Sparkle 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 Szukam taniego hostingu pod forum (reklamowe, czyli nie posiadające dużego ruchu) opartego na lekkim skrypcie, prawdę mówiąc z wystarczy 200mb dysku oraz 3gb transferu na miesiąc, mysql i możliwość podpięcia domeny. Przydał by się bezpłatny okres testowy 30 dni bo czekam za wypłatą a w host za sms nie chcę się pakować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 Nie posiadamy okresu testowego ale gwarancję zwrotu do 90 dni. Obecnie na usługę jest promocja jeden rok + jeden rok za darmo. promocja ważna do 1 stycznia 2015 http://sixwishlist.com/hosting/ Usługa oparta na dyskach SSD, panel Plesk. Jak masz jakieś pytania to adres email masz w profilu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 http://www.webhostingtalk.pl/topic/49832-tani-hosting-z-directadmin-10zl20zl30zl/?p=426943 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 Zapraszam do nas: http://www.mzone.uk/budget-eu Już niedługo może być jeszcze taniej u nas Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 (edytowany) Napisz do mnie, udostępnię Ci za darmochę te "kilka mega". // Dla panów wyżej, nie mam co robić z zasobami. Edytowano Grudzień 10, 2014 przez l3szcz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 niedobry, chlep luciom odbierasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2014 Wiedziałem, że tak to zostanie odebrane jednakże wolę udostępnić te kilka MB komuś, a zakładam, że forum i tak długo nie wytrzyma więc straty są zerowe. Tym bardziej, że z szacunku do mzone / sixwishlist wolę przejąć jednego "klienta" i zostawić im miejsce na ambitne projekty. Mam też swoje wymogi i zależy to tylko od niego czy zgodzi się na to by korzystać z mojej "oferty". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 Dość ciekawe podejście Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 (edytowany) Zauważcie też co napisał: bezpłatny okres testowy 30 dni czyli większość hostingów odpada bo mogą mu dać max 7 dni, u mnie ma wszystko za darmo - a zakładam, że te 30 dni on chce wykorzystać na rozwój forum bądź szybki zarobek i spierdzielenie z rynku. Przede wszystkim jednak zakładam, że utrzymując takie konta mogę rozwinąć swoje umiejętności w zarządzaniu. Edytowano Grudzień 11, 2014 przez l3szcz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 Napisał, że by się przydał test na 30 dni, ale nie napisał, że to konieczny wymóg Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 (edytowany) Też wziąłem to pod uwagę, ale nie wiem czy pisał do was czy nie. Stąd sądzę, że pułap jaki on by chciał osiągnąć to 30 dni za darmo. Edytowano Grudzień 11, 2014 przez l3szcz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 Też wziąłem to pod uwagę, ale nie wiem czy pisał do was czy nie. Stąd sądzę, że pułap jaki on by chciał osiągnąć to 30 dni za darmo. Jak ktoś naprawdę szuka usługi i nie jest to usługa do zabawy to zadaje pytania. Według mnie całkiem osobiście pisząc klient ,który korzysta z usług za sms lub okresów testowych to nie jest tak naprawdę klient. Zrezygnowaliśmy z okresu testowego na usługi ale dajemy pełny zwrot do 90 dni. Przynajmniej klient ma pewną formę poczucia bezpieczeństwa i bardzo długi okres by wszystko sprawdzić bez obawy utraty poniesionych kosztów a my mamy czas udowodnić że usługa jest bardzo dobra w odniesieniu do kwoty jaka zapłacił. To że zaoferowałeś usługę za darmo to świetny przykład pokazania bezinteresowności co również osobiście bardzo cenię u ludzi.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 Dla mnie wbrew powszechnym opiniom - każda osoba która nabywa usługę to klient, niezależnie czy przez SMS czy przez inne płatności (bądź za darmo). Cenię w Tobie Piotrze szczerość i prawdziwość co jest dla mnie na prawdę dużym atutem wśród administratorów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sax.pl 7 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 Witaj, zapraszam do skorzystania z naszej oferty ECO-UNO. Jeżeli oczywiście forum by się powiększało - zawsze możesz zmienić pakiet na wyższy. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu. bok@sax.pl SAX.PL Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 Okres testowy ma dla mnie ten plus że mogę przez te pięć czy siedem dni sprawdzić jak dany skrypt będzie się zachowywał na serwerze czy też ping do strony nie będzie jakiś straszny. Mam wtedy prawie pewność że nie będę miał problemów i po okresie testowym czy nawet szybciej (jak wszystko posprawdzam, zazwyczaj trwało to max 48 godzin) opłacałem usługę i był to zazwyczaj okres jednego roku. Brać w ciemno to tak nie do końca, chyba że zwrot proporcjonalny do wykorzystanego adresu. Okresy testowe mają swoje plusy i minusy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 przez 7dni nie ocenisz nic skrypt wszędzie będzie działał, tak hostingu nie oceniszmoże i kilka miesięcy wszystko chodzić dobrzedo czasu awarii sprzętu, połączenia/ataków lub uciążliwych współdzielących hosting wówczas właściwy sprawdzian: szybkość reakcji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 .....chyba że zwrot proporcjonalny do wykorzystanego adresu. Okresy testowe mają swoje plusy i minusy. Co znaczy proporcjonalny? Z naszej strony zawsze otrzymujesz pełną kwotę. Dokładnie tyle ile zapłaciłeś. Natomiast rezygnacja z danej usługi miała miejsce u nas kilka razy ale polegało to na zmianie usługi na inną opartą o dedykowana platformę. W takim przypadku klient ma do wyboru zwrot do puli kredytu i doładowanie kredytu przez klienta by pokrył nową usługę lub całkowity zwrot i opłacenie usługi na nowo. Kupując usługę masz dokładnie rozpisane co jest a czego nie ma. Zawsze również możesz zapytać wysyłając zgłoszenie by rozwiać ewentualne wątpliwości. Pisanie o zwrot kwoty bo nie ma czegoś tam lub coś nie działa w chwili kiedy nawet nie mamy ani jednego zgłoszenia na ten temat jest bzdurą. Odpowiedzialność działa w dwóch kierunkach. Klient ma obowiązek powiadomić nas o problemach a my mamy obowiązek znaleźć na nie rozwiązanie. Podejście do braku okresu testowego wynika również z faktu że nie musimy się obawiać naszej oferty. Nie jest ona może doskonała ale oparta o doskonałe zasoby a przede wszystkim o ludzi, którzy są otwarci do klienta i zrobią wiele by on był zadowolony. Często się widzi że ludzie piszą na temat usług pod kontem szybkości odpowiadania na zgłoszenie co jest totalną bzdurą. Taki schemat ma się nijak do realnych zastosowań. Tym bardziej że zgłoszenia posiadają tak uproszczoną formę że często zanim człowiek dojdzie do konkretnej przyczyny musi rozpisać je na kilka biletów by wiedzieć co tak naprawdę się stało. Dobry klient zanim skorzysta z usługi zada wiele pytań. Klient ,który po prostu traktuje ciebie z góry kliknie kup teraz a po jakimś okresie wywiesi listę w internecie za i przeciw bez żadnego kontaktu odnośnie zaistniałej sprawy. Na 99% to są po postu dzieciaki z emocjonalnym problemem własnej wartości. To tak w skrócie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 @up "... Dobry klient zanim skorzysta z usługi zada wiele pytań..." no pacz, to mnie się chyba tyczy ... to po co było gadać o zwrotach xD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 "... Dobry klient zanim skorzysta z usługi zada wiele pytań..." Dobry klient nie pyta o nic, płaci 500 złotych na miesiąc i przez 8 lat nie napisze żadnej opinii Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2014 @up "... Dobry klient zanim skorzysta z usługi zada wiele pytań..." no pacz, to mnie się chyba tyczy ... to po co było gadać o zwrotach xD kori, nie zrozumiałeś przesłania chodziło o mądre pytania Dobry klient nie pyta o nic, płaci 500 złotych na miesiąc i przez 8 lat nie napisze żadnej opinii Nie to jest martwy klient, tyle że rodzina nie wie jak wyłączyć opcję płacenia za usługę A tak na marginesie to faktycznie mamy takich. Może nie tyle że nie było żadnego zgłoszenia ale nie więcej jak dwa i cisza... Po prostu korzystają z usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach