Santo 0 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2014 Ma ktoś doświadczenie we wdrażaniu takiego rozwiązania? Głównie chodzi mi, żeby najbardziej popularne tematy rozwiązać w postaci nagrania, czyli zwroty, płatność, termin realizacji etc. Niestety, masę czasu tracę w ciągu dnia na udzielanie tych samych informacji klientom. Troszkę się wdrożyłem i chciałbym wdrożyć w firmie coś takiego TideTelco Infolinia http://www.tidetelco.pl/produkty/polaczenia-przychodzace/infolinia chciałbym się poradzić osób, które również prowadzą sklepy jak to rozwiązać najskuteczniej i czy w ich przypadku takie rozwiązanie przyniosło spodziewane efekty? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geekboy68k 20 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2014 Najprostszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem jest FAQ na stronie. Zanim klient otrzyma numer telefonu, winien jest sprawdzić w w. w., czy odpowiedź na pytanie już nie padła. Co jak co, ale nie ma bardziej irytującej rzeczy od "przeklikiwania się" przez telebota... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Santo 0 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2014 No dobrze, ale z drugiej strony jak w firmie są dwie osoby, które mają pełne ręce roboty, a trzeba odebrać 20-30 telefonów, z których większość trwa w okolicach 5-10 minut to jest dość duży problem. Szukam rozwiązania, tym bardziej, że problemy głównie dotyczą rzeczy błahych a FAQ jest, tyle, że ludzie zamiast szukać tego, wolą zadzwonić i się zapytać. Często dzwonią i się upewniają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geekboy68k 20 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2014 Ja bym to rozwiązał w ten sposób: zakładka kontakt przekierowuje na podstronę z szukajką Zadaj swoje pytanie..., po wpisaniu jakiśtam słów kluczowych pojawiają się proponowane wyniki i coś w rodzaju Nie widzisz odpowiedzi na zadane pytanie? Zadzwoń... Serio, jeżeli chcesz budować reputację poprzez udostępnienie infolinii, to puszczenie na niej automatu spowoduje raczej odwrotny efekt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Santo 0 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2014 Tu reputacja nie ma nic do rzeczy. W sumie pomyślimy. Dzięki za opinie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Październik 20, 2014 Nie widzisz odpowiedzi na zadane pytanie? Zadzwoń... Większość bez patrzenia nie będzie widziała, będą z miejsca dzwonić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mixic 0 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2014 Szczerze? Mnie by wkurzał taki automat, który uważa, że zna odpowiedzi na moje pytania dzwonię do firmy, więc chcę porozmawiać z człowiekiem. Poza tym wydawałoby mi się to podejrzane, że jakieś automaty ze mną gadają... a w dzisiejszych czasach e-sklep musi być wiarygodny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Październik 24, 2014 Zatrudnijcie dodatkową osobę na pół etatu...i wyznaczcie specjalne godziny na kontakt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach