Marek607 655 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) Na luzie obserwujemy sobie te opinie i faktycznie wiele z nich znika - kiedys pokazywało się już kilka o futurehost i zniknęło innym razem o innej firmie. Serio nie ma sensu bić o to piany i robić sobie wrogów czy wojenek między firmami. Odnośnie zmian - allegro ma to fajnie zrobione - możesz albo dopisać komentarz ( i jak wida działa to w opiniach na wht) albo zglosić unieważnienie ( opinia zostaje ale jest przekreślona). Każda firma ma lepsze i gorsze momenty, zen dostawał łomot od klientów ( widziałem na fb też opinie zniknęły ) przy problemie z macierzą/ddosami, my kiedys przyjelismy 3 negatywy z rzędu jak mieliśmy awarie matki i godzine offline w dzień - życie. Jesli chodzi o opinie to po części się zgadzam z michałem z unixstrom bo czytając: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/316-zenbox-pl/zobacz_opinie/23168/ której już nie ma w module a jest tu: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http%3A%2F%2Fwww.webhostingtalk.pl%2Fopinie%2Ffirma%2F316-zenbox-pl%2Fzobacz_opinie%2F23168%2F aż się dziwie że jest usunięta - napisana jest tam tylko prawda i w dodatku pozytywnie opisująca wasz support i to że klient chce wrócić. Nasza ostatnia negatywna też dziwna bo brak kontaktu od klienta od sierpnia, no ale przecież nic na to nie poradzimy - wszystko przyjmujemy na klatę. Moduł jak top100 - idealny nie jest ale coś tam odzwierciedla, tylko go pasuje udoskonalić by opinie nie uciekały "fizycznie" a były przekreslone i nie brane pod uwagę. Edytowano Grudzień 19, 2014 przez Marek607 (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) Marek, może i masz rację, że nie ma sensu o to walczyć tym bardziej, że jak widać chyba nic się tutaj nie zmieni, ale jednak drażni to, że większość firm musi naprawdę pracować latami na swoją opinię, a tutaj nagle jedna osoba nie potrafi się pogodzić z krytyką i próbuje wykreować swoją firmę na nowego lidera polskiego rynku... usuwając prawdziwe negatywne opinie na swój temat. To nie jest w porządku. Zaczniemy tolerować coś takiego na, jakby nie patrzeć forum, które reklamuje się jako obiektywne źródło informacji o firmach hostingowych to co będzie dalej? Każdy z nas ciężko pracował na to, co ma. Bez oszukiwania. Tomasz usilnie jednak próbuje ukrywać fakty zamiast pozwolić na uczciwą konkurencję. No bo przecież jak nic widać, że to nie była fałszywa opinia. Chyba, że dla Tomasza wszystko co negatywne o ZenBoksie to kłamstwo, bo przecież tam wszystko jest, było i zawsze będzie wspaniałe. Jak ktoś twierdzi inaczej to kłamie. Jeśli tak ma wyglądać obiektywny ranking to według mnie nie powinno go być w ogóle. Edytowano Grudzień 19, 2014 przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Opinia prawdziwa bo treść Wam się zgadza, brawo. No z takimi kryteriami to rzeczywiście trudno polemizować. Z konkurencją mi tu proszę nie zaczynać, bo póki co nie widzę dyskusji o Waszych firmach tylko konkurencji o naszej. Jeśli chodzi o to z naszej strony EOT. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) A według Ciebie opinia fałszywa bo co? Nie podał adresu strony? Ty tak na serio? Cytuję Ciebie: Polska mentalność, wszyscy muszą kraść i oszukiwać. Tak nie pogadamy. Nie zakładasz nawet naszej uczciwości w tym zakresie Jak widać sam zakładasz, że każdy, kto negatywnie opiszę Waszą firmę, ten kłamie. Tomaszu, poziom Twojego pojmowania i traktowania klientów jest tak dramatyczny, że aż mi ciężko uwierzyć. Może od razu ustaw, aby wystawienie negatywnej opinii o Zenboksie było niemożliwe, albo wymagało przesłania skanu dowodu osobistego i kopii faktury VAT od Was? To wystarczy, czy nadal będzie musiał wystawiać opinię w trakcie korzystania z Waszego serwera? póki co nie widzę dyskusji o Waszych firmach tylko konkurencji o naszej Bo my nie kłamiemy. Nie usuwamy negatywnych opinii. Nie boimy się krytyki. Mamy jaja, jak to mówią. To takie proste... Edytowano Grudzień 19, 2014 przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Jak widać sam zakładasz, że każdy, kto negatywnie opiszę Waszą firmę, ten kłamie. Tomaszu, poziom Twojego pojmowania i traktowania klientów jest tak dramatyczny, że aż mi ciężko uwierzyć. Może od razu ustaw, aby wystawienie negatywnej opinii o Zenboksie było niemożliwe, albo wymagało przesłania skanu dowodu osobistego i kopii faktury VAT od Was? To wystarczy, czy nadal będzie musiał wystawiać opinię w trakcie korzystania z Waszego serwera? Bo my nie kłamiemy. Nie usuwamy negatywnych opinii. Nie boimy się krytyki. Mamy jaja, jak to mówią. To takie proste... Nie zakładam, że każdą (znowu problemy z logiką) tylko akurat przy tej tak bo nie ma takiego klienta i nie było ani z taką usługą, ani adresem, ani domeną. Simple as that. Wystarczy, że COKOLWIEK by się zgadzało. Po coś te wymogi rankingu są. No widzę widzę, na swoje to taczkę już potrzebujesz. Zanim zarzucisz nam kłamstwo, oszustwo, pomyśl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Znaczy się jakiego klienta nie ma? Przecież nie podał żadnych szczegółów. Nie podał swojej usługi, strony WWW, danych osobowych. Po czym stwierdziłeś, że to jest wymyślony człowiek z wymyślonym problemem? Poprzednie negatywne opinie o Zenbox też usuwałeś, bo nie podali takich danych? W jakim Ty świecie żyjesz...? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 W takim, w którym mogę wybrać moment końca bezsensownej dyskusji z konkurencyjną firmą. Pisałem to już x razy i nie mam zamiaru udowadniać, że nie jestem wielbłądem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Nie, nie pisałeś, ciągle odpowiadasz wymijająco. Usunąłeś opinię bez żadnych podstaw. Niestety. Takim właśnie poziomem reprezentujesz siebie, to forum i własną firmę. Żal patrzeć, współczuć tym, którzy będą mieli to nieszczęście mieć z Tobą do czynienia. Oby nie biznesowo przynajmniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Oj ktoś sobie tu świadectwo wystawia takimi wycieczkami, ale to chyba nie ja. Brawo. Genialny poziom Twojej argumentacji i dyskusji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Tomasz, Michał w tym poście zadał konkretne pytanie, na które mu nie odpowiedziałeś. Naprawdę nie wygląda to dobrze. To + kilka innych rzeczy sprawia, że coraz rzadziej zaglądamy na forum. Ile już firm przestało się udzielać z takich lub innych przyczyn? Popatrz w przeszłość. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Odpisałem wyżej co jest powiązane z opiniami i takie zasady są od początku, opinie niepełne / nieprawdziwe / nieweryfikowalne mogą być usuwane i wielokrotnie były. Żeście się uczepili zen, gdzie były 2 może 3 przypadki, już nie pamiętam, od początku Opinii, a inne firmy też wielokrotnie z tego korzystały. I to nie jest oszustwo, jak to poniektórzy próbują argumentować tylko rzetelność rankingu, aby pojawiały się tam opinie weryfikowalne. Każda firma ma do tego prawa zgłaszać opinie do wyjaśnienia, zacznijcie też z tego korzystać. Ale co innego to, co innego ciągle wycieczki osobiste Michała w moją stronę, serio nie mam zamiaru dyskutować na takim poziomie. Nie będę na podstawie 1 opinii wysłuchiwać, że oszukujemy po całym internecie chyba i w ogóle to żal ze mną współpracować. C'mon jak w piaskownicy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Każda firma ma do tego prawa zgłaszać opinie do wyjaśnienia, zacznijcie też z tego korzystać. No zgłosiłem, skorzystałem z naszego prawa i jakoś nie ma odzewu ze strony administracji, doczekam się do końca 2014 roku? Nikt nie napisał, że oszukujecie, tylko, że takie zagrywki są nie fair. To ogromna różnica. Traktujcie wszystkie firmy jednakowo, nie róbcie obciachu jak w sejmie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) opinie niepełne / nieprawdziwe / nieweryfikowalne mogą być usuwane i wielokrotnie były. Kłamiesz. Większość Waszych pozytywnych opinii jest napisana przez osoby, które nie podały żadnych weryfikowalnych danych, ale są pozytywne, więc ich nie usuwasz. Dlaczego? Generalnie moje pytanie jest ciągle takie samo i proszę tylko o wyjaśnienie, w jaki sposób uznałeś, że wszystkie dotychczasowe negatywne opinie na Wasz temat są fałszywe (a pozytywne nie są)? Ale co innego to, co innego ciągle wycieczki osobiste Michała w moją stronę, serio nie mam zamiaru dyskutować na takim poziomie. Nie będę na podstawie 1 opinii wysłuchiwać, że oszukujemy po całym internecie chyba i w ogóle to żal ze mną współpracować. C'mon jak w piaskownicy. Bo nie lubię cwaniactwa, a takich rzeczy, jakie Ty robisz i wypisujesz nie widziałem chyba jeszcze nigdy w tej branży. Serio, są pewne granice. I to nie jest tylko moja opinia. Takich jest więcej, od innych osób, na stronach, na których nie możesz usuwać komentarzy. Wystarczyłoby przyznać się do błędu, przeprosić za tę sytuację i spróbować ten błąd naprawić zamiast pogrążać się dalej i brnąć w swoją "rację", z którą nikt oprócz Was się nie zgadza. Edytowano Grudzień 19, 2014 przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 No zgłosiłem, skorzystałem z naszego prawa i jakoś nie ma odzewu ze strony administracji, doczekam się do końca 2014 roku? W sensie tu? Pisz do Bartka na maila jak coś. I to nie jest tylko moja opinia. Takich jest więcej, od innych osób, na stronach, na których nie możesz usuwać komentarzy. Straszne, ale uwierz mi jakoś się z tego otrząsnę. Ja niestety nie mam czasu ani chęci, aby pomawiać Ciebie na innych forach, mam ciekawsze zajęcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Panowie tej opinii nie ma. Macie zrzut to dajcie ustalimy dlaczego poleciała co za problem. Nikt nie jest na tyle głupi aby usuwać "poprawną" opinię biorąc pod uwagę to, że jesteśmy na świeczniku. @mzone - nie ma żadnego raportu o złej opinii Jeśli Tomek usuwał opinie to byłby idiotą, ja pamiętam jedną, którą sam mu podsyłałem, a była z lewego maila i bez domeny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 No i to była właśnie ta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Ja niestety nie mam czasu ani chęci, aby pomawiać Ciebie na innych forach, mam ciekawsze zajęcia. W sensie, że to niby ja Ciebie pomawiam na innych forach? Bez jaj... I kto tu widzi "brzozę"... Nie, to nie ja. Nie udzielam się na żadnych forach. Przykro mi, te inne opinie są też prawdziwe. Panowie tej opinii nie ma. Macie zrzut to dajcie ustalimy dlaczego poleciała co za problem. Bartek, tutaj jest scachowana ta, o której mowa powyżej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 No i to była ta opinia nie od naszego klienta według standardów na WHT, przypomnę: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/316-zenbox-pl/ url: "Podaj Twoją stronę, która znajduje się w ocenianej firmie." email: "Musi to być albo ten podany jako bilingowy danej usługi bądź też być w domenie utrzymywanej na serwerach NS operatora." Oba warunki nie były spełnione. Tak jak powiedziałem, powinna zostać ukryta z takim właśnie komentarzem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 @mzone - nie ma żadnego raportu o złej opinii Nie ma bo gdzie to dać, zaraz zgłoszę poprzez PW. Powinien być formularz jakiś. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2014 A cóż to za wyjątkowo zawistny klient się trafił w MZone? Rzuca negatywne opinie pełne błędów jedna za drugą. Masakra. Z dedykacją dla tego zawistnego klienta taka mała podśpiewka Rym cym cym tratata debil dureń i idiota ,Bum bum bum lalala platfus matoł i pierdoła ,Srututu sratatuta analfabet jełop dupa ,cium cium cium hyc hyc hyc a w rozporku nie ma nic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2014 Oh, ja już nie mam komentarza na to. Ponoć jesteśmy druga firmą, którą tak potraktował. Nie życzę żadnej firmie takiego klienta, to co pisał na helpdesku to jest dosłownie tragedia. Ja odnoszę wrażenie, że takich firm jest więcej. Jak nie przestanie się bawić z nami to pozostanie tylko jedna droga, długa i kosztowna dla niego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2014 @Irek, takiego klienta to ja wam naprawdę współczuję. Wyjątkowo upierdliwy typ - wróciły te dwie opinie. Nazwa domeny sugeruje że jego strona dotyczy gazety (internetowej) dla rodaków mieszkających za granicą (UK?). Czy przypadkiem w przypadku tego klijęta nie sprawdza się powiedzenie że Polak Polakowi za granicą wilkiem/ wbije nóż w plecy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
M_a_T 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2014 Nie chę być obrońcą firmy Zenbox ale mam tam hosting od kilku miesięcy i nie spotkałem się z tym aby przyznawali jakieś dodatkowe bonusy z racji wystawienia pozytywnej opinii na WHT. Ostatnio w panelu pojawiła się jedynie informacja zachęcająca do wystawienia opinii o firmie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2014 powiedzenie że Polak Polakowi za granicą wilkiem/ wbije nóż w plecy? Na szczęście nie wszyscy są tacy jak ta osoba to ginący "gatunek", ale w każdej chyba firmie taki osobnik się przytrafił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2014 widziałem te skrypty i obciążenie, ciekawe kiedy na zenboxie podziękują Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach