adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Witam tak jak w temacie mam mały problem z zaplata za fakturę której nie otrzymałem poniższego emaila otrzymałem dość dawno dziś mamy 02.11.2014 a ja nadal nie otrzymałem żadnej faktury, nie pobrali żadnych pieniędzy z konta Co w tym przypadku mam zrobić? Dodam że telefonu automatycznie mnie rozłącza a na odpowiedz emaila zapewne poczekam kilka dni Uprzejmie informuję, iż domena zawarta w temacie tej wiadomości, rozliczona jest obecnie do dnia 03.11.2014 roku. Na 14 dni przed tą datą wystawiona zostanie automatycznie faktura pro-forma celem przedłużenia ważności domeny na okres kolejnych 12 miesięcy. Jako, iż w systemie podał Pan kartę kredytową, płatność ta zostanie automatycznie pobrana z podanej karty kredytowej. Płatność ta wynosić będzie 98,28 PLN. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 (edytowany) Pozostaje tobie niestety kontakt przez infolinię co w przypadku tej firmy jest bardzo problematyczne bo kilkukrotnie walczyliśmy w imieniu klientów. Odnawianie usług jest nagminnym problemem podobnie jak otrzymywanie faktur na usługi których już nie chcesz , a o pobieraniu należności za nie nie wspomnę. Powodzenia Edytowano Listopad 2, 2014 przez SiXwishlist (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
likufanele 77 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Ale w czym problem...? Chcesz przedłużać, czy nie chcesz...? 03.11.2014 jest dopiero jutro, więc pewnie jutro ci ją przedłużą automatycznie, jak będziesz miał środki na karcie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Ale w czym problem...? Chcesz przedłużać, czy nie chcesz...? 03.11.2014 jest dopiero jutro, więc pewnie jutro ci ją przedłużą automatycznie, jak będziesz miał środki na karcie. Na 14 dni przed tą datą wystawiona zostanie automatycznie faktura pro-forma celem przedłużenia ważności domeny na okres kolejnych 12 miesięcy. 14 dni przed datą powyżej chyba że ja inaczej to rozumuję Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
likufanele 77 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 (edytowany) Ok... Czyli jedyny problem to taki, że nie dostałeś faktury pro-forma? Sprawdź w panelu czy nie dają gdzieś faktur do pobrania. Może 1&1 wychodzi z założenia, że skoro płatność automatyczna, to po ci faktura pro-forma. Wg. mnie należy się tylko cieszyć, bo w az.pl by cię zbombardowali tymi proformami... Edytowano Listopad 2, 2014 przez likufanele (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Nigdzie nie mam faktury obawiam się że za kilka dni przyjdzie do zapłaty x5 razy więcej... jeżeli byli by szanującą się firmą to nie robili by takiego problemu napisałem już do pl i uk 1and1 ciekawe czy to coś da... bo szczerze mówiąc dla mnie jest to śmiech na sali co najdziwniejsze ... w domenach nie mam mojej domeny, w fakturach jest pusto, w linku do zapłaty również jest pusto.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Nigdzie nie mam faktury obawiam się że za kilka dni przyjdzie do zapłaty x5 razy więcej... jeżeli byli by szanującą się firmą to nie robili by takiego problemu napisałem już do pl i uk 1and1 ciekawe czy to coś da... bo szczerze mówiąc dla mnie jest to śmiech na sali co najdziwniejsze ... w domenach nie mam mojej domeny, w fakturach jest pusto, w linku do zapłaty również jest pusto.. Odnośnie faktury z kwotą x 5 to bym się nie obawiał ale raczej odwiecznym problemem jest znikanie usług przed i po opłaceniu. Nigdy tego nie rozumiałem. Nie wiem jak to tam po prostu jest ale czas jaki poświęcisz sprawia że odechciewa się wszystkiego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Skorzystałem z ofert 3 lata domeny za free lecz rok później przeniosłem ją do innej firmy zapłaciłem w nowej firmie za przedłużenie i teraz chce opłacić w 1and1 4. W przypadku przeniesienia domeny internetowej objętej niniejszą ofertą do innego usługodawcy w okresie 3 lat obowiązywania umowy, Usługobiorca zobowiązany będzie uiścić 1&1 opłatę za odnowienie domeny internetowej zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem, znajdującym się na stronie internetowej www.1and1.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Skorzystałem z ofert 3 lata domeny za free lecz rok później przeniosłem ją do innej firmy zapłaciłem w nowej firmie za przedłużenie i teraz chce opłacić w 1and1 Czyli ta domena jest już fizycznie przeniesiona? Jeżeli tak to powinieneś się cieszyć że wyrwałeś chwasta! Nie wiem do kogo przeniosłeś ale napisz do nich by utwierdzili ciebie że z cała pewnością ta domena internetowa jest zarządzana już przez nich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Fizycznie jest już przeniesiona od roku czasu? na 100% firma u której mam domenę jest fizycznie u nich a dokładniej w mintshost jednak to co 1and1 dał w regulaminie zobowiązany jestem do zapłaty 100 zł z powodu przeniesienia domeny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Jesteś pewien, że przeniosłeś domenę, a nie tylko usługi hostingowe? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Miałem tylko domenę nic innego resztę rzeczy miałem w mintshost Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Fizycznie jest już przeniesiona od roku czasu? na 100% firma u której mam domenę jest fizycznie u nich a dokładniej w mintshost jednak to co 1and1 dał w regulaminie zobowiązany jestem do zapłaty 100 zł z powodu przeniesienia domeny To 1and1 ma obowiązek wystawienia tobie faktury ,którą ewentualnie ty zapłacisz. Skoro domeny nie ma w panelu to znaczy że nie ma usługi do której mogą wystawić fakturę. Jeżeli mintshost obsługuje twoja domenę to sprawdzając "whois" powinno wyświetlić rejestratora. Patrząc na bałagan w 1and1 wcale mnie to nie dziwi że że przypomną sobie lub nie że coś tam kiedyś u nich było. Na pewno nie zapłacisz zdublowanej kwoty i tego jestem pewien. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 I whois domeny pokazuje nowego registrara? Jeśli tak, to nie ma problemu. Upomną się. Im powinno zależeć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Tak to wygląda, czyli jak mówicie nie mam się o co martwić? Pzd Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
likufanele 77 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Nie wiem jaką masz kartę, ale jeśli masz taką możliwość to zdejmij wszystkie środki z karty, tak żeby płatność została odrzucona. Zobaczysz jak szybko się z tobą skontaktują... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Powiem tak chce mieć to z głowy, nie chce dostawać od nich emaili czy też telefonów raczej nie mogą zabrać więcej niż napisali niech zabierają te pieniądze i każdy będzie happy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Tak to wygląda, czyli jak mówicie nie mam się o co martwić? Pzd Nie masz się czym martwić! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2014 Dziękuje proszę o nie zamykanie tematu jutro jak odpiszą to zdam relacje ^^ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2014 (edytowany) 1and1 to mistrzostwo świata ;v czyli chyba zapomnieli o tych 100 zł XD jak myślicie mam do nich zadzwonić i się dowiedzieć jak to będzie wyglądać czy dać sobie spokój jak nic nie wysłali?? Szanowny Panie,dziękujemy za wiadomość.Uprzejmie informujemy, że domena xxxx jest zarejestrowana u innego operatora.Więcej informacji na temat domeny xxxxx znajdzie Pan na stronie dns.pl pod zakładką WHOIS.W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym przez całą dobę pod numerem telefonu 22 397 4316.Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia. Tutaj co ja napisałem Witam serdecznie>> Numer klienta:xxxx> Numer umowy: xxxx>> Przychodzę z takim problemem otóż pisałem jak będzie wyglądać sprawa opłaty> domeny i otrzymałem taką odpowiedz>> Uprzejmie informuję, iż domena zawarta w temacie tej wiadomości, rozliczona> jest obecnie do dnia 03.11.2014 roku. Na 14 dni przed tą datą wystawiona> zostanie automatycznie faktura pro-forma celem przedłużenia ważności domeny> na okres kolejnych 12 miesięcy.>> Jako, iż w systemie podał Pan kartę kredytową, płatność ta zostanie> automatycznie pobrana z podanej karty kredytowej.>> Płatność ta wynosić będzie 98,28 PLN.>> Jednakże dziś mamy 02.11.2014 a ja nadal nie otrzymałem żadnej faktury ani> nie została pobrana żadna kwota z karty>> od rana staram się dodzwonić ale niestety nie ma zasięgu?>> Pozdrawiam Edytowano Listopad 3, 2014 przez adifpll (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2014 1and1 to mistrzostwo świata ;v czyli chyba zapomnieli o tych 100 zł XD jak myślicie mam do nich zadzwonić i się dowiedzieć jak to będzie wyglądać czy dać sobie spokój jak nic nie wysłali?? Tutaj co ja napisałem No to by było na tyle w temacie. Teraz jedynie możesz pluć sobie w brodę że nie brałeś więcej domen Cieszę się że sprawa się wyjaśniła. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2014 Bardzo fajnie :> a już myślałem że będzie gorzej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach