kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2014 (edytowany) po wymęczeniu trochę supportu poprzez komunikator webhostingtalku zdecydowałem się założyć tam konto- konto aktywowane w pare minut, nie jestem pewien, ale chyba manualnie- kopiowanie plików 5-10minut - zmiana IP na cloudflare + wyczyszczenie cache cloudflare i strona już działa na tym hoście- drobny "ochrzan" na komunikatorze wht: "Usługa jest aktywowana a wsparcie techniczne jest po Polsku!!!!!!!!" najbardziej się obawiałem nowej ścieżki do stron: "httpdocs" a mialem zawsze "public_html"na szczęście jakiś czas temu zrezygnowałem z bezwzglednych odwołańtypue "/home/konto/domains/domena.pl/public_html/"ciekaw jestem jak wygląda struktura folderów, gdy mamy kilka domenbo tutaj jak widzę nie ma folderu z listą domen, tylko pojedynczy: "httpdocs" chyba że do każdej domeny oddzielne konto ftp Edytowano Grudzień 2, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2014 Konto nie jest aktywowane manualnie bo nikt nie ma na to czasu, co do użytego zwrotu "ochrzan" to wynikało ono z faktu że nie jestem zalogowany zawsze w naszym panelu, a osoba odpowiedzialna za wsparcie - w tym przypadku Marek zadał pytanie po Polsku a otrzymał odpowiedź dotyczącą innego zapytania po Angielsku , za co przeprosił jak widziałem. Po prostu drobne niedopatrzenie, Skoro ktoś korzysta z naszych usług i zadaje sporo pytań na pw/wht to dziwne jest że po minucie zaczyna pisać po Angielsku w naszym panelu. Odnośnie struktury folderów, każda domena internetowa lub sub-domena domyślnie otrzymuje niezależny folder, dodatkowo jest możliwość konfiguracji konkretnych ustawień do danej domeny lub sub-domeny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2014 (edytowany) wiedziałem że coś mi się nie spodoba jak będzie inny panel directadmin tworzy podfolder dla subdomeny w public html domeny a wszystkie domeny są w folderze domains, wszystko dostępne pod jednym kontem ftp Edytowano Grudzień 2, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2014 Ale korzystając z danych do głównego konta panelu Plesk wykorzystując je przy połączeniu FTP widziane są wszystkie domeny i sub-domeny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2014 (edytowany) ok dodałem domene i zrozumiałem jak ten plesk robi domeny:1. w panelu: każda subdomena jest na liście domen, bałagan pleska, którego nie da się naprawić 2. na ftp: foldery domen tworzą się w głównym folderze tam też jest httpdocs pierwszej domenypowoduje to niezły bałagan, szczęście, przy tworzeniu pyta, gdzie więc mozna poprawic: "test.domena.pl" zmienic na "domena.pl/test" tak jak to robi directadmin jakby ktoś się dziwił czemu nie ma roku dodatkowego gratis:"+ One year free Hosting UP 1 domena.pl - activation of additional period 02.01.2015" Edytowano Grudzień 3, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zapytanie 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2014 Ja mogę powiedzieć że świetny kontakt i kompleksowa pomoc. Także od strony supportu to firma ta prezentuje wysoki poziom. To na razie tyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2014 (edytowany) w "dashboard" wolałbym te "services" na samej górze to najistotniejszy element, mozna dodatkowo jakoś zaakcentować, np. zamiast niebieskiego, czerwone tło dla "services"dużo napisów, jakoś tak wszystko mi się zlewa i za każdym razem zanim docieram do mojej aktywnej usługi trochę schodzi mi czasu jedna rzecz jest bardzo nieintuicyjna, mianowicie przejscie do zarządzania usługą jak konto miałem aktywne to pierwsze co kliknalem to manage niestety nie było tam tego czego oczekiwałem, panela, ftp, dns jak się okazało należy kliknąć w dowolnym miejscu w wierszu z tą usługąno ale tego się było trzeba domyślać, tak raczej nie powinno byćale w koncu do tego doszedłem sam po ok. 10 minutach poszukiwań Edytowano Grudzień 3, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2014 w "dashboard" wolałbym te "services" na samej górze to najistotniejszy element, mozna dodatkowo jakoś zaakcentować, np. zamiast niebieskiego, czerwone tło dla "services" dużo napisaów, jakoś tak wszystko mi się zlewa i za każdym razem zanim docieram do mojej aktywnej usługi trochę schodzi mi czasu Pracujemy nad dodaniem kolejnych elementów ale również patrzymy na klientów posiadających dużą ilość usług których odnowienie nie pokrywa się w tym samym czasie. To np jest powód że trzymamy się obecnego rozmieszczenia w takiej a nie innej kolejności. W przypadku posiadania 10 usług lista jest dość znacząca. Na pewno w najbliższym czasie uzupełnimy cały system pomocy, który jest w trakcie przenoszenia do obecnego panelu. Ma to głównie związek z wprowadzeniem od nowego roku serwerów dedykowanych i kilku dodatkowych usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2014 Mam 3 serwery w Sixwishlist (dobrze licze?) i w sumie skorzystałem z ich panelu z rok temu ze 2 razy i nic więcej do szczęścia nie potrzebuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ritchey 91 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2014 Nigdy nie korzystałem z usług SiXWishlist, ale tak się składa że miałem ostatnio okazję korespondować z Panem Tomaszem (właściciel SiXWishList) na forum WHT i na priv. Najważniejszą osobą w każdej firmie jest osoba która nią zarządza. To od niej zależy poziom standardów i jakość oferowanych usług. O Panu Tomaszu mogę powiedzieć tak: olbrzymie doświadczenie, wielkie zaangażowanie i bezinteresowna pomoc jaką mi okazał (pomimo że nie jestem jego klientem) - pozwalają mi być w pełni przekonanym że SiXWishList to firma na najwyższym poziomie i mogę ją śmiało polecić innym 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2014 To akurat prawda Tomek ma naprawdę ogromną wiedzę o tym co robi i robi to z czystej pasji o czym sam się przekonałem. Na początek posiadałem http://sixwishlist.com/storage/no gdzieś te kopie zapasowe trzeba trzymać. Usługa naprawdę świetna za grosze dostajemy sporo naprawdę sporo miejsca na pliki. Potrzebowałem innej klasy adresowej na zaplecze więc mówię wezmę też i hosting no i tu akurat naprawdę miłe zaskoczenie bo nie ma legendarnego DirectAdmina a Plesk. Na pleska nigdy bym się nie zdecydował raz że drogi dwa że jakoś mało w PL stosowany. U nich jest tak fajnie wkomponowany że korzystanie z niego jest banalne a wszystko działa jak najbardziej intuicyjnie. +++ i jeszcze raz plus. Ostatnio jak tylko wprowadzili uruchomiłem również hosting e-mail http://sixwishlist.com/email-hosting/ Który naprawdę miło mnie zaskoczył bo działa on idealnie i to tylko za jednego funciaka mamy świetnie działającą pocztę z web dyskiem (50GB) na swoje pliki. Świetna sprawa i fajna funkcjonalność. Jestem naprawdę zaskoczony tak świetnie rozwijającą się firmą która rozwija się dla klienta. Osoby Tam pracujące robią to z pasji a nie aby wyrwać klienta by zakupił usługę. Naprawdę to się ceni. Wszystkie informacje techniczne są tak obszernie przekazywane że nie ma mowy aby ktoś nie zrozumiał błędu czy nie znał odpowiedzi na pytanie. Nikt tam nie zbywa tylko daje pełną techniczną odpowiedź. Tomku gratuluję rozwijasz firmę w naprawdę dobrym kierunku, Mogę was pochwalić bo jesteście firmą z przyszłością i śmiało można wam zaufać powierzając swoje pliki. Niebawem mam zamiar przenieść większe serwisy na ich platformę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2014 (edytowany) ftp po ssl nie działało, naprawiono po niecałych 3h od zgłoszenia Edytowano Grudzień 7, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2014 ledwo pare dni u nich a już ftp po ssl nie działa Rozumiem że nie uzyskałeś pomocy przez nasze wsparcie techniczne? Rozumiem również, że usługa jaką posiadasz ma dedykowana wsparcie techniczne i nie jesteś zadowolony z niej? Rozumiem również, że prosisz o anulowanie usługi co oczywiście jest jak najbardziej do przyjęcia łącznie ze zwrotem kwoty którą uiściłeś. Niepokoi mnie natomiast fakt że dowolnie manipulujesz postami usuwając je i pisząc na nowo bez informacji że taka sytuacja miała miejsce więc wklejam je pod spodem: Post1 kori odpisał na temat który obserwujesz "dyskusje SixWishList.com". ledwo pare dni jestem i już coś padło z ftp ftp po ssl przestało się logować Temat możesz znaleźć tutaj: http://www.webhostingtalk.pl/topic/49983-dyskusje-sixwishlistcom/?view=getnewpost Post2 kori odpisał na temat który obserwujesz "dyskusje SixWishList.com". padło coś z ftp po SSL, poprzednio chodziło we wszystkich kombinacjach błąd 425: unable to build data connection. conection refused FTP SSL/passive - nie działa FTP SSL - nie działa FTP - działa FTP/passive - nie działa Temat możesz znaleźć tutaj: http://www.webhostingtalk.pl/topic/49983-dyskusje-sixwishlistcom/?view=getnewpost Fajnie by było jak by ktoś wyjaśnił mi taką sytuację że posty na tym forum pojawiają się i znikają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2014 (edytowany) potwierdzam posty same znikały napisalem ponownie bo sądziłem że moderatorowi nie odpowiada formaaczkolwiek ostrzeżenia czy wiadomości prv nie było Edytowano Grudzień 7, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2014 Jak dla mnie, posty o tym, że nie działa jakaś usługa w ogóle nie powinny pojawiać się w dziale opinie, co najwyżej w host is down i to raczej dopiero jak nie ma odpowiedzi od pomocy tech, a z postów tutaj wynika, że była i to szybka ;-). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2015 (edytowany) "Prosimy używać usługi pod serwisy WWW a nie testować skrypty. Przy następnym wygenerowaniu błędów o powierzchni 11GB logów zablokujemy po prostu konto...... Żeby było wszystko jasne: Zaznaczam że w chwili ponownego przekroczenia powierzchni 1GB po prostu zablokujemy usługę."No dobra, totalnie dezaktywowałem errorlogi skoro stanowią problem.Każdemu się zdaży jakiś problem programowania/logiki. Budowałem skrypt usuwający zbyteczne pliki i nieodpowiednio wskazałem lokalizację, więc więc się zapętliło lub dla 3tyś plików wygenerowało po kilka razy błąd. Prawda, nie mam lokalnego serwera (czy tylko ja?) by testować skrypty, ale ram zaśmiecać rzeczami które użyje raz na tydzień lub miesiąc. Reasumując, logi powinny mieć jakiś logiczny limit lub prostą opcję deaktywacji ich. Edytowano Luty 7, 2015 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Luty 7, 2015 To i tak okazali wielką wyrozumiałość. Przekroczyłeś dostępną powierzchnię x11 i wiele innych firm by cię wyrzuciło z hukiem a Ty mógłbyś od razu się wyżywać tutaj na forum i dodać kolejną "złą i niedobrą i ogólnie be" firmę nad którą byś się mógł pastwić dopóki ktoś by cię nie przystopował. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2015 W chwili kiedy nastąpiła by blokada konta z automatu po przekroczeniu limitu powierzchni na forum automatycznie powstaje post ,że zablokowaliśmy usługę. Prawda? Podchodzimy na tyle elastycznie ,że pomimo limitu całkowitej powierzchni usługi wynoszącej 1GB nie jest włączona blokada usługi by automatycznie ją zablokować a jedynie ostrzeżenie. Ale idąc dalej , pomimo że jest to ostrzeżenie bo logi błędów zostały wygenerowane w niecałą minutę i tak powstaje post na forum. Tak źle i tak nie dobrze. Kto w 99% generuje najwięcej takich sytuacji? Usługi za £1 rocznie lub jak kto woli w zależności od kursu 5.66zł rocznie. Dlaczego nie mamy problemów z klientami lub staramy się zawsze negocjować pewne sytuacje zamiast drastycznie ingerować w zasoby? Ponieważ mamy taką przyjazną politykę. Ale w pewnych sprawach niestety ciężko jest "dogodzić" . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metrowy 18 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2015 A nie lepiej mimo wszystko ustawić limit na sztywno , może dać tam jakiś mały zapas i mieć spokój? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2015 A nie lepiej mimo wszystko ustawić limit na sztywno , może dać tam jakiś mały zapas i mieć spokój? Każda nasza usługa jest w formie kontenera z niezależną obsługą PHP , procesów CPU i przydzielonej powierzchni pamięci RAM. Zamknięcie całkowicie usługi w kontenerze by przekroczenie limitu powierzchni było niemożliwe automatycznie spowoduje blokadę usługi. Nie chcemy tego robić w odniesieniu do pojemności pomimo powierzchni wyjściowej danego pakietu usługi. Często klient po prostu prosi o zwiększenie pojemności danej usługi jeżeli obserwuje że przekracza zasoby , równie często szukamy rozwiązania by klient pozostał na tej samej usłudze bez narażania go na dodatkowe koszta. Oczywiście jeżeli jest to możliwe. Ale w tym przypadku jesteśmy z pozycji tych złych bo jakim prawem czepiamy się o jakieś 11G. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 7, 2015 Oj ile ja to razy dostawałem wiadomość że zbyt długo używałem 100% CPU i nic nie blokowali, tylko prosili o optymalizację skryptu lub zaproponowali upgrade. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Luty 7, 2015 Bo jak widać mają podejście pro-klient czyli "w czym możemy Panu pomóc" przez cały okres trwania umowy a nie "zapłać i się odczep". Bardzo pozytywna postawa, której wiele firm mogłoby się nauczyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2015 (edytowany) @sixwishlist, sry że tak to odebrałeś, jesteś naprawdę bardzo pomocny twoja wskazówka by wyciągnąć css do zewnętrznego pliku pomogła przy aktualnej anomalii z cloudflare, która jest od kilku dni Nie miałem zamiaru przedstawić was jako złych tylko omówić zaistniałą sytuację.Może źle to przedstawiłem, zasadny byłby limit, właśnie na te logi.Nie wiem na ile plesk ma możliwości, ale panel nie powinien pozwolić logom na uwalenie strony. Logi, czyli trochę drugorzędna sprawa, nie powinny mieć możliwości wpływu na działanie/blokadę strony. Jeżeli logi nie pozostawiają powiedzmy 5% rozmiaru konta, powinny przestać się tworzyć lub nadpisywać stare. Edytowano Luty 7, 2015 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2015 Nie wiem na ile plesk ma możliwości, ale panel nie powinien pozwolić logom na uwalenie strony. Logi, czyli trochę drugorzędna sprawa, nie powinny mieć możliwości wpływu na działanie/blokadę strony. Jeżeli logi nie pozostawiają powiedzmy 5% rozmiaru konta powinny przestać się tworzyć lub tworzyć nadpisując stare. To nie jest sprawa panelu bo to tylko nakładka na zasoby. Logi podobnie jak pliki strony są zamknięte na określonej powierzchni zwanej kontenerem. W przypadku naszych usług , które oferujemy opcja odpowiedzialna za powierzchnię konta i jej nadzorowanie jest wyłączona co sprawia ,że otrzymujemy jedynie powiadomienie gdy limit zostanie przekroczony po upływie 30 minut. Ma to zabezpieczyć klienta by usługa działała pomimo przekroczenia limitu powierzchni. Dajemy zawsze czas na reakcje naszą lub klienta o takim stanie. Dodatkowo oprócz logów błędów są jeszcze logi systemowe danego kontenera , które są analizowane przez kilka skryptów pod kontem ataków na witrynę np wstrzeliwania kodów lub wykorzystania innych błędów w skrypcie czy nieprawidłowych zapytań podnoszących wykorzystanie CPU czy pamięci RAM. Te logi również są zawarte w kontenerze usługi. Dlatego zawsze zalecamy w przypadku wyboru usługi by skontaktować się z nami. To dobra rzecz zapytać. Tyle w temacie bo lepiej go skończyć jak któryś z moderatorów zamknie temat bo że niby blog albo support lub inna wymówka byle nie pisano o SiXwishlist za często. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metrowy 18 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2015 Sam hosting działa ok. Wprawdzie do tej pory miałem okazję do dość skromnych testów , jednak jestem pozytywnie zaskoczony i zapewne zajrzę tam do Was jeszcze nie raz Gdyby był kiedyś potrzebny tester usług itp. to piszę się na ochotnika , za free ma się rozumieć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach