servera dedykowanego w swietle prawa ?

Polecane posty

Witam,

 

Mam takie pytanie czy zakup servera dedykowanego przez internet podchodzi pod cos takie jak zakup na allegro, patrzac w swietle prawa, ze moge oddac zakupiony przedmiot do 10 dni od zakupu ? Wpiepszylem sie w tanie dziadostwo i mnie szlag chce trafic, chce zrezygnowac i tutaj pyttanie czy moge to zrobic powolujac sie na prawo czy pozostaje mi dobra wola "hosting'odawcy" ?

 

Pozdrawiam,

Edytowano przez bryn1u (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli doszło do świadczenie usługi to takie prawo już nie przysługuje, w przypadku nienależytego wykonania usługi masz prawo do reklamacji (czytaj regulamin).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli doszło do świadczenie usługi to takie prawo już nie przysługuje, w przypadku nienależytego wykonania usługi masz prawo do reklamacji (czytaj regulamin).

 

No to nie dobrze. A reklamacja bedzie taka sama smieszna jak usluga. Ehhh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasami usługodawca sam daje możliwość odstąpienia od umowy. Jednakże jest to tylko jego dobra wola, a nie obowiązek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

No to nie dobrze. A reklamacja bedzie taka sama smieszna jak usluga. Ehhh

 

jeśli zapłaciłeś karta masz możliwość skorzystać z chargeback

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej, jeżeli doszło do niezrealizowania usługi lub nie działa ona właściwie, możesz skorzystać z chargeback.

Jeżeli jednak serwer działa normalnie, chargeback nie powiedzie się, usługodawca da dowód na to iż wywiązał sie z umowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem rozczulania się nad formą płatności.

Zapłaciłeś? No tak.

Serwer został włączony? No tak.

 

To usługa została wykonana. Jeśli nie działa poprawnie, to zgłaszasz to usługodawcy i cała reszta jest po jego stronie. Jeśli ma w regulaminie zapisany proces reklamacyjny, to postępujesz wg procedury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W twojej sytuacji faktycznie jedynym wyjściem jest złożenie reklamacji (jak rozumiem normalne zgłoszenia nie pomagają w rozwiązaniu problemu). Operator musi się ustosunkować na taką reklamację wciągu 30 dni. To w jaki sposób napisać reklamacje można znaleźć np. tutaj:

 

http://www.infor.pl/prawo/reklamacje/jak-sporzadzic-reklamacje/686755,Co-napisac-w-reklamacji.html

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×