zetec 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2011 Przez pół roku miałem NIEprzyjemność korzystania z tej pseudofirmy bo inaczej tego nie można nazwać. Dobry wizerunek robią na początek stroną www, reszta to porażka. Jeśli nie jesteś wypasionym administratorem, chcesz hostować strony klientów, spać spokojnie z myślą , że ci w czymś pomogą to NIE korzystaj z usług tej firmy. Unikają (czytaj nie wystawiają) jak ogień wystawiana faktur VAT. Kontakt z wsparciem trwa 2 dni a nawet więcej. Nikt nigdy nie podpisał się z nazwiska i imienia pod mailem. (przez pół roku nie wiedziałem z kim koresponduję) Tylko 1 (słownie: jeden ) numer telefonu. Infolinia nigdy nie działa(ła) No ale to moja i tylko moja indywidualna ocena tej firmy i żadne posty od NC i innych forumowiczów na plus tego nie zmienią. www.ncgroup.pl WCHODZISZ NA WŁASNE RYZYKO ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2011 Witam, Wchodzi Pan na wszystkie fora i umieszcza ten sam tekst... Nie wiem jaką usługę miał Pan u nas wykupioną ale jeżeli był to serwer dedykowany lub serwer VPS proszę się nie dziwić że nie miał Pan wsparcia administracyjnego. Można oczywiście taką usługę wykupić jednak jest to opcja płatna. Nie świadczymy bezpłatnie usług administracyjnych. Natomiast jeżeli miał Pan hosting współdzielony pomoc jaka wchodzi w zakres naszych obowiązków jest dostępna dla wszystkich klientów. Nie wiem też z kim się Pan kontaktował ale każda wiadomość email wysłana przez nas posiada podpis ( Imię i nazwisko ) osoby z którą Pan rozmawia. Jeżeli podczas jakiegoś kontaktu któryś z naszych pracowników się nie przedstawił, nic nie stoi na przeszkodzie aby zadać takie pytanie. Nie występuje też żaden problem z wystawianiem faktur VAT. Każdy klient w panelu klienta ma do dyspozycji wszystkie faktury VAT. Można je wydrukować w dowolnym momencie. A jeżeli faktycznie ktoś odmówił Panu wystawienia faktury, w co osobiście wątpię to proszę zgłosić to do odpowiedniego Urzędu Skarbowego. Do dyspozycji klientów jest kilka metod kontaktu. Kontakt telefoniczny na numer Infolinii Kontakt na numer telefonu komórkowego ( numer znajduje się na naszej stronie internetowej ) Kontakt poprzez email Kontakt poprzez system HelpDesk dostępny w panelu klienta. Nie widzę też potrzeby posiadania na stronie 30 numerów telefonów jeżeli dzwoniąc na numer infolinii można połączyć się z odpowiednim działem. A jeżeli kontakt rzekomo urwał się po dwóch dniach proszę o przesłanie numeru zgłoszenia w systemie HelpDesk. Są ta zapisywane wszystkie czasy odpowiedni naszych pracowników. Pozdrawiam, Przemysław Solecki Network Communication Sp. z o.o. NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O. I Oddział w Łodzi - Biuro obsługi klienta: Ul. Piłsudskiego 135 92-318 Łódź II Oddział w Łodzi - Siedziba firmy: Ul. Piotrkowska 270 90-361 Łódź Informacja handlowa: Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 20.00 Infolinia: 801 000 820 Email: info@ncgroup.pl Pomoc techniczna: Czynne całą dobę pod numerem Infolinii: 801 000 820 Numer telefonu alarmowego: 0 507 009 099 ( Tylko zgłoszenia awarii ) Email: bok@ncgroup.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zetec 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2011 ha np na ich stronie jest baner ' z naszych usług skorzystali ' MOŻE I SKORZYSTALI ALE SZYBKO ZREZYGNOWALI raibowtours -> adweb orlen > comp-css itd... wiecej mi sie nie chce pisac bo praktycznie wiekszosc z tych firm na banerze juz z ich uslug nie korzysta OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2011 Witam, Złość piękności szkodzi... A co do Pana rewelacji: http://www.robtex.com/dns/rainbowtours.pl.html#records Reszty to już się nie chce nawet komentować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Life 15 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2011 Czy tylko ja nie mam łączności z czymkolwiek w DC NCGroup? czy inni też mają taką przypadłość? (łącznie z ich stroną). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2011 Nie tylko tobie nie działa. Śledzenie trasy do ncgroup.pl [194.24.175.245] z maksymalną liczbą 30 przeskoków: 1 * * * Upłynął limit czasu żądania. 2 44 ms 46 ms 44 ms lodz-ru2.neo.tpnet.pl [213.25.2.133] 3 lodz-r2.tpnet.pl [213.25.5.81] raporty: Sieć docelowa jest nieosiągalna. Śledzenie zakończone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2011 Wpis dodany do kategorii: Prace planowe | Data dokonania wpisu: 8 Maj, 2011 Szanowni Państwo, W związku z pracami modernizacyjnymi w dniu 12.05.2011 od godziny 04.00 do godziny 08.00 mogą wystąpić przerwy w dostępie do sieci TPSA. Ewentualne przerwy są spowodowane pracami modernizacyjnymi w szkielecie sieci. Za utrudnienia przepraszamy. Status: W realizacji Termin realizacji: 12.05.2011 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2011 NC - może warto pomyśleć nad udostępnieniem strony statusowej NOC poza własną siecią szkieletową, to by frustrację takich niedzielnych klientów lekko ostudziło Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kissi Zgłoś post Napisano Maj 17, 2011 NC - może warto pomyśleć nad udostępnieniem strony statusowej NOC poza własną siecią szkieletową Najpierw trzeba mieć taką stronę no i dobrze, by ktoś ją w trakcie awarii aktualizował, co niełatwe jest w przypadku mniejszych firm Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach