Skocz do zawartości
kacper3355

Opinie o firmach hostingowych

Polecane posty

Potrzebuję Waszej porady. Za około 3 miesiące będę miał odnowienie hostingu. Prawdopodobnie wybiorę hostinghouse.pl Czy są tutaj osoby, które z tego hostingu korzystają? Jakie macie doświadczenia z tym dostawcą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dość dziwnie to wygląda bo właśnie mam informację że ktoś wystawił nam komentarze ale się nie pojawiają. Skoro klienci piszą że są zadowoleni i właśnie wystawili komentarz a jego nie ma to coś jest nie halo? Osobiście mi to nie przeszkadza bo nie potrzebujemy takiej formy sztucznej reklamy podpieranej dziwnymi zasadami jej akceptacji ale to jedynie świadczy o niedoskonałości i nie koniecznie jest obiektywne jak ktoś wspominał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie bardzo rozumiem, przecież opinia jest online.

 

W rankingu nigdy nie było moderacji/zatwierdzania opinii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem, przecież opinia jest online.

 

W rankingu nigdy nie było moderacji/zatwierdzania opinii.

No faktycznie! zaraz po tym jak napisałem o tym na forum. No no cud! A tak serio to naprawdę mi nie zależy na tych opiniach mimo że jest to miłe i polega na wyrazie szacunku i zaufania ze strony klientów za co im dziękuje w imieniu całego zespołu. Nie musimy się wstydzić naszych usług. O ile mi wiadomo to powinno być jeszcze kilka w różnym okresie ale naprawdę nie o to chodzi. Ten system kuleje i tyle. Takie mam zdania. Podobnie jest w kwestii znikających postów. To takie trochę jak dzieciaki w piaskownicy co po cichu wynoszą czyjeś zabawki a następnie dłubią palcem w regulaminie że to niby nie oni siedząc cicho pod przykrywka z napisem moderator. No nic takie życie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Internet ma to do siebie, że wszędzie jest historia, a jeśli chodzi o posty to tym bardziej bo IPB ma logowanie praktycznie wszystkiego.

 

Więc jeśli są problemy to należy to zgłosić, bo jak inaczej ma to sens?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Internet ma to do siebie, że wszędzie jest historia, a jeśli chodzi o posty to tym bardziej bo IPB ma logowanie praktycznie wszystkiego.

 

Więc jeśli są problemy to należy to zgłosić, bo jak inaczej ma to sens?

 

Problem polega na błędnej interpretacji napisanego postu co jest powodem jego usunięcia. Nie mam czasu biegać po forum pisać, zgłaszać. Jak komuś nie podoba się post to niech da minusa zamiast plusa i po kłopocie. Przynajmniej jest to jasne i klarowne otrzymać dodatkowo kilka zdań. Usunąć jest łatwo ale wyjaśnić taką sytuację to jak długie schody. W ukrywaniu i usuwaniu postów na wht działa to sprawniej jak prowadzenie właściwej polityki względem użytkowników. Powiedział bym czystej polityki. Podobnie jest z działem opinie, nigdy w to nie uwierzę że jest właściwie moderowany a co najważniejsze bezstronny. Mogę to udowodnić w kilka minut że osiągniemy pierwsze miejsce. Tylko po co? Według waszej "polityki" ma się zgadzać domena dopisana do DNS firmy lub adres email w danej domenie. Więc jaki problem. Każdy klient wie jakie ma ID co dokładnie obrazuje ilość naszych klientów. Z terytorium Polski znalazło by się wystarczająco dużo by liczba ilości ocen wyglądała stosunkowo dziwnie w stosunku do obecnie prezentowanych. Tak jak napisałem wcześniej, dla mnie nie jest to problem. Za stary już jestem by łatać czyjeś dziury.

 

Edytowano przez SiXwishlist (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy na forum musi panować taka bezkarność dodających opinie?

 

http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/13-hekko-pl/zobacz_opinie/24750/

nie dość, że obraża mnie (nie wiem na jakiej podstawie) to insynuuje, że dodajemy sobie opinie - jakieś znajomości z adminem czy jak?

 

Kolejny:

http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/13-hekko-pl/zobacz_opinie/24744/

i w zasadzie duplikat: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/13-hekko-pl/zobacz_opinie/24747/

 

wszystkie jednego dnia dodane. Rażąco podobne treścią do siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy na forum musi panować taka bezkarność dodających opinie?

 

 

Weź to na klatę i po sprawie. Jak walczysz z wszystkimi negatywnymi i znikają w dziwny sposób to dziwisz się, że ktoś to zauważa?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Weź to na klatę i po sprawie. Jak walczysz z wszystkimi negatywnymi i znikają w dziwny sposób to dziwisz się, że ktoś to zauważa?

 

Tu nie chodzi o to, że ktoś zauważył coś takiego. 3 opinie tego samego człowieka, obrażanie i insynuacje, że sobie sami dodajemy pozytywne opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz dowód na to, że prover to ta sama osoba, co klient3077? Bo jeśli nie, to tam są opinie od 2 a nie 3 osób, przy czym jedna to wyraźna pomyłka (dodał kolejną opinie w odpowiedzi na wasz komentarz pod poprzednią opinią). Jest przycisk do zgłaszania opinii, użyj go jeśli uważasz że opinia jest nie na miejscu, jeśli administracja potwierdzi Twoje przypuszczenia to pewnie opinia zniknie.

 

I błagam, przestańcie straszyć ludzi sądami na lewo i prawo, bo to wygląda już śmiesznie.

 

Zobaczymy jak Ty będziesz reagować na takie opinie o sobie. Nie żyjemy w kraju bezprawia. Na administrację można liczyć głównie jak otrzymają pismo od prawnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Właśnie chciałem się zapytać co to znów za jakiś masowy wysyp negatywnych opinii na temat Hekko.pl które bardziej cisną niż merytorycznie do czegokolwiek się odnoszą. Pisanie o kimś w opiniach per "przeburak" wygląda naprawdę słabo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałbym coś o tym straszeniu kancelariami, prawnikami, sądami i innymi prokuraturami... ale nie napiszę, bo jeszcze dostanę pozew i będzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejne opinie nowo rejestrowanych użytkowników. 0 weryfikacji. Powielany schemat pierwszej opinii. Czy szanowna administracja może coś z tym zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Napisałbym coś o tym straszeniu kancelariami, prawnikami, sądami i innymi prokuraturami... ale nie napiszę, bo jeszcze dostanę pozew i będzie ;)

 

Widzę, że nie jestem sam :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpisałem wyżej co jest powiązane z opiniami i takie zasady są od początku, opinie niepełne / nieprawdziwe / nieweryfikowalne mogą być usuwane i wielokrotnie były. Żeście się uczepili zen, gdzie były 2 może 3 przypadki, już nie pamiętam, od początku Opinii, a inne firmy też wielokrotnie z tego korzystały. I to nie jest oszustwo, jak to poniektórzy próbują argumentować tylko rzetelność rankingu, aby pojawiały się tam opinie weryfikowalne.

 

Każda firma ma do tego prawa zgłaszać opinie do wyjaśnienia, zacznijcie też z tego korzystać.

 

Ale co innego to, co innego ciągle wycieczki osobiste Michała w moją stronę, serio nie mam zamiaru dyskutować na takim poziomie. Nie będę na podstawie 1 opinii wysłuchiwać, że oszukujemy po całym internecie chyba i w ogóle to żal ze mną współpracować. C'mon jak w piaskownicy.

 

 

Wobec tego zgłaszam do wyjaśnienia ;)

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/316-zenbox-pl/zobacz_opinie/24827/

 

Nie rozumiem - hekko/my/inne firmy uzywają "odpowiedz" na opinie, a tu odrazu del.

 

Imho bardziej realistyczne by to było gdyby był to modul niezalezny i bez możliwości usuniecia jakiejkolwiek opinii, niezaleznie czy prawdziwa czy nie - to juz by ocenili klienci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Wobec tego zgłaszam do wyjaśnienia ;)

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/316-zenbox-pl/zobacz_opinie/24827/

 

Nie rozumiem - hekko/my/inne firmy uzywają "odpowiedz" na opinie, a tu odrazu del.

 

Imho bardziej realistyczne by to było gdyby był to modul niezalezny i bez możliwości usuniecia jakiejkolwiek opinii, niezaleznie czy prawdziwa czy nie - to juz by ocenili klienci.

+100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Wobec tego zgłaszam do wyjaśnienia ;)

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/316-zenbox-pl/zobacz_opinie/24827/

 

Nie rozumiem - hekko/my/inne firmy uzywają "odpowiedz" na opinie, a tu odrazu del.

 

Imho bardziej realistyczne by to było gdyby był to modul niezalezny i bez możliwości usuniecia jakiejkolwiek opinii, niezaleznie czy prawdziwa czy nie - to juz by ocenili klienci.

 

+100

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Parę faktów:

 

  • Powyższa opinia jest konstruktywna, zawiera tę informację, jakiego serwera dotyczy,
  • Opionodawcą jest użytkownik, mający zarejestrowane konto od 2014 roku oraz co najmniej 6 postów,
  • Pomimo, że opinię przywrócono, warto zwrócić uwagę, iż Bartek zaglądał na profil tegoż użytkownika. Długi czas po tym nie wypowiedział się tutaj - czyżby nie ma na to wyjaśnienia i faktycznie manipuluje opiniami? ;)

Mam nadzieję, że ten post nie zostanie skasowany, a jeśli zostanie to roześlę screenshota kilku firmom i będzie się działo. Nienawidzę forów, które są strasznie subiektywne i chamsko faworyzują własnościowe rozwiązania/produkty.

Edytowano przez OneDistrict (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

 

Wobec tego zgłaszam do wyjaśnienia ;)

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/316-zenbox-pl/zobacz_opinie/24827/

 

Nie rozumiem - hekko/my/inne firmy uzywają "odpowiedz" na opinie, a tu odrazu del.

 

Imho bardziej realistyczne by to było gdyby był to modul niezalezny i bez możliwości usuniecia jakiejkolwiek opinii, niezaleznie czy prawdziwa czy nie - to juz by ocenili klienci.

 

 

Źle rozumiesz albo masz słabą pamięć. Leci delete jeśli autor nie podaje usługi - w tym wypadku strony www. Przypadków naście albo dziesiąt i taka sama procedura. W tym "hekko/my/inne firmy"

 

Najpierw kontakt z osobą, którą napisała opinie, inaczej out.

 

Nie no Marek poleciałeś teraz ostro z tym "prawdziwa czy nie - to już by ocenili klienci". Właśnie rolą WHT jest moderowanie tego kto dodaje opinię i czy jest ona prawidłowa.

 

 

W tym przypadku było zgodnie ze sztuką

- kontakt z klientem, wręcz rozmowa bo były odpowiedzi

- brak chęci dodania adresu strony = out.

 

Nie mogłoby być inaczej bo udowodniliście jak szybko takie rzeczy wychodzą.

Parę faktów:

 

  • Powyższa opinia jest konstruktywna, zawiera tę informację, jakiego serwera dotyczy,
  • Opionodawcą jest użytkownik, mający zarejestrowane konto od 2014 roku oraz co najmniej 6 postów,
  • Pomimo, że opinię przywrócono, warto zwrócić uwagę, iż Bartek zaglądał na profil tegoż użytkownika. Długi czas po tym nie wypowiedział się tutaj - czyżby nie ma na to wyjaśnienia i faktycznie manipuluje opiniami? ;)

Mam nadzieję, że ten post nie zostanie skasowany, a jeśli zostanie to roześlę screenshota kilku firmom i będzie się działo. Nienawidzę forów, które są strasznie subiektywne i chamsko faworyzują własnościowe rozwiązania/produkty.

 

1. Dorośnij.

 

2. Opinia została przywrócona dopiero gdy zgodnie z zasadami działu opinii "klient" dodał adres swojej strony, która była opiniowaną usługą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2. Opinia została przywrócona dopiero gdy zgodnie z zasadami działu opinii "klient" dodał adres swojej strony, która była opiniowaną usługą.

 

Zarówno opinie negatywne, jak i pozytywne powinny być weryfikowane. Dlaczego więc 'klienci' (zakładając, że oni to oni), którzy wystawiają pozytywną opinię, nie muszą podać adresu do swojej witryny? To po prostu wymówka i tyle.

 

No i bierz pod uwagę, że 'zgodnie z sztuką' nie weryfikujecie opinii negatywnych w przypadku innych firm - niezależnie od tego, czy się znajduje adres czy nie, czy to anonimowa osoba czy nie, powinno to być weryfikowane niezależnie od tego, czy to Twoja firma.

Edytowano przez OneDistrict (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Zarówno opinie negatywne, jak i pozytywne powinny być weryfikowane. Dlaczego więc 'klienci' (zakładając, że oni to oni), którzy wystawiają pozytywną opinię, nie muszą podać adresu do swojej witryny? To po prostu wymówka i tyle.

To nie jest wymówka tylko opis jak to działa.

 

Działa to tak samo jak posty na forum, jeśli coś jest nie tak to jest zgłaszane przez użytkowników. Nie odpowiada Ci pozytywna opinia to ją zgłoś, jest przycisk przy każdej opinii i na pewno zostanie to sprawdzone tak samo jak negatywna.

 

 

No i bierz pod uwagę, że 'zgodnie z sztuką' nie weryfikujecie opinii negatywnych w przypadku innych firm - niezależnie od tego, czy się znajduje adres czy nie, czy to anonimowa osoba czy nie, powinno to być weryfikowane niezależnie od tego, czy to Twoja firma.

W sumie to jak wyżej, jest weryfikowane jak tylko istnieje podejrzenie, że coś jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie Bartek podsumował to trafnie tylko zmodyfikować nieznacznie należy

 

"Trzeba dorosnąć" by przestać wierzyć w rzetelność takiego rankingu ;)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×