Skocz do zawartości
kori

dyskusje SixWishList.com

Polecane posty

po wymęczeniu trochę supportu poprzez komunikator webhostingtalku

zdecydowałem się założyć tam konto

- konto aktywowane w pare minut, nie jestem pewien, ale chyba manualnie
- kopiowanie plików 5-10minut

- zmiana IP na cloudflare + wyczyszczenie cache cloudflare i strona już działa na tym hoście
- drobny "ochrzan" na komunikatorze wht: "Usługa jest aktywowana a wsparcie techniczne jest po Polsku!!!!!!!!"

 

najbardziej się obawiałem nowej ścieżki do stron: "httpdocs" a mialem zawsze "public_html"
na szczęście jakiś czas temu zrezygnowałem z bezwzglednych odwołań
typue "/home/konto/domains/domena.pl/public_html/"

ciekaw jestem jak wygląda struktura folderów, gdy mamy kilka domen
bo tutaj jak widzę nie ma folderu z listą domen, tylko pojedynczy: "httpdocs"

chyba że do każdej domeny oddzielne konto ftp

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konto nie jest aktywowane manualnie bo nikt nie ma na to czasu, co do użytego zwrotu "ochrzan" to wynikało ono z faktu że nie jestem zalogowany zawsze w naszym panelu, a osoba odpowiedzialna za wsparcie - w tym przypadku Marek zadał pytanie po Polsku a otrzymał odpowiedź dotyczącą innego zapytania po Angielsku , za co przeprosił jak widziałem. Po prostu drobne niedopatrzenie, Skoro ktoś korzysta z naszych usług i zadaje sporo pytań na pw/wht to dziwne jest że po minucie zaczyna pisać po Angielsku w naszym panelu.

 

Odnośnie struktury folderów, każda domena internetowa lub sub-domena domyślnie otrzymuje niezależny folder, dodatkowo jest możliwość konfiguracji konkretnych ustawień do danej domeny lub sub-domeny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiedziałem że coś mi się nie spodoba jak będzie inny panel

directadmin tworzy podfolder dla subdomeny w public html domeny

a wszystkie domeny są w folderze domains, wszystko dostępne pod jednym kontem ftp

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale korzystając z danych do głównego konta panelu Plesk wykorzystując je przy połączeniu FTP widziane są wszystkie domeny i sub-domeny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dodałem domene i zrozumiałem jak ten plesk robi domeny:
1. w panelu: każda subdomena jest na liście domen, bałagan pleska, którego nie da się naprawić

2. na ftp: foldery domen tworzą się w głównym folderze tam też jest httpdocs pierwszej domeny
powoduje to niezły bałagan, szczęście, przy tworzeniu pyta, gdzie

więc mozna poprawic: "test.domena.pl" zmienic na "domena.pl/test" tak jak to robi directadmin

 

 

jakby ktoś się dziwił czemu nie ma roku dodatkowego gratis:
"+ One year free


Hosting UP 1 domena.pl - activation of additional period 02.01.2015"

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę powiedzieć że świetny kontakt i kompleksowa pomoc. Także od strony supportu to firma ta prezentuje wysoki poziom.

To na razie tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w "dashboard" wolałbym te "services" na samej górze

to najistotniejszy element, mozna dodatkowo jakoś zaakcentować, np. zamiast niebieskiego, czerwone tło dla "services"

dużo napisów, jakoś tak wszystko mi się zlewa

i za każdym razem zanim docieram do mojej aktywnej usługi trochę schodzi mi czasu

 

 

jedna rzecz jest bardzo nieintuicyjna, mianowicie przejscie do zarządzania usługą

jak konto miałem aktywne to pierwsze co kliknalem to manage

niestety nie było tam tego czego oczekiwałem, panela, ftp, dns

jak się okazało należy kliknąć w dowolnym miejscu w wierszu z tą usługą
no ale tego się było trzeba domyślać, tak raczej nie powinno być
ale w koncu do tego doszedłem sam po ok. 10 minutach poszukiwań

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w "dashboard" wolałbym te "services" na samej górze

to najistotniejszy element, mozna dodatkowo jakoś zaakcentować, np. zamiast niebieskiego, czerwone tło dla "services"

 

dużo napisaów, jakoś tak wszystko mi się zlewa

i za każdym razem zanim docieram do mojej aktywnej usługi trochę schodzi mi czasu

 

Pracujemy nad dodaniem kolejnych elementów ale również patrzymy na klientów posiadających dużą ilość usług których odnowienie nie pokrywa się w tym samym czasie. To np jest powód że trzymamy się obecnego rozmieszczenia w takiej a nie innej kolejności. W przypadku posiadania 10 usług lista jest dość znacząca. Na pewno w najbliższym czasie uzupełnimy cały system pomocy, który jest w trakcie przenoszenia do obecnego panelu. Ma to głównie związek z wprowadzeniem od nowego roku serwerów dedykowanych i kilku dodatkowych usług.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Mam 3 serwery w Sixwishlist (dobrze licze?) i w sumie skorzystałem z ich panelu z rok temu ze 2 razy i nic więcej do szczęścia nie potrzebuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie korzystałem z usług SiXWishlist, ale tak się składa że miałem ostatnio okazję korespondować z Panem Tomaszem (właściciel SiXWishList) na forum WHT i na priv. Najważniejszą osobą w każdej firmie jest osoba która nią zarządza. To od niej zależy poziom standardów i jakość oferowanych usług.

 

O Panu Tomaszu mogę powiedzieć tak: olbrzymie doświadczenie, wielkie zaangażowanie i bezinteresowna pomoc jaką mi okazał (pomimo że nie jestem jego klientem) - pozwalają mi być w pełni przekonanym że SiXWishList to firma na najwyższym poziomie i mogę ją śmiało polecić innym :)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To akurat prawda Tomek ma naprawdę ogromną wiedzę o tym co robi i robi to z czystej pasji o czym sam się przekonałem.

Na początek posiadałem http://sixwishlist.com/storage/no gdzieś te kopie zapasowe trzeba trzymać. Usługa naprawdę świetna za grosze dostajemy sporo naprawdę sporo miejsca na pliki.

Potrzebowałem innej klasy adresowej na zaplecze więc mówię wezmę też i hosting no i tu akurat naprawdę miłe zaskoczenie bo nie ma legendarnego DirectAdmina a Plesk. Na pleska nigdy bym się nie zdecydował raz że drogi dwa że jakoś mało w PL stosowany. U nich jest tak fajnie wkomponowany że korzystanie z niego jest banalne a wszystko działa jak najbardziej intuicyjnie.

+++ i jeszcze raz plus.

Ostatnio jak tylko wprowadzili uruchomiłem również hosting e-mail http://sixwishlist.com/email-hosting/

Który naprawdę miło mnie zaskoczył bo działa on idealnie i to tylko za jednego funciaka mamy świetnie działającą pocztę z web dyskiem (50GB) na swoje pliki. Świetna sprawa i fajna funkcjonalność.

Jestem naprawdę zaskoczony tak świetnie rozwijającą się firmą która rozwija się dla klienta. Osoby Tam pracujące robią to z pasji a nie aby wyrwać klienta by zakupił usługę. Naprawdę to się ceni.

Wszystkie informacje techniczne są tak obszernie przekazywane że nie ma mowy aby ktoś nie zrozumiał błędu czy nie znał odpowiedzi na pytanie. Nikt tam nie zbywa tylko daje pełną techniczną odpowiedź.

Tomku gratuluję rozwijasz firmę w naprawdę dobrym kierunku, Mogę was pochwalić bo jesteście firmą z przyszłością i śmiało można wam zaufać powierzając swoje pliki.

Niebawem mam zamiar przenieść większe serwisy na ich platformę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ledwo pare dni u nich a już ftp po ssl nie działa

 

Rozumiem że nie uzyskałeś pomocy przez nasze wsparcie techniczne? Rozumiem również, że usługa jaką posiadasz ma dedykowana wsparcie techniczne i nie jesteś zadowolony z niej? Rozumiem również, że prosisz o anulowanie usługi co oczywiście jest jak najbardziej do przyjęcia łącznie ze zwrotem kwoty którą uiściłeś.

 

Niepokoi mnie natomiast fakt że dowolnie manipulujesz postami usuwając je i pisząc na nowo bez informacji że taka sytuacja miała miejsce więc wklejam je pod spodem:

Post1

 

kori odpisał na temat który obserwujesz "dyskusje SixWishList.com".

ledwo pare dni jestem i już coś padło z ftp

ftp po ssl przestało się logować

Temat możesz znaleźć tutaj: http://www.webhostingtalk.pl/topic/49983-dyskusje-sixwishlistcom/?view=getnewpost

 

Post2

 

kori odpisał na temat który obserwujesz "dyskusje SixWishList.com".

padło coś z ftp po SSL, poprzednio chodziło we wszystkich kombinacjach

błąd 425: unable to build data connection. conection refused

FTP SSL/passive - nie działa

FTP SSL - nie działa

FTP - działa

FTP/passive - nie działa

 

 

Temat możesz znaleźć tutaj: http://www.webhostingtalk.pl/topic/49983-dyskusje-sixwishlistcom/?view=getnewpost

 

Fajnie by było jak by ktoś wyjaśnił mi taką sytuację że posty na tym forum pojawiają się i znikają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam posty same znikały

napisalem ponownie bo sądziłem że moderatorowi nie odpowiada forma
aczkolwiek ostrzeżenia czy wiadomości prv nie było

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, posty o tym, że nie działa jakaś usługa w ogóle nie powinny pojawiać się w dziale opinie, co najwyżej w host is down i to raczej dopiero jak nie ma odpowiedzi od pomocy tech, a z postów tutaj wynika, że była i to szybka ;-).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Prosimy używać usługi pod serwisy WWW a nie testować skrypty. Przy następnym wygenerowaniu błędów o powierzchni 11GB logów zablokujemy po prostu konto...... Żeby było wszystko jasne: Zaznaczam że w chwili ponownego przekroczenia powierzchni 1GB po prostu zablokujemy usługę."

No dobra, totalnie dezaktywowałem errorlogi skoro stanowią problem.

Każdemu się zdaży jakiś problem programowania/logiki. Budowałem skrypt usuwający zbyteczne pliki i nieodpowiednio wskazałem lokalizację, więc więc się zapętliło lub dla 3tyś plików wygenerowało po kilka razy błąd.

Prawda, nie mam lokalnego serwera (czy tylko ja?) by testować skrypty, ale ram zaśmiecać rzeczami które użyje raz na tydzień lub miesiąc.

 

Reasumując, logi powinny mieć jakiś logiczny limit lub prostą opcję deaktywacji ich.

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

To i tak okazali wielką wyrozumiałość. Przekroczyłeś dostępną powierzchnię x11 i wiele innych firm by cię wyrzuciło z hukiem a Ty mógłbyś od razu się wyżywać tutaj na forum i dodać kolejną "złą i niedobrą i ogólnie be" firmę nad którą byś się mógł pastwić dopóki ktoś by cię nie przystopował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W chwili kiedy nastąpiła by blokada konta z automatu po przekroczeniu limitu powierzchni na forum automatycznie powstaje post ,że zablokowaliśmy usługę. Prawda? Podchodzimy na tyle elastycznie ,że pomimo limitu całkowitej powierzchni usługi wynoszącej 1GB nie jest włączona blokada usługi by automatycznie ją zablokować a jedynie ostrzeżenie. Ale idąc dalej , pomimo że jest to ostrzeżenie bo logi błędów zostały wygenerowane w niecałą minutę i tak powstaje post na forum. Tak źle i tak nie dobrze. Kto w 99% generuje najwięcej takich sytuacji? Usługi za £1 rocznie lub jak kto woli w zależności od kursu 5.66zł rocznie. Dlaczego nie mamy problemów z klientami lub staramy się zawsze negocjować pewne sytuacje zamiast drastycznie ingerować w zasoby? Ponieważ mamy taką przyjazną politykę. Ale w pewnych sprawach niestety ciężko jest "dogodzić" .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej mimo wszystko ustawić limit na sztywno , może dać tam jakiś mały zapas i mieć spokój?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej mimo wszystko ustawić limit na sztywno , może dać tam jakiś mały zapas i mieć spokój?

 

Każda nasza usługa jest w formie kontenera z niezależną obsługą PHP , procesów CPU i przydzielonej powierzchni pamięci RAM. Zamknięcie całkowicie usługi w kontenerze by przekroczenie limitu powierzchni było niemożliwe automatycznie spowoduje blokadę usługi. Nie chcemy tego robić w odniesieniu do pojemności pomimo powierzchni wyjściowej danego pakietu usługi. Często klient po prostu prosi o zwiększenie pojemności danej usługi jeżeli obserwuje że przekracza zasoby , równie często szukamy rozwiązania by klient pozostał na tej samej usłudze bez narażania go na dodatkowe koszta. Oczywiście jeżeli jest to możliwe. Ale w tym przypadku jesteśmy z pozycji tych złych bo jakim prawem czepiamy się o jakieś 11G.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Oj ile ja to razy dostawałem wiadomość że zbyt długo używałem 100% CPU i nic nie blokowali, tylko prosili o optymalizację skryptu lub zaproponowali upgrade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Bo jak widać mają podejście pro-klient czyli "w czym możemy Panu pomóc" przez cały okres trwania umowy a nie "zapłać i się odczep". Bardzo pozytywna postawa, której wiele firm mogłoby się nauczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@sixwishlist, sry że tak to odebrałeś, jesteś naprawdę bardzo pomocny

twoja wskazówka by wyciągnąć css do zewnętrznego pliku pomogła

przy aktualnej anomalii z cloudflare, która jest od kilku dni

 

 

Nie miałem zamiaru przedstawić was jako złych tylko omówić zaistniałą sytuację.
Może źle to przedstawiłem, zasadny byłby limit, właśnie na te logi.

Nie wiem na ile plesk ma możliwości, ale panel nie powinien pozwolić logom na uwalenie strony.

Logi, czyli trochę drugorzędna sprawa, nie powinny mieć możliwości wpływu na działanie/blokadę strony.

Jeżeli logi nie pozostawiają powiedzmy 5% rozmiaru konta, powinny przestać się tworzyć lub nadpisywać stare.

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem na ile plesk ma możliwości, ale panel nie powinien pozwolić logom na uwalenie strony.

Logi, czyli trochę drugorzędna sprawa, nie powinny mieć możliwości wpływu na działanie/blokadę strony.

Jeżeli logi nie pozostawiają powiedzmy 5% rozmiaru konta

powinny przestać się tworzyć lub tworzyć nadpisując stare.

 

To nie jest sprawa panelu bo to tylko nakładka na zasoby. Logi podobnie jak pliki strony są zamknięte na określonej powierzchni zwanej kontenerem. W przypadku naszych usług , które oferujemy opcja odpowiedzialna za powierzchnię konta i jej nadzorowanie jest wyłączona co sprawia ,że otrzymujemy jedynie powiadomienie gdy limit zostanie przekroczony po upływie 30 minut. Ma to zabezpieczyć klienta by usługa działała pomimo przekroczenia limitu powierzchni. Dajemy zawsze czas na reakcje naszą lub klienta o takim stanie. Dodatkowo oprócz logów błędów są jeszcze logi systemowe danego kontenera , które są analizowane przez kilka skryptów pod kontem ataków na witrynę np wstrzeliwania kodów lub wykorzystania innych błędów w skrypcie czy nieprawidłowych zapytań podnoszących wykorzystanie CPU czy pamięci RAM. Te logi również są zawarte w kontenerze usługi. Dlatego zawsze zalecamy w przypadku wyboru usługi by skontaktować się z nami. To dobra rzecz zapytać. Tyle w temacie bo lepiej go skończyć jak któryś z moderatorów zamknie temat bo że niby blog albo support lub inna wymówka byle nie pisano o SiXwishlist za często.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam hosting działa ok.

Wprawdzie do tej pory miałem okazję do dość skromnych testów , jednak jestem pozytywnie zaskoczony i zapewne zajrzę tam do Was jeszcze nie raz :)

 

 

Gdyby był kiedyś potrzebny tester usług itp. to piszę się na ochotnika , za free ma się rozumieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×