Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Witam , postanowiłem opisać w tym temacie całą sytuację która zaszła między mną a Hekko , to jak ta firma traktuje klientów jest w mojej opinii tragiczne . Korzystam z ich usług około roku wcześniej nie było problemów aż do dnia dzisiejszego kiedy postanowiłem wykupić nowy pakiet hostingowy , po złożeniu zamówienia przyszła odmowa i email od właściciela w którym chciał uzyskać ode mnie skany mojego dowodu . Nie mam nic do ukrycia ale wysyłanie skanów do firmy hostingowej jest dla mnie absurdem co najmniej dlatego też odmówiłem i dostałem mail zwrotny że moje dotychczasowe usługi zostały anulowane a konto zablokowane Następnie wystawiłem opinię o całym zajściu która oczywiście była negatywna. Po wystawieniu opinii dostałem emaila od właśnie Hekko w którym jestem straszony sądem jeśli opinii nie usunę , po dalszej korespondencji hekko dalej straszy mnie sądem i na dodatek doszło odszkodowanie od straconych klientów . Całe zajście jest dla mnie co najmniej śmieszne i świadczy tylko i wyłącznie o tej właśnie firmie a także o właścicielu który straszy sądem za wolność słowa . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lyca 5 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Skany dowodu są normą, gdyż eliminuje to liczbę fraudów. Skoro nie masz nic na sumieniu, wyślij. I tak będą te dane poufne.PS w OVH też wysyłać trzeba , na slaskdatacenter też wysyłałem także hm, chyba prawo tak nakazuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Skany dowodu są normą, gdyż eliminuje to liczbę fraudów. Skoro nie masz nic na sumieniu, wyślij. I tak będą te dane poufne. PS w OVH też wysyłać trzeba , na slaskdatacenter też wysyłałem także hm, chyba prawo tak nakazuje. Wcześniej płaciłem przelewem szybkim czyli transferuj o ile się nie mylę więc gdzie miałby być fraud ? , prośba o dane nie była uzasadniona ponad to a właściciel twierdzi że "na rzut oka są one fałszywe" więc jeśli to ma być uzasadnienie to dość marne . OVH jest dużą firmą która ma pewne normy a po wypowiedzi właściciela hekko cytuję "Z klientów takich jak Pan niestety więcej problemów, niż pożytku-pieniędzy." nie wysłał bym mu nawet skanu paragonu z KFC 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PCziomal 16 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 (edytowany) Też ostatnio musiałem wysyłać do Minsthosta - zastanawiam się dlaczego oni nie mogą np spojrzeć na dane przypisane do konta bankowego - raczej banku nie oszukasz PS. Z tego co jakiś czas temu gdzieś wyczytałem - taki skan najlepiej wysłać w odcieniach szarości [czy jak to się tam nazywa] i ze zmniejszoną rozdzielczością, ja jeszcze twarz "zapikselowałem". Rozumiem, że większość firm trzyma się prawa itd, ale jednak nie każdy serwer kupuje się "u gigantów", a chyba nikt nie chce mieć później do spłacenia chwilówek Edytowano Wrzesień 25, 2014 przez PCziomal (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Też ostatnio musiałem wysyłać do Minsthosta - zastanawiam się dlaczego oni nie mogą np spojrzeć na dane przypisane do konta bankowego - raczej banku nie oszukasz Mi już nawet nie chodzi o te dane ponieważ nie mam obowiązku nic wysyłać i normalnie to napisałem ale straszenie klienta sądem bo napisał opinię na temat działania firmy jest po prostu śmieszne według mnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 A gdzie ta opinia, za którą Hekko sądem straszy? Daj linka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 A gdzie ta opinia, za którą Hekko sądem straszy? Daj linka. http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/13-hekko-pl/ Jest ona pierwsza też w tabeli z boku forum Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 I za to grożą... Czym? Pozwem? Haha. Możesz wkleić? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 (edytowany) Nie mam nic do ukrycia ale wysyłanie skanów do firmy hostingowej jest dla mnie absurdem Niektóre usługi, jak np zakup niektórych domen wymagają tego (i to nie jest wymysł żadnej firmy hostingowej, po prostu siła wyższa), nie ma w tym nic dziwnego. My również wiele razy prosiliśmy klientów w podobnych przypadkach o przesłanie skanów i nikt nie robił z tym żadnego problemu. Zastanów się, czy Twoja "opinia" ma tu jakikolwiek sens. Skoro firma hostingowa prosi Ciebie o przesłanie skanu, to na pewno ma w tym jakiś konkretny cel, nikt nie zbiera takich danych tylko dla samej kolekcji. Edytowano Wrzesień 25, 2014 przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 (edytowany) I za to grożą... Czym? Pozwem? Haha. Możesz wkleić? Bardzo proszę : http://zapodaj.net/a97d4e0f482ce.jpg.html Odpisałem oczywiście że jest to śmieszne i istnieje wolność słowa ale ktoś postanowił sam sobie prawo wymyślać Niektóre usługi, jak np zakup niektórych domen wymagają tego (i to nie jest wymysł żadnej firmy hostingowej, po prostu siła wyższa), nie ma w tym nic dziwnego. My również wiele razy prosiliśmy klientów w podobnych przypadkach o przesłanie skanów i nikt nie robił z tym żadnego problemu. Zastanów się, czy Twoja "opinia" ma tu jakikolwiek sens. Skoro firma hostingowa prosi Ciebie o przesłanie skanu, to na pewno ma w tym jakiś konkretny cel, nikt nie zbiera takich danych tylko dla samej kolekcji. Nie wykupowałem domeny lecz serwer za 20 / 30 zł , jeśli mam ryzykować za taką kwotę wysłanie skanów dowodu to z góry dziękuję , nie chodzi mi o same skany w sobie lecz o zachowanie hekko w stosunku do klienta w końcu oni żyją ze mnie nie ja z nich Edytowano Wrzesień 25, 2014 przez HostVPS (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 (edytowany) Bardzo proszę : http://zapodaj.net/a97d4e0f482ce.jpg.html Odpisałem oczywiście że jest to śmieszne i istnieje wolność słowa ale ktoś postanowił sam sobie prawo wymyślać No i polegniesz jak im się będzie chciało bawić. Twoja "opinia" to jest kpina - regulamin czytałeś? Bo ona pokazuje tylko, że albo nie (a to Twój problem), albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem (też Twój problem). Edytowano Wrzesień 25, 2014 przez pedro84 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 (edytowany) Bardzo proszę : http://zapodaj.net/a97d4e0f482ce.jpg.html Instant classic. Edytowano Wrzesień 25, 2014 przez spindritf (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 No i polegniesz. Twoja "opinia" to jest kpina - regulamin czytałeś? Regulamin czytałem i akceptowałem , żaden regulamin nie stoi nad prawem a ja mam prawo do odmowy wysłania skanów obcej osobie , Opinia zawiera najprawdziwszą prawdę nad całą sytuacją która zaistniała więc nie rozumiem w czym miałbym polec ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Regulamin czytałem i akceptowałem , żaden regulamin nie stoi nad prawem a ja mam prawo do odmowy wysłania skanów obcej osobie , Opinia zawiera najprawdziwszą prawdę nad całą sytuacją która zaistniała więc nie rozumiem w czym miałbym polec ? 1. Jeśli nie akceptujesz jakiegoś punktu w regulaminie, równoznaczne jest to z wypowiedzeniem umowy. 2. Gdzie masz sprzeczność ich regulaminu z prawem? 3. Ta opinia jest pozbawiona sensu - czy Ty naprawdę masz aż takie problemy z logicznym myśleniem? Oceniasz niezawodność na zero, bo Ci bloknęli konto z powodu Twojego braku akceptacji punktu w regulaminie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Odnośnie polityki wielu firm , które wymagają potwierdzenia tożsamości jest to naturalna ochrona interesu. Tu akurat się nie dziwię stanowiska lecz patrząc na sytuację z boku było to przedłużenie obecnego połączone ze zmianą pakietu na wyższy. Może zastanawiać fakt czemu ktoś wcześniej nie zadał sobie trudu i poprosił o zweryfikowanie. Tego nie wiem ale myślę że wylewanie łez nic nie da bo regulaminy są po to by je czytać. Wspomniana firma ma bardzo dobrą opinię ale jak to mówią i najlepszym potrafi się powinąć noga. Osobiście nie weryfikujemy danych konta ale system płatności robi to za nas porównując je automatycznie z danymi jakie zostały użyte przy płatności daną kartą. Brama płatności jest tak ustawiona że nie przyjmuje danych które są inne jak te powiązane z karta płatności zarejestrowaną w banku. Odchodzi nam masa roboty i masa dziwnych użytkowników którzy maja nazwisko "Nowak" albo mieszkają na obrzeżach Chin. Nie znam polityki firm polskich mimo że zdarza mi się czasami coś gdzieś tam kupić czy wydzierżawić. jak na razie nikt mnie nie poprosił o taki skan. Wychodzę z założenia że firma ma prawo do takich czynności i tu niestety racja jest po ich stronie. Sprawa użytych słów przez "właściciela" firmy jest raczej wyrażeniem emocji , które są ważone między środkami pozyskanymi od ciebie jako użytkownika usługi a ewentualną stratą , która może się pojawić przez twoje zachowanie. Nie pozostaje nic jak tylko się przyglądać i patrzeć kiedy twój negatywny wpis nagle zniknie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 1. Jeśli nie akceptujesz jakiegoś punktu w regulaminie, równoznaczne jest to z wypowiedzeniem umowy. 2. Gdzie masz sprzeczność ich regulaminu z prawem? 3. Ta opinia jest pozbawiona sensu - czy Ty naprawdę masz aż takie problemy z logicznym myśleniem? Oceniasz niezawodność na zero, bo Ci bloknęli konto z powodu Twojego braku akceptacji punktu w regulaminie? To że zablokowali mi konto i cofneli usługi rozumiem i nie mam nic do tego ale zachowanie typu straszenie sądem czy też " Z klientów takich jak Pan niestety więcej problemów, niż pożytku-pieniędzy" nie świadczy o nich dobrze ( no chyba że masz inne zdanie ) , To jak ich oceniłem pozostawiam dla siebie ponieważ opiniia nie była aż tak mocno związana z sytuacją ale także z wcześniejszymi małymi problemami technicznymi . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Że firma może chcieć potwierdzić dane klienta jest zrozumiałe. Że agresywna polityka bezpieczeństwa firmy może się nie podobać klientowi chyba też? Natomiast straszenie radcą prawnym za negatywną opinię IMHO świadczy o Hekko bardzo źle. 5 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Odnośnie polityki wielu firm , które wymagają potwierdzenia tożsamości jest to naturalna ochrona interesu. Tu akurat się nie dziwię stanowiska lecz patrząc na sytuację z boku było to przedłużenie obecnego połączone ze zmianą pakietu na wyższy. Może zastanawiać fakt czemu ktoś wcześniej nie zadał sobie trudu i poprosił o zweryfikowanie. Tego nie wiem ale myślę że wylewanie łez nic nie da bo regulaminy są po to by je czytać. Wspomniana firma ma bardzo dobrą opinię ale jak to mówią i najlepszym potrafi się powinąć noga. Osobiście nie weryfikujemy danych konta ale system płatności robi to za nas porównując je automatycznie z danymi jakie zostały użyte przy płatności daną kartą. Brama płatności jest tak ustawiona że nie przyjmuje danych które są inne jak te powiązane z karta płatności zarejestrowaną w banku. Odchodzi nam masa roboty i masa dziwnych użytkowników którzy maja nazwisko "Nowak" albo mieszkają na obrzeżach Chin. Nie znam polityki firm polskich mimo że zdarza mi się czasami coś gdzieś tam kupić czy wydzierżawić. jak na razie nikt mnie nie poprosił o taki skan. Wychodzę z założenia że firma ma prawo do takich czynności i tu niestety racja jest po ich stronie. Sprawa użytych słów przez "właściciela" firmy jest raczej wyrażeniem emocji , które są ważone między środkami pozyskanymi od ciebie jako użytkownika usługi a ewentualną stratą , która może się pojawić przez twoje zachowanie. Nie pozostaje nic jak tylko się przyglądać i patrzeć kiedy twój negatywny wpis nagle zniknie... Sam obstawiam że zaraz wpis wraz z tematem zniknie , Tak jak mówie nie mam nic do ukrycia lecz jeśli wykupując serwer za 30 zł mam robić zdjęcia , obrabiać , i wysyłać do firmy hostingowej na dodatek no to z góry mówię dziękuję . Jeśli straszeniem sądem i powyższym zachowaniem właściciel hekko wyraża emocje to tylko mogę pogratulować . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Jak piszesz, jesteś klientem od około roku. Przez ten czas już 2 razy zdążyłeś zmienić dane osobowe na inne, co daje 3 komplety danych, które nie są prawdziwe. Regulamin ogólny świadczenia usług firmy HEKKONET § 3. p 3. Zawarcie Umowy może być poprzedzone weryfikacją wskazanych w Zamówieniu danych Klienta w przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, iż są one nieprawdziwe. Hekkonet może w szczególności zwrócić się do Klienta o przedstawienie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów świadczących o prawdziwości złożonych danych. Oczywiście nie musi to być dowód osobisty, nikt tego nie napisał. Może to być dowolny inny dokument a nawet rachunek za prąd czy inne media. Nie potrzebujemy też Twojego zdjęcia, numeru dokumentu i innych danych, których nie podałeś nam. Zaakceptowałeś regulamin. A teraz przy zamówieniu nowej usługi, gdy chcemy te dane zweryfikowac (bo akurat w tym momencie najbardziej podpadają), obrażasz się i na tej podstawie wystawiasz pseudo-opinię, bo Ci się nie podoba traktowanie? Bądź poważny. Począwszy od momentu, w którym zawierasz umowę podając swoje dane osobowe. Podałeś fałszywe dane? Umowa jest nieważna. Nie akceptujesz regulaminu? Umowa również jest nieważna. Opinia godzi w dobre imię firmy, nie odzwierciedla stanu faktycznego, "dzięki" niej możemy stracić klientów obecnych lub przyszłych, toteż możemy wystąpić na drogę prawną i odszkodowawczą, zatem nie widzimy nic dziwnego w poinformowaniu klienta o możliwych konsekwencjach (szczególnie w wypadku, gdy z korespondencji wynika, że nie ma o nich wiedzy). PCziomal, owszem z rachunku bankowego można bardzo często wyciągnąć odpowiednie dane, ale jeśli transakcja jest za pomocą szybkich płatności, to niestety nie. Dane rachunku, z którego dokonana jest płatność widzi tylko firma obsługująca płatności. My, jako odbiorca widzimy tylko dane, które poda płacący, czyli jakiekolwiek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Że firma może chcieć potwierdzić dane klienta jest zrozumiałe. Że agresywna polityka bezpieczeństwa firmy może się nie podobać klientowi chyba też? Natomiast straszenie radcą prawnym za negatywną opinię IMHO świadczy o Hekko bardzo źle. Na pewno daje do zastanowienia czy 246 pozytywnych opinii jest prawdziwe . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 To że zablokowali mi konto i cofneli usługi rozumiem i nie mam nic do tego ale zachowanie typu straszenie sądem czy też " Z klientów takich jak Pan niestety więcej problemów, niż pożytku-pieniędzy" nie świadczy o nich dobrze ( no chyba że masz inne zdanie ) , To jak ich oceniłem pozostawiam dla siebie ponieważ opiniia nie była aż tak mocno związana z sytuacją ale także z wcześniejszymi małymi problemami technicznymi . Ale Twoja opinia mówi o czymś innym. A nie o zachowaniu, tylko o rzeczonej blokadzie konta. A dodatkowo, oceniłeś samą jakość na 1 - a chciałeś coś kupić? Wszystko jest wg. Ciebie ok? Można powziąć podejrzenie, że w stu procentach wiarygodna nie jest. Ich zachowanie, to ich sprawa, ja tylko sobie z boku oceniam fakty Aż jestem ciekawy jak się sytuacja rozwinie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Jak piszesz, jesteś klientem od około roku. Przez ten czas już 2 razy zdążyłeś zmienić dane osobowe na inne, co daje 3 komplety danych, które nie są prawdziwe. Regulamin ogólny świadczenia usług firmy HEKKONET § 3. p 3. Zawarcie Umowy może być poprzedzone weryfikacją wskazanych w Zamówieniu danych Klienta w przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, iż są one nieprawdziwe. Hekkonet może w szczególności zwrócić się do Klienta o przedstawienie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów świadczących o prawdziwości złożonych danych. Oczywiście nie musi to być dowód osobisty, nikt tego nie napisał. Może to być dowolny inny dokument a nawet rachunek za prąd czy inne media. Nie potrzebujemy też Twojego zdjęcia, numeru dokumentu i innych danych, których nie podałeś nam. Zaakceptowałeś regulamin. A teraz przy zamówieniu nowej usługi, gdy chcemy te dane zweryfikowac (bo akurat w tym momencie najbardziej podpadają), obrażasz się i na tej podstawie wystawiasz pseudo-opinię, bo Ci się nie podoba traktowanie? Bądź poważny. Począwszy od momentu, w którym zawierasz umowę podając swoje dane osobowe. Podałeś fałszywe dane? Umowa jest nieważna. Nie akceptujesz regulaminu? Umowa również jest nieważna. Opinia godzi w dobre imię firmy, nie odzwierciedla stanu faktycznego, "dzięki" niej możemy stracić klientów obecnych lub przyszłych, toteż możemy wystąpić na drogę prawną i odszkodowawczą, zatem nie widzimy nic dziwnego w poinformowaniu klienta o możliwych konsekwencjach (szczególnie w wypadku, gdy z korespondencji wynika, że nie ma o nich wiedzy). PCziomal, owszem z rachunku bankowego można bardzo często wyciągnąć odpowiednie dane, ale jeśli transakcja jest za pomocą szybkich płatności, to niestety nie. Dane rachunku, z którego dokonana jest płatność widzi tylko firma obsługująca płatności. My, jako odbiorca widzimy tylko dane, które poda płacący, czyli jakiekolwiek. Dane osobowe typu adres zamieszkania nie jest stały chciałbym ci powiedzieć , opinia nie jest pseudo lecz oddaje faktyczny stan rzeczy nie wymyśliłem jej sobie od tak , Wspomniałeś tylko o wysłaniu dowodu nie innych danych więc nagle zmieniasz zdanie . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 No i polegniesz jak im się będzie chciało bawić. Twoja "opinia" to jest kpina - regulamin czytałeś? Bo ona pokazuje tylko, że albo nie (a to Twój problem), albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem (też Twój problem). Zauważ tylko że zablokowali mu usługi które wykupił wcześniej i już działały, gdzie przy ich zamawianiu nie prosili o weryfikację danych. Uważam że do tych usług które już miał wykupione powinni zażądać potwierdzenia w momencie odnowienia usługi, a nie w trakcie jej działania. Bo tak to każda firma może sprzedać usługę, po miesiącu poprosić o weryfikację a jak klient odmówi wysłania skanu to blokować i pieniędzy nie oddawać. Czysty zysk. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość HostVPS Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Ale Twoja opinia mówi o czymś innym. A nie o zachowaniu, tylko o rzeczonej blokadzie konta. A dodatkowo, oceniłeś samą jakość na 1 - a chciałeś coś kupić? Wszystko jest wg. Ciebie ok? Można powziąć podejrzenie, że w stu procentach wiarygodna nie jest. Ich zachowanie, to ich sprawa, ja tylko sobie z boku oceniam fakty Aż jestem ciekawy jak się sytuacja rozwinie Oceniłem jakość na 1 ponieważ całokształt obsługi i przerwy w hostingu tak według mnie wyglądają , Wiesz jakby home.pl straszyło klientów za każdą opinię gwarantuję ci że szybko by spadli z pozycji lidera . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2014 Zauważ tylko że zablokowali mu usługi które wykupił wcześniej i już działały, gdzie przy ich zamawianiu nie prosili o weryfikację danych. Uważam że do tych usług które już miał wykupione powinni zażądać potwierdzenia w momencie odnowienia usługi, a nie w trakcie jej działania. Bo tak to każda firma może sprzedać usługę, po miesiącu poprosić o weryfikację a jak klient odmówi wysłania skanu to blokować i pieniędzy nie oddawać. Czysty zysk. Bo zablokowali całe konto - ja to tak rozumiem. A poza tym, Hekko pisze, że OP zmieniał dane trzykrotnie. Natomiast straszenie radcą prawnym za negatywną opinię IMHO świadczy o Hekko bardzo źle. Swoją drogą, dlaczego tak uważasz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach