lamironi 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2014 Wysyłając maila na pewien adres - mail nie dociera i zwrotnie otrzymuję poniższy komunikat: This is the IdeaMailServer program at host nazwa-hosta.home.pl.A message that you sent could not be delivered to one or more of itsrecipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:<mail@adres.pl>:: 5.5.7.1 This message has been blocked because ASE reports it as spam. Czy ktoś może doradzić co to jest i jak problem rozwiązać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2014 (edytowany) Adres IP twojego serwera dostał sie na spam listę, lub nazwa Twojej domeny nie jest akceptowane przez serwer, i widzi ją jako spam. Edytowano Sierpień 19, 2014 przez NetMat (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2014 Gdzie jest, pod jakim adresem ta lista zablokowanych IP? Gdzie ja mogę monitować? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2014 Na przykład na http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmmm21 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2014 (edytowany) Możesz sprawdzić pod adresem http://multirbl.valli.org czy adres ip Twojego serwera pocztowego znajduje się na listach rbl (kolor czerwony). Podobnie możesz postąpić z domeną i wpisać ją zamiast adresu ip do powyższego serwisu. Ewentualnie podeślij na PM nazwę domeny, to zerknę co się dzieje EDIT: Blokuje Cię sprzęt firmy Fortigate, proponuje skontaktować się z administratorem serwera pocztowego do którego wysyłasz emaile. Krótki opis rozwiązania problemu po stronie odbiorcy emaili http://www.howtodo.co.il/?p=639 Edytowano Sierpień 19, 2014 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2014 Prawdopodobnie przyczyną takiego stanu rzeczy jest rozsyłanie z któregoś konta pocztowego spamu (jakiś automat to robi). Czy ustawienie silnych haseł dla poszczególnych kont rozwiąże problem na przyszłość (tak mi powiedzieli w home.pl). Niestety, w home.pl dali mi loga i powiedzieli szukaj sobie sam rozwiązania problemu. Czy tak powinno być, czy inni dostawcy hostingu podobnie działają? Problem powtórzył mi się po raz trzeci i powiem szczerze, nie potrafię zinterpretować logów, jedynie wiem, że jakiś czas temu miałem systemową zmianę hasła dla jednego z kont pocztowych za rozsyłanie spamu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmmm21 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2014 Trzeba przejrzeć logi, komputer użytkownika który rozsyła spam, może być zawirusowany. Trzeba na podstawie logów odnaleźć, z którego konta email wychodzi spam, czyje to konto i z którego komputera korzysta. Użytkownik emaila może nie być świadomy infekcji komputera. Jak możesz udostępnij logi np. na wklej.org i podeślij adres na PM w celu ich przejrzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chriscom 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2016 Widzę, że temat dawno nie edytowany a u mnie pojawił się ten sam problem i home.pl umywa ręce :-(. Twierdzi, że może jest adres na black listach, ale ja nie znajduje żądnego wpisu - oczywiście może źle szukam. Czy ktoś może mi pomóc skoro home.pl umywa ręce ? Z góry dziękuję za pomoc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2016 Jaki komunikat masz na zwrotnym i podaj nazwę domeny bo nie mam czarodziejskiej kuli dziś przy sobie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Widzę, że temat dawno nie edytowany a u mnie pojawił się ten sam problem i home.pl umywa ręce :-(. Twierdzi, że może jest adres na black listach, ale ja nie znajduje żądnego wpisu - oczywiście może źle szukam. Czy ktoś może mi pomóc skoro home.pl umywa ręce ? Z góry dziękuję za pomoc. Hej Chriscom. Jeżeli to możliwe, podaj na priv lub tutaj nazwę domeny. Bez tego nie będę w stanie zweryfikować, czy konsultant udzielił poprawnej odpowiedzi na Twoje zgłoszenie. Pamiętaj, że każdy serwer może mieć swoją indywidualną blacklistę, na której admin może dodać dowolny komunikat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chriscom 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Dziękuję, że Ktoś się odezwał :-). Z home za pierwszym razem dostałem takie info - na wysłane teraz kolejne ...ciszaaaa. "Witam, Komunikaty załączone świadczą o tym, że Państwa adres IP trafił na czarną listę. Zapraszamy do zdelistowania się z niej klikając w link podany w zwrotce. W razie pojawienia się pytań lub wątpliwości pozostajemy do dyspozycji. Hej Chriscom. Jeżeli to możliwe, podaj na priv lub tutaj nazwę domeny. Bez tego nie będę w stanie zweryfikować, czy konsultant udzielił poprawnej odpowiedzi na Twoje zgłoszenie. Pamiętaj, że każdy serwer może mieć swoją indywidualną blacklistę, na której admin może dodać dowolny komunikat. Może to banalniejsze pytanie od poprzedniego zadanego na forum: na jaki adres priv wysłać nazwę domeny ? Problem pojawia się (na dany moment) z dwoma Klientami. Jeżeli byśmy trafili na "globalne" black listy to rozumiem problem dotyczyłby większej ilości wysyłanych maili ? A z drugiej strony, skoro problem dotyczy 2 Klientów, to trafilibyśmy na ich black listy ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Chriscom, w tej sytuacji wklej tutaj treść zwrotki (usuwając wrażliwe dane np. adres email) lub adres podany w niej bo to jest kluczowy element do usunięcia IP z black listy. Być może to jakaś wewnętrzna, mniej popularna RBLka, która nie jest skanowana przez serwisy zajmujące się tą tematyką. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chriscom 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 (edytowany) This is the IdeaMailServer program at host chriscom.home.pl. A message that you sent could not be delivered to one or more of itsrecipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: Edytowano Styczeń 29, 2016 przez Chriscom (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chriscom 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Chriscom, w tej sytuacji wklej tutaj treść zwrotki (usuwając wrażliwe dane np. adres email) lub adres podany w niej bo to jest kluczowy element do usunięcia IP z black listy. Być może to jakaś wewnętrzna, mniej popularna RBLka, która nie jest skanowana przez serwisy zajmujące się tą tematyką. To wystarczy ? This is the IdeaMailServer program at host chriscom.home.pl. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: <xxxxxxxi@yyyyy.com>: 550 csi.mimecast.org Poor Reputation Sender. - https://community.mi...cs/DOC-1369#550 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmmm21 98 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2016 Spróbuj wyjaśnić sytuację wypełniając formularz http://www.mimecast.com/senderfeedback Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach