Skocz do zawartości
igordyw

Mintshost.pl Wykupiony dedyk i obiecanki.

Polecane posty

Witam, kupiłem sobie w niedzielę (05.10.2014) serwer dedykowany "standard" z dodatkowymi 48gb ramu. Gdy zapytałem się w poniedziałek kiedy serwer będzie aktywny dostałem następującą odpowiedź "Najmocniej przepraszamy - serwer będzie aktywny w piątek.", w piątek zapytałem się czy serwer będzie dzisiaj aktywny otrzymałem odpowiedź, że tak. W sobotę rano zobaczyłem że serwera nadal nie posiadam, napisałem kolejny ticket. 543d0fd4022e4.png

Poprosiłem więc o anulowanie tego zamówienia i kupiłbym 2 serwery po 32gb ramu, ponieważ dowiedziałem się, że cała oferta działa maksymalnie z 32gb ramu. Pan z supportu odpisał mi że nie ma problemu i że w poniedziałek 2 wstawią. Zapytałem się jeszcze czy mam coś anulować w panelu, ale odpowiedzi nie uzyskałem do dziś. Na serwer czekam 9dni, a na razie dostałem tylko niespełnione obietnice co do terminu.

Edytowano przez igordyw (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moją rolą jest to wiedzieć? Mam możliwość dokupienia to dokupuje. Mogli mi to też napisać od razu a nie kręcili, że w piątek będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie moją rolą jest jakiekolwiek bronienie MH/BH ;) Ale jeśli kupuje się serwer DEDYKOWANY, to wypada mieć przynajmniej podstawowe pojęcie o kupowanej platformie.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narazie jedyny cud na jaki oczekuje, to koniec deszczu, bo zaraz Orynżady będą cisnąć, że maszt jeszcze nie stoi..

 

Co do pctowych procków, to jest całkiem fajna i7 obsługująca do 64gb ramu. Tyle, że sam proc ponad 4k kosztuje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głupio zrobiłem, że kupiłem i nie wiedziałem o tym, ale mogli mi to napisać od razu w niedzielę czy w poniedziałek a nie wciskać mi kit że na pewno w piątek będzie, a teraz nie odpisywać na tickety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głupio zrobiłem, że kupiłem i nie wiedziałem o tym, ale mogli mi to napisać od razu w niedzielę czy w poniedziałek a nie wciskać mi kit że na pewno w piątek będzie, a teraz nie odpisywać na tickety.

 

I po forach trzeba od razu latać? No ja ludzi nie zrozumiem. Masz telefon podany - smartfon w łapę i dzwoń. Czy mam za Ciebie zadzwonić? Podaj mi na PW dane, to zapytam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie moją rolą jest jakiekolwiek bronienie MH/BH ;) Ale jeśli kupuje się serwer DEDYKOWANY, to wypada mieć przynajmniej podstawowe pojęcie o kupowanej platformie.

 

Klient TYLKO powinien wiedzieć ale support MUSI, dużo da sie wykilkac w panelach i wszystkiego nie da się przewidzieć dlatego firma dziękuje przeprasza i anuluje zamówienie przy okazji robiąc sobie zgłoszenie do mantisa żeby mieć mnij roboty w przyszłości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie wiedziałeś, że i5 nie obsługuje więcej ramu?

 

Ja tylko uściśle, że obsługuje, tylko że obecnie nie ma modułów 16GB non-ecc (podobno jedna firma już produkuje, ale nie widziałem nigdzie dostępnych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można więc napisać, że "praktycznie" obsługuje 32 GB, w teorii mógłby obsłużyć więcej (np. 64GB) jeśli pojawią się odpowienie moduły pamięci. Ograniczenie wynika z tego, że obecnie w sprzedaży największa pojemność pojedynczego modułu to 8 GB.

Sytuacja jest tutaj podobna jak ze starszą generacją procesorów np. i7, które "obsługiwały" 24GB, a po pojawieniu się modułów 8GB bez problemu sobie radzą z 48GB. Tylko o to mi chodziło :)

 

Oczywiście firma powinna sprawdzić i jeśli już do takiego zamówienia doszło, niezwłocznie anulować i poinformować klienta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×