Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Bo zablokowali całe konto - ja to tak rozumiem. A poza tym, Hekko pisze, że OP zmieniał dane trzykrotnie. Swoją drogą, dlaczego tak uważasz? Wiesz zmiana danych typu adres zamieszkania nie jest chyba niczym złym tym bardziej że kiedy płaciłem z konta żony chciałem aby się pokrywało . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Bo zablokowali całe konto - ja to tak rozumiem. Nie znam stanu faktycznego, czy to było odnowienie czy przedłużenie i przejście na nowy pakiet ale stare usługi mimo wszystko powinny dalej działać, o ile nie były przedłużane teraz. Powinni mu odmówić uruchomienia nowych i napisać od razu że przy odnowieniu starych będą prosić jeszcze raz o skan dla potwierdzenia i że jak nie otrzymają to od mu nie przedłużą. Blokada na całe konto i wszystkie usługi to chyba nie do końca jest ok. A poza tym, Hekko pisze, że OP zmieniał dane trzykrotnie. Widzę że temat jest gorący wiec poczekam aż się sprawa przejaśni co i jak z tymi danymi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Widzę że temat jest gorący wiec poczekam aż się sprawa przejaśni co i jak z tymi danymi. Wiesz, ja się tak naprawdę opieram na skrawkach informacji, a jak znam życie to prawda sobie żyje, gdzieś tam po środku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Nie znam stanu faktycznego, czy to było odnowienie czy przedłużenie i przejście na nowy pakiet ale stare usługi mimo wszystko powinny dalej działać, o ile nie były przedłużane teraz. Powinni mu odmówić uruchomienia nowych i napisać od razu że przy odnowieniu starych będą prosić jeszcze raz o skan dla potwierdzenia i że jak nie otrzymają to od mu nie przedłużą. Blokada na całe konto i wszystkie usługi to chyba nie do końca jest ok. Widzę że temat jest gorący wiec poczekam aż się sprawa przejaśni co i jak z tymi danymi. Stare usługi czyli był to certyfikat ssl ważny do marca 2015 więc nic nie przedłużałem a dokupowałem tylko nową usługę . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Natomiast straszenie radcą prawnym za negatywną opinię IMHO świadczy o Hekko bardzo źle.Swoją drogą, dlaczego tak uważasz? Po pierwsze, to wygląda na próbę zastraszenia. Po drugie, taka praktyka byłaby ogólnie szkodliwa. Wiadomo, że klientowi nie będzie się zazwyczaj chciało użerać i skasuje opinię, czyli w przyszłości nie przeczytasz ostrzeżenia i nie dowiesz się, że może będziesz musiał znienacka przedstawić dokumenty rok po zawarciu umowy. Po trzecie i najważniejsze, fakty się zgadzają, tak? Hekko zażądało dokumentów, klientowi się to nie podobało. Hekko miało do tego prawo, ale usługodawcy zastrzegają sobie mnóstwo praw, jak na przykład wypowiedzenie umowy w ogóle bez powodu, z których generalnie nie powinni korzystać i jest to powód do niskiej oceny. Jedyną sporną kwestią jest subiektywna ocena jakości obsługi. Jedna gwiazdka? Cztery? Ta ocena nie leży i nie powinna leżeć w gestii usługodawcy. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Stare usługi czyli był to certyfikat ssl ważny do marca 2015 więc nic nie przedłużałem a dokupowałem tylko nową usługę . Masz ten certyfikat gdzieś przypisany do usług i przestał działać? Czy tylko zablokowali Ci dostęp do ich konta? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Regulamin czytałem i akceptowałem , żaden regulamin nie stoi nad prawem a ja mam prawo do odmowy wysłania skanów obcej osobie , Opinia zawiera najprawdziwszą prawdę nad całą sytuacją która zaistniała więc nie rozumiem w czym miałbym polec ? A firma ma prawo odmówić ci w takim wypadku udostępnienia usług. Proste. Zrobiłeś z błahostki nie wiadomo co i się żalisz. Zauważ że jak byś wysłał ten skan, który nie trafi nigdzie indziej tylko do wglądu firmy to by nie było problemów i zawracania gitary. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 @UPKamikadze ale straszenie sądem to chyba lekka przesada nie uważasz? Bardzo negatywnie to wygląda moim zdaniem. Nie wysłał skanu firma zablokowała usługi z tym to się zgadzam. Lecz tak jak ktoś wyżej napisał usługi wykupione do określonego czasu nie powinny być zablokowane i przy ew. przedłużeniu (tydzień dwa tygodnie przed wygaśnięciem) poprosić o skan dowodu lub innego dokumentu tożsamości. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Prizmo 2 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 (edytowany) To ja jako klient Hekko,korzystajacy od x czasu z ich usług,mam strach w oczach dać im negatywna opinie,bo trafi sprawa do radcy prawnego To co mam zachwalać od niebiosa ich usługi,a jak nie daj boże dam negatywna,to groża mi sądy? Wolność słowa, zdania,niebawem zniknie. Wszedzie beda firmy szukały kasy. Nie mówie że tutjeszego autora tematu opinia była subiektywna,była pisana jako cheć zemsty i "pojazdu" na Hekko za blokade konta. Ale też nie przesadzajmy,bo niebawem nie podamy żadnych negatywów,bo każdy sie bedzie bał,że xx Firma wynajmie stado baranów którzy z nas kase ściagna,bo nam sie usługa nie podobała. Tak to osobiście odczułem. Miałem ocene Hekko wystawić,ale zostawie ten stan rzeczy taki jakim jest. Edytowano Wrzesień 26, 2014 przez Prizmo (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 Po pierwsze, to wygląda na próbę zastraszenia. Po drugie, taka praktyka byłaby ogólnie szkodliwa. Wiadomo, że klientowi nie będzie się zazwyczaj chciało użerać i skasuje opinię, czyli w przyszłości nie przeczytasz ostrzeżenia i nie dowiesz się, że może będziesz musiał znienacka przedstawić dokumenty rok po zawarciu umowy. Po trzecie i najważniejsze, fakty się zgadzają, tak? Hekko zażądało dokumentów, klientowi się to nie podobało. Hekko miało do tego prawo, ale usługodawcy zastrzegają sobie mnóstwo praw, jak na przykład wypowiedzenie umowy w ogóle bez powodu, z których generalnie nie powinni korzystać i jest to powód do niskiej oceny. Jedyną sporną kwestią jest subiektywna ocena jakości obsługi. Jedna gwiazdka? Cztery? Ta ocena nie leży i nie powinna leżeć w gestii usługodawcy. Dając jedną gwiazdkę odniosłem się także do całokształtu a także przerw w usługach które miały miejsce wcześniej choć tego nie udokumentuje a szkoda , Jeśli Hekko wymaga skanów dowodu niech wprowadzą to przy rejestracji , moim zdaniem kto będzie chciał im to wysłać niech sobie wysyła . W Późniejszej korespondencji oczywiście że wygląda to na straszenie teksty typu "Ma Pan czas do jutra" "Dużo będzie Pana kosztować ta opiniia w sądzie zapewniam" nie są normalne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 (edytowany) Kilka faktów:HostVPS, nie posiadałeś usługi hostingowej, która ulegała jakiejkolwiek awarii czy przerwie w dostępie (posiadamy całą dokumetację), zatem na jakiej podstawie chcesz oceniać awaryjność?Przekręcasz fakty i nasze wypowiedzi.Ani razu nikt z nas nie wymienił słowa "dowód", nie wiem dlaczego tak się tego uczepiłeś.Autor wątku tak przekręca fakty i nasze wypowiedzi, aby świadczyły na jego korzyść. Zresztą sam w jednym z emaili do nas napisał, że przedstawi sprawę subiektywnie. Nawet powyższe cytaty nie powinny być nimi, ponieważ nie w taki sposób zostały napisane, co już ma dość znaczną różnicę w ich znaczeniu dla sprawy.Nikt go nie straszy. Został poinformowany i ostrzeżony o dalszym postępowaniu, gdyż z całości jego wypowiedzi wynikało, że nie jest w ogóle świadomy konsekwencji, które może ponieść.Za to HostVPS, jeśli można tak to nazwać, nas zastraszył albo może postawił warunki, w swoich mailach. Zresztą nawet nie poczekał na odpowiedź, czy to jest w porządku? Do innych użytkowników udzielającyh się: Ciekaw jak wy byście postąpili, gdyby ktoś oczerniał Was/Waszą firmę i próbował ograniczyć środki, którymi zarabiacie na chleb? Zapewniam Was, że w taki sam/podobny sposób. Mówiąc zatem o wolności słowa jest to trochę hipokryzja. Z jednej strony chcecie wolności słowa, z drugiej strony nie chcecie, żeby ktoś was krytykował, w szczególności bezpodstawnie. Bo dobra krytyka jest zawsze mile widziana.Posiadamy negatywne opinie i się ich nie wstydzimy, jeśli faktycznie mają odzwierciedlenie w rzeczywistości, a nie jak tu, bo klientowi się nie podobają panujące zasady. Jeśli się nie podobają, mógł ich nie akceptować. A może ma coś do ukrycia? edit: z tego co widzę, to prowadzisz/prowadziłeś jakiś hosting (vps?), to zdecydowanie powinieneś wiedzieć o tym. Edytowano Wrzesień 26, 2014 przez Hekko.pl (zobacz historię edycji) 4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 A ja rozumiem hekko i przyznaję im całkowicie rację. Skan dokumentu potwierdzającego tożsamość to już w dzisiejszych czasach norma. Sam tą praktykę stosuję na swoich serwisach w związku z naborem np moderatorów. Wymagania kandydat przypuszczalnie spełnia ale proszę go o skan dokumentu w celu potwierdzenia jego danych oraz zabezpieczenia się w przypadku jak by któremuś kolba odbiła i chciało by mu się niszczyć dany serwis. Jakoś do tej pory nikt nie odmówił mi takiego skanu a ja nie miałem jeszcze żadnego przypadku aby któremuś z moderatorów nagle coś odbiło. Straszenie sądem już nie przesadzajcie firma dba o swój interes i wiadomo że takie coś psuje reputacje firmy i odstrasza potencjalnego kupca od zakupu. Bardzo dobrze że hekko go ostrzegło bo oczernianie firmy bez podstaw to jak najbardziej złe działanie. W hekko jestem już od chyba 3 lat jak nie więcej i nie mogę powiedzieć że coś jest nie tak wręcz przeciwnie działają ponad regulaminowo wsparcie techniczne odpowiada nawet w niedzielę co przecież mają wolne i nikt nie ma obowiązku mi odpisać Wiadomo ile ludzi tyle opinii i każdy może mieć inne odczucia co do działania ale jeśli wszystko jest okej to po co brudzić? Czasy się zmieniły że każdy mógł napisać co chciał w internetach i można mu było gówno zrobić firmy teraz walczą o każdego klienta o pozycję i renomę więc czarny PR dla firmy nie będzie na rękę i ma rację że walczy o swoje. @HostVPS Ja rozumiem że możesz się przeprowadzać mieszkać co 2 miesiące w innej miejscowości ale czy to jest powód aby stale zmieniać dane? Też nie siedzę na tyłku cały czas kilka miesięcy byłem w Koszalinie ostatnio też Sochaczew ale nie zmieniałem danych bo po co skoro mój stały adres jest cały czas taki sam i nie mam potrzeby danej firmie każdej mojej zmiany adresu meldować. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pakozaur 13 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 (edytowany) Jaki problem widzisz w dogagainu się z firmą? każdy supporter stara się podchodzić do wszystkiego tak, aby wszyscy byli zadowoleni. Jeśli mają taki regulamin, i go zaakceptowałeś to powinieneś to uszanować. Też nie siedzę na tyłku cały czas kilka miesięcy byłem w Koszalinie ostatnio też Sochaczew ale nie zmieniałem danych bo po co skoro mój stały adres jest cały czas taki sam i nie mam potrzeby danej firmie każdej mojej zmiany adresu meldować. @offtopic - witamy w Sochaczewie Edytowano Wrzesień 26, 2014 przez pakozaur (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 @offtopic - witamy w Sochaczewie Ostatnio dosc czesto jestem mozliwe ze na stale wiec dobre piwo nie uniknione. @eot Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 Z jednej strony firma Hekko dba o swoje interesy z drugiej zaś strony użytkownik mógł być inaczej potraktowany (Oczywiście liczę się z usunięciem postu - z góry przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać ) Jakby dogadać się nie było można...http://youtu.be/JpA05Rjn1Xg?t=25s Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 @UP Kamikadze ale straszenie sądem to chyba lekka przesada nie uważasz? Bardzo negatywnie to wygląda moim zdaniem. Nie wysłał skanu firma zablokowała usługi z tym to się zgadzam. Lecz tak jak ktoś wyżej napisał usługi wykupione do określonego czasu nie powinny być zablokowane i przy ew. przedłużeniu (tydzień dwa tygodnie przed wygaśnięciem) poprosić o skan dowodu lub innego dokumentu tożsamości. Z jednej strony firma Hekko dba o swoje interesy z drugiej zaś strony użytkownik mógł być inaczej potraktowany (Oczywiście liczę się z usunięciem postu - z góry przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać ) Jakby dogadać się nie było można... http://youtu.be/JpA05Rjn1Xg?t=25s Jeżeli jedna ze stron nie chce się dogadać (w tym wypadku klient) co potwierdziła wypowiedź hekko to jaki sens ma wyjście naprzeciw klientowi? Jeżeli raz odpuszczą powiedzmy ten skan dowodu osobistego czy jakaś inna pierdoła to zaraz inni będą "strajkować" dlaczego oni muszą wysłać skan dowodu. Najlepiej od razu cały regulamin sobie włóżmy między bajki albo do kosza i będzie spokój. Ja także byłem straszony sądem za jedną wypowiedź na temat firmy X, ale nadal korzystam z ich usług. Opinia może i była przesadzona, ale po późniejszej edycji i sprostowaniu wszystko wróciło do normy (i wcale nie została zmieniona na pozytywną, lecz usunięte pewnie zdania). bjN - firma nie groziła sądem za to że nie wysłał skanu dowodu, ale za opinie, które możliwie nie były zgodne z prawdą. Mają do tego prawo. Równie dobrze ja mogę coś nazmyślać na Twój temat i zostawisz to? Zaakceptujesz jakieś bajki o Tobie? Wątpię... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 Widząc już sam nagłówek tematu, wiedziałem że sięgnięcie po miskę z orzeszkami (cebulowe + serowe) będzie dobrym posunięciem. I się nie pomyliłem Jeżeli autor tematu nie miałby nic do ukrycia to nie robiłby babskiej histerii z prośby firmy o potwierdzenie tożsamości. Dowód nie jest jedynym dokumentem który ową tożsamość może potwierdzić, może to być paszport, rachunek za media itd. Wbrew pozorom nie jest to jakieś widzi mi się firmy tylko poważne podejście do tematu bezpieczeństwa danych klientów. Mówiąc językiem kanałowym jest to dbanie przez daną firmę o dupę swoją i klienta. Świat jest pełen załganych kanalii i nie jedna firma miała problemy z powodu podszywania się obcej osoby pod klienta. Potem wiadomo, zamawianie usług, nieopłacanie, kłopoty i dla firmy bo jest stratna i opinie lecą w dół, problemy dla klienta bo musi płacić za coś czego nie zamawiał, w najlepszym wypadku odkręcanie całej sprawy co kosztuje czas i nerwy. Byłem klientem wielu firm, pierwszy hosting wykupiłem zdaje się w roku 2005 czy 2006. Duże korpo w stylu nazwa czy też te średnie. Zawsze podawałem prawdziwe dane, nie mam nic do ukrycia, nie wykorzystuje konta czy też serwera do niecnych celów. Jeżeli firma poprosiłaby o potwierdzenie mojej tożsamości to uczyniłbym to bez jakiegokolwiek marudzenia i latania po forach. Widocznie są powody i firma nie dla swojego kaprysu o to prosi ale także w trosce o moje bezpieczeństwo. Z tym straszeniem sądem to wyolbrzymiacie nieco sprawę. Jeśli klient łazi i rzuca mięchem po necie to trzeba go postawić do poziomu i uświadomić go że bezpodstawne szkalujące opinie mogą znaleźć swój finał w sądzie. Czym innym jest konstruktywna krytyka, czym innym jest bezpodstawne wylewanie pomyj. Padło trochę słów o wolności wypowiedzi, wolności po wypowiedzi, wolności opinii etc. Osobiście wyznaję zasadę wolnej amerykanki czyli róbta co chceta a.k.a jurek owsiak 120% ALE tylko do pewnego momentu. Moja sławetna wolność kończy się tam gdzie zaczyna się szkoda dla drugiej osoby. Robię co mi się podoba do momentu gdy komuś to nie zacznie przeszkadzać, chociaż tutaj owe przeszkadzanie jest raczej subiektywne, trzeba się kierować zdrowym rozsądkiem. Na koniec dodam że nie jestem klientem firmy Hekko.pl, niemniej obserwuję ich od dłuższego czasu i nawiązując do pierwszego zdania w temacie, po samym nagłówku można było się domyśleć że jakiś niezadowolony klient tupie nóżką i sieje zamęt. Tak, każdemu może zdarzyć się gorszy dzień, w każdej firmie może zdarzyć się oszust który będzie chciał wyłudzić dane tożsamości do niecnych celów. Hekko.pl kładzie nacisk na jakość swoich usług także w dziedzinie obsługi klienta i zapewnieniu mu bezpieczeństwa. Oby tak dalej i żeby mieli jak najmniej użerania się z takimi klientami jak autor tego tematu. Dziękuję, życzę dalszych sukcesów (firmie Hekko.pl) i pozdrawiam 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geekboy68k 20 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 (edytowany) W moich oczach Hekko więcej straciło przez wydźwięk tej ujawnionej korespondencji (co nie było naruszeniem wizerunku w myśl ustawy), niżeli na tej pojedynczej, negatywnej opinii na WHT. Drogie Hekko, kiepsko to rozegraliście. Nie będę analizował słuszności wezwania autora wątku do złożenia stosownych wyjaśnień/dokumentów, jednakowoż w obliczu braku reakcji z jego strony wystarczyło podziękowanie za dotychczasową współpracę, zwrot kosztów za niewykorzystany okres abonamentowy i ewentualny łagodny kontrkomentarz na to, co nabazgrał na Was na WHT, zamiast suchego przytaczania regulaminu. Wtedy to Wy bylibyście na wygranej pozycji, bo obecnie mam obraz firmy, która arogancko i z łaską traktuje klienta. Oczywiście analizuję sytuację z punktu widzenia niedoszłego, nowego klienta, gdyż sam nie miałem z Wami do czynienia - większość z nich nie próbuje zweryfikować słuszności opinii: jest negatyw, jest zadyma na jakimś forum i kolejny niezadowolony gotowy, chociaż nigdy z usług danego przedsiębiorcy nie korzystał. Co jak co, jednakowoż kariery w PR-rze nie zrobicie. Dochodzenie sprawiedliwości na wokandzie nigdy nie było dobrym rozwiązaniem niezależnie od tego, czy rzeczywiście powód ma rację. Nie w przypadku firm - stosują się nawet najwięksi Edytowano Wrzesień 26, 2014 przez geekboy68k (zobacz historię edycji) 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 geekboy68k, masz prawo do takiej opinii patrząc z punktu widzenia tego, co napisał HostVPS. Weź też przeanalizuj to, co napisałem wcześniej. Dokładnie opisałeś czym taki negatyw się kończy, nie rozumiem dlaczego mielibyśmy to pozostawić tak jak jest? Jak już pisałem wcześniej ja i parę innych osób, gdyby to Wy bylibyście na tym miejscu, postąpilibyście tak samo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 Nikt go nie straszy. Został poinformowany i ostrzeżony o dalszym postępowaniu, gdyż z całości jego wypowiedzi wynikało, że nie jest w ogóle świadomy konsekwencji, które może ponieść. No i co radca prawny powiedział? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 spindrift, nie rozumiem Twojego pytania. Zdecydowanie zgodził się z nami wbrew temu, co niektórzy myślą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 geekboy68k ma po części rację, Hekko samo sobie zrobiło czarny PR, a przecież można było to załatwić polubownie na spokojnie. Trochę ta sytuacja pokazuje że chyba źle się dzieje w państwie duńskim skoro za tak błahe opinie firma wkracza na drogę prawną. Dokładnie opisałeś czym taki negatyw się kończy, nie rozumiem dlaczego mielibyśmy to pozostawić tak jak jest? Jak już pisałem wcześniej ja i parę innych osób, gdyby to Wy bylibyście na tym miejscu, postąpilibyście tak samo. Aż boję się pomyśleć co robicie z klientami którzy łamią bardziej regulamin. CBŚ na nich nasyłacie? Rozumiem że chcecie bronić swojej opinii ale w tej kwestii chyba trochę przesadzacie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 Widząc już sam nagłówek tematu, wiedziałem że sięgnięcie po miskę z orzeszkami (cebulowe + serowe) będzie dobrym posunięciem. I się nie pomyliłem Jeżeli autor tematu nie miałby nic do ukrycia to nie robiłby babskiej histerii z prośby firmy o potwierdzenie tożsamości. Dowód nie jest jedynym dokumentem który ową tożsamość może potwierdzić, może to być paszport, rachunek za media itd. Wbrew pozorom nie jest to jakieś widzi mi się firmy tylko poważne podejście do tematu bezpieczeństwa danych klientów. Mówiąc językiem kanałowym jest to dbanie przez daną firmę o dupę swoją i klienta. Świat jest pełen załganych kanalii i nie jedna firma miała problemy z powodu podszywania się obcej osoby pod klienta. Potem wiadomo, zamawianie usług, nieopłacanie, kłopoty i dla firmy bo jest stratna i opinie lecą w dół, problemy dla klienta bo musi płacić za coś czego nie zamawiał, w najlepszym wypadku odkręcanie całej sprawy co kosztuje czas i nerwy. Byłem klientem wielu firm, pierwszy hosting wykupiłem zdaje się w roku 2005 czy 2006. Duże korpo w stylu nazwa czy też te średnie. Zawsze podawałem prawdziwe dane, nie mam nic do ukrycia, nie wykorzystuje konta czy też serwera do niecnych celów. Jeżeli firma poprosiłaby o potwierdzenie mojej tożsamości to uczyniłbym to bez jakiegokolwiek marudzenia i latania po forach. Widocznie są powody i firma nie dla swojego kaprysu o to prosi ale także w trosce o moje bezpieczeństwo. Z tym straszeniem sądem to wyolbrzymiacie nieco sprawę. Jeśli klient łazi i rzuca mięchem po necie to trzeba go postawić do poziomu i uświadomić go że bezpodstawne szkalujące opinie mogą znaleźć swój finał w sądzie. Czym innym jest konstruktywna krytyka, czym innym jest bezpodstawne wylewanie pomyj. Padło trochę słów o wolności wypowiedzi, wolności po wypowiedzi, wolności opinii etc. Osobiście wyznaję zasadę wolnej amerykanki czyli róbta co chceta a.k.a jurek owsiak 120% ALE tylko do pewnego momentu. Moja sławetna wolność kończy się tam gdzie zaczyna się szkoda dla drugiej osoby. Robię co mi się podoba do momentu gdy komuś to nie zacznie przeszkadzać, chociaż tutaj owe przeszkadzanie jest raczej subiektywne, trzeba się kierować zdrowym rozsądkiem. Na koniec dodam że nie jestem klientem firmy Hekko.pl, niemniej obserwuję ich od dłuższego czasu i nawiązując do pierwszego zdania w temacie, po samym nagłówku można było się domyśleć że jakiś niezadowolony klient tupie nóżką i sieje zamęt. Tak, każdemu może zdarzyć się gorszy dzień, w każdej firmie może zdarzyć się oszust który będzie chciał wyłudzić dane tożsamości do niecnych celów. Hekko.pl kładzie nacisk na jakość swoich usług także w dziedzinie obsługi klienta i zapewnieniu mu bezpieczeństwa. Oby tak dalej i żeby mieli jak najmniej użerania się z takimi klientami jak autor tego tematu. Dziękuję, życzę dalszych sukcesów (firmie Hekko.pl) i pozdrawiam Nie mam nic do ukrycia ale dbam o swoje dane nie tylko na przykładach w telewizji na których ktoś nabrał chwilówek i znikł . Nie wiem do kogo trafi mój dowód dlatego też wysyłanie dowodu do zakupu serweru za 30 zł jest absurdem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 (edytowany) Aż boję się pomyśleć co robicie z klientami którzy łamią bardziej regulamin. CBŚ na nich nasyłacie? Rozumiem że chcecie bronić swojej opinii ale w tej kwestii chyba trochę przesadzacie. Czy w ogóle zrozumiałeś sens tego wątku? Nas nie interesuje w tym wypadku to, że klient łamie regulamin a fakt, że wystawia na tej podstawie fałszywą opinię. Nie chce się pogodzić z regulaminem i wysyłać czegokolwiek, ok. Tylko po co ta opinia. Tak po prostu nie mógłby skorzystać z nowych usług więcej. Nie mam nic do ukrycia ale dbam o swoje dane nie tylko na przykładach w telewizji na których ktoś nabrał chwilówek i znikł . Nie wiem do kogo trafi mój dowód dlatego też wysyłanie dowodu do zakupu serweru za 30 zł jest absurdem Nie wiesz z kim zawierasz umowę? No proszę Cię.. Przestań pisać takie bzdury to raz a dwa, że ani razu nikt nie napisał o dowodzie. To ty dokleiłeś sobie tą teorię aby uwiarygodnić swoją wersję. Edytowano Wrzesień 26, 2014 przez Hekko.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2014 geekboy68k, masz prawo do takiej opinii patrząc z punktu widzenia tego, co napisał HostVPS. Weź też przeanalizuj to, co napisałem wcześniej. Dokładnie opisałeś czym taki negatyw się kończy, nie rozumiem dlaczego mielibyśmy to pozostawić tak jak jest? Jak już pisałem wcześniej ja i parę innych osób, gdyby to Wy bylibyście na tym miejscu, postąpilibyście tak samo. Nadal upierasz się przy swoim , jeśli sypiemy paragrafami może zacznijmy od tego że w myśl przystało próbę ograniczania wolności słowa . Mam prawo do wyrażania własnego zdania i nikt mi tego nie zabroni Czy w ogóle zrozumiałeś sens tego wątku? Nas nie interesuje w tym wypadku to, że klient łamie regulamin a fakt, że wystawia na tej podstawie fałszywą opinię. Nie chce się pogodzić z regulaminem i wysyłać czegokolwiek, ok. Tylko po co ta opinia. Tak po prostu nie mógłby skorzystać z nowych usług więcej. Żadnej fałszywej opinii nie wystawiłem i nie mam zamiaru się z niej wycofać a wręcz przeciwnie będę stał za nią murem , Nie wiem co nie zrozumiałeś w opinii napisałem całkowitą prawdę jaka dzieje się w waszej firmie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach