Skocz do zawartości
jasiek07

Jaką podać cenę za umieszczenie banneru?

Polecane posty

Cześć wszystkim, otrzymałem propozycję umieszczenia banneru reklamowego od pewnej firmy, w nagłówki witryny. Jego rozmiar ma wynosić 372x90px.

 

Rzecz w tym, że nie mam pojęcia ile zawołać, ponieważ jak dotąd nie miałem takich ofert, nie umiem oszacować ceny, stąd nie mam zielonego pojęcia jaką cenę podać.

Czy mógłby ktoś pomóc w oszacowaniu ceny?

 

Statystyki z ostatnich 2 miesięcy (14lipiec - 13 wrzesień):

 

http://imgur.com/a/GxWOa

 

Dzięki za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dajesz takie ceny jakie są w stanie zaakceptować reklamodawcy ;)

Dokładnie. Trzeba trochę na wyczucie. Zacznij od możliwie wg. Ciebie najwyższej i wtedy schodź jeśli zajdzie taka potrzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim, otrzymałem propozycję umieszczenia banneru reklamowego od pewnej firmy, w nagłówki witryny. Jego rozmiar ma wynosić 372x90px.

 

Rzecz w tym, że nie mam pojęcia ile zawołać, ponieważ jak dotąd nie miałem takich ofert, nie umiem oszacować ceny, stąd nie mam zielonego pojęcia jaką cenę podać.

Czy mógłby ktoś pomóc w oszacowaniu ceny?

 

Statystyki z ostatnich 2 miesięcy (14lipiec - 13 wrzesień):

 

http://imgur.com/a/GxWOa

 

Dzięki za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

Nigdy niczego nie oszacujesz w chwili kiedy przewodnim elementem jest pieniądz. Rozsądnie po prostu na pisz że jest to oferta która sprawia że czujesz się wyróżniony. Ale prawda jest taka że dalej nie wiesz jaką cenę zaoferować. Podejdź do tego realnie, opłacając usługę, domenę i poświęcając swój czas ponosisz jakieś koszta. Nie istotna jest ich wartość ponieważ ktoś kto chce mieć jakieś zyski nie patrzy na twoje koszta. To po prostu nie ma znaczenia. Ważne jest szczerze i z rozsądkiem podejść do tematu pisząc że nie wiesz jak to oszacować. Na pewno padną jakieś propozycje i od ciebie zależy czy je zaakceptujesz. Mieć coś lub nic to wielka różnica. Jeżeli stracisz potencjalne zainteresowanie to wrócisz do punktu wyjścia. Czyli koszta usługi + domena + twój czas. Cokolwiek dostaniesz są to pieniądze a one maja to do siebie że nie jest łatwo je zarobić. Więc jeżeli myślisz że będzie łatwo i dużo na pewno będzie to ostatnia propozycja z ich strony. Szczerość nie boli a wielokrotnie pomaga. Po co rzucać kwoty by się przekonać że właśnie straciłeś szansę na jakikolwiek zysk. Bo w obliczu twoich kosztów, które i tak ponosisz jest to po prostu zysk.

 

Dajesz takie ceny jakie są w stanie zaakceptować reklamodawcy ;)

To jak rosyjska ruletka. To nie działa na tych zasadach bo za pierwszym obróceniem bębenka może być już po zawodach.

 

 

Daj możliwie najwięcej ile będzie w stanie zapłacić klient. To jest biznes :)

Biznes się kończy w chwili podejmowania takiego ryzyka. Nikt o zdrowych zmysłach nie napisze kolejny raz zapytania jak zobaczy tz kwotę z kosmosu. Biznes biznesem ale opieranie działania na takiej zasadzie w 99% kończy się z ręką w nocniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym wyczuć reklamodawcę... ile jest w stanie zapłacić, to sprawa podstawowa - tak działa rynek :)

 

------------------------------------------------------
firmowe
terminarze książkowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×