Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 To dlaczego nie odpowiedzieliście na nią merytorycznie, tylko ją usunęliście? Kto decyduje o tym, co jest lewe, a co nie jest? To nie jest pierwsza znikająca opinia, o czym wiem ja i wie dużo innych użytkowników WHT. Niestety, nie mam wyrobionego zwyczaju robienia screenshotów opinii, a chyba powinien zacząć go sobie wyrabiać. Prawda jest taka, że robicie co chcecie i co Wam pasuje. To nie jest obiektywne forum, tylko zaplecze marketingowe ZenBoksa i tyle. I Tomku, proszę Cię, nie strasz mnie. Nie schodźmy do poziomu przedszkolaków. Obaj już mamy za dużo na karku aby na takim poziomie dyskusje prowadzić. Nie schodźmy do poziomu przedszkola? Super, tylko spójrz wpierw na siebie i Twoje fikcyjne zarzuty, którymi pozwalasz sobie operować bez wysiłku "dorosłego" człowieka, więc sorry ale dla mnie to jest dziecinne. Zapleczówka? szemrane "cele"? i kto niby daje coś za opinie? A skąd wiecie że dana opinia jest lewa? Macie detektor kłamstw zamontowany w tym module? O mechanizmie weryfikacji opinii pisane było wielokrotne, poszukaj sobie. Domena/mail/ip etc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 na pozytywy i tak się nie patrzy, tylko negatywy i ich opis Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) Nie schodźmy do poziomu przedszkola? Super, tylko spójrz wpierw na siebie i Twoje fikcyjne zarzuty, którymi pozwalasz sobie operować bez wysiłku "dorosłego" człowieka, więc sorry ale dla mnie to jest dziecinne. Zapleczówka? szemrane "cele"? i kto niby daje coś za opinie? O mechanizmie weryfikacji opinii pisane było wielokrotne, poszukaj sobie. Domena/mail/ip etc. Rozumiem więc, że nigdy nie dawaliście żadnego przedłużenia usługi ani rabatu za wystawienie opinii Waszym klientom? Szukałem o tym mechanizmie i trochę ciężko znaleźć mi jakąś konkretną specyfikację. Znalazłem, że jest to sprawdzane po tym, czy domena podana w opinii jest obecnie hostowana w danej firmie. O to chodzi? Serio? To proszę o usunięcie wszystkich naszych negatywnych opinii bo żadna z nich nie przechodzi weryfikacji. Każda z nich jest obecnie utrzymywana na serwerach innych firm. Mało tego, większość pewnie była pisana, kiedy te domeny już nie były u nas. Są więc nieważne. Kiedy zostaną usunięte? Edytowano Grudzień 19, 2014 przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 NIE. Fajnie właśnie jakbyśmy mogli porozmawiać jak dorośli, ja Twojej firmy o nic nie oskarżam, a Ty nie licząc wrzuciłeś z 3 różne. Mamy najmniej opinii z TOP3 (bo właśnie nie spamujemy tak o opinie, żeby uniknąć nawet fikcyjnych zarzutów), ale to jakoś do nas się uczepiłeś. Rozumiem, żeby to był jakiś dzieciak z hostingiem, ale po Tobie takich wycieczek się nie spodziewałem. Pytanie co było w momencie dodania opinii, a nie co jest teraz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Nie uczepiłem się tylko Was, bo jak pisałem, taka sytuacja dotyczy bądź dotyczyła kilku firm. Piszę o Was, bo Wy tutaj się w tej sprawie udzieliliście. Jak też pisałem, część opinii negatywnych u nas była również pisana w momencie, kiedy domeny już u nas nie były. Nie zostały jednak usunięte. Mechanizm weryfikacji więc nie działał dla nas, czy po prostu sami decydujecie, które opinie należy usunąć? Przecież taka weryfikacja jest niepoważna. Normalne, że klienci pisząc negatywną opinię będą czasami podawać fikcyjną domenę lub w momencie, kiedy już się wynieśli do konkurencji. Jeśli na tej podstawie jest to weryfikowane to gratuluję wyobraźni i powodzenia życzę w dalszym naciąganiu faktów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Każde z narzędzi ma x funkcji to czy będziesz korzystał z 90% z nich czy z 50%, zależy od Ciebie. WHT nie jest od tego aby pilnować Twoich opinii, a od tego żeby ewentualnie interweniować przy weryfikacji. Jeśli, jak rozumiem po Twoich słowach o zasadach, nie czyniłeś żadnych kroków w tym kierunku (kontakt z Bartkiem i wyjaśnianie, w momencie dodania negatywnej opinii czyli w okresie kiedy weryfikacja jej byłaby ułatwiona), nie rozumiem, dlaczego masz pretensje do firmy, która to uczyniła. Nikt Ci nie broni robić tego samego. Widzisz? Reaguj. A nie zbieraj screeny na konkurencję i zarzuty, że co najmniej spisek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) Raz mi się zdarzyło napisać do Was prośbę o usunięcie zdublowanej opinii (oryginał został, nie chciałem go usuwać), bo jeden użytkownik zamiast dodać komentarz, zacząć dodawać kolejne negatywne opinie dotyczące tej samej sprawy. W innych przypadkach do głowy mi nawet nie wpadło, aby prosić o usuwanie negatywnych opinii. Wolę przyjąć na klatę każdą krytykę i jak najbardziej obiektywnie na nią odpowiedzieć. Być może takie podejście przychodzi z doświadczeniem, może wynika z własnego, wrodzonego ego i fantazji, nie wiem. Wiem za to, że nikt, nigdzie, w żadnym rankingu zbierającym opinie nie usuwa komentarzy. Tylko Wy to robicie. Mało tego, mając bezpośredni dostęp do tego, możecie je usuwać bez żadnej kontroli, nie zostawiając po nich ani jednego śladu. Przecież można chociażby stosować politykę w stylu allegro i zostawiać komentarze, ale po wyjaśnieniu oznaczać je w inny sposób? Przykro mi, że mimo faktu, że każdy tłumaczy Was co jest nie tak, Wy dalej drążycie temat na swój sposób i nie potraficie zrozumieć problemu (albo nie chcecie?). Usuwacie opinie jak chcecie. Bez kontroli. Na podstawie samodzielnie wymyślonych weryfikacji, na podstawie własnej decyzji i dotyczących Waszej własnej firmy. Poważnie nie widzisz w tym nic, co byłoby nie ok? Edytowano Grudzień 19, 2014 przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Ależ oczywiście, jak lubisz przyjmować "na klatę" opinie fikcyjnie Twoja sprawa, ja wolę się skupić na polemice z prawdziwymi. EOT. Poczytaj jeszcze raz to co napisałem wyżej, ze zrozumieniem, bo nadal idziesz w zaparte ze swoją retoryką. Nikt Ci nie broni, w końcu jesteś dorosłym mężczyzną. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) Jak stwierdziłeś w takim razie, że wszystkie do tej pory wystawione Wam negatywne opinie były fałszywe? Uznałeś, że ta domena nie jest na Waszych serwerach w tej chwili, więc można usunąć opinię? No i nie dasz szansy innym, aby zweryfikowali czy masz rację, bo nie da się już tego nigdzie sprawdzić? Naprawdę myślisz, że jesteście aż tak ważni, że cała konkurencja się zgadała i pisze Wam fałszywe, negatywne opinie? Powiem Ci co ja myślę. Dostaliście negatywne opinie (było przynajmniej kilka, które widziałem), zasłużone. Zamiast jednak zmierzyć się z krytyką, usunęliście je tak, aby nie było po nich żadnego śladu, tłumacząc się jednostronną weryfikacją z Waszej strony. I wszyscy mają to łyknąć na słowo. No cóż... sam sobie odpowiedz jak traktowałbyś sprzedawcę, który zbiera o sobie opinię na własnej stronie i usuwa wszystkie negatywne tłumacząc się, że zostały zmyślone bo... on to wie! PS. Moja "druga połówka" jakiś czas temu skrytykowała na fanpagu dwa studia tatuażu, nie bez powodu. Na obu usunęli jej komentarze i zablokowali dalszą możliwość pisania. Myślałem wtedy, że takie zagrywki na polskim rynku to już przeszłość. Jak bardzo się myliłem... Edytowano Grudzień 19, 2014 przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Acha czyli to wg nas fikcyjne i były zasłużone (jako nasz wierny klient wiesz w końcu najlepiej). Brzozy tam nie widziałeś? Super te obrazowe historie, to też Ci ułatwię pewną analogią. Jak przychodzi do Ciebie "Albert Einstein", to też dodasz opinię i przyjmiesz na klatę? POJMIJ że to nie były opinie niezadowolonych klientów, tylko osób które fizycznie nie miały u nas nigdy żadnej usługi i zostało to zweryfikowane. Wierz w co chcesz, nie będę na ten temat z Tobą dalej dyskutować. EOT Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) Nie, nie widziałem brzozy, ale to chyba Ty ją widzisz, skoro wszystkie negatywne opinie o Was są według Ciebie fałszywe. Rozumiem, że ktoś się podszywa i wymyśla o Was niestworzone historię. I tylko o Was. Straszna to musi być bestia, że tak się uwziął. PS. Już wiem, to na pewno ktoś z "wielkiej trójki" (może prezesi home.pl?!) tak Was oczernia w opiniach bo czuje się zagrożony przez pędzący po nich pociąg w postaci Zenboksa. Edytowano Grudzień 19, 2014 przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Hehe poziom dyskusji sięgnął bruku, gratuluję "doświadczenia". EOT Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) Tomasz Fiedoruk: dlatego, że lubisz przyjmować opinie na klatę wyłączyliście też po napływicie takowych reviews na FB? Nie rób ludziom wody z mózgu.. szukałem i u Was czegoś na zastępstwo dla hekko, ale po poczytaniu tego typu historii to poszukam dalej Edytowano Grudzień 19, 2014 przez MikeJones (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Ten moduł opinii działa jak działa nie ważne czy dobrze czy źle ale działa! Ja osobiście przestałem z niego korzystać od momentu kiedy moje opinie zniknęły mało tego to były pozytywne opinie! więc tym bardziej jest to zastanawiające. Cudowaliście w dziale giełda jak ktoś sprzedawał WPLN czy to BH czy innych firm nie mam pojęcia komu to przeszkadzało tak samo jak i reflinki. A to już wam nie przeszkadza że za pewien okres za free ktoś wystawi pozytywną opinię? No dajcie spokój : http://www.webhostingtalk.pl/topic/38807-firmy-ktore-maja-userow-wht-za-deili-maja-sie-dobrze/?p=328752 W żywe oczy firma pisze że daje gratis za opinię ... nie trzeba być głupkiem że za negatywa nikt nie dostanie dodatkowego okresu... Całość czy opinia jest aktualna i czy ktoś ma serwer w danej firmie czy też nie można zweryfikować w bardzo prosty sposób który też został podany wcześniej: http://www.webhostingtalk.pl/topic/38807-firmy-ktore-maja-userow-wht-za-deili-maja-sie-dobrze/?p=329922 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Tomasz Fiedoruk: dlatego, że lubisz przyjmować opinie na klatę wyłączyliście też po napływicie takowych reviews na FB? Nie rób ludziom wody z mózgu.. szukałem i u Was czegoś na zastępstwo dla hekko, ale po poczytaniu tego typu historii to poszukam dalej Jedno nie ma związku z drugim, pomyśl, idąc tym tokiem rozumowania to tam też moglibyśmy kasować - przyjęliśmy za moduł opinii WHT a nie Fb gdzie te opinie przy zmianie polityki mogą zniknąć za miesiąc czy dwa. Kanały w social mediach służą nam do kontaktu z klientami a nie budowania contentu / modułów. Jak już jesteś przy fejsie to zobacz, że my o każdym problemie informujemy i z każdym klientem rozmawiamy, więc akurat politykę ukrywania problemów trudno nam zarzucić. A też lekko przyjąłeś "argumenty" jakby nie patrzeć firmy konkurencyjnej. Widzę, że niektórym ciężko idzie zrozumienie, że takich opinii złych może nie być. No dajcie spokój : http://www.webhostingtalk.pl/topic/38807-firmy-ktore-maja-userow-wht-za-deili-maja-sie-dobrze/?p=328752 W żywe oczy firma pisze że daje gratis za opinię ... nie trzeba być głupkiem że za negatywa nikt nie dostanie dodatkowego okresu... Nie no tutaj zarzut pojawił się w naszą stronę, stąd pisałem, co inni robią nie wiem, ale jak widać forumowicze wolą się skupić na niewinnych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Widzę, że niektórym ciężko idzie zrozumienie, że takich opinii złych może nie być. No bo jak mają być, skoro wszystkie są usuwane? ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Nie no tutaj zarzut pojawił się w naszą stronę, stąd pisałem, co inni robią nie wiem, ale jak widać forumowicze wolą się skupić na niewinnych. Ja osobiście do was nic nie mam. Przejrzałem przykładowe 30 opinii o waszej firmie porównując adres IP waszych serwerów oraz domen osób wystawiających opinię i wszystko się zgadza. Co do wiarygodności i usuwania wpisów negatywnych się nie wypowiem bo tego nie śledzę ani waszej firmy ani innej. Wszyscy wiemy że WHT i ZENBox.pl to jeden właściciel i naprawdę ogromnym strzałem w kolano było by abyście sami kazali klientom pisać opinię na własnym forum. Wiadomo że pewnej grupie użytkowników nie podoba się już sam fakt tego no ale cóż. Ja osobiście się ciesze że forum jak na razie jest na tyle nie zależne że nie widzę w topie strony obok loga gdzie są partnerzy tam banerów zenboxa a co za tym idzie nie staracie się sami siebie reklamować i oddzielacie forum od firmy hostingowej. Moduł opinii akurat nie ma tu nic do tego bo nawet jeśli wy byście się nie dodali to i tak z biegiem czasu znalazł by się klient który by jakaś opinię napisał. A przecież nie będziecie sami siebie banowali bo to było by bez sensu. Nie jestem powiązany w żaden sposób z wami nie mam żadnej u was usługi kiedyś pisałem do was z pewną sprawą nie odpisaliście mi i na tym się skończyło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 A daj znać kiedy pisałeś / jakie ID, może coś nie doszło? Z negatywnymi opiniami też można coś więcej zrobić. W przypadku gdy trudno i wszystko się zgadza (klient prawdziwy) ale w przypadku jak z Mzone, gdzie wg mnie klient nie ma racji a firma ma, żeby istniała możliwość usunięcia tej opinii jako rankingowej, zostawiając jej wyświetlenie. Np ta. http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/14-mzone-net-eu/zobacz_opinie/23291/ Dodać pieczątkę "ponownie zweryfikowano" WHT etc. El to taka moja luźna propozycja, pod dyskusję, bo kwestia co by decydowało o tym, żeby taką negatywną wygasić. Może głosy moderatorów itd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 O mechanizmie weryfikacji opinii pisane było wielokrotne, poszukaj sobie. Domena/mail/ip etc. Żaden z podanych przez Ciebie mechanizmów nie nadaje się do weryfikacji tego czy opinia była prawdziwa czy nie. Wysłanie kilku razy tej samej opinii czasami spowodowane jest wolnym działaniem forum, lub tym że dany użytkownik nie wie jak system działa. Każde z narzędzi ma x funkcji to czy będziesz korzystał z 90% z nich czy z 50%, zależy od Ciebie. WHT nie jest od tego aby pilnować Twoich opinii, a od tego żeby ewentualnie interweniować przy weryfikacji. Jeśli, jak rozumiem po Twoich słowach o zasadach, nie czyniłeś żadnych kroków w tym kierunku (kontakt z Bartkiem i wyjaśnianie, w momencie dodania negatywnej opinii czyli w okresie kiedy weryfikacja jej byłaby ułatwiona), nie rozumiem, dlaczego masz pretensje do firmy, która to uczyniła. Nikt Ci nie broni robić tego samego. Widzisz? Reaguj. A nie zbieraj screeny na konkurencję i zarzuty, że co najmniej spisek. Dzięki temu postowi potwierdziłeś że grzebiecie w systemie opinii i je usuwacie. Co potwierdza stawianą przez niektórych tutaj tezę o znikających opiniach, tym samym wyszło na jaw że ten system nie jest wiarygodny i godny zaufania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Dzięki temu postowi potwierdziłeś że grzebiecie w systemie opinii i je usuwacie. Co potwierdza stawianą przez niektórych tutaj tezę o znikających opiniach, tym samym wyszło na jaw że ten system nie jest wiarygodny i godny zaufania. Jedyne co mogło tu być teraz potwierdzone, to to, że nie przeczytałeś ze zrozumieniem. KAŻDA firma ma prawo do zgłoszenia opinii i jej dodatkowej weryfikacji, wiele z nich korzysta. I nie mówimy tu o kasowanie jakichkolwiek prawdziwych opinii, kumasz? Nie usuwamy, bo komuś się nie spodoba, tylko w przypadku naruszenia zasad rankingu i prawdziwości opinii. I dlatego ten ranking jest właśnie wiarygodny, że istnieje możliwość oraz system weryfikacji, a nie wszystkie są dodawane jak leci jak katalog seo co najmniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Jedyne co mogło tu być teraz potwierdzone, to to, że nie przeczytałeś ze zrozumieniem. Nie ucz innych czytania ze zrozumieniem jeśli sam masz z tym problem. Ja nie mam żadnego interesu więc nie jestem stronniczy. Ty stoisz a firmą której usuwałeś sam negatywne opinie więc nie jesteś wiarygodny. KAŻDA firma ma prawo do zgłoszenia opinii i jej dodatkowej weryfikacji, wiele z nich korzysta. I nie mówimy tu o kasowanie jakichkolwiek prawdziwych opinii, kumasz? Nie usuwamy, bo komuś się nie spodoba, tylko w przypadku naruszenia zasad rankingu i prawdziwości opinii. I dlatego ten ranking jest właśnie wiarygodny, że istnieje możliwość oraz system weryfikacji, a nie wszystkie są dodawane jak leci jak katalog seo co najmniej. Ranking jest tylko wtedy wiarygodny kiedy nikt w nim nie grzebie, a firmy nie mają prawa zgłaszania czegokolwiek. Jak każda firma może sobie zgłaszać każda negatywną opinię do weryfikacji, to jaki sens ma taki ranking? Odpowiedź: żaden. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Polska mentalność, wszyscy muszą kraść i oszukiwać. Tak nie pogadamy. Nie zakładasz nawet naszej uczciwości w tym zakresie. EOT. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Ranking byłby bardziej wiarygodny, gdyby usunięte opinie nie znikały, tylko np. były zostawiane z wyjaśnieniem i jakoś oznaczone. Wtedy każdy widziałby co się z tą opinią stało i dlaczego została "anulowana". Tak jak pisałem, takie metody są stosowane na każdej cywilizowanej stronie, jak chociażby allegro i wtedy nie ma takich wątpliwości. Usuwanie bez jakiejkolwiek informacji i zostawienia jakiegokolwiek śladu jest absurdalne i nigdy nie będzie wiarygodne. Raczej wygodne dla tych, którzy mogą to robić kiedy zechcą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 To w takim razie, skoro wszystkie firmy mają takie prawo, proszę o weryfikację naszej ostatniej opinii. Na życzenie udostępnie logi obciążeń serwera, no i próbkę haosu który otrzymaliśmy na helpdesku od tego klienta. Przypominam, że klienta wkurzylo rozwiązanie umowy z nim z powodu przeciążenia serwera, z którym się nie zgadzał, nawet wykresy monitoringu go nie przekonały. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Polska mentalność, wszyscy muszą kraść i oszukiwać. Tak nie pogadamy. Ale o czym ty teraz piszesz? Nikt nie pisał że kradniesz czy oszukujesz. Nie zakładasz nawet naszej uczciwości w tym zakresie. EOT. Wasza wiarygodność i uczciwość zakończyła się w momencie uruchomienia Zenboxa. Nie było by żadnego halo gdyby to była firma nie związana z tematem forum jakie prowadzicie. Ale jest inaczej i powinieneś się spodziewać że każda niejasność na tym forum będzie prowadziła do dyskusji z tego względy że jesteście konkurencją, przez co ludzie jeszcze bardziej patrzą wam na ręce i będą się czepiać byle pierdółki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach