bybunny 540 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2014 Piszę to pytanie z czystej ciekawości. Bo sytuacji jest wiele, które powodują braki w odpowiedzi. Mianowicie rejestruje się klient podając nazwę firmy i nip. Często a właściwie w 95% adres email nie odpowiada domenie użytej w usłudze, To jest naturalne by w przypadkach awarii mieć kontakt. Przy płatnościach kartą nasz system wymienia dane z pomocą API. Co około 4 godziny dostarcza nam raport wszystkich transakcji. Przez kilka lat nie miałem przypadków oszustwa czy próby wykorzystania nieprawdziwych danych lecz w ostatnim okresie sześciu miesięcy nasiliło się to znacząco. Oczywiście z reguły staramy się kontaktować z takimi klientami bo błędy się zdarzają ale co w przypadku kiedy płaci firma i otrzymujemy komunikat o braku środków na koncie? Nie podejrzewam że to oszustwo lub próba utworzenia konta na czyjeś dane bo według naszej bramy płatności karta była prawidłowa ale skoro to firma i opłata za usługę to groszowe sprawy dalej dziwnie to wygląda gdy dostajemy komunikat o braku środków. Nie wiem co o tym po prostu myśleć, przyzwyczaić się? Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi na zadane pytania przez 24 godziny. Możemy zgłosić tę kartę jako kradziona ale zupełnie obecny rynek klientów zaczyna po prostu przerażać bo nie dotyczy to kwot dużych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach