Skocz do zawartości

Polecane posty

Nie wszystkim, tylko tobie : )

Teraz jeszcze dorzuciłeś dowodów, że mam rację oceniając poziom twojej wiedzy nt. hostingu.

 

pozdro : )

 

Nie przytakuj ciągle!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mam ostatnio problemy z kei.pl

 

Hosting wykorzystuję głownie do poczty (około 40 kont). Praca na webmailu to koszmar, a IMAP ostatnio też coś szwankuje. Ostatnio przeniesiono mnie na nowy serwer i jakość usług jeszcze bardziej się pogorszyła. Zastanawiam się nad zmianą tylko nie wiem na co? Chyba pójdę do home.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam do kei tylko tyle, że nie do końca uważam za uczciwe naliczanie klientowi opłat za parametry których nie może sprawdzić ani mieć realnego wpływu, np ilość i rozmiar operacji dyskowych serwera mysql, który jak wszyscy którzy mają serwery w kei wiedzą mieszczą się na innych, dedykowanych maszynach.

 

W ten sposób mając opłacony serwer i mieszcząc się w limitach transferu i obciążenia procesora dostałem blokadę konta o której powiadomili mnie zresztą moi klienci, bo po co miałby mnie o tym informować dostawca usług.

 

W zamian za to wysłał mi fakturę na kolejne dodatkowe prawie 600 zł za kwartał tytułem powiększenia konta ponieważ jeden z 4 parametrów został przekroczony, więc muszę zapłacić za powiększenie wszystkich a nie zużywam z nich nawet połowy bo chcąc zostać w kei trzymam zdjęcia na serwerze IQ, downloady na AZ, filmy na YT a dokumenty na domowym serwerze.

 

Dodam jeszcze, że zamawiając konto w kei i zawierając umowę z kei jakieś 5 lat temu nie było mowy o wprowadzeniu dodatkowych parametrów w tym ilości i rozmiar operacji dyskowych serwera mysql. Aneksu do umowy też nie podpisywałem a miła pani z działu handlowego poinformowała mnie dzisiaj że skoro nie zrezygnowałem z ich usług to znaczy że zaakceptowałem nową umowę (kŧórej nie widziałem na oczy)

 

Na szczęście zgodzili się na pokrycie kosztów zwiększonego parametru z nadpłaconego abonamentu wobec mojej decyzji rezygnacji z usług kei.

 

W ten sposób serwer już po 3 godzinach zaczął działać ponownie i będzie działał jeszcze dwa tygodnie, dzięki czemu będę mógł spokojnie się poprzenosić do innego dostawcy.

 

Pozdrawiam

Edytowano przez tnt16 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Astron

Chyba pójdę do home.pl

Sorry za OT, ale moim zdaniem jest znacznie gorzej jak w KEI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Buttle po prostu piszesz niedorzeczne rzeczy. To nie jest tak, że jestem wpatrzony w KEI, bo sam zauważyłem, że coś nie gra, ale ton twojej wypowiedzi nie zasługuje na potraktowanie serio.

 

Piszcie tutaj, czy macie Luny, czy jakiś pakiet dzielony.

Niestety, to wciąż jest masówka i już nie raz pisano o tym, że Luna ma trochę przegięty stosunek marudności supportu KEI do oferty. Inna sprawa, że to wciąż dobra oferta. Pewnie, jak ktoś jest przyzwyczajony do cen allegrowych, to może krzyczeć na forach.

 

Ja też odczuwam lekkie wahania jakości usług, o czym pisałem wyżej.

Inna sprawa, że mam tam 5 wizytówek postawionych, które wykorzystują jakieś pół procenta z 5 procent, ale ogólne wrażenie spadło, po ostatnim upgradzie tak mniej więcej. Czekam jeszcze na rozwój wydarzeń, choć pisałem do supportu - zaproponowali przenosiny na inny serwer, ale raczej jak już, to przeniosę się w ogóle gdzie indziej.

Trzymam to tam dla fajnego webmaila i dlatego, że po prostu od dawna tam jestem.

 

Na pewno jednak przesadą jest marudzenie na KEI, gdy ma się jakieś wielkie serwisy. To nie był i nie będzie usługodawca od hostowania ogromnych serwisów, chyba, że za porządną kasę, np. Lunę 20%, ale przy obecnej konkurencji to raczej nie jest sensowne rozwiązanie.

 

home.pl gorąco wszystkim odradzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jednak przesadą jest marudzenie na KEI, gdy ma się jakieś wielkie serwisy. To nie był i nie będzie usługodawca od hostowania ogromnych serwisów, chyba, że za porządną kasę, np. Lunę 20%, ale przy obecnej konkurencji to raczej nie jest sensowne rozwiązanie.

 

Sensowne to nie jest nawet na lunie 20% - do wielkich serwisów to raczej luna 50% ale za te pieniądze to już bardzo sensownego dedyka można mieć.

 

Z drugiej strony - hostowanie wizytówek na kei też mi się wydaje mało opłacalne.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Celowo porównałem kei i az, hosting vps z share, gdyż gdy az.pl już nie mogło mnie hostować, przeniosłem się do kei wykupując 5 % i okazało się że 5 % to stanowczo za mało, nawet 10% niekiedy było zamało ale olewałem wiadomości o przekroczeniu wykupionych zasobów bo nie zamierzałem topić kasę na 15%. Jaki z tego wniosek?. Rzekłbym nawet ze serwer 5 % w kei to zwykły share hosting z własnym ip. Teraz mam vps bez żadnych % ograniczeń i działa jak żyleta, za rozsądną cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wniosek z tego, że jeśli potrzebujesz naprawdę supportu 24/7/365, innego panelu niż DirectAdmin i ogólnie nie chcesz iść w VPS-a zarządzalnego, to rozważasz KEI Lunę.

 

To, co piszesz jest prawdą, ale wcale nie znaczy, że KEI jest złe. To po prostu trochę inna usługa, inny model biznesowy. Nie wiem też gdzie teraz masz VPS-a, ale jeśli za 100-150zł i porównujesz to do Luny za tyle samo, to jednak nie do końca jest to szczęśliwe porównanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

Ja powiem tak,

 

Gdy krytukuje ktos za bardzo, to zle, ale gdy pochwala to jeszcze gorzej...

 

Kazdy ma swoje zdanie i nie musicie jego komentowac zwlaszcza w taki sposob :-)

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Matmaxalez właśnie nie do końca. Jeśli ktoś się wypowiada na dany temat nie biorąc pod uwagę całego horyzontu, to nie można tego traktować na poważnie. Wchodzi gościu i kwiczy, że Luna to syf. Bez kontekstu i wiedzy, by odpowiednio ocenić sytuację mogą wyjść straszne przekłamania.

 

Przykład: dla Polaków "gwiazdy" z tańca na lodzie i innych bzdur to super hiper piosenkarze, celebryci itd.

Gdy zapytasz choćby Niemca o nasze "gwiazdy" - zaśmieje Ci się w twarz.

 

Wiesz o co mi chodzi? Nie jest to dokładnie taki przykład, jaki mamy tutaj, ale generalnie nie można oceniać z własnej, wąskiej perspektywy takich rzeczy, bo można zrobić komuś krzywdę źle oceniając.

Pewnie, że VPS z DA może być bardziej ekonomicznym rozwiązaniem niż Luna w KEI. Ale hola - nie każdy myśli ekonomicznie. Myślenie "bo ja tak uważam i tak ma być" to niestety niezbyt dobre myślenie, najczęściej błędne myślenie. Tutaj mamy użytkownika o niezbyt dużej wiedzy na temat biznesu, prowadzenia hostingu, kosztach, profesjonaliźmie, obciążeniach i wszystkich zależnościach w tym bajzlu.

 

Ja nawet jako użytkownik KEI od paru lat będę bronił po prostu stylu komentarza ich usług, bo (jeszcze) na to nie zasługują. Nie zasługują na kwiczenie jak przy hostingach z allegro za 10zł rocznie "wszystko unlimited". Jak się mocno pogorszą, będę pierwszy by wieszać na nich psy, ale na razie jeszcze na to za wcześnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak też moim zdaniem nie można stawiać sprawy. Na temat hostingu powinni się wypowiadać nie tylko specjaliści a również użytkownicy mający małe pojęcie. Usługi te są kierowane do wszystkich a nie tylko do specjalistów.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

No pewnie, ale taki użytkownik powinien pisać odnośnie swojego konkretnego przypadku, a nie oceniać uogólniając.

Jeśli nie rozumie ogólnie oferty, konfiguracji, różnic w tych dwóch podejściach do hostingu (VPS - Luna), to jednak nie jest to miarodajne.

Może powiedzieć "mój serwis taki a taki na Lunie 20 procent lipnie działał, na VPSie z DA z tyle i tyle RAMu i takim a takim procesorem działał super", a nie w tonie "ta Luna to szajs, komu to potrzebne w ogóle?".

 

To jest nie w porządku, wręcz ignoranckie podejście do tematu. Już pisałem jakie są różnice w tych usługach i ocenianie ich z punktu czubka swojego własnego nosa to trochę nie ten tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No pewnie, ale taki użytkownik powinien pisać odnośnie swojego konkretnego przypadku, a nie oceniać uogólniając.

Jeśli nie rozumie ogólnie oferty, konfiguracji, różnic w tych dwóch podejściach do hostingu (VPS - Luna), to jednak nie jest to miarodajne.

Może powiedzieć "mój serwis taki a taki na Lunie 20 procent lipnie działał, na VPSie z DA z tyle i tyle RAMu i takim a takim procesorem działał super", a nie w tonie "ta Luna to szajs, komu to potrzebne w ogóle?".

 

To jest nie w porządku, wręcz ignoranckie podejście do tematu. Już pisałem jakie są różnice w tych usługach i ocenianie ich z punktu czubka swojego własnego nosa to trochę nie ten tego.

 

Sorry, ale już nie zamierzam nawet tego komentować, rozmowa z Tobą o tym to chyba jak niekończąca się opowieść, tym bardziej że zaczynasz zaprzeczać sobie :/

 

To jest moja opinia, jest to opinia negatywna w stosunku do kei, nie wiem i mało mnie to obchodzi że może ich oferta trafia w czyjeś wymagania, w moje nie trafia a nawet odwrotnie. Nie twierdzę też że usługi kei są złe, są dobre w działaniu, nie narzekam na przerwy itp. Ale ich oferta cenowa, i brak elastyczności. Być to moja wina że na szybkiego potrzebowałem serwera, i trafiło na kei, ale na zapytanie (przed kupnem) czy w razie potrzeby można zwiększyć pojemność, otrzymałem odpowiedź ze oczywiście tak, ale nikt nie poinformował mnie że trzeba wykupować wyższe opcje usługi, z których się i tak nie skorzysta. O reszcie już pisałem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Buttle racja, nie powinienem był oddać się pragnieniu edukacji ciebie jako użytkownika hostingu.

Kwicz i płacz w niewiedzy, skoro ciebie "to nie obchodzi". Kolejny klient-ignorant.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Kwicz i płacz" - o co Ci k... chodzi?, napisałem swoją opinię, a ty prowokujesz do jakieś kłuni?. Uczyć to ty sobie możesz, wiesz kogo!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

Kłótnia

 

Jak cos :D

Do tego, niech ktorys z was bd madrzejszy i przestanie odpisywac na zdanie drugiego... A ten temat jest o opiniach Kei.pl, i trollowac idzcie gdzie indziej ^^ (jesli laska)

Edytowano przez Matmaxalez (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Matmaxalez właśnie nie do końca. Jeśli ktoś się wypowiada na dany temat nie biorąc pod uwagę całego horyzontu, to nie można tego traktować na poważnie. Wchodzi gościu i kwiczy, że Luna to syf. Bez kontekstu i wiedzy, by odpowiednio ocenić sytuację mogą wyjść straszne przekłamania.

 

To nie chodzi o kontekst ani o wiedzę. To chodzi o sposób traktowania klienta przez ludzi z KEI. Miałem u nich kiedyś hosting i uważam, że ta firma po prostu nie nadaje się do poziomu usług, do którego przyzwyczajają nas coraz lepsze firmy.

 

Druga sprawa to enigmatyczne parametry serwera referencyjnego. Ja sie grzecznie pytam - co to jest serwer referencyjny? Nie ma nigdzie w KEI jego parametrów. Ich panel pokazuje w wielu miejscach różne wartości tych samych rzeczy więc jest ogólnie bałagan.

 

Jakby ktoś się pytał - nie polecam. Home.pl też nie. Te firmy były dobre kilka lat temu. Teraz to tylko inercja dawnej świetności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa to enigmatyczne parametry serwera referencyjnego. Ja sie grzecznie pytam - co to jest serwer referencyjny? Nie ma nigdzie w KEI jego parametrów. Ich panel pokazuje w wielu miejscach różne wartości tych samych rzeczy więc jest ogólnie bałagan.

Gadasz głupoty, a http://www.kei.pl/index.php?stronka=popup/glowne/obciazenieserwera

 

Parametry serwera wzorcowego:
Procesor: Xeon Quad-Core 2,13 GHz 
Pamięć RAM: 4 GB DDR2
Dysk: 4*250 GB (w tym 200 GB na dane) 
Raid: RAID 10 - 3WARE 9650-4LP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Gadasz głupoty,

 

Może i tak, ale nie obrażam innych użytkowników forum.

 

 

Gadasz głupoty, a http://www.kei.pl/in...ciazenieserwera

 

Parametry serwera wzorcowego:
Procesor: Xeon Quad-Core 2,13 GHz 
Pamięć RAM: 4 GB DDR2
Dysk: 4*250 GB (w tym 200 GB na dane) 
Raid: RAID 10 - 3WARE 9650-4LP

 

No cóż... przy moim biurku stoi lepszy komputer i przy klikaniu po internecie CPU jest obciążony około 4%.

 

Jeśli KEI utrzymuje strony na komputerze słabszym od przeciętnego desktopa to wcale się nie dziwię, że ludzie zgłaszają problemy :D. Tak czy owak warto spojrzeć np. na regulamin KEI.

Otóż, w par 8 mamy:

 

§ 8. Prawo ograniczenia oraz wstrzymanie wykonywania Usług hostingowych

 

1. Operator zastrzega sobie prawo do bezterminowego zablokowania możliwości korzystania przez Klienta z wszystkich lub niektórych Usług hostingowych oraz prawo zablokowania możliwości korzystania z określonych baz danych, skryptów, usług poczty elektronicznej oraz http, bez wcześniejszego powiadomienia, w następujących przypadkach:

...

...

c.wystąpienia prawdopodobieństwa spowodowania Awarii przez Klienta.

 

Ponieważ zawsze jest jakieś prawdopodobieństwo więc KEI może robić co chce i zawsze jest na to w regulaminie wytłumaczenie. To tłumaczy ich sposób obsługi klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja czuję się zastrzelony porównaniem do desktopa na biurku...

klikanie po necie a hosting - błagam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie chodzi o kontekst ani o wiedzę. To chodzi o sposób traktowania klienta przez ludzi z KEI. Miałem u nich kiedyś hosting i uważam, że ta firma po prostu nie nadaje się do poziomu usług, do którego przyzwyczajają nas coraz lepsze firmy.

[...]

 

rozumiem stwierdzenie, a gdzie argumenty za tym przemawiające?... z usług kei.pl korzystam od wielu lat, podobnie jest w przypadku innych dostawców usług hostingowych i mogę śmiało stwierdzić, że zarówno BOK techniczny, jak i handlowy powala wszystkie inne firmy: szybkością działania, kompleksowością odpowiedzi, przejrzystością przezywanych informacji, wykraczaniem z pomocą ponad świadczone w umowach obowiązki; przede wszystkim organizacja pracy pomocy technicznej, bardzo rzetelnej, powinna być wzorem dla innych (np. jeżeli któryś z adminów przejmuje zadanie po innym nie ma problemów z jego kontynuowaniem - co w wielu przypadkach kończyło by się rozpoczynaniem całego procesu od nowa ze względu, że ktoś inny przejął obowiązki związane ze zgłoszeniem) - jak dla mnie pod względem obsługi kei.pl może być wzorem dla innych.

 

Druga sprawa to enigmatyczne parametry serwera referencyjnego. Ja sie grzecznie pytam - co to jest serwer referencyjny? Nie ma nigdzie w KEI jego parametrów. Ich panel pokazuje w wielu miejscach różne wartości tych samych rzeczy więc jest ogólnie bałagan.

 

Jakby ktoś się pytał - nie polecam. Home.pl też nie. Te firmy były dobre kilka lat temu. Teraz to tylko inercja dawnej świetności.

 

Tomek podał CI już adres do informacji na temat serwera referencyjnego - poza tym w kei.pl wystarczy zapytać o takie szczegóły, natychmiast udzielają odpowiedzi i dodatkowo odsyłają do wybranego zagadnienia opisanego na ich stronie.

@DataBase - napisałeś, że " panel pokazuje w wielu miejscach różne wartości tych samych rzeczy" - wskaż nam te miejsca, bo to kolejny element przy którym się mylisz i kolejny na którym oparłeś swoją wypowiedź, z której w przyszłości będą chcieli skorzystać użytkownicy forum.

Napisałeś również "...więc jest ogólnie bałagan" - napisz nam co miałeś na myśli, bo patrząc ogólnie to w kei.pl oferują bardzo przejrzysty i funkcjonalny panel do zarządzania usługami.

Edytowano przez wygodad (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

rozumiem stwierdzenie, a gdzie argumenty za tym przemawiające?... z usług kei.pl korzystam od wielu lat, podobnie jest w przypadku innych dostawców usług hostingowych i mogę śmiało stwierdzić, że zarówno BOK techniczny, jak i handlowy powala wszystkie inne firmy: szybkością działania, kompleksowością odpowiedzi, przejrzystością przezywanych informacji, wykraczaniem z pomocą ponad świadczone w umowach obowiązki; przede wszystkim organizacja pracy pomocy technicznej, bardzo rzetelnej, powinna być wzorem dla innych

 

Niestety, tak nie jest..

 

 

Tomek podał CI już adres do informacji na temat serwera referencyjnego - poza tym w kei.pl wystarczy zapytać o takie szczegóły, natychmiast udzielają odpowiedzi i dodatkowo odsyłają do wybranego zagadnienia opisanego na ich stronie.

 

Dlaczego nie ma nic na ten temat w regulaminie? Dlaczego dopiero po uruchomieniu hostingu dowiaduję się od automatu o zagrożeniach, przeciążeniach i innych rzeczach? Admin na pytanie o powód wysyłania takich wiadomości milczy.

 

 

@DataBase - napisałeś, że " panel pokazuje w wielu miejscach różne wartości tych samych rzeczy" - wskaż nam te miejsca, bo to kolejny element przy którym się mylisz i kolejny na którym oparłeś swoją wypowiedź, z której w przyszłości będą chcieli skorzystać użytkownicy forum.

 

Nie nam a Tobie. Temat był omawiany na tym forum. Poszukaj. Problem dotyczy m.in. zliczania transferu. Przy masakrycznej cenie za przekroczony limit transferu takie niedociągnięcia są raczej niedopuszczalne.

 

 

Napisałeś również "...więc jest ogólnie bałagan" - napisz nam co miałeś na myśli, bo patrząc ogólnie to w kei.pl oferują bardzo przejrzysty i funkcjonalny panel do zarządzania usługami.

 

Jest bałagan. Kiedyś miałem opłacony hosting a admin napisał do mnie, żebym zrezygnował z ich usług po zakończeniu okresu testowego.

 

Cytuję oficjalne odpowiedzi KEI z zachowaniem oryginalnej pisowni.

 

 

...

 

Decydując się na zakup usług w Kei.pl ma Pan świadomość że jest to tak

naliczane, oczywiście jeśli sposób naliczania transferu nie odpowiada Panu

nie jest Pan zoobowiązany korzystać z naszych usług. Z tego co widzę posiada

Pan aktualnie serwer w okresie testowym więc sprawa jest uproszczona.

Tak jak napisałem wcześniej - jeśli tylko będziemy mieli techniczne

możliwości określenia dokładnie każdej składowej transferu napewno jest

przedstawiamy, aby nie było żadnych wątpliwości, ale aktualnie niestety nie

jest to możliwe.

 

W razie dalszych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

 

--

Pozdrawiam,

Marcin Pasek

Kei.pl - Niezawodny Partner w Sieci

Biuro Obsługi Klienta, tel. 012 263 62 00 / 012 263 90 50

 

Za chwilę poprawił się o 180 stopni...

 

>Pański poziom odpowiedzi oraz nieznajomość tematu są co najmniej irytujące.

>Hosting jest *opłacony kilka dni temu.* Dołączam potwierdzenie gdyby znów

>miał Pan problem z identyfikacją skąd się biorą jakie dane.

 

Przepraszam za błąd - rzeczywiście hosting został opłacony w sobotę, nie było

to jeszcze w pełni zaksięgowane dlatego niezauważyłem.

 

--

Pozdrawiam,

Marcin Pasek

Kei.pl - Niezawodny Partner w Sieci

Biuro Obsługi Klienta, tel. 012 263 62 00 / 012 263 90 50

 

Swoją drogą ciekawe, co oznacza "w pełni zaksięgowane". Ktoś wpisał tylko część wpłaty? A może tylko jej datę?

 

Tak czy siak, KEI załatwiło sprawę po swojemu czyli odmową wystawienia faktury za opłacony hosting:

 

>Czy stanowisko w sprawie odmowy wystawienia faktury przez Małgorzatę

>Przybyła jest równiez oficjalnym stanowiskiem KEI ?

 

Tak.

Jest to stanowisko oficialne KEI.

 

W razie dalszych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

 

--

Pozdrawiam,

Kamil Marczewski

Kei.pl - Niezawodny Partner w Sieci

Biuro Obsługi Klienta, tel. 012 263 62 00 / 012 263 90 50

 

O tym, czym jest odmowa wystawienia faktury za opłaconą usługę poszukaj sobie w Googlach.

 

W ten sposób się rozwiązuje problemy w KEI i dlatego twierdzę, że u nich jest bałagan.

Edytowano przez DataBase (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Astron

W pełni zaksięgowane to wg mnie może oznaczać, że jest i na koncie i w systemie, a jeśli tylko na koncie to obsługa tego od razu widocznie nie widzi. To jest duża firma, więc pewnie kontami się zajmuje kto inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W tym temacie link dopytywałem się co jest lepsze pod moje potrzeby. Wyklarowały się OVH i właśnie kei.pl. W tej chwili jestem zupełnie rozdarty. Jest między nimi jakaś różnica w jakości świadczonych usług? Może o jednym z nich można powiedzieć, że jest wyraźnie lepsze od drugiego (zwłaszcza chodzi mi o dostępność wirtualnych serwerów)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie link dopytywałem się co jest lepsze pod moje potrzeby. Wyklarowały się OVH i właśnie kei.pl. W tej chwili jestem zupełnie rozdarty. Jest między nimi jakaś różnica w jakości świadczonych usług? Może o jednym z nich można powiedzieć, że jest wyraźnie lepsze od drugiego (zwłaszcza chodzi mi o dostępność wirtualnych serwerów)?

Kei to pro jakość, OVH to tanie pecety, bierz kei :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×